Vaativat naiset...

Perusmies 89

Olen alkanut ihmettelemään sitä että mikä minussa voisi olla vikana kun ei nainen nappaa. Olen lukenut metrikaupalla kaiken maailman vinkkejä ja eri lähestymistapoja tutustua naiseen (Ei seksin takia) mutta kun ei löydy niin ei löydy.

Kai sitä pitää alkaa hyväksymään se tosiasia että ei löydy naista kumpaniksi. Mutta en haluaisi vielä heittää kirvestä kaivoon koska ikää vasta 25. Muutama irtosuhde on ollut ja jostain kumman syystä nainen on aina joutunut ottamaan muutaman paukun lisää ennen varsinaisia puuhia.. (olen varmaan niin ruma) omasta mielestäni naamani on perusnaama, jykevä leuka ja semmonen päärynän muotoinen daiju (pää)

Eli luettelen muutaman piirteen itsestäni joista naiset pitävät:

-Olen pitkä 195cm Siitä ne muutamat on pitänyt
- Leveäharteinen -II-
- Takapuoli on kuulemma "oikein hyvä" muutamien naisten mielestä

Nyt ne asiat jotka luulen että estävät naisen saannin:

-Vaalea tukka, ei kiharoita eikä mitään ns. Perustukka
-Sinisilmäsyys (Siniset silmät)
- Pientä pyöreyttä on mutta läski en ole.
- En tienaa 10 000€ kuukaudessa nettona

Ja lista voisi jatkua loputtomiin..

Eli kertokaa mitä pitäisi kokeilla/muuttaa jotta saisin naisen. Tai onko peli pelattu? Toivottavasti ei vielä..

110

636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turhake.

      Jotkut ei vaan saa naista vaikka olis rahaakin. Ulkonäkö on se joka saa naiset kiinnostumaan. Itsellä sitä ei ole joten ei taida naistakaan koskaa tulla. En kyllä tiedä mitennaisia isketään. Olen jutellut , pyytänyt treffeile kymmeniä kertoja netissä ja livenä. Naamani ei sitten herätä mitään mielenkiintoa naisissa.

      • vastaud sinullj

        Pitää jutella semmosia että saa naisen nauramaan. Sit kun nainen nauraa vedet silmissä niin taatusti haluu treffeille ja toisille ja kolmansille.....se on tosi tärkeää saatko naisen hymyilemään ja nauramaan vaiko et.


      • perusmies 89
        vastaud sinullj kirjoitti:

        Pitää jutella semmosia että saa naisen nauramaan. Sit kun nainen nauraa vedet silmissä niin taatusti haluu treffeille ja toisille ja kolmansille.....se on tosi tärkeää saatko naisen hymyilemään ja nauramaan vaiko et.

        Yleensä semmoisen puolen tunnin lörpötyksen jälkeen alkavat nauraa minun jutuille, mutta sekään ei valitettavasti ole johtanut mihinkään, löytyy myös naisia jotka lähettävät ristiriitaisia signaaleja niin joskus ollut pyörällä päästä että mitä he oikein pitävät minusta, joskus ja hyvin harvoin, hyvä suu pelastaa ulkoiset puuteet ja nainen antaa "anteeksi" nämä puuteet.

        Koska jos menen heti kättelyssä sanomaan että jumallooda että mikäs kissa on eksynyt tänne, nin kyllä se varmaan aika pervolta vaikuttaa, yleensä niitä,näitä höpötys toimii paremmin, ja sitten höpöttää kaikkea muuta jo :D


      • yök yök yök
        perusmies 89 kirjoitti:

        Yleensä semmoisen puolen tunnin lörpötyksen jälkeen alkavat nauraa minun jutuille, mutta sekään ei valitettavasti ole johtanut mihinkään, löytyy myös naisia jotka lähettävät ristiriitaisia signaaleja niin joskus ollut pyörällä päästä että mitä he oikein pitävät minusta, joskus ja hyvin harvoin, hyvä suu pelastaa ulkoiset puuteet ja nainen antaa "anteeksi" nämä puuteet.

        Koska jos menen heti kättelyssä sanomaan että jumallooda että mikäs kissa on eksynyt tänne, nin kyllä se varmaan aika pervolta vaikuttaa, yleensä niitä,näitä höpötys toimii paremmin, ja sitten höpöttää kaikkea muuta jo :D

        No jos joku sanoo "mites kissa eksynyt tänne" niin se on kutakuinkin tökeröin alkurepliikki mitä voi olla. :-(


      • perusmies 89
        yök yök yök kirjoitti:

        No jos joku sanoo "mites kissa eksynyt tänne" niin se on kutakuinkin tökeröin alkurepliikki mitä voi olla. :-(

        Eikö vain. Epäilen että isku-repliikit eivät toimi enää nykyään, epäilen hyvinkin että muuten vaan jutustelu toimii paremmin=vaikutat rennomalta kuin se että tulet 20 vuotta vanhan iskurepliikin kanssa juttusille, joo morjens :D


    • Turhake.

      Jotkut ei vaan saa naista vaikka olis rahaakin. Ulkonäkö on se joka saa naiset kiinnostumaan. Itsellä sitä ei ole joten ei taida naistakaan koskaa tulla. En kyllä tiedä mitennaisia isketään. Olen jutellut , pyytänyt treffeile kymmeniä kertoja netissä ja livenä. Naamani ei sitten herätä mitään mielenkiintoa naisissa.

      • perusmies 89

        Mukava huomata että en ole ainut joka ei saa naista.. se on kyllä sääli että naiset kattovat pelkkää naamaa ja vetävät heti johtopäätöksen sen mukaan vaikka mies olisi paljon huumoritajuisempi kun komea miesnaama ei SAA**NA noitten naisten kanssa.

        Se tosiasia on vaan hyväksyttävä, olen laittanut naishakuni aika alas jo, Naisen näkönen naama ja naiselliset muodot. ihme ja kumma laivalla olen aina ykskaks paljon "hyväksytympi" ja sitten kun on maissa niin en enää kelpaa kenellekkään...


      • ...
        perusmies 89 kirjoitti:

        Mukava huomata että en ole ainut joka ei saa naista.. se on kyllä sääli että naiset kattovat pelkkää naamaa ja vetävät heti johtopäätöksen sen mukaan vaikka mies olisi paljon huumoritajuisempi kun komea miesnaama ei SAA**NA noitten naisten kanssa.

        Se tosiasia on vaan hyväksyttävä, olen laittanut naishakuni aika alas jo, Naisen näkönen naama ja naiselliset muodot. ihme ja kumma laivalla olen aina ykskaks paljon "hyväksytympi" ja sitten kun on maissa niin en enää kelpaa kenellekkään...

        Jos olet huumorintajuinen, niin näytä se huumorintaju. Kuulostat ihan hyvännäköiseltä.

        Laivalla porukka on kännissä, siksi et kelpaa maissa.


    • asdf7654

      Rivien välistä voi lukea pelin olevan pelattu. Ja siitä että kyselet täällä muka vakavissasi neuvoja. Kuitenkin totuus on että neljä pahimmaksi ongelmaksesi listaamaasi asiaa ei yksikään tule olemaan este eikä edes hidaste vaan pikemminkin omaa kitkerää projisointiasi naisten olettamistasi kohtuuttomista vaatimuksista.

    • asdafgh

      Pakko olla naamasta ja asenteesta kiinni. Minä olen 172 ja hartioitani tai persettäni ei ole koskaan kehuttu, mutta kasvoja sitäkin useammin ja saisin kyllä halutessani todella helposti seksiseuraa. Vältän vain sitä viimeiseen asti, jotta voisin olla kiinnostava kumppani sellaiselle kiltille tytölle. Olen kyllä jo 33 ja irtopanot / panosuhteet alkavat kiinnostaa yhä vain enemmän ja enemmän... Pitkäaikaistyötön ei nimittäin ole kovinkaan haluttua parisuhdematskua.

    • vain yks naistyyppi

      Listaapa piirteitä niistä naisista, joiden perään olet kuolannut. Voisin melko varmasti sanoa, että vika on valinnoissasi. Mitäs valkkaat vain yhdenlaisia.

      • ...

        Näköjään kuolaa isorintaisia naisia.

        "Ja kun nyt naismakua kyseltiin niin olen huomannut että blondi ja blondi ei yhteen sovi vaikka kenkälusikalla vääntää, mutta yleensä mustatukkaiset naiset lähestyvät minua ja päinvastoin paljon paremmin, niin siihen olen rajannut (Toki jos blondin kanssa juttu sujuu niin mikäs siinä) ja että näyttää naiselta (ei millään pahalla mutta 2x4 malliset lankut ei oikein sytytä ei sitten millään)"

        Huoh...


      • perusmies 89
        ... kirjoitti:

        Näköjään kuolaa isorintaisia naisia.

        "Ja kun nyt naismakua kyseltiin niin olen huomannut että blondi ja blondi ei yhteen sovi vaikka kenkälusikalla vääntää, mutta yleensä mustatukkaiset naiset lähestyvät minua ja päinvastoin paljon paremmin, niin siihen olen rajannut (Toki jos blondin kanssa juttu sujuu niin mikäs siinä) ja että näyttää naiselta (ei millään pahalla mutta 2x4 malliset lankut ei oikein sytytä ei sitten millään)"

        Huoh...

        Kaikilla on oma makunsa, eikä tarvitse olla litrakannut kyseessä, vähempikin riitää.. mutta ihan oikeasti jos miehellä on enemmän muotoja niin alkaa kyllä hälytyskellot soida alta aikayksikön, "Naiselliset muodot" otetaan monen mielestä väärin ja tarkoitetaan yleensä että on F-kupin rinnat ja mehuperse mutta se ei aina tarkoita niin..


      • ...
        perusmies 89 kirjoitti:

        Kaikilla on oma makunsa, eikä tarvitse olla litrakannut kyseessä, vähempikin riitää.. mutta ihan oikeasti jos miehellä on enemmän muotoja niin alkaa kyllä hälytyskellot soida alta aikayksikön, "Naiselliset muodot" otetaan monen mielestä väärin ja tarkoitetaan yleensä että on F-kupin rinnat ja mehuperse mutta se ei aina tarkoita niin..

        Yleensä pienemmällä rasvaprosentilla on pienemmät rinnatkin. Kannattaisiko laihduttaa, jos tuntuu että itsellä on enemmän muotoja kuin naisella?


      • perusmies 89
        ... kirjoitti:

        Yleensä pienemmällä rasvaprosentilla on pienemmät rinnatkin. Kannattaisiko laihduttaa, jos tuntuu että itsellä on enemmän muotoja kuin naisella?

        Yleensä joo, en tiedä onko 90kg liikaa minun kokoiselle miehelle, kun suurin osa on lihasta paitsi vatsa jossa vielä löysää. Onhan miehilläkin, pakarat tarkoitin tuolla kakkos nelonen viitauksella sitä että jos miehellä on isommat pakarat kun naisella niin on se kyllä noloa..


      • gluteus maximus
        perusmies 89 kirjoitti:

        Yleensä joo, en tiedä onko 90kg liikaa minun kokoiselle miehelle, kun suurin osa on lihasta paitsi vatsa jossa vielä löysää. Onhan miehilläkin, pakarat tarkoitin tuolla kakkos nelonen viitauksella sitä että jos miehellä on isommat pakarat kun naisella niin on se kyllä noloa..

        Kai tuo viimeinen lause oli läppä? Vai miten naiset saa yhtäkkiä ihmiskehon suurinta lihasta isommaksi kuin miehillä, joilla lihakset yleensä isommat kuin naisilla?


      • perusmies 89
        gluteus maximus kirjoitti:

        Kai tuo viimeinen lause oli läppä? Vai miten naiset saa yhtäkkiä ihmiskehon suurinta lihasta isommaksi kuin miehillä, joilla lihakset yleensä isommat kuin naisilla?

        Oli läppä juu :D unohdin laittaa naurusymboolin perään, tietääkseni niin naisilla on 90% tapauksista isompi takapuoli kuin miehillä, ja nyt en tarkoita lihaksia, naisille kuuluu kertyä sitä rasvaa sinne, miehillä ei, miehillä kasvaa lihas siinä kohdin tietääkseni. En ole mikään lekuri joten en lähde väittelemään itseäni lääkäriksi.

        Lyhyesti, naisella kuulluu olla isompi t.puoli kun miehellä.


    • stemppiä

      Näppituntumalla meikälaisen mielestä. Siniset silmät IHANAT. Pituus pelkkää plussaa. Leveäharteinen samoin. Vaalea tukka taas pelkkää plussaa. Pieni pyöreys ehkä pieni miinus riippuu minkälaista pyöreyttä. Onko iso maha esimerkiksi. Palkka who cares!, ihan oikeesti mitä hittoa te miehet aina vedätte näitä rahajuttuja. Jos joku pieni joukko naisia metsästää rikkaita miehiä niin se ei todellakaan tarkoita kaikkia.

      Koska nyt listasit vain fyysisyä ominaisuuksia niin eikä niissäkän tuntunut mitenkään pahalta niin luulen että ongelmasi johtuvat kuten yleensä sieltä henkiseltä puolelta. Ensinnäkin jos arkailet naisia jo lähtökohtaisesti etkä osaa luontevasti naisten kanssa esim. jutella. Kun eihän mitään synny jos ei koskaan edes suutansa avaa. Toinen asia on se että haluavat ensin tutustua erilaisiin miehiin ja sitten sieltä jos löytyy joku jolla on samanlaisia mielipiteitä ja elämänarvoja ja jos on myös ulkonäöllisesti omaa silmää miellyttävä niin siitä se sitten lähtee kehittymään.

      Miehillä tuntuu olevan hirveä kiire joten pitäisi saada se nainen heti ilman mitään tutustumista ja sänkyyn tietenkin. Nainen haluaa seurustelusuhteen pääsääntöisesti joten mieheen tutustuminen on silloin todella tärkeää jo siksikin ettei se mies sitten satu myöhemmin paljastua vaikka väkivaltaiseksi, pettäjäksi, alkoholistiksi jne. Eli ensin tutustuminen ja ihan rennosti. Ulospäin ei pidä näkyä että tässä nyt ollaan hirveässä iskumielessä liikkeellä vaan halutaan vaan olla naisen seurassa ja jutella niitä näitä.

      Tässä mun mietteitä.

    • perusmies 89

      Ok, kiitos tähän mennessä tulleista vastauksista!
      Henkinen puoli on ok, eli en ole epätoivoisesti etsimässä niitä naisia, vaan haluaisin naisen, mutta aikaisemmista yrityksistä huolimatta en ole saanut.

      Olen kyllä jutellut naisten kanssa eli se luonistuu, yleensä työpaikalla onnistuu parhaiten juttelemaan naiskollegoiden kanssa koska on yksi yhteinen asia TYÖ sitten kun yrittää vaihtaa puheenaihetta niin häviävät kuin tuhka tuuleen,tyypilistä :D
      laivalla kun olen niin en itse henkilökohtaisesti yleensä kaatolärvejä ole vetämässä, vaan otan muutaman jos on hyvä tunnelma/meininki. Ja siellähän näkee monenlaista ihmistä laivalla. Ja valinnanvaraa on enemmän, ja mikä parasta kaikki livenä! Nettideittailu on jo kokeiltu ja ei toiminut, olen itse huomannut että tutustuminen naiseen käy parhaiten livenä. Ja laivalla ollaan yleensä avoimin mielin liikenteessä niin ehkä siksi onnistuu parhaiten deittailu siellä??


      Se että joku sanoo että olen itse vaativa niin ei kyllä pidä paikkaansa, tämä on vaan kylmä fakta että on laitettu minulle suoraa tekstiä naisen suusta ja haukuttu. En minä siitä kaadu, olen vain iloinen siitä että sanotaan suoraan asiat eikä jäädä kiertelemään turhia...

      Jos kerran rahasta ei ole kiinni niin mitä varten about. 20 naista jonka kanssa olen jo pääsyt jonkinlaiseen juttuun niin kysyvät paljonko tienaat? 2700 on yleensä vastaus "aijaa onks toi joku pohjapalkka tai mitä? en mä köyhää halu" ja juttu päätyi kuin seinään Hei haloo onks valoo! Tuo minun kuukausipalkka on minun mielestä ihan ok, ainakin parempi kun työttömyysturva joka 522€ ja jotain, varmaan ensi kerralla menen sanomaan jos tullaan kysymään niin "Joo mä on sossupummi" se olisi varmaan parempi vastaus vaikka on töissä. Siksi jäänyt n.s levy soimaan tuosta paljo tienaat asiasta..

      Joo ja ei ole iso maha vaan vähän löysää ihoa löytyy, mutta kun olen pitkä niin se ei näy samalla tavalla.

      Ja kun nyt naismakua kyseltiin niin olen huomannut että blondi ja blondi ei yhteen sovi vaikka kenkälusikalla vääntää, mutta yleensä mustatukkaiset naiset lähestyvät minua ja päinvastoin paljon paremmin, niin siihen olen rajannut (Toki jos blondin kanssa juttu sujuu niin mikäs siinä) ja että näyttää naiselta (ei millään pahalla mutta 2x4 malliset lankut ei oikein sytytä ei sitten millään)

      • 20+17

        En voi tietystikään väittää tuntevani Suomen naispopulaa, mutta omasta ja lähipiirini puolesta voin vain ihmetellä, kuka voi olla niin röyhkeä kyselläkseen toisen palkasta! Ei tulisi pieneen mieleenikään.


      • ...

        Olet törmännyt idiootteihin. Fiksuilla ei raha ratkaise, että parempi vain ettei niiden golddiggereiden kanssa juttu luistanut.


      • perusmies 89
        ... kirjoitti:

        Olet törmännyt idiootteihin. Fiksuilla ei raha ratkaise, että parempi vain ettei niiden golddiggereiden kanssa juttu luistanut.

        Aivan, on vain käynyt semmoinen tuuri että niitä pappa betalar blondeja olen vain pääsyt tapaamaan, brunettet ovat vaikuttavat olevan fiksumpia ja täten myös saan hankalammin kontaktia heidän kanssaan, mutta sitten kun pääsee höpöttämään niin ovat vallan mainioita, Eivätkä välitä rahasta..


      • .............
        ... kirjoitti:

        Olet törmännyt idiootteihin. Fiksuilla ei raha ratkaise, että parempi vain ettei niiden golddiggereiden kanssa juttu luistanut.

        Kaikilla naisilla raha ratkaisee sitten, kun mies sanoo että on työtön ja ei ole töihin koskaan menossa. Jos mies olisi miljonääri ja sanoisi etten aio tehdä töitä enää koskaan, niin mitään ongelmaa ei olisi. Kyse ei ole siis mistään aktiivisuudesta, vaan juurikin tyylipuhtaasti rahasta.


      • ...
        ............. kirjoitti:

        Kaikilla naisilla raha ratkaisee sitten, kun mies sanoo että on työtön ja ei ole töihin koskaan menossa. Jos mies olisi miljonääri ja sanoisi etten aio tehdä töitä enää koskaan, niin mitään ongelmaa ei olisi. Kyse ei ole siis mistään aktiivisuudesta, vaan juurikin tyylipuhtaasti rahasta.

        Olet väärässä.


      • perusmies 89
        ............. kirjoitti:

        Kaikilla naisilla raha ratkaisee sitten, kun mies sanoo että on työtön ja ei ole töihin koskaan menossa. Jos mies olisi miljonääri ja sanoisi etten aio tehdä töitä enää koskaan, niin mitään ongelmaa ei olisi. Kyse ei ole siis mistään aktiivisuudesta, vaan juurikin tyylipuhtaasti rahasta.

        Aivan. Sitä ongelmaa ei onneksi vielä itsellä ole.

        Mutta jos kävisikin niinpäin että on työtön ja haluaa mennä töihin parantaisikohan se naisen mielikuvaa ehkä mutta oikea vastaus tuskin.. ja jos mies olisi upporikas ylimielinen rättipää niin heti ollaan sitten kiinni vaikka mikään muu ei toimi, ja jos tulisi rikas suomalainen niin tuskin olisi samaa kiinnostusta mutta suhde toimisi hieman paremmin, voin hyvin kuvitella että tulisi "mä olen vain sen takia sun kanssasi kun sulla on fyrkkaa" tyylistä tekstiä. Semmoinen suhde ei tule toimimaan jos muut ominaisuudet miehestä puuttuu. jos kaikki on vain siitä rahasta kiinni niin ei tule olemaan onnelinen liito..


      • perusmies 89
        ... kirjoitti:

        Olet väärässä.

        Oletko aivan varma? Kenet valitset jos saat valita kahdesta vaihtoehdosta?

        Mieshenkilö A) Rahaa löytyy, asuu huvilassa.ylimielinen, alkoholisti, harrastaa seksisuhteita vaimon tietämättä, läski, pieni kalu, ei halua harrastaa petipuuhia oman vaimon kanssa.

        Mieshenkilö B) Käy töissä, saa palkkaa (2000€), mukava, ei dokaa kokoajan, lihaksikas "gorilla" ostaa aina kaikkea kivaa vaimolle, romanttinen, iso kalu, ja on oikea leijona petihommissa.

        Katso tästä perspektiivistä niin ehkä ymmärät mitä haen takaa..


      • ...
        perusmies 89 kirjoitti:

        Oletko aivan varma? Kenet valitset jos saat valita kahdesta vaihtoehdosta?

        Mieshenkilö A) Rahaa löytyy, asuu huvilassa.ylimielinen, alkoholisti, harrastaa seksisuhteita vaimon tietämättä, läski, pieni kalu, ei halua harrastaa petipuuhia oman vaimon kanssa.

        Mieshenkilö B) Käy töissä, saa palkkaa (2000€), mukava, ei dokaa kokoajan, lihaksikas "gorilla" ostaa aina kaikkea kivaa vaimolle, romanttinen, iso kalu, ja on oikea leijona petihommissa.

        Katso tästä perspektiivistä niin ehkä ymmärät mitä haen takaa..

        Eh? Kysytkö ihan tosissasi?

        Valitsisin tietenkin B:n, jos pakko olisi, heh.. Vaikka olisi työtönkin. Niin mitä hait takaa?


      • perusmies 89
        ... kirjoitti:

        Eh? Kysytkö ihan tosissasi?

        Valitsisin tietenkin B:n, jos pakko olisi, heh.. Vaikka olisi työtönkin. Niin mitä hait takaa?

        Kysyin :D

        No tuli se vastaus mitä odotinkin, eli työssäkäyvä mies on paras valinta, se oli asia mitä hain takaa.


      • ...
        perusmies 89 kirjoitti:

        Kysyin :D

        No tuli se vastaus mitä odotinkin, eli työssäkäyvä mies on paras valinta, se oli asia mitä hain takaa.

        "Vaikka olisi työtönkin."

        Tietenkin kun asettaa vaihtoehdoiksi kunnollisen ja pettäjärentun, niin valitsee sen kunnollisen.


      • perusmies 89
        ... kirjoitti:

        "Vaikka olisi työtönkin."

        Tietenkin kun asettaa vaihtoehdoiksi kunnollisen ja pettäjärentun, niin valitsee sen kunnollisen.

        Aivan oikein, jos nuo minun edellä mainitut vaihtoehdot ovat ne ainoat.


      • 10+8
        perusmies 89 kirjoitti:

        Oletko aivan varma? Kenet valitset jos saat valita kahdesta vaihtoehdosta?

        Mieshenkilö A) Rahaa löytyy, asuu huvilassa.ylimielinen, alkoholisti, harrastaa seksisuhteita vaimon tietämättä, läski, pieni kalu, ei halua harrastaa petipuuhia oman vaimon kanssa.

        Mieshenkilö B) Käy töissä, saa palkkaa (2000€), mukava, ei dokaa kokoajan, lihaksikas "gorilla" ostaa aina kaikkea kivaa vaimolle, romanttinen, iso kalu, ja on oikea leijona petihommissa.

        Katso tästä perspektiivistä niin ehkä ymmärät mitä haen takaa..

        Tuskin kukaan ymmärtää, mitä haet takaa. Mitä ihmettä tämäkin esimerkki tarkoitti???


      • perusmies 89
        10+8 kirjoitti:

        Tuskin kukaan ymmärtää, mitä haet takaa. Mitä ihmettä tämäkin esimerkki tarkoitti???

        Kyseiset vaihtoehdot olivat ääripäitä, eli kun tämä kyseinen ... kirjoittaja kirjoitti että raha on tärkeämpi asia kuin hyväkäytöksinen työssäkäyvä mies niin halusin että tämä kyseinen ... ymmärtää että raha ei ole kaikki kaikessa jos mies on täysi ********** se oli se pointti. Saitko nyt paremmin selvää?


      • nainebmjlöök
        perusmies 89 kirjoitti:

        Oletko aivan varma? Kenet valitset jos saat valita kahdesta vaihtoehdosta?

        Mieshenkilö A) Rahaa löytyy, asuu huvilassa.ylimielinen, alkoholisti, harrastaa seksisuhteita vaimon tietämättä, läski, pieni kalu, ei halua harrastaa petipuuhia oman vaimon kanssa.

        Mieshenkilö B) Käy töissä, saa palkkaa (2000€), mukava, ei dokaa kokoajan, lihaksikas "gorilla" ostaa aina kaikkea kivaa vaimolle, romanttinen, iso kalu, ja on oikea leijona petihommissa.

        Katso tästä perspektiivistä niin ehkä ymmärät mitä haen takaa..

        B TIETYSTI


    • 10+13

      Pelisi ei ole vielä ohi. Siniset silmät yhdistetään yleensä kilttiin mieheen, mutta voisit kuitenkin laittaa piilolinssit jotka vaihtavat pupiilien värin vaikkapa tummanruskeaksi. Lisäksi kannattaa ottaa paljon tatuointeja. Pieni pyöreys ei haittaa mitään, varsinkaan jos se on kaljavatsaa. Voisit lyödä nyrkillä vaikka ikkunanlasin läpi että saisit vähän jänniä arpia. Tämän lisäksi käytä runsaasti alkoholia ja mölise kovalla äänellä. Viimeistelynä päähän joku karhun lippis ja olet good to go.

    • äätämi.

      Ei naiset halua miestä vaikka mies odottaa puol vuotta seksiä. Naiset menee jännämiesten kans panemaan parin tunnin juttelun jälkeen.

      • 19+14

        Miksi naisen pitäisi haluta mies joka haluaa odottaa puoli vuotta seksiä? Tuskin yksikään nainen haluaisi suhdetta ilman seksiä. Vai kavereitako pitää enisn olla puoli vuotta? Siinä ajassa nainen luultavasti löytää jo poikaystävän ja kaveruus loppuu siihen,.


    • perusmies 89

      Vai niin, no hyvä jos ei ihan vielä olisi.. Sitä vähän arvelinkin(silmistä) koska kavereitten nykyiset ja exät sanovat yleensä minua "gentleman tai herras mieheksi" ja omasta mielestäni olen semmoinen. "suklaa" silmät ovat kuulema paras väri miehelle syytä en tiedä. Tatuoinneista en tiedä, koska luulen että se pelottaa pois viimeisetkin naiset pois.. olen ymmärtänyt että naiset eivät syty humalassa oleviin miehiin ja yleensä kun olen sitten riipaisut kovat lärvit niin silloin naiset juoksevat karkuun ja kovaa :D

    • tylsä mies

      Olet liina tylsä. Naiset vaatii jännämiehen j riitoja elämäänsä. Itse olen hiljainen, rauhallinen persoona, en käy baareissa ja en usein juo. Tykkään luonnosta ja treenaamisesta ja naiset pitää sitä liian tylsänä joten eivät kiinnostu.

      • perusmies 89

        Ok, minkäköhän lainen on hyvä "jännämies"? ainakin olen kyllä temperamentinen ihminen jossa on tietenkin omat hyöty ja haittapuolensa. Kaikilla on oma miesmaku, ja miehillä taas oma naismaku.


      • ...
        perusmies 89 kirjoitti:

        Ok, minkäköhän lainen on hyvä "jännämies"? ainakin olen kyllä temperamentinen ihminen jossa on tietenkin omat hyöty ja haittapuolensa. Kaikilla on oma miesmaku, ja miehillä taas oma naismaku.

        Älä usko näitä jännämies-paskajuttuja.


      • perusmies 89
        ... kirjoitti:

        Älä usko näitä jännämies-paskajuttuja.

        En uskokaan


      • 2+12
        perusmies 89 kirjoitti:

        Ok, minkäköhän lainen on hyvä "jännämies"? ainakin olen kyllä temperamentinen ihminen jossa on tietenkin omat hyöty ja haittapuolensa. Kaikilla on oma miesmaku, ja miehillä taas oma naismaku.

        miten sinuun saa jonkinlaista yhteyttä? :D ei kiinnostais palstalla tutustua


      • perusmies 89
        2+12 kirjoitti:

        miten sinuun saa jonkinlaista yhteyttä? :D ei kiinnostais palstalla tutustua

        Täällä on tarkoitus kirjoittaa anonyymisti, kun on kaikenlaista porukkaa liikenteessä :D tulin tänne kysymään vinkkejä, mutta minut löytää varmasti deittisivustosta :)


    • En kyllä kans sun ulkonäössä välttämättä näe ongelmaa.
      Itse henkilökohtaisesti pidän enemmän sinisistä silmistä, niistä näkee helpommin pupillien reagoimisen. Ruskeista silmistä ei sitä niin selvästi näe.

      Jos olet suht. supliikki ja tuon näköinen niin sen on pakko olla olemuksessa. Kiinnitä huomio ryhtiin (pitkillä ihmisillä voi monesti olla huono ryhti). Millainen ääni sinulla on? Naiset pitävät matalista äänistä. Hymyile, katso silmiin (jos katse harhailee, et vaikuta tarpeeksi kiinnostuneelta. Jos välttelet katsetta, vaikutat luihulta/oudolta).

      Entäs pukeutuminen ja tyyli?
      Oikean kokoiset vaatteet. Onko housunlahkeet liian lyhyet? (Olet pitkä mies, osaatko ostaa riittävän pitkiä housuja.) Lahkeensuun pitäisi hipaista lattiaa ilman kenkiä seistessä. Istuessa nilkkojen ei pidä näkyä.
      Jos olet harteikas ja pitkäkätinen, joudut varmaankin ostamaan paidat vähän liian isoina. Ja ne saattaa jäädä purjeeksi keskivartalosta... ompelija voi kaventaa aika edullisestikin.
      Vaatteet aina puhtaat ja ehjät (paitsi tietty tarkoituksella rikotut).

      Parturi voi jeesata kampauksessa. Käy edes kerran suositussa "trendikampaamossa" käsittelyssä. Kysy vinkkejä ja pyydä niille perustelut. Opettele myös muotoilemaan hiuksesi (vaha/vaahto/geeli...). Liian tummat tai yliblondatut taiefektivärit harvoin toimii myöskään miehillä, älä siis itse värjäile hiuksiasi. Lopputulos on usein outo, jos väri ei sovi ihonväriisi.

      Jostain syystä naisia viehättää myös korut miehillä. Vältä kuitenkin sitä suomileijonaa. Nahkaa, terästä, hopeaa. Kaulassa ja ehkä myös ranteessa. Kellot on myös muodissa taas, vältä peruscitizeniä. Hommaa joku näyttävämpi kloku (edullisempikin käy) Axcent, Police jne...
      Entäs kengät. Vältä nahkaisia "pappakenkiä". Tennarit/tossut on hyvät. Naiset kiinnittää kenkiin huomiota, värikkäät ja siistit huomataan aina. Varvassandaalit on myös hyvät.
      Muista myös vyö. Laattasoljet on olleet jo pitkään suositumpia, ei kuitenkaan mitään danny-meininkiä... yksinkertaisuus toimii, joten myös tavallinen solki voi toimia. Riippuu muusta tyylistäsi.

      Huh! Tulikohan siinä kaikki... :D

      • perusmies 89

        Kiitoksia vinkeistä! Tulihan sieltä iso kasa vinkkejä jotka auttaa syiden etsimiseen. :D

        Ryhti aika hyvä, takaapäin katsottuna tai jos olen kumartuneena niin näkyy hieman vino selkä (skolioosi) , omasta mielestä kuuluva ääni sekoitettuna lievään "bassomörinään"

        Vältän hymyn käyttämistä koska olen huono poseraamaan valokuvissa muutenkin mutta katson aina silmiin ja näytän iloiselta.

        Ostan kyllä oikeankokoiset vaateet , dressmannilla aina neuvotaan tarvittaessa, (melkein ainoa paikka mistä saa isoja vaateita) paidat on yleensä ylikokoa, mutta ei liiaksi asti, tiukkoja vaateita en haluaisi käyttää kun ne hieman ahdistaa. Sanotaanko näin että pukeutuminen on vähän bisnes aiheista, eli siistitty olemus ja laadukkaat vaateet.

        Kenkiä en saa ostettua mistä vaan kun on iso klabbi (jalka) 48 mutta yleiskengät ovat mustat nahkakengät naruilla ja vapaa-ajan kenkä raidallinen "muodikkaampi"

        Parturissa käyn, ja minulle kuulema sopii että otsatukka pystysuorassa eli geeliä otsatukkaan ei muualle.

        Mitään koruja ei ole, muita kun hopeinen käsiranne, kelloja taas on sitäkin enemmän, yleensä käytän Certinan kultakelloa
        (rannekello) tai Lorus titaaniranneke kelloa. Sitten löytyy jotain halvempia leijona rannekelloja.

        Ja on niitä vöitä hankittu, kapeampaa ja paksumpaa nahkavyötä.

        Olen samaa mieltä tuosta yksinkertaisuudesta, se on kyllä parempi ratkaisu :)


      • perusmies 89 kirjoitti:

        Kiitoksia vinkeistä! Tulihan sieltä iso kasa vinkkejä jotka auttaa syiden etsimiseen. :D

        Ryhti aika hyvä, takaapäin katsottuna tai jos olen kumartuneena niin näkyy hieman vino selkä (skolioosi) , omasta mielestä kuuluva ääni sekoitettuna lievään "bassomörinään"

        Vältän hymyn käyttämistä koska olen huono poseraamaan valokuvissa muutenkin mutta katson aina silmiin ja näytän iloiselta.

        Ostan kyllä oikeankokoiset vaateet , dressmannilla aina neuvotaan tarvittaessa, (melkein ainoa paikka mistä saa isoja vaateita) paidat on yleensä ylikokoa, mutta ei liiaksi asti, tiukkoja vaateita en haluaisi käyttää kun ne hieman ahdistaa. Sanotaanko näin että pukeutuminen on vähän bisnes aiheista, eli siistitty olemus ja laadukkaat vaateet.

        Kenkiä en saa ostettua mistä vaan kun on iso klabbi (jalka) 48 mutta yleiskengät ovat mustat nahkakengät naruilla ja vapaa-ajan kenkä raidallinen "muodikkaampi"

        Parturissa käyn, ja minulle kuulema sopii että otsatukka pystysuorassa eli geeliä otsatukkaan ei muualle.

        Mitään koruja ei ole, muita kun hopeinen käsiranne, kelloja taas on sitäkin enemmän, yleensä käytän Certinan kultakelloa
        (rannekello) tai Lorus titaaniranneke kelloa. Sitten löytyy jotain halvempia leijona rannekelloja.

        Ja on niitä vöitä hankittu, kapeampaa ja paksumpaa nahkavyötä.

        Olen samaa mieltä tuosta yksinkertaisuudesta, se on kyllä parempi ratkaisu :)

        Hiustyyli on sitten auttamatta vanhanaikainen jos se on se hyppyritukka. Vaihda parturia jos ne sitä edelleen sulle tuputtaa!

        Kellot on vähän pappamallisia. Certina on ihan perusok kello, mut eihän noista mitkään nyt ole ihan trendikkäimmästä päästä. Hanki chronograph tai sen tyylinen. Eli siis selkeästi massiivisempi = maskuliinisempi. Naistenkin kellot ovat nyt isompia kun sun nykyiset.

        Mulle tulee bisnestyylisestä vapaa-ajan pukeutumisesta mieleen tylsät vaalean siniset kauluspaidat ja silitetyt (?) kuluttamattomat, muodottomat farkut.
        Ei farkkujen tarvitse välttämättä olla mitään "kerava-farkkuja", joissa on enemmän yksityiskohtia kun new yorkin kartassa. Mutta hyvin istuvat pepusta ja reisistä. Kevyesti kulutetut. Sopivasti yksityiskohtia (saumat, tikkaukset, taskut...)

        Myös värit on tärkeitä pukeutumisessa. Jos sun kaikki paidat on niitä vaalean sinisen eri vivahteita, niin olet yhtä mielenkiintoinen kuin puhelinluettelo.
        Ei silti tarvi olla räväkkää pinkkiä tai neonvärejä, jos ei tykkää. Mutta pukeutumisessa rohkeus on valttia.


      • perusmies 89
        pimppaloora kirjoitti:

        Hiustyyli on sitten auttamatta vanhanaikainen jos se on se hyppyritukka. Vaihda parturia jos ne sitä edelleen sulle tuputtaa!

        Kellot on vähän pappamallisia. Certina on ihan perusok kello, mut eihän noista mitkään nyt ole ihan trendikkäimmästä päästä. Hanki chronograph tai sen tyylinen. Eli siis selkeästi massiivisempi = maskuliinisempi. Naistenkin kellot ovat nyt isompia kun sun nykyiset.

        Mulle tulee bisnestyylisestä vapaa-ajan pukeutumisesta mieleen tylsät vaalean siniset kauluspaidat ja silitetyt (?) kuluttamattomat, muodottomat farkut.
        Ei farkkujen tarvitse välttämättä olla mitään "kerava-farkkuja", joissa on enemmän yksityiskohtia kun new yorkin kartassa. Mutta hyvin istuvat pepusta ja reisistä. Kevyesti kulutetut. Sopivasti yksityiskohtia (saumat, tikkaukset, taskut...)

        Myös värit on tärkeitä pukeutumisessa. Jos sun kaikki paidat on niitä vaalean sinisen eri vivahteita, niin olet yhtä mielenkiintoinen kuin puhelinluettelo.
        Ei silti tarvi olla räväkkää pinkkiä tai neonvärejä, jos ei tykkää. Mutta pukeutumisessa rohkeus on valttia.

        En ole stylisti joten en tiedä mikä hiustyyli sopii parhaiten, olisiko vesikammattut hiukset paremmin n.s kaikki hiukset takatukkassa kiinni, tai mikä on semmoinen "muodikas" hiustyyli?

        Tuo Lorus niin on Titanium Cronograph mallinen ja aika iso.

        Joillekin sopii tietynlainen tyyli paremmin, ja on kyllä muitakin kauluspaitoja kun tuo sininen, ja vapaa-ajalla pukeudun aika rennosti, eli dressmannin sortsit (semmoset värikkäät) sitten löysä paita päälle, aivan liian tiukkoja vaateitta en viitsi käyttää koska eivät tunnu mukavilta päällä.

        Mikä olisi semmoinen hyvä väriyhdistelmä, niin tietäisi tulevia vaateitta hankkia oikein.


      • perusmies 89 kirjoitti:

        En ole stylisti joten en tiedä mikä hiustyyli sopii parhaiten, olisiko vesikammattut hiukset paremmin n.s kaikki hiukset takatukkassa kiinni, tai mikä on semmoinen "muodikas" hiustyyli?

        Tuo Lorus niin on Titanium Cronograph mallinen ja aika iso.

        Joillekin sopii tietynlainen tyyli paremmin, ja on kyllä muitakin kauluspaitoja kun tuo sininen, ja vapaa-ajalla pukeudun aika rennosti, eli dressmannin sortsit (semmoset värikkäät) sitten löysä paita päälle, aivan liian tiukkoja vaateitta en viitsi käyttää koska eivät tunnu mukavilta päällä.

        Mikä olisi semmoinen hyvä väriyhdistelmä, niin tietäisi tulevia vaateitta hankkia oikein.

        Menet sellaiselle parturille joka osaa katsoa sun kasvojen malliin sopivan hiustyylin. Suomalainen hiuslaatu on usein liian ohut niihin vesikampauksiin. Vaikea neuvoa näkemättä.
        Käy edes kerran jollain muulla kampaajalla. Ikävää sanoa, mutta heilläkin silmä tottuu asiakkaaseen ja helppo asiakas ei koskaan vaadi muutoksia ja raha tulee helpommin kuin aina tehdään se sama.
        Useimmille miehille neuvoisin vahan käytön opettelua ja sen geelin dumppaamista. Vaha on mukavamman tuntuinen hiuksissa ja helpompi muotoilla. Geeli tekee hiuksista koppurat ja ohuista hiuksista raskaat, niin että päänahka paistaa.

        Kellotaulu saa oikeasti olla massiivinen. Itsellänikin on yksi michael korsin kello halkaisijaltaan melkein viisi senttiä ja olen sentään nainen. Toki omistan sirompiakin kelloja eri tarkoituksiin.

        Niin ja sit aurinkolasit. Liian pienet saa pään näyttämään isolta. Miehillä kun on tapana käyttää niitä pieniä sporttisia laseja... ihan muistutuksena muillekin...

        Vaatteiden ei tarvitse olla tiukkoja vaan istuvia ja oikean kokoisia.
        Vaatekaupoissakin kannattaa kysyä myyjältä vinkkejä. Eli ens kerralla vaatekaupassa kun myyjä tarjoaa apuaan, ota se vastaan. Kysy mitä hän yhdistäisi näihin shortseihin tai mitä värejä hän suosittelisi sulle. Palvelu ei maksa mitään, eikä ole pakko ostaa mitään.
        "Väärät" värit saa ihmisen näyttämään valjulta. Myös täysmustaa asua kannattaa välttää, sopii äärimmäisen harvalle oikeasti.
        Dressmanilla on kyllä oikeasti yllättävän kivannäköisiäkin miesten vaatteita. Hyviä värejä :)


      • perusmies 89
        pimppaloora kirjoitti:

        Menet sellaiselle parturille joka osaa katsoa sun kasvojen malliin sopivan hiustyylin. Suomalainen hiuslaatu on usein liian ohut niihin vesikampauksiin. Vaikea neuvoa näkemättä.
        Käy edes kerran jollain muulla kampaajalla. Ikävää sanoa, mutta heilläkin silmä tottuu asiakkaaseen ja helppo asiakas ei koskaan vaadi muutoksia ja raha tulee helpommin kuin aina tehdään se sama.
        Useimmille miehille neuvoisin vahan käytön opettelua ja sen geelin dumppaamista. Vaha on mukavamman tuntuinen hiuksissa ja helpompi muotoilla. Geeli tekee hiuksista koppurat ja ohuista hiuksista raskaat, niin että päänahka paistaa.

        Kellotaulu saa oikeasti olla massiivinen. Itsellänikin on yksi michael korsin kello halkaisijaltaan melkein viisi senttiä ja olen sentään nainen. Toki omistan sirompiakin kelloja eri tarkoituksiin.

        Niin ja sit aurinkolasit. Liian pienet saa pään näyttämään isolta. Miehillä kun on tapana käyttää niitä pieniä sporttisia laseja... ihan muistutuksena muillekin...

        Vaatteiden ei tarvitse olla tiukkoja vaan istuvia ja oikean kokoisia.
        Vaatekaupoissakin kannattaa kysyä myyjältä vinkkejä. Eli ens kerralla vaatekaupassa kun myyjä tarjoaa apuaan, ota se vastaan. Kysy mitä hän yhdistäisi näihin shortseihin tai mitä värejä hän suosittelisi sulle. Palvelu ei maksa mitään, eikä ole pakko ostaa mitään.
        "Väärät" värit saa ihmisen näyttämään valjulta. Myös täysmustaa asua kannattaa välttää, sopii äärimmäisen harvalle oikeasti.
        Dressmanilla on kyllä oikeasti yllättävän kivannäköisiäkin miesten vaatteita. Hyviä värejä :)

        Joo en ole kyllä hirmu vaativa asiakas, parturin suhteen, ja kummiskin nainen joka leikkaa, joskus olen kysynyt että onko jotain miehille "muodikkaita" hiustyylejä tiedossa niin tulee se sama "unohda" vastaus :D , kävin joskus toisessa parturissa missä oli avaijaistarjous ja tuli sama vastaus mutta lisäsi kummiskin että kalju sopii myös minulle..

        On reibaneita joka lähtöön, käytän usein "pilot" mallisia missä peilipinta (kromi) sitten on noita 90-00 luvulla suosittuja malleja jotka ovat laatikossa nostalgiasyistä :D

        Ja olen kysynyt viimeiset pari kertaa että mitä vaatetta pitäisi ostaa myyjiltä tai mitkä vaateet ovat mukavan näköisiä naisia ajattelen, jolloin myyjä nauroi ja vastasi "ei tuommoiselle hujoppi karhulle niin helpolla löydy vaatetta joka miellytäisi nais silmää" eli hankalaa on, että suurin osa vaate vihjeistä niin olen löytänyt kun olen selannut näitä naisten palstoja missä kerrotaan mitä miehellä kuulluu olla päällä..

        Joo dressmannia käytän jatkossakin, laadukaita vaatteita, mutta harmi vaan kun naiset eivät huomaa että käytän laadukaita vaateita huomaavat kyllä sitten jos on robbarista ostettu paita tai 10 vuotta vanha Nike takki päällä.. sitten huomaavat.. tyypilistä


      • perusmies 89 kirjoitti:

        Joo en ole kyllä hirmu vaativa asiakas, parturin suhteen, ja kummiskin nainen joka leikkaa, joskus olen kysynyt että onko jotain miehille "muodikkaita" hiustyylejä tiedossa niin tulee se sama "unohda" vastaus :D , kävin joskus toisessa parturissa missä oli avaijaistarjous ja tuli sama vastaus mutta lisäsi kummiskin että kalju sopii myös minulle..

        On reibaneita joka lähtöön, käytän usein "pilot" mallisia missä peilipinta (kromi) sitten on noita 90-00 luvulla suosittuja malleja jotka ovat laatikossa nostalgiasyistä :D

        Ja olen kysynyt viimeiset pari kertaa että mitä vaatetta pitäisi ostaa myyjiltä tai mitkä vaateet ovat mukavan näköisiä naisia ajattelen, jolloin myyjä nauroi ja vastasi "ei tuommoiselle hujoppi karhulle niin helpolla löydy vaatetta joka miellytäisi nais silmää" eli hankalaa on, että suurin osa vaate vihjeistä niin olen löytänyt kun olen selannut näitä naisten palstoja missä kerrotaan mitä miehellä kuulluu olla päällä..

        Joo dressmannia käytän jatkossakin, laadukaita vaatteita, mutta harmi vaan kun naiset eivät huomaa että käytän laadukaita vaateita huomaavat kyllä sitten jos on robbarista ostettu paita tai 10 vuotta vanha Nike takki päällä.. sitten huomaavat.. tyypilistä

        Olet kyllä huonoihin ja ammattitaidottomiin kampaajiin törmännyt... toivottavasti ymmärrät oikeasti vaihtaa.
        Itse kävin muutaman kerran samalla kampaajalla ja kun mitään vinkkejä en koskaan pyynnöistä huolimatta saanut, eikä koskaan suostunut tekemään mitään erikoisempaa, päätin vaihtaa. Miksi ihmeessä maksaisin ammattitaidottomalle ihmiselle työstä, johon en ole tyytyväinen?

        Pilotit on hyvät :)

        Ja et ole kyllä asiakaspalvelun ammattilaisiin törmännyt vaatekaupassakaan... huoh! Netistä kannattaa myös kokeilla tilata vaatteita. Googletat pitkille miehille tarkoitettuja vaatekauppoja Suomesta ja ulkomailta myös. Ulkomailla voi olla myös edullisempia ja vähän erikoisempiakin.

        Sä olet sen ikäinen, et varmaan voisit vähän tyylivinkkejäkin katsella esim. musavideoista. Ei tarvi mennä merta edemmäs kalaan. Tsekkaa suomalaisten nuorten räppäreiden videoita ja poimi vinkkejä, ne on omalla tavallaan tyyli-ikoneita ja naiset tykkää. Ei tarvi ihan överiks sitä hommaa vetää, mut kannattaa pikkasen poimia sieltä jotain.


      • perusmies 89
        pimppaloora kirjoitti:

        Olet kyllä huonoihin ja ammattitaidottomiin kampaajiin törmännyt... toivottavasti ymmärrät oikeasti vaihtaa.
        Itse kävin muutaman kerran samalla kampaajalla ja kun mitään vinkkejä en koskaan pyynnöistä huolimatta saanut, eikä koskaan suostunut tekemään mitään erikoisempaa, päätin vaihtaa. Miksi ihmeessä maksaisin ammattitaidottomalle ihmiselle työstä, johon en ole tyytyväinen?

        Pilotit on hyvät :)

        Ja et ole kyllä asiakaspalvelun ammattilaisiin törmännyt vaatekaupassakaan... huoh! Netistä kannattaa myös kokeilla tilata vaatteita. Googletat pitkille miehille tarkoitettuja vaatekauppoja Suomesta ja ulkomailta myös. Ulkomailla voi olla myös edullisempia ja vähän erikoisempiakin.

        Sä olet sen ikäinen, et varmaan voisit vähän tyylivinkkejäkin katsella esim. musavideoista. Ei tarvi mennä merta edemmäs kalaan. Tsekkaa suomalaisten nuorten räppäreiden videoita ja poimi vinkkejä, ne on omalla tavallaan tyyli-ikoneita ja naiset tykkää. Ei tarvi ihan överiks sitä hommaa vetää, mut kannattaa pikkasen poimia sieltä jotain.

        Olen niin, mutta kun saa aina niin edullisesti leikkatua hiukset niin sen takia en ole varmaan vaihtanut firmaa.. kai se olisi korkea aika vaihtaa..

        Joo tykkään itse piloteista ne on mukavat päällä, aika moni käyttää nykyään pilotteja (myös naiset) kai ne on hyviä laseja naistenkin mielestä, että naiset näyttävät kuumilta ne päällä, varsinkin peilipintasena minun mielestä :)

        Netistä kun etsii niin ei näe että onko kyseinen vaatekappale halvasti tehty tai hyvin tehty, siksi olen käynyt aina paikan päällä ostamassa, ja mitä tulee myyjään, niin asiakaspalautteen jälkeen, niin ei ole näkynyt kyseistä myyjä, ja sain 20€ lahjakortinkin vielä tuosta episodista, myyjällä taisi olla tylsää..

        Ei sa***a mitään räppäri vaateita, jos ei oikeasti housuja saa vedettyä ylös niin on ihme, ainoa vakavasti otettava räppäri joka pukeutuu nykyään asiallisesti niin on cheek. Ainahan sitä voi leffoja katsoa että mitkä vaateet ovat niin sanotusti in, ja tehdä sitten johtopäätökset. Tai muualta. Mutta kun se vaatekoko menee yli XXL niin se on hankalaa.. jos olisin 180 pitkä niin asia olisi toisin..


      • kiltti mies.
        pimppaloora kirjoitti:

        Hiustyyli on sitten auttamatta vanhanaikainen jos se on se hyppyritukka. Vaihda parturia jos ne sitä edelleen sulle tuputtaa!

        Kellot on vähän pappamallisia. Certina on ihan perusok kello, mut eihän noista mitkään nyt ole ihan trendikkäimmästä päästä. Hanki chronograph tai sen tyylinen. Eli siis selkeästi massiivisempi = maskuliinisempi. Naistenkin kellot ovat nyt isompia kun sun nykyiset.

        Mulle tulee bisnestyylisestä vapaa-ajan pukeutumisesta mieleen tylsät vaalean siniset kauluspaidat ja silitetyt (?) kuluttamattomat, muodottomat farkut.
        Ei farkkujen tarvitse välttämättä olla mitään "kerava-farkkuja", joissa on enemmän yksityiskohtia kun new yorkin kartassa. Mutta hyvin istuvat pepusta ja reisistä. Kevyesti kulutetut. Sopivasti yksityiskohtia (saumat, tikkaukset, taskut...)

        Myös värit on tärkeitä pukeutumisessa. Jos sun kaikki paidat on niitä vaalean sinisen eri vivahteita, niin olet yhtä mielenkiintoinen kuin puhelinluettelo.
        Ei silti tarvi olla räväkkää pinkkiä tai neonvärejä, jos ei tykkää. Mutta pukeutumisessa rohkeus on valttia.

        On älytöntä tuhalta hiusten leikuuseen rahaa ennemän kuin 12 euroa. Sen verran maksaa kun vetää siilitukan. Jos jollain muulla tyylillä sais naisten huomion niin laittaisin vaikka satasen kampauksen.


      • perusmies 89
        kiltti mies. kirjoitti:

        On älytöntä tuhalta hiusten leikuuseen rahaa ennemän kuin 12 euroa. Sen verran maksaa kun vetää siilitukan. Jos jollain muulla tyylillä sais naisten huomion niin laittaisin vaikka satasen kampauksen.

        Vielä halvemalla pääsee jos omistaa kotiparturi koneen, ja vetää kaljuksi. Yleensä perusleikkaus maksaa se 20e,tavallisesti, ja kerran kuussa leikkaa ylensä tukan. niin se tekee vuosivauhdilla 240€ vuodessa.Joka sekin on aika paljon.


      • lmao
        pimppaloora kirjoitti:

        Olet kyllä huonoihin ja ammattitaidottomiin kampaajiin törmännyt... toivottavasti ymmärrät oikeasti vaihtaa.
        Itse kävin muutaman kerran samalla kampaajalla ja kun mitään vinkkejä en koskaan pyynnöistä huolimatta saanut, eikä koskaan suostunut tekemään mitään erikoisempaa, päätin vaihtaa. Miksi ihmeessä maksaisin ammattitaidottomalle ihmiselle työstä, johon en ole tyytyväinen?

        Pilotit on hyvät :)

        Ja et ole kyllä asiakaspalvelun ammattilaisiin törmännyt vaatekaupassakaan... huoh! Netistä kannattaa myös kokeilla tilata vaatteita. Googletat pitkille miehille tarkoitettuja vaatekauppoja Suomesta ja ulkomailta myös. Ulkomailla voi olla myös edullisempia ja vähän erikoisempiakin.

        Sä olet sen ikäinen, et varmaan voisit vähän tyylivinkkejäkin katsella esim. musavideoista. Ei tarvi mennä merta edemmäs kalaan. Tsekkaa suomalaisten nuorten räppäreiden videoita ja poimi vinkkejä, ne on omalla tavallaan tyyli-ikoneita ja naiset tykkää. Ei tarvi ihan överiks sitä hommaa vetää, mut kannattaa pikkasen poimia sieltä jotain.

        @ suomalaisten rap-artistien "tyyli"

        Varmaan jossain skutsissa ne on tyyli-ikoneja, joista naiset tykkää.


      • no chance
        lmao kirjoitti:

        @ suomalaisten rap-artistien "tyyli"

        Varmaan jossain skutsissa ne on tyyli-ikoneja, joista naiset tykkää.

        #exactly


      • ...
        pimppaloora kirjoitti:

        Hiustyyli on sitten auttamatta vanhanaikainen jos se on se hyppyritukka. Vaihda parturia jos ne sitä edelleen sulle tuputtaa!

        Kellot on vähän pappamallisia. Certina on ihan perusok kello, mut eihän noista mitkään nyt ole ihan trendikkäimmästä päästä. Hanki chronograph tai sen tyylinen. Eli siis selkeästi massiivisempi = maskuliinisempi. Naistenkin kellot ovat nyt isompia kun sun nykyiset.

        Mulle tulee bisnestyylisestä vapaa-ajan pukeutumisesta mieleen tylsät vaalean siniset kauluspaidat ja silitetyt (?) kuluttamattomat, muodottomat farkut.
        Ei farkkujen tarvitse välttämättä olla mitään "kerava-farkkuja", joissa on enemmän yksityiskohtia kun new yorkin kartassa. Mutta hyvin istuvat pepusta ja reisistä. Kevyesti kulutetut. Sopivasti yksityiskohtia (saumat, tikkaukset, taskut...)

        Myös värit on tärkeitä pukeutumisessa. Jos sun kaikki paidat on niitä vaalean sinisen eri vivahteita, niin olet yhtä mielenkiintoinen kuin puhelinluettelo.
        Ei silti tarvi olla räväkkää pinkkiä tai neonvärejä, jos ei tykkää. Mutta pukeutumisessa rohkeus on valttia.

        En usko, että naiset kiinnittää miehen pukeutumiseen ihan NOIN paljon huomiota aina kellomerkistä lähtien (ei nuo kellomerkit edes sanoneet itselleni mitään koska sillä ei ole väliä).

        Samaa mieltä kyllä hyppyritukasta.


      • leima 010
        ... kirjoitti:

        En usko, että naiset kiinnittää miehen pukeutumiseen ihan NOIN paljon huomiota aina kellomerkistä lähtien (ei nuo kellomerkit edes sanoneet itselleni mitään koska sillä ei ole väliä).

        Samaa mieltä kyllä hyppyritukasta.

        Riippuu aivan naisesta, mutta tässähän yritetään luetella kaikki asiat jotka saisi naisen kiinnostumaan perusmiehestä kun perusmiehellä on ongelmia saada nainen.. Hyppyritukka ehdottomasti out.


      • Mies 89
        perusmies 89 kirjoitti:

        Olen niin, mutta kun saa aina niin edullisesti leikkatua hiukset niin sen takia en ole varmaan vaihtanut firmaa.. kai se olisi korkea aika vaihtaa..

        Joo tykkään itse piloteista ne on mukavat päällä, aika moni käyttää nykyään pilotteja (myös naiset) kai ne on hyviä laseja naistenkin mielestä, että naiset näyttävät kuumilta ne päällä, varsinkin peilipintasena minun mielestä :)

        Netistä kun etsii niin ei näe että onko kyseinen vaatekappale halvasti tehty tai hyvin tehty, siksi olen käynyt aina paikan päällä ostamassa, ja mitä tulee myyjään, niin asiakaspalautteen jälkeen, niin ei ole näkynyt kyseistä myyjä, ja sain 20€ lahjakortinkin vielä tuosta episodista, myyjällä taisi olla tylsää..

        Ei sa***a mitään räppäri vaateita, jos ei oikeasti housuja saa vedettyä ylös niin on ihme, ainoa vakavasti otettava räppäri joka pukeutuu nykyään asiallisesti niin on cheek. Ainahan sitä voi leffoja katsoa että mitkä vaateet ovat niin sanotusti in, ja tehdä sitten johtopäätökset. Tai muualta. Mutta kun se vaatekoko menee yli XXL niin se on hankalaa.. jos olisin 180 pitkä niin asia olisi toisin..

        En kyllä minäkään miksikään räppäriksi pukeutuisi. Mieluummin vaikka rokkariksi. Niin ja onko paljon vaihtoehtoja hiustyylin suhteen jos kaljuuntuu otsalta ja päälaelta? Ei taida paljon olla vaihtoehtoja kuin ajaa täyskaljuksi.

        No minussa nyt on niin paljon vikoja etten viitsi edes lähteä isompia muutoksia tekemään kun sittenkään tuskin saisin naista vaikka kuinka yrittäisin. Tarkoitan vioilla pääasiassa henkisiä ominaisuuksia mutta myös fyysisiä.


      • perusmies 89
        Mies 89 kirjoitti:

        En kyllä minäkään miksikään räppäriksi pukeutuisi. Mieluummin vaikka rokkariksi. Niin ja onko paljon vaihtoehtoja hiustyylin suhteen jos kaljuuntuu otsalta ja päälaelta? Ei taida paljon olla vaihtoehtoja kuin ajaa täyskaljuksi.

        No minussa nyt on niin paljon vikoja etten viitsi edes lähteä isompia muutoksia tekemään kun sittenkään tuskin saisin naista vaikka kuinka yrittäisin. Tarkoitan vioilla pääasiassa henkisiä ominaisuuksia mutta myös fyysisiä.

        Ei niin koska se ei kummiskaan muutaisi mitään, vaikka pukeutuisi 1000e maksaviin vaateisiin tai roskiksesta dyykatuihin vaateisiin, jos miehen ulkonäkö ei viehätä niin se tosiasia on hyväksyttävä ja etsittävä joko vanhempaa seuraa mitä minä teen,tai pysytellä sinkkuna seuraavat 10 vuotta.

        Jos on pitkät hiukset niin voit yrittää kammata ne viimeiset hiukset sinne missä on kaljua, yleensä miehet joilla on vähän kaljun alkua tekevät niin ja viimeistelevät sen tuubilisella geeliä.. helpoimalla pääsee kun vetää kaljuksi.

        Taitaa olla vähän sama ongelma naisten suhteen kun minulla eli ei nappaa, onko edes joku irtosuhde napannut? Itsellä on aina laivalla napannut (ne harvat kerrat) kannataisi käydä risteilyllä,

        Silja Europalla on tällä viikolla 2 halpaa lähtöä torstaina ja perjantaina 25€, käy ihmeessä! Kyseisellä laivalla menetin neitsyyteni herkuliselle brunetelle...


      • Mies 89
        perusmies 89 kirjoitti:

        Ei niin koska se ei kummiskaan muutaisi mitään, vaikka pukeutuisi 1000e maksaviin vaateisiin tai roskiksesta dyykatuihin vaateisiin, jos miehen ulkonäkö ei viehätä niin se tosiasia on hyväksyttävä ja etsittävä joko vanhempaa seuraa mitä minä teen,tai pysytellä sinkkuna seuraavat 10 vuotta.

        Jos on pitkät hiukset niin voit yrittää kammata ne viimeiset hiukset sinne missä on kaljua, yleensä miehet joilla on vähän kaljun alkua tekevät niin ja viimeistelevät sen tuubilisella geeliä.. helpoimalla pääsee kun vetää kaljuksi.

        Taitaa olla vähän sama ongelma naisten suhteen kun minulla eli ei nappaa, onko edes joku irtosuhde napannut? Itsellä on aina laivalla napannut (ne harvat kerrat) kannataisi käydä risteilyllä,

        Silja Europalla on tällä viikolla 2 halpaa lähtöä torstaina ja perjantaina 25€, käy ihmeessä! Kyseisellä laivalla menetin neitsyyteni herkuliselle brunetelle...

        Olen minä muutaman kerran saanut seksiä vanhemmilta naisilta, siinä kaikki. On se aika mahdotonta laivaltakaan saada seuraa kun on niin ujo luonteeltaan ettei saa tehtyä aloitteita. Senpä takia kaikki tutustuminen on tapahduttava ensin netin kautta.


      • Mies 89
        Mies 89 kirjoitti:

        Olen minä muutaman kerran saanut seksiä vanhemmilta naisilta, siinä kaikki. On se aika mahdotonta laivaltakaan saada seuraa kun on niin ujo luonteeltaan ettei saa tehtyä aloitteita. Senpä takia kaikki tutustuminen on tapahduttava ensin netin kautta.

        Eikä sitä oikein ilman kavereita tule mihinkään risteilylle lähdettyä varsinkaan kun en asu Helsingissä tai Turussa.

        Mielestäni tuo hiusten kampaaminen kaljuuntuneen kohdan päälle taas on aika naurettavan näköistä varsinkin kun sen kyllä huomaa. Ehkä parasta vain ajella loputkin hiukset pois.


      • perusmies 89
        Mies 89 kirjoitti:

        Eikä sitä oikein ilman kavereita tule mihinkään risteilylle lähdettyä varsinkaan kun en asu Helsingissä tai Turussa.

        Mielestäni tuo hiusten kampaaminen kaljuuntuneen kohdan päälle taas on aika naurettavan näköistä varsinkin kun sen kyllä huomaa. Ehkä parasta vain ajella loputkin hiukset pois.

        No joo, olin itsekin aika ujo aluksi, mutta kuin luin netistä metrikaupalla vinkkejä, ei ne toiminut. Arvaa mikä toimi minun kohdallani, olin oma rento itseni (valitettavasti sekään ei aina toimi) ja sain ne muutamat sieltä laivalta, maalla en pysty syystä tai toisesa tekemään aloiteita naisen kanssa, en tiedä miksi, laivalla kaikki ihmiset vaikuttavat enemmän rennoilta ja hyväksyy muut paremmin..

        Joo tuntuu "höppänältä" mennä laivalle yksin, mutta olen saanut järjestettyä työni puolesta että pääsen laivalla (kun on se lentokammo) menemään, mutta silloin olen työasioissa en vapaa-aikaa vietämässä. Mutta yleensä muutaman kaverin kanssa mennään aina silloin tällöin kun on vapaata risteilylle.

        No joo, helpoimalla kyllä pääsee kun vetää kaljuksi (löytyy naisia jotka pitävät kaljuista)


    • tyhmä

      Perusmies 89 trollaa tai on tyhmä.

      • 9+16

        blondi mikä blondi


      • perusmies 89

        Perusmies 89 tuli kyselemään vinkkejä ongelmiin jota ei itse pysty ratkomaan, ja arvasin että tulee näitäkin kommenteja vastaan .. :D


      • perusmies 89
        9+16 kirjoitti:

        blondi mikä blondi

        Niin varmaan.. Jos on ruskea fleda niin onko silloin automaatisesti tyhmä blondi? :D


      • 11+9
        perusmies 89 kirjoitti:

        Perusmies 89 tuli kyselemään vinkkejä ongelmiin jota ei itse pysty ratkomaan, ja arvasin että tulee näitäkin kommenteja vastaan .. :D

        Voi olla että vähän turhaan murehdit ja toi blondi juttu nyt oli iha läppä vaan. Suomessa vaa on niin huono asema miehil, ei se tarkoita että sussa välttämättä olis ees mitään vikaa. Ihan hyvätkin miehet voi jäädä täälä helposti ihan yksin, tietysti jos oikein haluisit perehtyä, niin tutustu johonkin niihin pelimiesoppaisiin, tai kysele vaik playthegame nimelt tällä palstalla niitä vinkkejä, mutta mun mielestä siinä mitään ihmeitä tarvitse, jos uskallat mennä juttelee ihmisille niin sillä jo pääsee pitkälle.


      • perusmies 89
        11+9 kirjoitti:

        Voi olla että vähän turhaan murehdit ja toi blondi juttu nyt oli iha läppä vaan. Suomessa vaa on niin huono asema miehil, ei se tarkoita että sussa välttämättä olis ees mitään vikaa. Ihan hyvätkin miehet voi jäädä täälä helposti ihan yksin, tietysti jos oikein haluisit perehtyä, niin tutustu johonkin niihin pelimiesoppaisiin, tai kysele vaik playthegame nimelt tällä palstalla niitä vinkkejä, mutta mun mielestä siinä mitään ihmeitä tarvitse, jos uskallat mennä juttelee ihmisille niin sillä jo pääsee pitkälle.

        No joo voihan se olla niinkinpäin, joo kyllä toi blondi vitsi meni läpi :D , naisille kun ei kelpaa nykyään perusmiehet, kuten edellä kirjoitin vaatimukset on noussut kovasti viime aikoina.

        Olen itsekin alkanut miettiä että unohtaisin samanikäisten tai vähän nuorempien iskemis yritykset ja kokeilisin vähän vanhempia naisia 3-4 vuotta vanhempia, koska he vaikuttavat hyväksyvän minut paremmin sellaisenaan verrattuna nuorempiin mutta mitään juttua ei ikinä kummiskaan synny muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.

        Mikä on semmoinen sopiva ikäero joka saisi olla? ainakin omasta mielestä 1-4 vuotta ihan ok mutta 5-ylöspäin pitää jo harkita muutaman kerran, enkä siis harjoita ikärasismia millään lailla, mutta tuntuu siltä että se raja kulkee 5 vuoden molemmin puolin, korjatkaa toki jos olen väärässä.


    • Myös 25 v

      Ole tyytyväinen siihen että on ollut edes muutama irtosuhde, joillakin kun ei ole ollut minkäänlaista seksuaalista toimintaa.

    • Jejejejejehmies

      Oijoij.. Itse taas ahdistun liian hyvännäköisitä miehistä! Haluan että heissä on jotain, josta ottaa kiinni (en nyt tarkoita mitään kaljamahaa) ! En halua tuntea itseäni pyöreäksi tai jotenkin isoksi miehen rinnalla. En halua musertaa häntä alleni. En myöskään innostu täydellisistä kasvoista vaan haluan persoonallisuutta. Onhan niitä adoniksia kiva sivusta katsella, mutta jossain vaiheessa ne liian hyvännäköiset vain tekevät olon epävarmaksi. Ainoa mitä mieheltä (siis itseni ikäiseltä eli nuorelta) haluan on hyvä hygienia, ei mielellään ainakaan pälvikalju ja sitten jos vain kemiat ja huumori kohtaa niin ei paremmasta väliä! Ei sillä lompakon paksuudellakaan niin väliä.. En muutenkaan kehtaa miesten rahoja käyttää, mukhaan tulevat itse toimeen omillaan niin kaikki on hyvin :)

    • naimen maomem

      No itse en koskisi 195senttiseen koska en kuule mitä siellä yläilmoissa puhutaan. Tälle et voi mitään.
      Itse en koskisi myöskään blondimieheen (yleensä se suom.perusblondi on harmahtavanvaalea)..Tälle voit jotain. Värjää tukka mustaksi ja kato mitä tapahtuu.

      • perusmies 89

        Joo ylhäällä kun on niin on aika hienot maisemat, mutta ainahan voi naisen ottaa olkapäille yläilmoihin jos naista harmittaa olla matalana.. ei ole perusblondi, ruskea tukka ja pohja vaalean ruskea, mutta laskettaan kummiskin blondiksi. Ja hiusten värjäystä olen harkinnut mutta ei taida musta oikein sopia meikäläiselle.


      • sdghj
        perusmies 89 kirjoitti:

        Joo ylhäällä kun on niin on aika hienot maisemat, mutta ainahan voi naisen ottaa olkapäille yläilmoihin jos naista harmittaa olla matalana.. ei ole perusblondi, ruskea tukka ja pohja vaalean ruskea, mutta laskettaan kummiskin blondiksi. Ja hiusten värjäystä olen harkinnut mutta ei taida musta oikein sopia meikäläiselle.

        Älä vaan värjää tummemmaksi, mieluummin vaikka vaaleita raitoja.


      • perusmies 89
        sdghj kirjoitti:

        Älä vaan värjää tummemmaksi, mieluummin vaikka vaaleita raitoja.

        Joillekin sopii musta tukka paremmin kun toisille, mutta aion kyllä pitää tukkani värin samanlaisena ellei muuta sanota.

        Yritän etsiä kaikki vinkit ja ohjeet että saisi naisen hyväksynnän ja samalla tykkämään minusta. Se on hankalaa, koska naiset ovat "kiristäneet" vaatimuksia viime aikoina kovasti eikä naisen saaminen onnistu nykyään helpolla verrattuna 90 lukuun kun silloin vielä maalaisjuntin näköinen kaveri sai tuosta vain muijan.. kokeile sama tänä päivänä ja saat naurut ja säälivät katseet et muuta..


      • perusmies 89 kirjoitti:

        Joillekin sopii musta tukka paremmin kun toisille, mutta aion kyllä pitää tukkani värin samanlaisena ellei muuta sanota.

        Yritän etsiä kaikki vinkit ja ohjeet että saisi naisen hyväksynnän ja samalla tykkämään minusta. Se on hankalaa, koska naiset ovat "kiristäneet" vaatimuksia viime aikoina kovasti eikä naisen saaminen onnistu nykyään helpolla verrattuna 90 lukuun kun silloin vielä maalaisjuntin näköinen kaveri sai tuosta vain muijan.. kokeile sama tänä päivänä ja saat naurut ja säälivät katseet et muuta..

        Missään nimessä ei mustia hiuksia!!
        Karmean näköistä, näyttää kun olis kypärä päässä kun on ihonväriin nähden liian tummat hiukset.

        Sama on ne yliblondatut.

        Ei, ei ja ei!!!


      • perusmies 89
        pimppaloora kirjoitti:

        Missään nimessä ei mustia hiuksia!!
        Karmean näköistä, näyttää kun olis kypärä päässä kun on ihonväriin nähden liian tummat hiukset.

        Sama on ne yliblondatut.

        Ei, ei ja ei!!!

        Joo kyllä se luonnolinen väri on se paras, eikä jälkikäteen värjätty, näyttää jotenkin niin luonnotomalta..ja ei sovi.


      • 7+14
        pimppaloora kirjoitti:

        Missään nimessä ei mustia hiuksia!!
        Karmean näköistä, näyttää kun olis kypärä päässä kun on ihonväriin nähden liian tummat hiukset.

        Sama on ne yliblondatut.

        Ei, ei ja ei!!!

        Ihan luonnolliselta se musta tukka näyttää ainaki mulla, vaikka onkin värjätty, mulla kasvaa luonnostaan just saman väristä partaakin.


      • 12+17
        7+14 kirjoitti:

        Ihan luonnolliselta se musta tukka näyttää ainaki mulla, vaikka onkin värjätty, mulla kasvaa luonnostaan just saman väristä partaakin.

        Niinhän sä luulet, mutta käykö flaksi?


      • 15+7
        12+17 kirjoitti:

        Niinhän sä luulet, mutta käykö flaksi?

        No paremmin se on käynyt värjäämisen jälkeen kuin ennen sitä.


      • tyttö koo
        pimppaloora kirjoitti:

        Missään nimessä ei mustia hiuksia!!
        Karmean näköistä, näyttää kun olis kypärä päässä kun on ihonväriin nähden liian tummat hiukset.

        Sama on ne yliblondatut.

        Ei, ei ja ei!!!

        Jos mies on kalpeanaamainen niin hänen sopii käydä auringossa tai laittaa itseruskettavaa. Niin saadaan terveennäköisiä miehiä. Kalpeet näyttää mielisairaalasta karanneilta ja musta tukka vaan pahentaa näkymää. Mut tervevärisille musta tai tumman ruskea....aah, i want it.


      • perusmies 89
        7+14 kirjoitti:

        Ihan luonnolliselta se musta tukka näyttää ainaki mulla, vaikka onkin värjätty, mulla kasvaa luonnostaan just saman väristä partaakin.

        Jos ihonväri on luonnolinen vaaleanruskea tai vähän tummempi ruskea niin musta sopii paremmin, jos on lumenvalkoinen niin ei sovi.


    • ggfddgf

      Perusmiehelle neuvo: älä kysele naisten neuvoja, koska ne ei itsekään tiedä mitä haluavat. Katso miten ne naisia saavat miehet pukeutuvat ja käyttäytyvät.

      • perusmies 89

        Joo hyvä vinkki. Mutta kun kyseiset miehet, kulkevat halvoissa vaateissa ja saavat kummiskin naisia niin jossain täytyy olla vika, siksi kysyn naiselta/ilta


      • ...

        Tietää mutta naiset haluaa eri asioita, joten en siksi menisi orjallisesti noudattamaan jonkun hieman pinnallisen oloisen Pimppalooran neuvoja. Tuskin niitä naisia kelloa vaihtamalla alkaa vyörytä ovista ja ikkunoista. Veikkaan että jotain ihan muuta on pielessä kuin vaatteet.


      • perusmies 89
        ... kirjoitti:

        Tietää mutta naiset haluaa eri asioita, joten en siksi menisi orjallisesti noudattamaan jonkun hieman pinnallisen oloisen Pimppalooran neuvoja. Tuskin niitä naisia kelloa vaihtamalla alkaa vyörytä ovista ja ikkunoista. Veikkaan että jotain ihan muuta on pielessä kuin vaatteet.

        Luuletko tosiaan että noilla muutoksilla saadaan naisia vasemmalta ja oikealta minulle.. ei todellakaan, vaan kaikki vinkit, neuvot ja kokemukset ovat tervetulleita. Piste.


    • kiltti mies.

      Olen vähän kaikenlaisia naisia yrittänyt mutta en ole päässyt edes juttelee naisille. Olen kai niin vastenmielinen että naiset ei halua edes katsoa minua. Kyllä se on 39 vuotiaana jo luovutettava, mahdollisuudet on menneet kun ei pääse lähelle naisia edes.

      • kiltti mies.

        Isomahaisella läskillä veljelläni on nainen ollut jo 10 vuotta ja sitä ennen monia naisia ja veljeni ei ole muuta tehnyt kuin juopotellut sen 10 vuotta. On se lapsen tehnyt ja sekin oli vahingo kun sen muijan ehkäisy petti. Veljeni ei varmasti elä enää montaa vuotta, on juonut itseään jo hautaan kauan, ei välitä omasta terveydestään eikä tajua että se kuolee. Liikuntaa se ei ole harrastanut 20 vuoteen, vetää röökiä ja istuu koneen ääressä kaiket päivät.


      • Voe voe

        Vähän on kiltteyttä liikaa ja jämäkkyyttä ja elämäniloa liian vähän, veikkaan.


      • perusmies 89

        Löytyy naisia jotka hankkivat miehen paljon myöhemmin kuin nuorena, hyvä esimerkki on työkollegani joka löysi naisen vasta 46-vuotiaana ja on ikionnelinen, mutta omapa oli syynsä kun keskittyi niin paljon työhön eikä tiennyt mistään muusta kun omasta ammatista, ja ei ollut kiinnostunut naisista nuorempana. Itsellä on aina silmät avoinna jos joku nainen sattuu tulemaan, saahan se nainen olla 5 vuotta vanhempi eikä se sinänsä haittaa se on yleistä, ja sitäpaitsi vanhempi nainen on kypsempi ja ymmärtäväisempi. Ja ei tuomitse samalla tavalla jos on huono sängyssä, usko pois menetin neitsyyteni 4v vanhemmalle naiselle, minkäs teet kun oli niin herkullinen brunette ja juttu luisti sen päivän..

        Silmät ja korvat auki niin kyllä joku nainen löytyy sinulle :) Tsemppiä!


      • kiltti mies.
        Voe voe kirjoitti:

        Vähän on kiltteyttä liikaa ja jämäkkyyttä ja elämäniloa liian vähän, veikkaan.

        Joo ei sitä elämän iloa ole juuri ollenkaan. Kunhan sinnittelen


      • kiltti mies.
        perusmies 89 kirjoitti:

        Löytyy naisia jotka hankkivat miehen paljon myöhemmin kuin nuorena, hyvä esimerkki on työkollegani joka löysi naisen vasta 46-vuotiaana ja on ikionnelinen, mutta omapa oli syynsä kun keskittyi niin paljon työhön eikä tiennyt mistään muusta kun omasta ammatista, ja ei ollut kiinnostunut naisista nuorempana. Itsellä on aina silmät avoinna jos joku nainen sattuu tulemaan, saahan se nainen olla 5 vuotta vanhempi eikä se sinänsä haittaa se on yleistä, ja sitäpaitsi vanhempi nainen on kypsempi ja ymmärtäväisempi. Ja ei tuomitse samalla tavalla jos on huono sängyssä, usko pois menetin neitsyyteni 4v vanhemmalle naiselle, minkäs teet kun oli niin herkullinen brunette ja juttu luisti sen päivän..

        Silmät ja korvat auki niin kyllä joku nainen löytyy sinulle :) Tsemppiä!

        Yks nainen sanos et olen tosi kiva ja sellasta mut 5 centtiä liian lyhyt. Sit se meni ottamaan sellasen 188 cm jännämiehen. Sit se itkee facessa et ei sille löydy koskaan ketään, miehet on pa.koja väkivaltaisia.


      • 18+13
        kiltti mies. kirjoitti:

        Isomahaisella läskillä veljelläni on nainen ollut jo 10 vuotta ja sitä ennen monia naisia ja veljeni ei ole muuta tehnyt kuin juopotellut sen 10 vuotta. On se lapsen tehnyt ja sekin oli vahingo kun sen muijan ehkäisy petti. Veljeni ei varmasti elä enää montaa vuotta, on juonut itseään jo hautaan kauan, ei välitä omasta terveydestään eikä tajua että se kuolee. Liikuntaa se ei ole harrastanut 20 vuoteen, vetää röökiä ja istuu koneen ääressä kaiket päivät.

        Vahingo? Mikä ihmeen vahingo?


      • perusmies 89
        kiltti mies. kirjoitti:

        Yks nainen sanos et olen tosi kiva ja sellasta mut 5 centtiä liian lyhyt. Sit se meni ottamaan sellasen 188 cm jännämiehen. Sit se itkee facessa et ei sille löydy koskaan ketään, miehet on pa.koja väkivaltaisia.

        Huono tuuri.. tai nirso nainen, omistatko leveät hartiat? Näytät isomalta. Mutta tyypilistä käyttäytymistä naiselta..


      • kiltti mies.
        perusmies 89 kirjoitti:

        Huono tuuri.. tai nirso nainen, omistatko leveät hartiat? Näytät isomalta. Mutta tyypilistä käyttäytymistä naiselta..

        Olen aika ruma. Se pituus juttu oli kohteliaisuus, muija ei uskaltanut sanoa että olen ruma eikä nuo hartiat nyt mitenkään erityiset ole alle 170 cm miehelle.


      • perusmies 89
        kiltti mies. kirjoitti:

        Olen aika ruma. Se pituus juttu oli kohteliaisuus, muija ei uskaltanut sanoa että olen ruma eikä nuo hartiat nyt mitenkään erityiset ole alle 170 cm miehelle.

        Just, onko sanottu suoraan tai oletko ottanut selvää muita kautta mitä naiset ovat sinusta puhunneet? Joo ne on yleensä kohteliaita ja sanovat jonkun ns."tekosyyn" että pääsevät karkuun, olen huomannut sen myös.. En tiennytkään että lyhyillä miehillä on myös ongelmia löytää nainen, olen aina luullut päinvastoin ja harmittelut oma pituutta.


      • kjhgtfghjuiklö
        18+13 kirjoitti:

        Vahingo? Mikä ihmeen vahingo?

        Sama tyyppi kirjoittaa 'auringo' ja 'sängy'. Ja 'siltin'.


    • ellikkä

      Perusmies, ei mun mielestä sussa ole mitään vikaa. Kuulostat aikalailla mun ihannemieheltä. :))

      • 6+1

        Niin monil menee jo polvet veteliks ihan vaan pituuden takia.


      • perusmies 89

        Mukava kuulla että joku tykkää isoista tavalisista miehistä ja koska kyseessä ei ole treffisivusto niin en täällä nyt kaikkea käyttäytymisestä, harrastuksiin viitsi laittaa kummiskaan :D ne käydään kummiskin läpi naisen kanssa kun näkee paikanpäällä ensimäistä kertaa.


      • perusmies 89
        6+1 kirjoitti:

        Niin monil menee jo polvet veteliks ihan vaan pituuden takia.

        No se voi ehkä selittää, mitä varten naiset saavat ylimääräistä "vauhtia" allensa kun näkevät että tulen, onko parempi pituus yhdistelmä, kapea/pitkä, leveä/pitkä? En tiedä johtuuko pituudesta kun naisia näyttää suoranaisesti pelottavan pelkkä ilmantuminen paikalle. Joku nainen sanoi että miehen ihannepituus on se 180-185 eli normaalipituinen.Tiedä sitten..


    • Nainen 89

      Tarvitsetko perusmies 89 toppauksia alushousuihin?

      • perusmies 89

        Kiitos tarjouksesta, ei ole tarvetta toppauksille. XL koko Alushousut ja boxerit ovat sopivia minulle.


    • oikea perusmies 89

      Kerrotaanko vielä että ollut yhteensä 6 naista kaikki brunetteja :) tuommosina joko irtosuhteena tai seurustelukaverina. Ja kaikkia yhdistää se asia että ne olen laivalta löytänyt.

      HUOMIO! Joku toinen "perusmies 89" on näköjään liikenteessä sinkkupalstalla, olisit valinnut nimimerkiksi mies 89 tai perusM 89 tai jotain vastaava prkle!

      • ...

        Laivalla = kännissä. Olet pokannut naiset kännissä. Siinä salaisuus.


      • perusmies 89
        ... kirjoitti:

        Laivalla = kännissä. Olet pokannut naiset kännissä. Siinä salaisuus.

        Laivalla 2x kertaa kännissä löytänyt, loput naisista ilman alkoholin avustavaa vaikutusta, Epäilen että partaveden haju on parempi kuin viinanhaju siksi saanut enemmän naisia kun en ole ottanut :D


    • Pro YTM

      Älä vaikuta, että sä haet kumppania. Kun meet baarissa jutteleen niin älä anna niiden olettaa, että oot heti panoa hakemassa tai parisuhdetta.

      Pariutuneet miehet saa katseita, juttuseuraa ja naisia, kun vastapuoli asennoituu jo että "aha, tuossa on varattu." Mutta sitten kun mies osoittautuukin mielenkiintoiseksi ja hauskaksi niin siitä tulee vastustamaton naiselle. Mies jää naisen mieleen. Siispä sinkun pitää päästä myös samaa. Eli älä ole helppo.

      • perusmies 89

        En yleensä vaikuta että hakisin ketään, ilta kun vanhenee niin olen sitten sparranut mahdolliset vaihtoehdot ja alan käymään ne läpi, ja hankalinta on juuri se kun pitäisi "esittää hankalaa" välillä se on aika kyseenalaista. Yleensä pääsen kyllä juttelemaan mutta siihen se jää..

        Mitenköhän nainen luokittelee "mielenkiintoiseksi"? Minun mielestä niillä on vain toimii/ei toimi nappi, jos ei toimi niin dumpataan, jos toimii otetaan miehestä selvää.

        On se niin hankalaa ei voi muuta sanoa, kun naiset vaativat nykyään niin paljon ominaisuuksia mieheen.


      • naizellinen nainen
        perusmies 89 kirjoitti:

        En yleensä vaikuta että hakisin ketään, ilta kun vanhenee niin olen sitten sparranut mahdolliset vaihtoehdot ja alan käymään ne läpi, ja hankalinta on juuri se kun pitäisi "esittää hankalaa" välillä se on aika kyseenalaista. Yleensä pääsen kyllä juttelemaan mutta siihen se jää..

        Mitenköhän nainen luokittelee "mielenkiintoiseksi"? Minun mielestä niillä on vain toimii/ei toimi nappi, jos ei toimi niin dumpataan, jos toimii otetaan miehestä selvää.

        On se niin hankalaa ei voi muuta sanoa, kun naiset vaativat nykyään niin paljon ominaisuuksia mieheen.

        Joo mul on vaan on ja off napit ja teen ensimmäisen 30 sekunnin aikana päätöksen onko kemiaa jonkun miehen kanssa vaiko ei. En oo koskaan toiminu toisin vaan ekat sekuntit ratkaisee vuosien tulevaisuuden/ loppuelämän. Tästä syystä on tarpeellista panostaa vaatetukseen, ilmeisiin ja eleisiin ja rentouteen (kertoo itsevarmuudesta) MIKÄLI mielii kumppanin saada.


    • Hyvältä ap

      kuulostaa, en muuttaisi mitään. Noin pitkät miehet kääntää ainakin minun pään. Vielä, jos siististi pukeutunut, vaikka ne dressmannin chinot ja kauluspaita, niin oikeinkin bueno. En tosin tuollaista miestä lähestyisi, koska oma kokemukseni on, että pitkät miehet ovat haluttuja naisten keskuudessa, eikä oma taso taida riittää halutuimpiin miehiin.

      Ei muuta kuin tsemppiä ap:lle!

      • perusmies 89

        Mukava kuulla että pitkä mies miellyttää jonkun silmää, olen aina ollut siinä uskossa että lyhyet nappaavat potin.. yleensä siisti pukeutuminen päällä, en ymmärrä kun kaikilla naisilla ja miehillä on juuri tuo kyseinen "taso"

        Tuo millä tasolla olen, niin herättää niin paljon turhia kysymyksiä itselleen että aivopesee lopuksi itsensä sillä, löytyy miehiä joille riittää että on nainen, sitten toki löytyy näitä jotka etsivät laadukasta naista, naisen etsiminen ja kenet ottaa niin se on aivan makuasia, eli ei kannata murehtia, etteikö voisi mennä jonkun seuraan, rohkeasti vaan sinne joukkoon :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe