Paratiisikirppis

Kyssyy vaan

Milloin se taas avataan?

26

1017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • torppukiri

      Sais pysyäkin suljettuna. Wanhan kirppis on hyvä :)

    • alvit

      miten on mahdollista,kirpputoreilla myydään uuttatavaraa,

      • vvvvdfsssffvfdvf

        Saa samassa rakennuksessa kirpputorin lisäksi pitää muutakin myymälää.


    • alvit

      niinmuttakun sitä onkirpputori pöydissä

    • Pah!

      No onhan se jo kertaalleen ostettua...siis joku on sen ostanut,vaikka se olisikin käyttämätön!Ei kannata takertua näihin oikkuseikkoihin...osta pois joa kiinnostaa,saat halvemmalla kuitenkin!Aina ALVIKYTTIÄ on liikkeellä...

    • alvit

      avaamattomassa uudessa paketissa on alvi,miten verottaja ei puutu,kirpputori ammattilaisiin,ovatvarmaan jonkun lahkon suojelukkessa

    • tyttötyllerö

      Monta "vastausta" mutta ei yhtään VASTAUSTA... Milloin se avataan? Jahka avataan, me lähetään sinne porukalla kiertelemään!

    • vvvvdfsssffvfdvf
    • kymppikaks!

      Tänään, jes! Upea paikka!

    • PaiKalle

      Erittäin hyvä homma tuo remontti ja uudistus. Nyt kauppa käy ja asiakkaita on. Myyjäkin on aina yhtä ystävällinen! Toivon kaikkea hyvää täälle paikalle!

    • jack jokunen

      Hyvä kirppis oli, samoin pilailukauppa. Suosittelen!

    • tulimenioli

      Oli? eikö ole enään?

    • onna89

      on

    • hyvä

      eipähän vaan pärjää Wanhan kirppikselle edelleenkään.

    • tolokullinen

      Vai ei pärjää? Tarviiko välttämättä kilpailla? Itse, näin ulkopaikkakuntalaisena ,kierrän kaikki Ylivieskan kirppikset kun sinne lähden. Ei se ole kirppiksestä kiinni millaista tavaraa siellä on, vaan myyjistä. Jokaisella kirppiksellä on sekä parempia että huonompia pöytiä, riippuen myyjistä. Paratiisilla ainakin on lisäksi hyvä ja reipas palvelu.

    • +65

      Wanha kirppis ei lyö kassaan kaikkia myyntejä ja kuittiakaan asiakas ei saa ainakaan sitä erikseen kysymättä. Jäi v'tuttaan viimeksi asioidessani tuo veronkierto ja kuitin puuttuminen, miten todistat ostoksesi laillisen alkuperän ilman kuittia?

      • Asiakas1969

        Viittaus ed. viestiin: Hah :D En itse ole moista ole huomioinnut ja paras kirppis/ asiakaspalvelu Ykassa Wanhan tavaratalo !


      • vierailia

        wanhan kirppiksellä ei ees oo kassakonetta ni mihin ne löis ne? On pikkusen erilaisia juttuja noi verojutut kirppiksillä. Kirppishän maksaa veroja vaan pöytämaksuista ja muista omista tuloistaan. ei asiakkaiden tuloista.


    • Ilman kuittia,kiitos

      Ja mitähän sääkin teet sillä kirppis kuitilla????Mä en ainakaan tee mitään!!!

    • Yksi vain.....

      Wanha kirppiksellä jouduin maksamaan ylimääräistä kun kassa laski väärin tuotteiden yhteishinnan, mutta minäkään en kuitttia saanut joten miten olisin sen voinut todistaa? Tästä on muutama kuukausi aikaa.

      Siirryin siis Paratiisin asiakkaaksi, eipä ole valittamista.

      • vvvvdfsssffvfdvf

        Kuitintarjoamisvelvollisuus on ollut voimassa vuoden alusta lukien. Tästä on kuitenkin vapautuksia, esimerkiksi liikevaihdon jäädessä alle 8500 euroon. Jos elinkeinonharjoittaja ei tarjoa kuittia, seurauksena voi saada 300-1000 euron laiminlyöntimaksun.


      • kirppisten kiertelijä

        Kerroitko kassalla väärin menneestä laskemisesta?


    • älä mainosta täällä

      Aika säälittävän läpinäkyvää tuo Paratiisikirppiksen omakehu täällä :)

    • kfjiiir

      yks tyyppi ainaki käy ostaa tavaraa kauppojen ale laarista, ja sit myy ne kirpparilla kalliimaalla, siten on uusia paketteja kirppis pöydissä.

      • kiippi

        Kirppiksien omistajat tosiaan maksaa alvit vain pöytävuokratuloistaan, koska vuokrattujen myyntipöytien myynti ei ole kirppisyrittäjä tuloa. Joten jos saat kirppiksillä pöytävuokran maksamisesta kuitin, niin yritys ei kierrä veroja. Ite Wanhan Tavaratalossa pöytää pitäneenä olen kyllä aina saanut kuitin pöytämaksusta. Ja pankkikortilla maksaessa myös. Sekä muutaman kerran kun olen ostanut jotain mistä olen tarvinnut kuitin niin aina sellainen on kirjoitettu mulle käsin, joten ei valittamista.


    • suksi jo vit

      Jos on noin kateellisia korpikommareita täällä riekkumassa niin ei muuta kuin itse yrittämään! Vaan eipä taida uskallus ja periaatokset (SDP) antaa myöten. :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe