Tuliko siivooja oikeesti lavalle Megadethin setin aikana ?

mustafa.

Qstokissa tämmöstä oon kuullu !!!

21

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TyperäNarkkiNaru

      James Nikander tuli lavalle ja repi oman paitansa kesken Megadetin keikan. Järkkärit poistivat "mustanbarbaarin" Qstock alueelta ja Poliisi vei mennessään. James Nikander, eli mustabarbaari viittaa hittibiisissään esimerkiksi Mustiin panttereihin.

    • VIKA-KERTA-OULUS

      Megadeth keskeytti Mustan Barbaarin keikan Qstockissa - Barbaari vastasi samalla mitalla

      Qstockin lauantain pääesiintyjä Megadeth näytti mahtiaan keskeyttämällä Rytmirannassa yhtä aikaa esiintyneen Mustan Barbaarin keikan.

      Musta Barbaari maksoi potut pottuina keskeyttämällä Megadethin keikan myöhemmin illan aikana.

      Paikalla olleen festivaalikävijän mukaan Musta Barbaari ehti juuri aloittaa keikkansa, kun musiikki ja mikrofonit mykistyivät kesken kappaleen.

      Qstockin festivaalijohtaja Mikko Forsténin mukaan Megadethin kiertuemanagerilta oli tullut ehdoton käsky, että yhtäaikainen esiintyminen Rytmirannalla keskeytetään pääesiintyjän soiton alkaessa.

      "Ulkomaan isompien esiintyjien oikkuihin joudutaan monesti taipumaan, vaikka ne olisivatkin vähän hölmöjä", Forstén sanoo.

      Asian selvittämisen aikana Musta Barbaari viihdytti yleisöä jutuillaan. Paikalla oli useita satoja katsojia.

      Lopulta Musta Barbaari sai jatkaa keikkaansa ja esittää Youtube-hittinsä Salil eka, salil vika. Asian selvittelyyn tuhrautui kuitenkin noin puolet artistin 15 minuutin! mittaisesta keikkasetistä!

      Tilanne jatkui myöhemmin vuorostaan Megadethin keikalla, kun Musta Barbaari ryntäsi festivaalin pääesiintyjän soittaessa lavalle.

      "Mustan Barbaarin arviointikyky petti pahasti. Koko valitettava ryntäys tuli yllätyksenä, sillä olin juuri hetkeä ennen pahoitellut aiemmin keskeytynyttä keikkaa Barbaarille lavan takana. Hän vaikutti pettyneeltä, mutta ymmärtäväiseltä.", Forstén kertoo.

      Järjestyshenkilökunta poisti päälavalle juosseen Barbaarin ja Megadeth soitti settinsä loppuun. Lavalle livahtanut mies poistettiin festivaalialueelta poliisien toimesta.

      ---------------------

      15 min keikkasetti! Ja 7,5min "keikka"! LOL.

      MUSTAbarbaari aka Nikander Oulussa ekaa ja vikaa kertaa ! ! !

      • Vain elämää

        Ihan hyvä. Ei jonkun "köyhän miehen Iron Maidenin" eli Megadethin tarvi tulla leikkimään puolijumalia tänne.


    • Nevahööd

      Onko se joku laulaja tuo parpaari?

    • F U

      Takuulla oli ihan etukäteen sovittu juttu. Halutaan lietsoa xenofobiaa, tarvitaan vihaa että Kruunun finanssieliitti pääsee sotimaan suomalaisia sotilaita käyttäen Venäjälle ja vie meiltä valtion. Valtiota ei saa otettua pois maineen ilman sotaa.

    • kelas eka kelas vika

      kumpaahan artistia oli suuri yleisö saapunut katsomaan ? jos katsoo kyseisten artistien levymyyntiä ..... megadeth-yli 50 miljoonaa myytyä levyä , musta barbaari-noin sata myytyä levyä. ehkä yleisö oli tullut paikalle megadethin takia. onneksi kamppailulaji-expertti dave mustaine ei välittänyt tästä ilman paitaa hilluvasta pellestä yhtään . on varmaan vuosien varrella nähnyt yhtä jos toistakin outoa . ja kuten me tiedämme : tämä oli outoa......

    • Olen puhunut.

      Vituttaa jo koko paskan jauhanta ja mitkä mittasuhteet on saanut, mutta olenpa tyhmä apina ja kommentoin minäkin...

      Tämä on varmaan suomalaisen "gangstaräpin" ruumiillistuma. Oikein sorretun miehen tuskaa... Jätkä puoleksi suomalainen, syntynyt ja ilmeisesti elänyt koko elämänsä suomessa samanlaisena pikku kermaperseenä kuin muutkin ikäisensä. Tuossa ikäluokassa ja vähän vanhemmissakaan ei ole enää mikään "juttu" olla vähän eri värinen ja sekös pikku - wannabe - gangstaa vituttaa. Ei ole oikeita aiheita ja sortoa mistä räpätä, niin väännetään väkisin tämä säälittävä juttu rasismiksi, kun itse perseilee ja ihmiset ei näekään sitä mitenkään hyvänä ja miehekkäänä tekona. Sääli vaan että tätäkin meni sitten kommentoimaan rasistiseen sävyyn ne muutamat vatipäät wannabe - KKK - whitepower -sääliöt, ja antoivat herra Nikanderille juuri sitä mitä hän halusi - eli mahdollisuuden väittää kaikkia suomalaisia rasistisiksi junteiksi ja kääntää tämä oma mokansa rasistiseksi ajojahdiksi tai jotain, josta nyt jaksaa märistä joka helvetin tuutissa.

      Eräänkin valkoisen räppärin fb -sivulta luin asiasta käytävää paskanjauhantaa ja mitä vitun nuoleskelua sielläkin oli! Toisaalta tämä valkoinen wannabe - räppäri oli sitä mieltä että on perseestä mennä lavalle hyppimään ja pilaamaan toisten esiintyminen ja sitten kuitenkin kun on niin "suvaitsevainen" piis änd laav ja kaikki persekarvojen sävyt ja tekstuurit on ihquja - me ei siis niinQ syrjitä ketään - lässyttää että herra parpaarin teko oli piristävä tai jotain... Kapinaa, mitä vittua lie? Koittas saatana päättää oliko piristävää vai epäkunnioittavaa.

      Melkein timanttisen parastahan tietysti oli, että sitten jokunen mamu -nuori oli sinne lässyttänyt spermanaamaa ja junttia, sekä eräs oli sitä mieltä että suomen sivistys on etelässä ja pohjoisessa on vaan kai rasistisia juntteja?! Tuollainen kommentointiko sitten ei ole rasistista? Nämä luulee että vain valkoinen voi olla rasisti... Ja mistä vitusta sekin repi käsityksen että kaikki rasistisesti parpaaria haukkuneet oli pohjoissuomalaisia? Ei voi muuta sanoa kuin vittu mitä paskaa, ja kaikki on rasisteja kun oikein persereijän syvyyksiä tongitaan.

      Parastahan koko jutussa on se, että Megadethin tyypit luultavasti edelleen luulee Nikanderin olleen vain joku fani joka hyökkäsi lavalle riehumaan. Lienee sattunut yhden jos toisenkin kerran, että heidän konserteissaan joku hyppää lavalle hillumaan, ja Nikander nyt luulee vähintäänkin keksineensä pyörän. No sai hän ainakin ne 15 -minuuttia julkisuudessa ja nyt minäkin jopa tiedän kuka tämä "nevöhööd" wannabe -räppäri on. Kuuntelin jopa sen ilmeisesti ainoan piisin jossa kehtasi verrata itseään Tupaciin... Siis vittu - millä meriiteillä?

      Kuuntelis Nikanderikin vaan vaikka N.W.A:ta ja häpeäis mokoma typerä nössö. Aivan pellejen hommaa vetää jotain muka gangsta -jenkkiräppiä suomessa kun on afrikkalaisen (HUOM! ei afroamerikkalaisen) äidin ja suomalaisen isän suomessa syntynyt, elänyt ja kasvanut suomalainen penikka... Hänen sukunsa ei ole plantaaseilla puuvillaa orjina poiminut, ei ole kansalaisoikeuksista taistellut Malcolm X:n tai Martin Luther Kingin riveissä... Ja jos viitsii tehdä muutakin kuin kaivella omaa napaansa ja välillä persereikäänsä, niin Nikanderillakin voisi olla tiedossa afrikkalaisten oma osuus koko orjakaupassa.

      Asiahan nimittäin on niin, että se on mantere siinä kuin eurooppakin, jossa on monia kansoja ja rotuja. Kaikki afrikkalaiset eivät ole yhtä ja samaa isoa iloista perhettä, vaan ovat samalla tavalla sotineet keskenään kuin esim. euroopan kansat, eivätkä koe sen suurempaa yhteenkuuluvaisuutta ja sielujen sympatiaa ja sukulaisuutta toisiaan kohtaan kuin vaikkapa suomalaiset ja ruotsalaiset. Käsittääksen vielä keskiajalla afrikka oli ihan yhtä kehittynyt kuin eurooppakin. Orjuutta ja orjakauppaa siellä on ollut iän kaiken, kuten myös euroopassakin. Alunperinhän englannin sana slave tarkoitti slaavilaista, joita oli englannissa orjina. Koska nämä karatessaan pystyivät sulautumaan valtaväestöön piti saada ulkonäöltään poikkeavia orjia, ja siitä koko homma lähti. Afrikkalaiset ottivat itse eri kansoista vangeiksi ihmisiä ja myivät orjina eurooppalaisille, eli se ei todellakaan mennyt niin että suuri valkoinen metsästäjä tulee ja metsästää afrikkalaisia savannilta ja kuskaa laivaan ja merten taa. Nuo valkoiset orjakauppiaat ei kai edes käyneet kuin vain jossain vitun rannikolla... No afrikkalaiset hallitsijat yms. olivat tietysti samalla tavalla rahanahneita paskiaisia kuin mitkä muut hallitsijat tahansa ja myivät naapurikansansa orjiksi, jos ei omiakin kansalaisiaan - mitäs vittua rahvaalla on väliä missään koskaan ollut... Tämä köyhdytti, heikensi ja taannutti lopulta mantereen ja se oli kypsä hedelmä poimittavaksi kolonialisteille.

      • Olen puhunut part 2.

        Nikander voisi tietää tämän, jos ei olisi perusnyky -jonne jolle kaikki on ihan nevöhööd, jos on tapahtunut ennen vuosituhannen vaihdetta - oli sitten kyse historiasta tai populaarikulttuurin ilmiöistä. Johonkin maailman aikaan nimittäin sekin oli vähän kuin sivistyksen tapaista tietää jotain muistakin musiikki -genreistä kuin vain siitä, jota itse fanittaa, kuten myös vanhoja bändejä ja artisteja, eli mistä on mihinkin tultu - missä on oman musiikin ja muiden juuret. Jos Nikander oikeasti olisi musadiggari hän olisi tiennyt mikä Megadeth on, eikä olisi sortunut sellaiseen typeryyteen, että menee twitteriin reuhaamaan ja haukkumaan niitä nevöhöödiksi.

        Ja suomalaisten ei tarvi kantaa mitään "valkoisen miehen taakkaa" ja nuolla kaikkien silmille hyppivien nulikkojen perseitä ja hyssytellä ettei vain tule leimatuksi rasistiksi jos sanoo että "hyi James, tuo nyt oli vähän tuhmasti ja epäkohteliaasti tehty hevipappoja kohtaan, jotka kuitenkin on tehneet mittavan ja pitkän uran - olleet luomassa ihan omaa genreä (moniko muusikko voi niin sanoa), kiertäneet kaikki perselävet ja ottaneet paskaa niskaansa päästäkseen tuohon asemaan, että voivat sanoa että jumputus seis toisella lavalla siksi aikaa kun me alotetaan soittaan, ja jos viitsii ees googlesta katsoa tämän hevipappa Mustainen mikä on miehiään, niin huomaa että hänellä on ollut paljon rankempi lapsuus ja nuoruus kuin sinulla James! Hän on katu-uskottavampi kovin monin tavoin kuin sinä James tulet koskaan olemaan"... Suomi kun on yksi niistä harvoista maista, joilla ei ole ollut siirtomaita ja jotka eivät ole osallistuneet minkään kansan sortoon, vaan pikemmin ollaan itse oltu sorrettuja naapurivaltioitten taholta mm. maaorjina - niin juuri - orjina! Mutta tästä nyt "parpaarikin" puoleksi suomalaisena saa sen orja -taustan itselleen, tosin se ei ole se mitä hän olisi halunnut... Ja tämän muistaen kaikki whitepower -runkut voisivat myös pitää turpansa kiinni ja muistaa, että he eivät ole sen enempää jenkkejä kuin parpaarikaan.

        Lisäksi on jaksettu jauhaa siitä, että lavat oli sen verran kaukana toisistaan, että mitään ei olisi pitänyt kuulua ja siksi keskeytys oli turha. No en tiedä kun en paikalla ollut - mutta keskustan liepeillä asuvana voin sanoa, että joinain vuosian Qstock on kuulunut omaan kämppään todella selvästi ja joinain vuosina, kuten tänä vuonna ei ollenkaan. Mistä lie johtuu - oman käsityksen mukaan vähän tuulen suunnasta. Ehkä Mustan Barbaarin shöyn ei periaatteessa pitänyt kuulua päälavalle, mutta jospa kuitenkin kuului ja pääesiintyjällä oli oikeus sanoa, että mökä seis hetkeksi. Eikös tämän herra Barbaarin jälkeen esiintynyt joku toinen wannabe -räppäri, niin miksei hänen kanssaan voinut sopia, että Barbaari saa vetää settinsä loppuun ja toinen tyyppi olisi esiintynyt vaikka vähän vähemmän aikaa? Tuskin oli sen tasokkaampi esiintyjä kuin Nikanderkaan, joten ei olisi varmaan ollut mikään menetys jos hän olisi yhden piisin jättänyt esittämättä, että Nikander saa esittää sen ainoansa loppuun, vai kaksiko niitä peräti on?

        Ja nyt vittu jaxuhalit kaikille mielensä pahoittaneille - erityisesti James Nikanderille aka Musta Barbaari, mamu -nuorisolle, wannabe - räppäreille kaikissa sateenkaaren väreissä, wannabe - KKK - whitepower -rasisteille ja ihan vittu kaikille - ootte ihan vitun IHQUJA piis änd laaaaaaav!


    • Mustabarbara,.

      On kyllä vastenmielinen tyyppi,ollut sitä ihan alusta lähtien.

      • Ihmettelevä

        Onko sukua Limingan musiikki-Nikanderille ?


    • ap.

      Anteeksi pyyntöni siivoojille. Tietolähteeni oli ilmeisestikkin väärässä, sain toisen käden tietoa. Siivoojat sentään työtätekeviä kunnon kansalaisia, tämä ko. parpaari mitätön pelle, alinta kastia minun asteikolla.

    • Halpaa...

      Luulette olevanne vitsikkäitä? Naurakaa ite.

      • No voi, voi!

        Menikö herne sieraimeen?


    • Olen puhunut.

      Nämä on sitä itsekeskeistä selfie -sukupolvea. Luulevat olevansa itse jotain isoja staroja ja kiinnostavia, kun ovat laittaneet naamansa nettiin näytteille, ja muutama teinityttö pöksyt märkänä inisee "oot ihQ". Tässä yksi esimerkki saman kaltaisesta lahjattomasta pissapäästä:

      http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288721188126.html

      Kukas onkaan videolla pääosassa? Ei suinkaan se oikeasti jotain elämässään saavuttanut pitkän uran tehnyt lahjakas mies, vaan pieni lahjaton wannabe -räppäri.

      Sekä tämän Mikael Gabrielin että James Nikanderin tulisi ymmärtää, että kaikki ihmiset toki ovat saman arvoisia ihmisinä, mutta kaikki artistit eivät ole saman arvoisia, ja kaikki eivät edes ole artisteja. Se jos lataa omaa mökellystään juutuupiin ja kaveritkin siitä tykkää ei tee kenestäkään artistia.

      • becauseonyxslamharder

        Juu oon kuulu megadethia, ei ois ehkä pitänyt koskaan kuullakkaan, aivan jäätävää kuraa.


      • Olen puhunut.
        becauseonyxslamharder kirjoitti:

        Juu oon kuulu megadethia, ei ois ehkä pitänyt koskaan kuullakkaan, aivan jäätävää kuraa.

        Siitä huolimatta ne on tehneet ja saavuttaneet jotain paljon isompaa kuin Musta Barbaari tulee koskaan tekemään ja saavuttamaan musiikin saralla. Siitä huolimatta Dave Mustaine on paljon lahjakkaampi kuin Musta Barbaari. He ovat niin eri sfääreissä ettei heistä pitäisi edes puhua samana päivänä.

        Tässäpä pikkuiselle jonnelle ehkä ihan uutta kuunneltavaa, te nykypennut kun ette yleensä ottaen mistään mitään tiedä ja kaikki on ihan nevöhööd. Oikeat muusikot (jota "parpaari" ei ole) osaavat arvostaa eri genrejen musiikkia ja tehdä yhteistyötä, josta syntyy jotain hienoa.

        https://www.youtube.com/watch?v=RBA-xi8WuCU


      • mindtricks
        Olen puhunut. kirjoitti:

        Siitä huolimatta ne on tehneet ja saavuttaneet jotain paljon isompaa kuin Musta Barbaari tulee koskaan tekemään ja saavuttamaan musiikin saralla. Siitä huolimatta Dave Mustaine on paljon lahjakkaampi kuin Musta Barbaari. He ovat niin eri sfääreissä ettei heistä pitäisi edes puhua samana päivänä.

        Tässäpä pikkuiselle jonnelle ehkä ihan uutta kuunneltavaa, te nykypennut kun ette yleensä ottaen mistään mitään tiedä ja kaikki on ihan nevöhööd. Oikeat muusikot (jota "parpaari" ei ole) osaavat arvostaa eri genrejen musiikkia ja tehdä yhteistyötä, josta syntyy jotain hienoa.

        https://www.youtube.com/watch?v=RBA-xi8WuCU

        Minusta musiikilla ei ole välttämättä tarkoituskaan saavuttaa mitään itse musiikkia suurempaa. Asumme suomessa, täällä on kotimaisia ja ei niin tunnettuja hyviä muusikoita omissa marginaali genreissään, sitä pitäisi myös osata arvosta he kyllä itse tietävät kuuntelija kuntansa määrän ja silti jaksavat painaa, rakkaudesta musiikkiin. jos iso osa massasta kuuntelee tiettyjä artisteja jotka ovat/ovat olleet pinnalla se on ok, mutta laajentamalla, etsimällä ja hyppäämällä pois omalta mukavuusalueltaan voi löytää ihan erillaista muttaa hyvää musiikkia.


      • Olen puhunut.
        mindtricks kirjoitti:

        Minusta musiikilla ei ole välttämättä tarkoituskaan saavuttaa mitään itse musiikkia suurempaa. Asumme suomessa, täällä on kotimaisia ja ei niin tunnettuja hyviä muusikoita omissa marginaali genreissään, sitä pitäisi myös osata arvosta he kyllä itse tietävät kuuntelija kuntansa määrän ja silti jaksavat painaa, rakkaudesta musiikkiin. jos iso osa massasta kuuntelee tiettyjä artisteja jotka ovat/ovat olleet pinnalla se on ok, mutta laajentamalla, etsimällä ja hyppäämällä pois omalta mukavuusalueltaan voi löytää ihan erillaista muttaa hyvää musiikkia.

        No minä kuuntelen laidasta laitaan musiikkia, genrellä ei ole mitään merkitystä, eikä myöskään sillä millä vuosikymmenellä tai vuosisadalla musiikki on tehty, ei sillä minkä väriset tai maalaiset tyypit on kyseessä jne... Eikös se ole pikemmin Musta Barbaari ja kaltaisensa, joiden kannattaisi "hypätä omalta mukavuusalueeltaan" ja kuunnella jotain muutakin - he kun ovat niitä, jotka eivät mistään mitään tiedä ja joilla aukkoja on sivistyksessä ilmeisesti monella saralla... Sivistynyt ihminen kun esim. kunnioittaa itseään vanhempia ihmisiä - tähänkään "parpaari" ei ilmeisesti pysty.

        Turhaa muuten alkaa minulle narisemaan Megadethin "huonoudesta" sillä jos joku lukutaitoinen luki ajatuksen kanssa kaikki kommenttini, niin varmaan huomasi että minä en ollut edes paikalla Qstockissa... Jos olisin hard core Megadeth -fani - niin enkö silloin olisi ollut eturivissä?

        Minusta Megadethilla tosin on hyviäkin piisejä ja kannattaisi myös kiinnittää huomiota lyriikoihin, eli sanomaan... Paljon älykkäämpää tekstiä kuin "parpaarilla" joka ilmeisesti mölöttää vain punttejen nostelemisesta ja kehuu itseään.

        Musiikilla ei ole useinkaan tarkoitus saavuttaa mitään "suurempaa" mutta jotkut saavuttaa ja Megadeth on yksi niistä orkestereista, joka on ollut oikeasti luomassa jotain uutta. On lähinnä ihmisen typeryydestä kertovaa, jos haukkuu sellaista bändiä paskaksi - vain siksi ettei satu pitämään musiikista - ja vielä pahempi jos ei ole kuullut bändistä aiemmin ja sitten sanoo sitä nevöhöödiksi, vaikka kyseessä pitkän uran tehnyt bändi ja levyjä myyty ja kansainvälistä menestystä vaikka millä mitalla. Barbaarin ja muidenkin nyky -jonnejen olisi luullut osaavan katsoa vaikka googlesta, että mikä se Megadeth onkaan, ennen kuin alkaa aukomaan päätään. Se että Musta Barbaari ja muut jonnet eivät tienneet mikä Megadeth on ei kerro mitään muuta kuin sen, että heillä on iso aukko tiedoissaan siinäkin. Oli lähinnä säälittävyyden huipentuma, että tämä typerä kermaperse -pentu meni märisemään twitteriin "nevöhöödiä" ja mitäpä teki Megadeth? Ignoorasi mokoman pellen täysin, että nämä Barbaarin "kostot" ja "takaisin antamiset" niin kuin hän itse perseilyään nimitti, olivat todellakin vesipyssyllä ampumista.

        Ja tuo että nämä "arjen sankarit" Barbaari etunenässä "jaksaa painaa" marginaalisesta suosiostaan huolimatta, niin miettikääpä jonnet sellaista asiaa, että oliko se Megadeth heti paikalla aloittaessaan suosittu? Eiköhän ollut aika marginaalista suosiota heilläkin aluksi, ja eiköhän ole kiertäneet vaikka mitkä perähikiän paskapaikat ja esiintyneet kouralliselle ihmisiä. Eiköhän ole joku isompi orkesteri kävellyt heidänki yli syystä tai toisesta aikoinaan, ja varmaan on vituttanut mutta tuskin ovat tehneet itsestään pelleä samalla tavalla kuin Nikander. Kyllä ne on paljon töitä tehneet tuohon asemaan päästäkseen, ja siinäkin yksi syy lisää nostaa hattua.

        Kannattaisi myös ymmärtää sellainen pieni seikka että Megadeth ei todennäköisesti tiennyt, että se mökeltäjä toisella lavalla veti jotain säälittävää 15 minsan settiä johon muutaman minuutin keskeytyksellä on katastrofaaliset vaikutukset, eikä kyse olekaan pienestä keskeytyksestä vaan koko "shöyn" pilalle menemisestä suhteutettuna aikaan mikä kyseisellä "artistilla" oli esiintyä.


      • mindtrickki
        Olen puhunut. kirjoitti:

        No minä kuuntelen laidasta laitaan musiikkia, genrellä ei ole mitään merkitystä, eikä myöskään sillä millä vuosikymmenellä tai vuosisadalla musiikki on tehty, ei sillä minkä väriset tai maalaiset tyypit on kyseessä jne... Eikös se ole pikemmin Musta Barbaari ja kaltaisensa, joiden kannattaisi "hypätä omalta mukavuusalueeltaan" ja kuunnella jotain muutakin - he kun ovat niitä, jotka eivät mistään mitään tiedä ja joilla aukkoja on sivistyksessä ilmeisesti monella saralla... Sivistynyt ihminen kun esim. kunnioittaa itseään vanhempia ihmisiä - tähänkään "parpaari" ei ilmeisesti pysty.

        Turhaa muuten alkaa minulle narisemaan Megadethin "huonoudesta" sillä jos joku lukutaitoinen luki ajatuksen kanssa kaikki kommenttini, niin varmaan huomasi että minä en ollut edes paikalla Qstockissa... Jos olisin hard core Megadeth -fani - niin enkö silloin olisi ollut eturivissä?

        Minusta Megadethilla tosin on hyviäkin piisejä ja kannattaisi myös kiinnittää huomiota lyriikoihin, eli sanomaan... Paljon älykkäämpää tekstiä kuin "parpaarilla" joka ilmeisesti mölöttää vain punttejen nostelemisesta ja kehuu itseään.

        Musiikilla ei ole useinkaan tarkoitus saavuttaa mitään "suurempaa" mutta jotkut saavuttaa ja Megadeth on yksi niistä orkestereista, joka on ollut oikeasti luomassa jotain uutta. On lähinnä ihmisen typeryydestä kertovaa, jos haukkuu sellaista bändiä paskaksi - vain siksi ettei satu pitämään musiikista - ja vielä pahempi jos ei ole kuullut bändistä aiemmin ja sitten sanoo sitä nevöhöödiksi, vaikka kyseessä pitkän uran tehnyt bändi ja levyjä myyty ja kansainvälistä menestystä vaikka millä mitalla. Barbaarin ja muidenkin nyky -jonnejen olisi luullut osaavan katsoa vaikka googlesta, että mikä se Megadeth onkaan, ennen kuin alkaa aukomaan päätään. Se että Musta Barbaari ja muut jonnet eivät tienneet mikä Megadeth on ei kerro mitään muuta kuin sen, että heillä on iso aukko tiedoissaan siinäkin. Oli lähinnä säälittävyyden huipentuma, että tämä typerä kermaperse -pentu meni märisemään twitteriin "nevöhöödiä" ja mitäpä teki Megadeth? Ignoorasi mokoman pellen täysin, että nämä Barbaarin "kostot" ja "takaisin antamiset" niin kuin hän itse perseilyään nimitti, olivat todellakin vesipyssyllä ampumista.

        Ja tuo että nämä "arjen sankarit" Barbaari etunenässä "jaksaa painaa" marginaalisesta suosiostaan huolimatta, niin miettikääpä jonnet sellaista asiaa, että oliko se Megadeth heti paikalla aloittaessaan suosittu? Eiköhän ollut aika marginaalista suosiota heilläkin aluksi, ja eiköhän ole kiertäneet vaikka mitkä perähikiän paskapaikat ja esiintyneet kouralliselle ihmisiä. Eiköhän ole joku isompi orkesteri kävellyt heidänki yli syystä tai toisesta aikoinaan, ja varmaan on vituttanut mutta tuskin ovat tehneet itsestään pelleä samalla tavalla kuin Nikander. Kyllä ne on paljon töitä tehneet tuohon asemaan päästäkseen, ja siinäkin yksi syy lisää nostaa hattua.

        Kannattaisi myös ymmärtää sellainen pieni seikka että Megadeth ei todennäköisesti tiennyt, että se mökeltäjä toisella lavalla veti jotain säälittävää 15 minsan settiä johon muutaman minuutin keskeytyksellä on katastrofaaliset vaikutukset, eikä kyse olekaan pienestä keskeytyksestä vaan koko "shöyn" pilalle menemisestä suhteutettuna aikaan mikä kyseisellä "artistilla" oli esiintyä.

        Toisaalta ymmärrän toisaalta en, kyseistä härdelliä mitä tapahtu. Kummatki tekivät silti idioottimaisesti. Barbaarille pisteet "mun päälle ei astuta" asenteesta ja megadethille "muut ei oo mitään" asenteesta, ei siinä sen enempää,elämä jatkuu ja case closed.


      • Olen puhunut.
        mindtrickki kirjoitti:

        Toisaalta ymmärrän toisaalta en, kyseistä härdelliä mitä tapahtu. Kummatki tekivät silti idioottimaisesti. Barbaarille pisteet "mun päälle ei astuta" asenteesta ja megadethille "muut ei oo mitään" asenteesta, ei siinä sen enempää,elämä jatkuu ja case closed.

        Megadethin taholta tuskin oli kyse mistään asenteesta, kusipäisyydestä tai muustakaan. Kyse taisi olla ihan vaan siitä, että ne on ammattilaisia - oikeasti, ja sopimuksessa tod.näk. luki ettei muualta saa kuulua mökää - ja vaikka Barbaarin "shöyn" ei pitänyt kaiken järjen mukaan kuulua päälavalle, niin ilmeisesti se kuitenkin kuului.

        Eihän Megadeth muuta halunnut kuin muutaman minuutin hiljaisuuden... Niillä lienee ollut kiire lähteä Oulusta jonnekin muuallepäin maailmaa, joten ehkäpä tiukat aikataulutkin, eivätkä olisi voineet odottaa sitä 15 -minuuttia että Barbaari on vetänyt settinsä. Ei myöskään olisi tullut kyseeseen, että Megadeth olisi esiintynyt lyhyemmän ajan, sillä niitä oli tullut katsomaan iso joukko ihmisiä, olihan se sentään pääesiintyjä. Mikä poru siitä olisi syntynyt, jos pääesiintyjän esitystä olisi lyhennetty jonkun ilmeisesti täytenumeron takia?

        Barbaarin osalta kyse taas oli silkasta kusipäisyydestä. Pieni itsestään liikaa luuleva poika sai itkupotkuraivarit. Näkeehän näitä tämän kaltaisia esim. Idolsin alkukarsinnoissa, kun tulee teinejä jotka rääkyy nuotin vierestä ja ovat sitten ihan tyrmistyneitä kun sanotaan että "sori, et osaa laulaa, sulla ei ole lahjoja." Nämä märisee ja selittää kuinka omat vanhemmat ja ystävät on aina kehuneet heidän lahjakkuuttaan.

        Nyky -penskoilla ei ole mitään suhteellisuuden tajua, ja kun he itsestään ottavat jotain vitun selfieitä ja belfieitä ja jakavat niitä somessa, laittavat jotain vajaaälyistä mölinäänsä juutuupiin ja joku katsoo ja "peukuttaa" niin nämä luulevat olevansa jotain suuria tähtiä ja lahjakkuuksia. Sitten kun eivät tiedä mikä on Megadeth, kuka on Dave Mustaine tai vaikkapa Little Richard - niin nämä itseään täynnä olevat ääliöt on sitä mieltä että "ei se voi olla kuuluisa, koska MINÄ en tiedä kuka se on!" Kuinka typerää ajatuksenjuoksua.

        Elämä jatkuu ja olisi jatkunut, mutta Nikander itse halusi tehdä tästä jonkun ison numeron kuinka hän on joutunut väärin kohdelluksi... Kuinka häntä rasistit vainoaa. Paitsi että hänen perseilynsä oli vastenmielistä ja naurettavaa Qstockissa niin sitä oli myös nämä jälkimainingit. Että jätkä ihan tosissaan lukee kaikki kommentit mitä hänen "urotöistään" on kirjoiteltu ja poimii sieltä ne vajaaälyisimmät rasistiset höpinät ja esittelee niitä että "kattokaa nyt! Tämmöstä tää mustan miehen elämä on täällä punaniska -junttien keskellä! Kyllä suomalaiset on sitten rasistisia paskoja! Nyyh!!"

        Totuushan on että suomessa on aika vähän sitä ihan oikeaa rasismia. Toki tämäkin lieveilmiö on pitänyt apinoida tänne, mutta aika harva on oikeasti rasisti. Lisäksi siellä kommenttien joukossa oli kyllä rasistisia heittoja mamu -nuorisonkin suunnalta meitä valtaväestön edustajia kohtaan. Sekö on sallittua ja oikein? Kuitenkin ovat päässeet omista perseläpeä muistuttavista kotimaistaan tänne turvaan ja saavat elää rauhallisessa maassa, jossa on ruokaa ja vettä ja katto pään päällä, mahdollisuus käydä koulua eikä tarvi pelätä että koti räjäytetään tai pää ammutaan tohjoksi, ja me kustannamme sen heille - niin silti etsitään vain niitä epäkohtia ja laitetaan niille paljon suurempi painoarvo. Eikö nämä tosiaan osaa olla yhtään kiitollisia? Heillä on täällä aika helvetin hyvä elämä ja oltavat. Voihan he toki lähteä vaikka sinne jenkkeihin kokeilemaan, että kuinkas kivaa siellä on olla musta mies. Aina voivat myös lähteä kotimaihinsa katsomaan josko siellä olisi paremmin... Lopulta voivat myös palata takaisin vaikka tänne suomeen, tähän paska -maahan kuin tuhlaajapoika konsanaan ja miettiä asiat uudemman kerran.


      • Läppi on kulaa
        becauseonyxslamharder kirjoitti:

        Juu oon kuulu megadethia, ei ois ehkä pitänyt koskaan kuullakkaan, aivan jäätävää kuraa.

        Onhan se kuraa jos ei ymmärrä musiikin päälle, siis oikeisen instrumenttien päälle.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe