Horoskoopit ja astrologia

kärsimätönnainen

Hei onko teillä kokemuksia Härkämiehen kanssa? Mikä auttaa härän hitauteen, että nopeuttaisi tahtia?
- Olemme seurustelleet vuoden ja olemme molemmat nuoria (mä olen skorpioni ja mieheni on härkä)
- Äsken puhuin läheisyydestä, mitä haluan tai vaadin toiselta. Olen antanut pusuja ja haleja odotan vasta vuoroa. Kysyin mieheltäni miksi käyttäytyy tolleen vastasi: "ei ole minun tapani antaa läheisyyttä"
Tämä on mieheni ensimmäinen vakavasuhde, siksi miehelleni taitaa ujostella. Kerroin miten vaikuttaa minun kärsimättömyyteen alan epäillä miestäni kaikesta sillä on toinen tai ei ole tunteita molempiin vastasi "ei pidä paikkansa/ ei ole totta" siihen uskon. Tottakai.
- Sanoin lisäksi: "ymmärrän olet hidas tekemään aloitteita, kun sulla ei ole kiire mihinkään" mieheni siihen: "ei olekaan kiire" ja hymyili.
- Olenko liian vaativa tai turhan epäilevä? Käyttäydyn omani mielestäni väärin miestäni kohtaan. Tiedän olen kärsimätön ja äkkipikainen. Taidan syyttää toista turhaan, tai siltä minusta vähä tuntuu....

9

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kärsimätönnainen

      Kyllä te ymmärrätte härkäihmisiä miten hitaita tai kärsivällisiä ne ovat? Ymmärrän miestäni, mutta kärsimättömyys alkaa tulla esille!

    • MrJuha82outojäärä

      Voi olla miehesi joko arka/ujo tai sitten kylmätunteinen, koska ei pussaa =)
      tai hän ei ole kylmä, muttei osoita rakkautta sillä tavalla vaan hän saattaa osoittaa sen rakkauden jollain muulla tavalla =)
      Itse olen härkä ja nousevassa jousimies ja kuussa kauris.

      Ite kyllä antaisin pusuja jos mulla ois puoliso =)
      Olen huomannu täällä härkä-palstalla, että jotkut on pettyneitä härkiin, koska pettävät parisuhteessa.
      Enpä tiiä onko totta sitten...
      onhan niitä varmasti rehellisiäki härkiä........ ainaki luulisi.
      Suomi o kuitenki iso maa.
      Ja nousevat merkit ja kuumerkki vaikuttaa paljon myös luonteessa.

      Älä nyt vain herran jumala perusta suhdettasi horoskoopeille!

    • kärsimätönnainen

      :D haha en perusta suhdetta parisuhteella vaa järjellä/ tunteella. Luen horoskooppeja, mutta niistä voi olla montaa erimieltä...
      vaikka mieheni on tuollainen sille minä en voi minkään, vaikka tekisi mieli ravistella ja sanoo haloo maakutsuu... annetaan aikaa ehkä sitten tekee omat alotteet.

      minä olen kuu neitsyt ja nouseva härkä ja mieheni kuu rapu/ nouseva on ?

      Meillä menee hyvin, mutta pitää oppii olemaan myös kärsivällinen mitä en vielä osaa nähtävästi olla... :D

    • Röpi

      Ihanteellinen pari. Sun täytyy vaan saada hänet "auki". Mäkin olin "jäykkä" nuorena ja vieläkin naiset monesti tekee alotteen. Kyllä se siitä kun temput oppii niin on menoa sulla tyttö,nääs.

      • joopainuhiitee

        Ai härkä ja skorppari ihanteellinen pari?! Älä unta näe! Härkä ja rapu ennemminkin! Mitä tuulette tänne avautumaan ku ei suhde toimi? Lukekaa niitä luonneanalyysejä! Tyhmä uskoo tietämättömään. Pelkkää lässyn lässyä koko juttu!


      • kärsimätönnainen

        :) kiitos vinkistä, ja ihan näin tiedoksi härkää pitää ymmärtää oikein sit suhde menee parempaa suuntaan


      • kärsimätönnainen
        joopainuhiitee kirjoitti:

        Ai härkä ja skorppari ihanteellinen pari?! Älä unta näe! Härkä ja rapu ennemminkin! Mitä tuulette tänne avautumaan ku ei suhde toimi? Lukekaa niitä luonneanalyysejä! Tyhmä uskoo tietämättömään. Pelkkää lässyn lässyä koko juttu!

        ihan näin tiedoksi... et tiedä/tunne meitä ja en seurustele pelkän horoskoopin uskomuksen mukaan jos haluat kunniat itsellesi haen palkinnon tuota pikaan postiluukusta sisään. Sun mielipide oli härkä ja rapu. Mun mielestä ei horoskoopit merkkaa vaa ymmärtäminen hyväksyminen IHMISEN LUONTEELLA


        PS: kiitos, ja meillä menee nyt hyvin! menikö horoskoopin uskominen päin pläsiä? ;)


      • 2härkää=kirous?
        kärsimätönnainen kirjoitti:

        ihan näin tiedoksi... et tiedä/tunne meitä ja en seurustele pelkän horoskoopin uskomuksen mukaan jos haluat kunniat itsellesi haen palkinnon tuota pikaan postiluukusta sisään. Sun mielipide oli härkä ja rapu. Mun mielestä ei horoskoopit merkkaa vaa ymmärtäminen hyväksyminen IHMISEN LUONTEELLA


        PS: kiitos, ja meillä menee nyt hyvin! menikö horoskoopin uskominen päin pläsiä? ;)

        Periaatteessa en usko mihinkään. Tiedän tai en tiedä, ja sen puoleen arvioin mikä on lähin vaihtoehto. Mutta arvioin sellaista, että kun ei ole suositeltu härkää ja skorpionia. En sen puoleen jaksa elätellä toivoa. Toki muutamia täysin vastakkaisia merkkejä olen tavannut pitkäaikaisessa parisuhteessa. Mutta ilmeisesti heillä on yksinkertaisesti homma onnistunut.
        "Härkä unelmoi salaa skorpionista ja ihastuu tämän puoleensavetävyyteen usein traagisesti. Kultaisen keskitien valinnut härkä astuu harhaan skorpionin pauloissa. Kumpikin tulevat toimeen sängyssä ja keittiössä, mutta eivät muissa asioissa. Skorpioni pitää härän aistillisuutta kiihottavana, ja arvelee että tämä voi tyydyttää monia sisäisiäkin tarpeita. Härkä kyllä kestää skorpionin pistot jonkin aikaa, mutta kaipuu vakaammille alueille siintää mielessä. Kummankin pitkävihaisuus ei ole toimivan parisuhteen kannalta sopivaa."
        Ei se välttämättä tuota kaikilla ole, mutta suosituksia on. Mainittakoon, että tuo sinun härkäsi on juuri samanlainen kuin oma mieheni. Hiton vaikea lähestyä, torjuu koko ajan, kun kaipaisin läheisyyttä ja hellyyttä (iteki oon härkä). Lasta sille ei voi suositellakkaan. Hölmö sonni huusi lapselle, joka nyt otettu huostaan... Kukaan ei auta meitä...


      • narsistiseon
        kärsimätönnainen kirjoitti:

        :) kiitos vinkistä, ja ihan näin tiedoksi härkää pitää ymmärtää oikein sit suhde menee parempaa suuntaan

        Narsisti onkin sitten toinen juttu...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe