Ei työtön kiinnosta ketään naista :(

Työttömän tuskaa

Kyllä on elämä mennyt kurjaksi minulla, baarissa kun jutellaan ja puheeksi tulee aina jossain välissä työt ja palkat, en jaksa rehellisenä miehenä alkaa heille valehtelemaan että olen töissä ja tienaan niin ja niin paljon, asiahan selviäisi kuitenkin melko pian tai itseasiassa asia selviää jo baarissa kun minulta aletaan pyytämään drinkkejä. Ei työtön saa itselleen naista ja tämä on totuus. Ok, voin olla ihan mukavaa juttuseuraa, mutta sänkyyn asti en koskaan ketään saa näköjään enää. Baareissa on oikeastaan työttömän ihan turha maleksia ja katsella sivusta kun panohalukkaita naisia viedään taxeilla kotiin :(

143

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikisinkku.

      Ei työssä olevakaan saa jos ei ole komia. Tienasin hyvin ja naisia en saanut.

    • 1+5

      Se on katos jos mies ei käy töis niin se vaa makoilee kotona kaiken aikaa ja nainen joutuu maksamaan kaiken. Miehen pitäis olla suurimmaks osaks poissa kotoa ja pitäis pystyä kehumaan kavereille että miten mies ostelee kaikkee kivaa.

      • Ehei.

        Vaan miehen pitäisi olla silloin se pullantuoksuinen kodinhengetär, joka laittaa vaimolle aamupalat valmiiksi (joka aamu, eikä vain äitienpäivänä) ja sapuskat pitää myös odottaa lämpimänä, kun vaimo palaa töistä kotiin ja sen kodin on parasta sitten olla puhtoisen kiiltävä, muuten voi tulla nyrkistä kun vaimo on rentoutunut parin kaljan jälkeen.


    • En mä ihan täysin tota allekirjoita.
      Itse en koe työtöntä miestä huonoksi. Tiedän, että se on monille arka aihe ja siksi en juurikaan ensimmäisellä tapaamisella edes kysele työasioista, mies saa kertoa jos haluaa.

      Työttömiäkin on kahdenlaisia:
      On niitä kotona lojuvia laiskimuksia, joilla ei ole aikomustakaan koskaan kehittää itseään eikä löytää töitä. Näitä naiset välttelee.

      Sitten on niitä aktiivisia työttömiä, jotka yrittävät löytää töitä tai kehittävät itseään kursseilla, opiskelemalla tai vaikka vaan lukemalla omaksi ilokseen. Niillä on harrastuksia, tykkää ehkä nikkaroida/remontoida, autaa ystäviään muutoissa/remonteissa... jne.
      Naisia (ja varmaan miehiäkin) pelottaa se kumppanin mahdollinen laiskuus.

      • 17+20

        Jep, ei se haittaa jos ei oo töissä just heti, kunhan myöhemmin mahdollisesti on töissä ja paljon poissa kotoa. Tai vähintään yrittää kokoajan mennä töihin, vaikka ei pääsiskään. Silleen ei sillä ole väliä jos ei ole töissä, kunhan rakastaa sitä työtä koko sydämestään ja käyttää joka hereillä olo hetken jotenkin sen työn eteen.


    • money first

      http://www.youtube.com/watch?v=EBcflBBGKhE

    • ne nyt on sellaisia

      Hinnalla millä hyvänsä työtä etsivä on hyväksikäytettävä hölmö. Tämä on naisille tärkeää, että mies on juuri hyväksi käytettävä hölmö. Omilla aivoillaan ajatteleva ei näet suostu mihin tahansa paskaan. Mutta tässä juuri kiteytyy naisten laumasieluisuus ja riippuvuus sosiaalisesta yhteisöstä. Naiset eivät ole yhteiskuntakriittisiä eivätkä lainkaan ymmärrä sellaista, sillä he ovat yhteiskunnasta ja sosiaalisesta asemasta totaalisen riippuvaisia.

      Oikeastaan valta-eliitin tarvitsee pitää vain naiset tyytyväisinä, ja miehet eivät voi ryhtyä vallankumoukseen pankkiireja vastaan ja poistaa vääryyttä maailmasta.

    • Helppo nakki

      No mikset mene töihin?

      • 2+1

        Ei se auta kun oon laiska.

        "Naisia (ja varmaan miehiäkin) pelottaa se kumppanin mahdollinen laiskuus. "

        Eli vaikka olisinki töissä niin silti pelkäävät minua, joten ei kannata vaivautua.


      • No ehkä toinen työtö
        2+1 kirjoitti:

        Ei se auta kun oon laiska.

        "Naisia (ja varmaan miehiäkin) pelottaa se kumppanin mahdollinen laiskuus. "

        Eli vaikka olisinki töissä niin silti pelkäävät minua, joten ei kannata vaivautua.

        Kukaan ei halua työtöntä kumppania. Ikinä ei olisi rahaa tehdä mitään ja toinen vain jumittaisi jossakin slummissa vuokramurjussa. Jokainen järkevä hankkii työpaikan ja toimeentulon.


      • 19+5
        No ehkä toinen työtö kirjoitti:

        Kukaan ei halua työtöntä kumppania. Ikinä ei olisi rahaa tehdä mitään ja toinen vain jumittaisi jossakin slummissa vuokramurjussa. Jokainen järkevä hankkii työpaikan ja toimeentulon.

        Tämä selvä, tietysti raha on aina tärkeämpää kuin ihmiset itsessään. On se ihan kamalaa jos mies on vähän laiska ja tykkää viettää vapaa aikaa rennosti. Pitäähän se olla sellainen puuhapetteri ja lasten elättäjä, ostella kaikkee jännää. Ja mitä ne kaveritkin ajattelee, jos asuis vuokramurjussa, sehän on tärkeempää kuin mitä itse ajattelee.


      • 19+5
        19+5 kirjoitti:

        Tämä selvä, tietysti raha on aina tärkeämpää kuin ihmiset itsessään. On se ihan kamalaa jos mies on vähän laiska ja tykkää viettää vapaa aikaa rennosti. Pitäähän se olla sellainen puuhapetteri ja lasten elättäjä, ostella kaikkee jännää. Ja mitä ne kaveritkin ajattelee, jos asuis vuokramurjussa, sehän on tärkeempää kuin mitä itse ajattelee.

        vapaa-aikaa*


      • Ihnako tosi
        19+5 kirjoitti:

        Tämä selvä, tietysti raha on aina tärkeämpää kuin ihmiset itsessään. On se ihan kamalaa jos mies on vähän laiska ja tykkää viettää vapaa aikaa rennosti. Pitäähän se olla sellainen puuhapetteri ja lasten elättäjä, ostella kaikkee jännää. Ja mitä ne kaveritkin ajattelee, jos asuis vuokramurjussa, sehän on tärkeempää kuin mitä itse ajattelee.

        No kyllä se aika paljon ihmisestä kertoo, jos ei ole saanu työpaikkaa hommattua. Millään työttömyyspäivärahoilla ei perhettä elätetä. Meilläkin pelkkä asuntolainan lyhennys on 1200€ / kk. Miten sen työttömänä maksasi?
        Joten jos etsit jotain tyttöystävää, niin hommaa ensimmäisenä työ itsellesi. Se kertoo, että et ole mikään avuton apina, vaan vastuullinen ja järkevä ihminen.


      • nainen haluaa rahaa
        No ehkä toinen työtö kirjoitti:

        Kukaan ei halua työtöntä kumppania. Ikinä ei olisi rahaa tehdä mitään ja toinen vain jumittaisi jossakin slummissa vuokramurjussa. Jokainen järkevä hankkii työpaikan ja toimeentulon.

        Tuo on tietenkin totta. Mutta jos koulutus jää nuorena miehenä hankkimatta vaikkapa vakavan masennuksen vuoksi niin sitä virhettä on myöhemmin enää hankala korjata. Ja onhan Suomessa paljon akateemisia ja AMK-koulutettuja työttömänä tai tekemässä koulutustaan vastaamattomia hanttihommia nälkäpalkalla.


      • 19+5 kirjoitti:

        Tämä selvä, tietysti raha on aina tärkeämpää kuin ihmiset itsessään. On se ihan kamalaa jos mies on vähän laiska ja tykkää viettää vapaa aikaa rennosti. Pitäähän se olla sellainen puuhapetteri ja lasten elättäjä, ostella kaikkee jännää. Ja mitä ne kaveritkin ajattelee, jos asuis vuokramurjussa, sehän on tärkeempää kuin mitä itse ajattelee.

        Ei raha tai rahattomuus ole se juttu vaan syyt sen takana. Kuten vaikkapa se laiskuus. Laiska ihminen ei siis kelpaa.


      • haist
        Ihnako tosi kirjoitti:

        No kyllä se aika paljon ihmisestä kertoo, jos ei ole saanu työpaikkaa hommattua. Millään työttömyyspäivärahoilla ei perhettä elätetä. Meilläkin pelkkä asuntolainan lyhennys on 1200€ / kk. Miten sen työttömänä maksasi?
        Joten jos etsit jotain tyttöystävää, niin hommaa ensimmäisenä työ itsellesi. Se kertoo, että et ole mikään avuton apina, vaan vastuullinen ja järkevä ihminen.

        Ei sitä OIKEAA työpaikkaa niin vain hommata ja matalapalkka-alalla raatava urpo on yhtä huonossa asemassa kuin työtönkin.


      • 4+20
        Ihnako tosi kirjoitti:

        No kyllä se aika paljon ihmisestä kertoo, jos ei ole saanu työpaikkaa hommattua. Millään työttömyyspäivärahoilla ei perhettä elätetä. Meilläkin pelkkä asuntolainan lyhennys on 1200€ / kk. Miten sen työttömänä maksasi?
        Joten jos etsit jotain tyttöystävää, niin hommaa ensimmäisenä työ itsellesi. Se kertoo, että et ole mikään avuton apina, vaan vastuullinen ja järkevä ihminen.

        Mullapa ei ole mitään vitun lainoja, koska en ole niin pässi että ottaisin rahaa lainaan. Eikä mulla ole edes kiinnostusta mitään perheitä perustella. Tyttöystäväkään ei enää kiinnosta, koska niillä kaikilla on vaan raha mielessä, tai yhtä naivi näkemys elämästä kuin sinulla.


      • 5+18
        haist kirjoitti:

        Ei sitä OIKEAA työpaikkaa niin vain hommata ja matalapalkka-alalla raatava urpo on yhtä huonossa asemassa kuin työtönkin.

        no miten ne muut on sen OIKEAN hommanneet? kouluttautumalla vaikka??? ai niin....kun silloin pitäisi opiskella, elää opiskelijarahoilla, tehdä iltaisin vklopuisin kesäisin töitä, ottaa opintolainaa... ja sitten sen OIKEAN työn saa....mutta kun on laiskaa niin on laiskaa ja tekosyita aina keksi...ku ei oo rahaa ku ei oo aikaa ku ei kiiinnosta, mee sitten niitä vessoja siivoa, ei tarvi koulutusta... ja paikkoja aina vapaana!


      • yhteiskunnan elätti
        No ehkä toinen työtö kirjoitti:

        Kukaan ei halua työtöntä kumppania. Ikinä ei olisi rahaa tehdä mitään ja toinen vain jumittaisi jossakin slummissa vuokramurjussa. Jokainen järkevä hankkii työpaikan ja toimeentulon.

        Raha ei tee minua onnelliseksi. Tein töitä 10 vuotta putkeen ja erosin koska ei vaan jaksanut samaa pas.kaa duunia vaikka siitä maksettiin hyvin. Ja sitten kun on ollut vielä yksin koko elämä niin se alko ahdistamaan, ei naiset arvosta työtä tekevää miestä kun naiset ottaa niitä renttuja kotiinsa loisimaan jotka juo vaan kaljaa ja pelaa pleikkaria. Moni naisia yritin mutta ne otti niitä kaljaa kittaavia joten aloin sitten masentumaan ja otin loparit.


      • se on näin
        2+1 kirjoitti:

        Ei se auta kun oon laiska.

        "Naisia (ja varmaan miehiäkin) pelottaa se kumppanin mahdollinen laiskuus. "

        Eli vaikka olisinki töissä niin silti pelkäävät minua, joten ei kannata vaivautua.

        En ole koskaan naiselta rahaa ottanut, elätin yhtä naista ja se petti. Sen siitä saa palkaksi kun elättää naista. Onneksi se lutka on jo kuollut kun jännämies tappoi.


    • Onnee vaan yrityksee

      Ai sit jos joku sattuis joskus erehtymään sun kanssa perheen perustamaan, niin koko perheellä aina kävisitte työkkärissä päivärahoja hakemassa vai ajattelitko, että se sun vaimosi elättäis sut? Joo kaikki masentuneet työttömät vois elää keskenään, kun ei niitä kukaan jaksa kauaa katella.

      • 13+3

        Ylläri, miks kukaa nainen ois kiinnostunut työttömästä, kun pitäähän sitä miestä heti ajatella, että sille räväytetään mukulat ja pistetään maksamaan koko helahoito. Tai jos heivataa mieski pois, niin pitäähän siltä kunnon elatusmaksut kupata.


      • ei niin yksinkertais

        No eipä sitä matalapalkkaduunaritkaan naisia tunnu löytävän. Kivampi elellä vain tuilla kun siitä raatamisesta ei kuitenkaan mitään hyödy.

        Ja millainenhan se sinun naisesi mahtaa olla? Saatko rahoillesi vastinetta vai oletko iskenyt kätesi paskaan eli joudut tyytymään suhteeseen läskin kanssa.


    • 3+17

      juu, ei se työttömyys ole peestä vaan se että ihmistä ei kiinnosta koko eläminen....."vähän laiska ja tykkää viettää vapaa aikaa rennosti"... Vapaa aika`? eli koko elämäsi hyvin rennosti muiden kustantamalla.... juuuuuu, ei kiitos, turha itkeä ettei kelle pummi kelpa

      • 12+9

        Sinähän sen tiedät. Ihan hyvä vaan että vedätte jyrkän viivan tohon, niin ei vahingossakaan tule tutustuttua tuollaisiin tyyppeihin.


      • jkfhfjk
        12+9 kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät. Ihan hyvä vaan että vedätte jyrkän viivan tohon, niin ei vahingossakaan tule tutustuttua tuollaisiin tyyppeihin.

        Näähän on varmaan jotain akateemisia läskiperse kurppia jotka vinkuu YTM:ien perään kun kauniilla kavereillakin on sellaiset.


      • suoraan sanottuna
        jkfhfjk kirjoitti:

        Näähän on varmaan jotain akateemisia läskiperse kurppia jotka vinkuu YTM:ien perään kun kauniilla kavereillakin on sellaiset.

        Mun puolesta painukoot vittuun, evvk en ole perään itkemässä.


    • djkasdfjk

      Varastomies, vartija, taxikuski, erilaiset aputyömiehet, kaupan myyjä, baarimikko, siivooja, kampaaja, puhelinmyyjä ovat kaikki ammatteja joista maksetaan niin huonosti että niitä ei kannata tehdä.

    • 13+9

      hassuja suomipummeja .....muka ammatteja / töitä joita ei kannata tehdä....ok, ei kannata, tilataan lisää noit ulkomaalaisia tänne töihin, sitten valitetaan että vitun ulkomaalaiset vie kaikki työpaikat....vitun laiska kansa kyl ollaan, toimeentulotuki ja avustukset kuriin, niin alkaisko se työntekokin sujua ennen kaljan juomista HÄVETTÄVÄ!!!

      • klfsdjoi

        Eivät ne ole aikuisen miehen työpaikkoja. Naiset eivät halua köyhää duunaria sen enempää kuin köyhää työtöntäkään.

        Mamuargumentille on jo aivan liian myöhäistä. Pääkaupunkiseudulla on jo todella paljon ulkomaalaisia ja lisää tulee koko ajan vaikka suomalaiset työnvieroksujat menisivät hattu kourassa hanttihommia anelemaan.


      • Sinkkumies.

        Miksi ostaa mitään asuntoo kun sitä kuolee joskus eikä saa lapsia eikä tyttöystävää eikä vaimoa niin ei ole ketään ketä perii asunnon. Voisin ostaa asunnon heti ilman lainaa mutta en osta kun vuokralla voi asua halvalla.


      • bää sanoo lammas

        Tee orja vaan ne työt hiljaa ja kiltisti eläkä avaudu.


      • 16+1
        bää sanoo lammas kirjoitti:

        Tee orja vaan ne työt hiljaa ja kiltisti eläkä avaudu.

        ole sinäkin hiljaa kun sitten kaikkia suominaisia täällä panee nä ulkomaalaiset ja sä saat lampaana vieressä katsoa, ja koht ane miehet teitäkin homoja panee....kiltteja ja kunnollisia työttömiä nössöjä


      • pidä tunkkisi
        16+1 kirjoitti:

        ole sinäkin hiljaa kun sitten kaikkia suominaisia täällä panee nä ulkomaalaiset ja sä saat lampaana vieressä katsoa, ja koht ane miehet teitäkin homoja panee....kiltteja ja kunnollisia työttömiä nössöjä

        Voi hyvä hölmö kun siihen ei vaikuta meidän pummaamiseta yhtään.


    • atm.

      Kiinnostaa jos nainen on erittäin ruma ja huono itsetuntoinen eikä välitä että onk töissä.

    • Tajuutko yhtään?????

      Joo jotkut on luusereita syntymästä hautaan, ei mahda mitään. Ei saa muuta aikaseksi elämässään kuin netissä vouhkaamisen. Sitten voi valitella, että työtön ei saa naista. Itse en tosiaankaan alkaisi mihinkään tekemisiin jonkun työttömän pummailijan kanssa. Mitä sä esimerkis harrastat tai onko sulla ikänä varaa mennä vaikka ravintolaan syömään? Jos se sun mahdollinen tyttöystävästäsi sanoisi, että sillä on loma, minne lähetään reissuun, niin sä alkaisit laskemaan, että joo ei voi, työkkärirahat tulee vasta loppukuusta. Joo hieno elämä sulla.

      • ei turhaa vaivaa

        Tuollaistahan se elämä on niillä hanttihommia tekevillä hölmöilläkin!


      • bää sanoo lammas

        Niinpä mullakin on koko elämän mittari raha ja vittu jos ei oo vara pistää facebookkii jotai päivitystä että käyn 5 kertaa vuodes ulkomailla ja ravintoloissa syömäs nii varmaa tappasin itteni.


      • No eivät kaikki sossupummit ole lapsesta asti ko. "urasta" haaveilleet. Minä kävin lukion ja yliopiston luonnontiedepuolta lähes maisteriksi asti hyvin arvosanoin, mutta lopulta kaikki ei mennyt kuin Strömsössa. :-D

        Nyt en ole muutamaan vuoteen kyllä juurikaan mitään yrittänytkään, koska tuotto ei todellakaan vastaa vaivannäköä. Vaikka jonkin siivoushomman saisi, niin se pari sataa kuussa lisää on jokseenkin yhtä tyhjän kanssa. Sillä saa jonkin yhden etelänmatkan per vuosi ja se siitä. Ravintolat yms. sosiaalinen kulttuuri on aivan yhdentekevää jo iänkin takia.


    • 1+9

      Ihminen joka tekee töitä vaikka huonolla palkallakin on paljon kunnioitettavampi kuin luuseri joka rentoutuu kotona sohvalla suomi24 palstalla roikkumalla aamusta iltaan runkuttamalla miten surkea elämä ja naiset ovat lutkia ja kenellekään ei kelpa ja blablabla.... ja perhe ei lkiinnosta ja lomat menot eivät kiinnosta, kyl sitä kotona sohvallakin voi 30vuota yhdessä istuskella. Voi jeesus näitä aivokuolleita ihmisiä. Ällöttävä. En ikinä eläisin tuollaisen miehen kanssa, mutta jos mies tekee edes jtain paskaa työtä ja saa siitä just ja just elämiseen kertoo ainakin hänen elämän asenteesta ja mulle sllainen kelpaisi, jos hän itse suostuisi ja pystyisi elää suhteessa jossa nainen teinaa enemmän. Kaikki eivät suostu siihenkään.

      • ei orja

        Ei meitä kunnioituksesi kiinnosta. Olet joko niin ruma että sinusta ei ole kumppaniksi heteromiehelle tai sitten et oikeasti kelpuuttaisi niitä köyhiä työläisiä.

        Siis tottakai noita siivoustöitä, varastoalaa yms. skeidaa kannattaa harkita jos on kiinnostunut vaikka käytetyn Tojotan hankkimisesta mutta paljon muuta et palkallasi kustannakaan. Minä ainakin arvostan vapaa-aikaa ja sitä että saa nukkua pitkään enemmän kuin autonrämää.


      • 4+19

        No, mitä sulla itselläs muka on tarjota, ei ainakaa sisäistä kauneutta.


      • Kurja olet itse
        ei orja kirjoitti:

        Ei meitä kunnioituksesi kiinnosta. Olet joko niin ruma että sinusta ei ole kumppaniksi heteromiehelle tai sitten et oikeasti kelpuuttaisi niitä köyhiä työläisiä.

        Siis tottakai noita siivoustöitä, varastoalaa yms. skeidaa kannattaa harkita jos on kiinnostunut vaikka käytetyn Tojotan hankkimisesta mutta paljon muuta et palkallasi kustannakaan. Minä ainakin arvostan vapaa-aikaa ja sitä että saa nukkua pitkään enemmän kuin autonrämää.

        Mitä vikaa on varastotöissä tai käytetyssä toyotassa? :D

        Sinähän se laiska ja tohelo toyota olet.

        Arvostat TOISTEN TYÖTÄ JA HEIDÄN RAHOJAAN jota nimität "vapaa-ajaksesi".

        Toivottavasti nukut "pommiin". Lopullisesti.


      • ei orja
        Kurja olet itse kirjoitti:

        Mitä vikaa on varastotöissä tai käytetyssä toyotassa? :D

        Sinähän se laiska ja tohelo toyota olet.

        Arvostat TOISTEN TYÖTÄ JA HEIDÄN RAHOJAAN jota nimität "vapaa-ajaksesi".

        Toivottavasti nukut "pommiin". Lopullisesti.

        Minä en ole kiinnostunut noista asioista. Lueskelen ja liikun mieluummin.


      • Kurja olet itse
        ei orja kirjoitti:

        Minä en ole kiinnostunut noista asioista. Lueskelen ja liikun mieluummin.

        Sinusta siis on ok olla tavallaan hengityslaitteeseen kiinnitetty tooukka joka syö toisten kasvattamia lehtiä?

        Naista siis tulisi kiinnostaa joku joka "Lueskelee" ja liikkuu mieluummin?

        Elät toisten ajalla ja rahalla, muista se.


      • Kurja olet itse kirjoitti:

        Sinusta siis on ok olla tavallaan hengityslaitteeseen kiinnitetty tooukka joka syö toisten kasvattamia lehtiä?

        Naista siis tulisi kiinnostaa joku joka "Lueskelee" ja liikkuu mieluummin?

        Elät toisten ajalla ja rahalla, muista se.

        Työtön tuhlaa vähemmän luonnonvaroja ja säästää palloa tuleville sukupolville. Riippuu siis, katsotaanko asiaa nykyisen vai tulevan yhteiskunnan kannalta.


      • 11+9
        Kurja olet itse kirjoitti:

        Sinusta siis on ok olla tavallaan hengityslaitteeseen kiinnitetty tooukka joka syö toisten kasvattamia lehtiä?

        Naista siis tulisi kiinnostaa joku joka "Lueskelee" ja liikkuu mieluummin?

        Elät toisten ajalla ja rahalla, muista se.

        Jokaisen tulisi olla kuin muurahainen joka aktiivisesti kantaa kortensa kekoon ja ahkerasti raataa päivästä toiseen. Jos vaikka tulevaisuudessa korvataan kaikki mahdolliset työt koneilla, niin siinä vaiheessa on ihan ok tappaa kaikki ihmiset pois kuluttamasta koneiden varoja.


      • Kurja olet itse
        outsider1 kirjoitti:

        Työtön tuhlaa vähemmän luonnonvaroja ja säästää palloa tuleville sukupolville. Riippuu siis, katsotaanko asiaa nykyisen vai tulevan yhteiskunnan kannalta.

        Tuhlaa vähemmän?

        En ota kantaa sinällään työttömiin, mutta niihin joilla on sosiaalipummin asenne niin eiköhän se ole selvä tuhlaavatko he resursseja enemmän kuin tuottavat.


      • Kurja olet itse
        11+9 kirjoitti:

        Jokaisen tulisi olla kuin muurahainen joka aktiivisesti kantaa kortensa kekoon ja ahkerasti raataa päivästä toiseen. Jos vaikka tulevaisuudessa korvataan kaikki mahdolliset työt koneilla, niin siinä vaiheessa on ihan ok tappaa kaikki ihmiset pois kuluttamasta koneiden varoja.

        Työtä tekevä muurahainen joka tienaa hieman ja saa kumppanin

        VS.

        työtätekemätön laiskuri muurahainen joka elelee muiden rahoilla ja runkkaa


        Valitse itse.


      • 6+6
        Kurja olet itse kirjoitti:

        Tuhlaa vähemmän?

        En ota kantaa sinällään työttömiin, mutta niihin joilla on sosiaalipummin asenne niin eiköhän se ole selvä tuhlaavatko he resursseja enemmän kuin tuottavat.

        Jos sinun työsi korvataan koneella joskus, niin muista että et ole minkään arvoinen vaan se kone on joka elättää sinut.


      • 20+3
        Kurja olet itse kirjoitti:

        Työtä tekevä muurahainen joka tienaa hieman ja saa kumppanin

        VS.

        työtätekemätön laiskuri muurahainen joka elelee muiden rahoilla ja runkkaa


        Valitse itse.

        Miksi valitsisin nuin huonoista vaihtoehdosta, et ole ainut nainen maapallolla ja ilman sinuakin minulla riittää kyllä kysyntää.


      • Kurja olet itse
        6+6 kirjoitti:

        Jos sinun työsi korvataan koneella joskus, niin muista että et ole minkään arvoinen vaan se kone on joka elättää sinut.

        Sinä et ole minkään arvoinen juuri tällä hetkellä koneella tai ilman kun elelet muiden rahalla ja ajalla.

        Muista se.


      • Kurja olet itse
        20+3 kirjoitti:

        Miksi valitsisin nuin huonoista vaihtoehdosta, et ole ainut nainen maapallolla ja ilman sinuakin minulla riittää kyllä kysyntää.

        Olen mies ja veikkaan että kysyntäsi on hyvin tarkasti määriteltynä 0 tai -1 asenteella jota esität täällä.


      • 13+4
        outsider1 kirjoitti:

        Työtön tuhlaa vähemmän luonnonvaroja ja säästää palloa tuleville sukupolville. Riippuu siis, katsotaanko asiaa nykyisen vai tulevan yhteiskunnan kannalta.

        mille sukupolvelle? jota sä meinasit työttömänä jotenkin elättää??? mitä jos mennään KAIKKI työttömiksi....mitäs sitten tehdään, vittuako minä teen töitä että toinen pääsee kaljat sohvalla mukavasti kaataa? en halua, meen työttömäksi, ja kaikki muut myös, ollaa kaikki työttömiä....mikä sukupolvi? joka kuole nälkään puoles vuodessa??? mee kouluun kun kerran sulla sitä vapaa-aikaa noin paljon...tai lue edes jotain aivoille hyödyllisempä kuin suomi24


      • 10+16
        Kurja olet itse kirjoitti:

        Sinä et ole minkään arvoinen juuri tällä hetkellä koneella tai ilman kun elelet muiden rahalla ja ajalla.

        Muista se.

        Itseasiassa olet siinäkin väärässä. Olen ollut aikaisemmin töissä joten olen ollut osallisena maksamassa siinä missä muutkin, vaikka en tällä hetkellä olekaan.


      • 19+9
        13+4 kirjoitti:

        mille sukupolvelle? jota sä meinasit työttömänä jotenkin elättää??? mitä jos mennään KAIKKI työttömiksi....mitäs sitten tehdään, vittuako minä teen töitä että toinen pääsee kaljat sohvalla mukavasti kaataa? en halua, meen työttömäksi, ja kaikki muut myös, ollaa kaikki työttömiä....mikä sukupolvi? joka kuole nälkään puoles vuodessa??? mee kouluun kun kerran sulla sitä vapaa-aikaa noin paljon...tai lue edes jotain aivoille hyödyllisempä kuin suomi24

        Tekisi ihan hyvää jos kaikki jäisi työttömäksi, kaivattaisiinkin vallankumousta.


      • Kurja olet itse
        13+4 kirjoitti:

        mille sukupolvelle? jota sä meinasit työttömänä jotenkin elättää??? mitä jos mennään KAIKKI työttömiksi....mitäs sitten tehdään, vittuako minä teen töitä että toinen pääsee kaljat sohvalla mukavasti kaataa? en halua, meen työttömäksi, ja kaikki muut myös, ollaa kaikki työttömiä....mikä sukupolvi? joka kuole nälkään puoles vuodessa??? mee kouluun kun kerran sulla sitä vapaa-aikaa noin paljon...tai lue edes jotain aivoille hyödyllisempä kuin suomi24

        Eiköhän nämä lue lähinnä hesaria, kauppalehteä (et tulee tosi finanssimaakari olo) ja aku ankkaa.

        Tahtoisivat olla joko täyshippejä kommuunissa tai sijoittajia, eivät tiedä ihan tarkkaan kumpia.


      • Kurja olet itse kirjoitti:

        Tuhlaa vähemmän?

        En ota kantaa sinällään työttömiin, mutta niihin joilla on sosiaalipummin asenne niin eiköhän se ole selvä tuhlaavatko he resursseja enemmän kuin tuottavat.

        Puhuin uusiutumattomista luonnonresursseista. Niitä ei kukaan "tuota", vaan kaikki vain kuluttavat. Mitä korkeampi elintaso, sen enemmän uusiutumattomia resursseja käytetään. Työtön on siten ekologisempi kuin työssäkäyvä.

        Toki on tutkijoita, jotka kehittävät uusia energiaa säästäviä tekniikoita jms., ja ovat ekologisesti työttömiä arvokkaampia, mutta aika pieni osa työllisistä kuuluu heihin.


      • 18+19
        Kurja olet itse kirjoitti:

        Mitä vikaa on varastotöissä tai käytetyssä toyotassa? :D

        Sinähän se laiska ja tohelo toyota olet.

        Arvostat TOISTEN TYÖTÄ JA HEIDÄN RAHOJAAN jota nimität "vapaa-ajaksesi".

        Toivottavasti nukut "pommiin". Lopullisesti.

        http://www.youtube.com/watch?v=xUoKFwc3U8c


    • Ex-työtön

      Ihan totta kyllä tuo, miten työttömään helposti suhdaututaan baareissa. Itse olin työtön vuoden ja siltä ajalta oli verotettavat tulot 80 000e. Vähän tuntuivat ihmiset penseästi suhtautuvan asiaan. Opiskelin sen vuoden ja menin töihin vuoden jälkeen, vaikka olisin vielä helposti voinut samoilla tuloilla jatkaa toisenkin vuoden. Toisaalta en hirveästi välittänyt, mitä muut asiasta tai minusta ajattelivat... Mutta ei se työttömyys kyllä este seuran saamiselle ollut, vaikka en tilanteestani sen kummemmin vieraille avautunut.

    • Kurja olet itse

      Jos tapaisin naisen joka suhtautuu vastaavalla tavalla töihin.

      Sama juttu jos merkkaa tietyt työt oman itsensä alapuolelle sen takia että niistä maksetaan vaikkapa alle 2000 kuukaudessa.

      Mitä sellaisella ihmisellä tekee?

      Se asenne ratkaisee koska laiska on laiska joka paikassa, mm. sängyssä.
      Toisekseen jos ei ole rahaa mihinkään niin miksi käydä baarissa kallitta olutta nauttimassa jne.?

      • 10+2

        Niimpä löylykauha vaa perseeseen ja töihin. Jos jotain itseisarvoa ettei ihan ilmaseks haluis raataa paskaa työtä nii joutais tappaa pois kaikki semmoset ihmiset.


      • Kurja olet itse
        10+2 kirjoitti:

        Niimpä löylykauha vaa perseeseen ja töihin. Jos jotain itseisarvoa ettei ihan ilmaseks haluis raataa paskaa työtä nii joutais tappaa pois kaikki semmoset ihmiset.

        Oletpa nainen tai mies niin minusta ihmisen tulisi tehdä elämälleen jotakin. En pakota ketään sinällään töihin, mutta jos asenne on että töihin meno on yhtä kuin löylykauha perseeseen niin sanotko saman vanhemmillesi jotka ovat käyneet töissä että sinä saat elää ja lukemattomille muille jotka käyvät töissä?

        Jos joku tietty työ ei kelpaa niin kannattaa sitten käyttää se työttömyys aika että etsii sellaista joka itselle sopisi.

        Ne joista on kivaa elää vain toisten ajalla ja rahalla sekä vain viettää vapaa-aikaa ja lueskelle ja liikkua niin voisi hyvin laittaa ensin heille löylykauhan perseeseen ja sen jälkeen niskalaukauksen.

        Tietysti yhteiskunnalla ei ole aina tarjota kaikille mielekästä työtä, mutta tässä ketjussa olevilla on "runkkaan mieluummin kuin alennun siihen mitä muut tekevät"
        Se on kuvitelma siitä että toisten ajalla ja rahalla ollessa on ylempänä niitä jotka "alentuvat" töihin.

        Sitten sellainen ihminen ihmettelee miksei kumppanille kelpaa sellainen.
        Kassatytölle kiva varmaan sanoa että "olen mieluummin työtön kuin teen sitä skeidaa mitä sä teet".

        Vittu mitä tahvoja ja luusereita.


      • jghjkghk
        Kurja olet itse kirjoitti:

        Oletpa nainen tai mies niin minusta ihmisen tulisi tehdä elämälleen jotakin. En pakota ketään sinällään töihin, mutta jos asenne on että töihin meno on yhtä kuin löylykauha perseeseen niin sanotko saman vanhemmillesi jotka ovat käyneet töissä että sinä saat elää ja lukemattomille muille jotka käyvät töissä?

        Jos joku tietty työ ei kelpaa niin kannattaa sitten käyttää se työttömyys aika että etsii sellaista joka itselle sopisi.

        Ne joista on kivaa elää vain toisten ajalla ja rahalla sekä vain viettää vapaa-aikaa ja lueskelle ja liikkua niin voisi hyvin laittaa ensin heille löylykauhan perseeseen ja sen jälkeen niskalaukauksen.

        Tietysti yhteiskunnalla ei ole aina tarjota kaikille mielekästä työtä, mutta tässä ketjussa olevilla on "runkkaan mieluummin kuin alennun siihen mitä muut tekevät"
        Se on kuvitelma siitä että toisten ajalla ja rahalla ollessa on ylempänä niitä jotka "alentuvat" töihin.

        Sitten sellainen ihminen ihmettelee miksei kumppanille kelpaa sellainen.
        Kassatytölle kiva varmaan sanoa että "olen mieluummin työtön kuin teen sitä skeidaa mitä sä teet".

        Vittu mitä tahvoja ja luusereita.

        Kyllähän niitä sun rakkaita rahojasi syydetään Kreikan panomiehille ja muihin poliitikkojen lempilapsiin. Minäkin haluan oman avustuspaketin.


      • Kurja olet itse
        jghjkghk kirjoitti:

        Kyllähän niitä sun rakkaita rahojasi syydetään Kreikan panomiehille ja muihin poliitikkojen lempilapsiin. Minäkin haluan oman avustuspaketin.

        Ymmärrätkö että tässä on kyse ihan perus selviytymisestä?

        Selviydytkö itse tekemällä vaikka sitä työtä ja ehkä etenemällä työssä jonnekin vai olemalla toisten almujen varassa.

        Ero sinun ja Kreikan panomiehiin on se että he saavat naista ja sinä et. Runkkaa nyt Soinin kuvaa katsellen..


      • 1+8
        Kurja olet itse kirjoitti:

        Oletpa nainen tai mies niin minusta ihmisen tulisi tehdä elämälleen jotakin. En pakota ketään sinällään töihin, mutta jos asenne on että töihin meno on yhtä kuin löylykauha perseeseen niin sanotko saman vanhemmillesi jotka ovat käyneet töissä että sinä saat elää ja lukemattomille muille jotka käyvät töissä?

        Jos joku tietty työ ei kelpaa niin kannattaa sitten käyttää se työttömyys aika että etsii sellaista joka itselle sopisi.

        Ne joista on kivaa elää vain toisten ajalla ja rahalla sekä vain viettää vapaa-aikaa ja lueskelle ja liikkua niin voisi hyvin laittaa ensin heille löylykauhan perseeseen ja sen jälkeen niskalaukauksen.

        Tietysti yhteiskunnalla ei ole aina tarjota kaikille mielekästä työtä, mutta tässä ketjussa olevilla on "runkkaan mieluummin kuin alennun siihen mitä muut tekevät"
        Se on kuvitelma siitä että toisten ajalla ja rahalla ollessa on ylempänä niitä jotka "alentuvat" töihin.

        Sitten sellainen ihminen ihmettelee miksei kumppanille kelpaa sellainen.
        Kassatytölle kiva varmaan sanoa että "olen mieluummin työtön kuin teen sitä skeidaa mitä sä teet".

        Vittu mitä tahvoja ja luusereita.

        Minusta on ainakin tosi kivaa elää sinun kustannuksella. Ajatus tuollaisista lampaista jotka kustantaa minun elintasoa on se mikä saa kahvin maistumaan hyvältä aamuisin.


      • Jefferson D
        1+8 kirjoitti:

        Minusta on ainakin tosi kivaa elää sinun kustannuksella. Ajatus tuollaisista lampaista jotka kustantaa minun elintasoa on se mikä saa kahvin maistumaan hyvältä aamuisin.

        Kebabbikin on parempaa kun sen on sossu maksanut :D Ja tämä ei ole mikään vitsi.


      • klfgvbgh
        Kurja olet itse kirjoitti:

        Ymmärrätkö että tässä on kyse ihan perus selviytymisestä?

        Selviydytkö itse tekemällä vaikka sitä työtä ja ehkä etenemällä työssä jonnekin vai olemalla toisten almujen varassa.

        Ero sinun ja Kreikan panomiehiin on se että he saavat naista ja sinä et. Runkkaa nyt Soinin kuvaa katsellen..

        Enhän minä saisi sen paremmin naisia vaikka töissä kävisinkin. Aiemmin tein noita kurjia duuneja ja olin ihan yhtä yksin kuin nytkin. Vitutti vaan enemmän kun joutui aikaisin heräämään.


      • Kurja olet itse
        1+8 kirjoitti:

        Minusta on ainakin tosi kivaa elää sinun kustannuksella. Ajatus tuollaisista lampaista jotka kustantaa minun elintasoa on se mikä saa kahvin maistumaan hyvältä aamuisin.

        Runkkaa sinne kahviisi maitosi ja juo sitten.


      • 10+8
        1+8 kirjoitti:

        Minusta on ainakin tosi kivaa elää sinun kustannuksella. Ajatus tuollaisista lampaista jotka kustantaa minun elintasoa on se mikä saa kahvin maistumaan hyvältä aamuisin.

        Hyvää että maistuu. Muista sitten isovanhempiasi siitä kiittää että vaivaautuivat sulle hyvän yhteiskunnan rakentamaan jota sä nyt kuset.


      • Kurja olet itse kirjoitti:

        Ymmärrätkö että tässä on kyse ihan perus selviytymisestä?

        Selviydytkö itse tekemällä vaikka sitä työtä ja ehkä etenemällä työssä jonnekin vai olemalla toisten almujen varassa.

        Ero sinun ja Kreikan panomiehiin on se että he saavat naista ja sinä et. Runkkaa nyt Soinin kuvaa katsellen..

        Puhe "selviytymisestä itse" on aika humpuukkia. Entisaikojen aatelisia tuskin häiritsi, että he elivät toisten työn tuloksella koko elämänsä. Ei ihmisellä ole mitään pakkomiellettä puurtaa jos niin ei tarvitse tehdä. Päinvastoin, ihmisen biologiseen perusluonteeseen kuuluu tarpeiden tyydyttäminen mahdollisimman vähällä energiankäytöllä.

        Kyseistä perusluonnetta vastaan on sitten syntynyt tällainen "shaming"-taktiikka. Pohjimmiltaan kyse on manipuloinnista. Pyritään häpäisemällä ja moralisoimalla saamaan ihmiset tekemään asioita, jotka eivät ole heidän etujensa mukaisia - tässä tapauksessa painamaan duunia huonoin ehdoin. Toimii kenen kohdalla toimii.


      • Kurja olet itse
        outsider1 kirjoitti:

        Puhe "selviytymisestä itse" on aika humpuukkia. Entisaikojen aatelisia tuskin häiritsi, että he elivät toisten työn tuloksella koko elämänsä. Ei ihmisellä ole mitään pakkomiellettä puurtaa jos niin ei tarvitse tehdä. Päinvastoin, ihmisen biologiseen perusluonteeseen kuuluu tarpeiden tyydyttäminen mahdollisimman vähällä energiankäytöllä.

        Kyseistä perusluonnetta vastaan on sitten syntynyt tällainen "shaming"-taktiikka. Pohjimmiltaan kyse on manipuloinnista. Pyritään häpäisemällä ja moralisoimalla saamaan ihmiset tekemään asioita, jotka eivät ole heidän etujensa mukaisia - tässä tapauksessa painamaan duunia huonoin ehdoin. Toimii kenen kohdalla toimii.

        Sitähän naiset ajattelee sinusta.

        AInut tapa sulle taitaa olla sitten se raha jonka haet sossun luukulta.


      • ghjhfj
        Kurja olet itse kirjoitti:

        Sitähän naiset ajattelee sinusta.

        AInut tapa sulle taitaa olla sitten se raha jonka haet sossun luukulta.

        Niin ne ajattelee hanttihommia tekevistä miehistäkin.


      • Kurja olet itse
        ghjhfj kirjoitti:

        Niin ne ajattelee hanttihommia tekevistä miehistäkin.

        Mitenkähän toi olis?

        Luulet vain.

        Minä teen hanttihommia ja saan naista. ;)

        Keskity sinä niihin hanskahommiin.


    • 15+7

      Tuet pois niin katsoisin noita elämän filosofeja jotka kivasti viettävät vapaa-aikansa lueskelleen ja liikkuen.

      • hghgj

        Miten voi tehdä työtä jos on masentunut ja ahdistunut ja kärsii sosiaalisesta fobiasta?


      • 13+12
        hghgj kirjoitti:

        Miten voi tehdä työtä jos on masentunut ja ahdistunut ja kärsii sosiaalisesta fobiasta?

        onko tuo tekosyy? masentunut ahdistunut? et voi tehdä töitä? elämä on peestä??? miksi elät, kuole pois, kuka sua tähän yhteiskuntaan sairaana tarvi

        hävettää olla suomalainen kuin tuota lukee....hyi vittu, kansa joka sisulla selvisi sodasta, nyt on muuttunut ihan nössö itkupilli kansaksi....vittu kun tääl suomessa on liian hyvät oltavat


      • 13+12 kirjoitti:

        onko tuo tekosyy? masentunut ahdistunut? et voi tehdä töitä? elämä on peestä??? miksi elät, kuole pois, kuka sua tähän yhteiskuntaan sairaana tarvi

        hävettää olla suomalainen kuin tuota lukee....hyi vittu, kansa joka sisulla selvisi sodasta, nyt on muuttunut ihan nössö itkupilli kansaksi....vittu kun tääl suomessa on liian hyvät oltavat

        Sairaiden pitää siis kuolla pois? Onpa varsin kova arvomaailma, jonka onneksi harva suomalainen jakaa.

        Onko käynyt mielessä, että saatat itse sairastua ja päätyä työkyvyttömäksi?


      • 1+20
        outsider1 kirjoitti:

        Sairaiden pitää siis kuolla pois? Onpa varsin kova arvomaailma, jonka onneksi harva suomalainen jakaa.

        Onko käynyt mielessä, että saatat itse sairastua ja päätyä työkyvyttömäksi?

        työkyvyttämyys ja masennus eivät ole sama asia.

        mua kyl masenttaa ja ahdistaa etten saa pillua....elämä menee ohi, olen niin surkea ja blaaaaaaa.....haen lääkäriltä nappeja ja itken pilluja suomi24 palstalla....kyllä saa kuolla pois, tuossa tapauksessa


      • 1+20 kirjoitti:

        työkyvyttämyys ja masennus eivät ole sama asia.

        mua kyl masenttaa ja ahdistaa etten saa pillua....elämä menee ohi, olen niin surkea ja blaaaaaaa.....haen lääkäriltä nappeja ja itken pilluja suomi24 palstalla....kyllä saa kuolla pois, tuossa tapauksessa

        Masennus taitaa olla yleisin työkyvyttömyyseläkkeen syy nykyisin. Sinänsä on kyllä samantekevää, pystyykö esim. keskivaikeasti tai pahemmin masentunut ja vaikeasta sosiaalisesta fobiasta kärsivät tekemään töitä. Niitä kun ei noilla spekseillä ole nykyaikana mitään mahdollisuutta saada.


      • 13+12
        outsider1 kirjoitti:

        Masennus taitaa olla yleisin työkyvyttömyyseläkkeen syy nykyisin. Sinänsä on kyllä samantekevää, pystyykö esim. keskivaikeasti tai pahemmin masentunut ja vaikeasta sosiaalisesta fobiasta kärsivät tekemään töitä. Niitä kun ei noilla spekseillä ole nykyaikana mitään mahdollisuutta saada.

        Kyllä, suomessa kaikki ovat jo työkyvyttömiä mentaalisesti, pois kuollut kansa. Pakko tunnustaa, ei me enää kauan kansana pärjätä. Masentunut ja ahdistunut jopa sairas ja työkyvytön nopeasti itselleen töitä ja motivaatiota työhön löytää kun rahaa ei tuu tilille ilmaiseksi. Ihme ja kyllä, silloin mikä vaan kelpaa, jos ei haluais nälkään kuolla.


      • koneet tehkööt
        13+12 kirjoitti:

        Kyllä, suomessa kaikki ovat jo työkyvyttömiä mentaalisesti, pois kuollut kansa. Pakko tunnustaa, ei me enää kauan kansana pärjätä. Masentunut ja ahdistunut jopa sairas ja työkyvytön nopeasti itselleen töitä ja motivaatiota työhön löytää kun rahaa ei tuu tilille ilmaiseksi. Ihme ja kyllä, silloin mikä vaan kelpaa, jos ei haluais nälkään kuolla.

        Sitten löytyy paljon vihaisia, huonoja ja varastelevia työntekijöitä. Millaista itse teet sinä menneisyydessä elävä naiivi hölmöläinen?


      • 9+16
        koneet tehkööt kirjoitti:

        Sitten löytyy paljon vihaisia, huonoja ja varastelevia työntekijöitä. Millaista itse teet sinä menneisyydessä elävä naiivi hölmöläinen?

        Olet naiivi jos luulet että tuo voi pitkään jatkua, että toiset elättää toisia lusmuja. Voin elättää omia vanhempia lapsia mutta en suostu elättämään naapuria jonka elämäsasenne on siel syvässä läskissä takapuolessa, eiköhän silloin se luonto itse korjaisi nuo luuserit pois.


      • koneet tehkööt
        9+16 kirjoitti:

        Olet naiivi jos luulet että tuo voi pitkään jatkua, että toiset elättää toisia lusmuja. Voin elättää omia vanhempia lapsia mutta en suostu elättämään naapuria jonka elämäsasenne on siel syvässä läskissä takapuolessa, eiköhän silloin se luonto itse korjaisi nuo luuserit pois.

        Nautin tästä niin kauan kun pystyn. Niitä surkeita töitä kerkeää tekemään myöhemminkin jos on ihan pakko.


      • 13+12 kirjoitti:

        Kyllä, suomessa kaikki ovat jo työkyvyttömiä mentaalisesti, pois kuollut kansa. Pakko tunnustaa, ei me enää kauan kansana pärjätä. Masentunut ja ahdistunut jopa sairas ja työkyvytön nopeasti itselleen töitä ja motivaatiota työhön löytää kun rahaa ei tuu tilille ilmaiseksi. Ihme ja kyllä, silloin mikä vaan kelpaa, jos ei haluais nälkään kuolla.

        "Masentunut ja ahdistunut jopa sairas ja työkyvytön nopeasti itselleen töitä ja motivaatiota työhön löytää kun rahaa ei tuu tilille ilmaiseksi."

        Ja tämä perustuu mihin? Mutu-luuloon, eipä mihinkään muuhun. Luultavasti aiemmin vaikeasti masentuneet juuri kuolivat nälkään kun eivät kyenneet itseään elättämään.


      • 9+16 kirjoitti:

        Olet naiivi jos luulet että tuo voi pitkään jatkua, että toiset elättää toisia lusmuja. Voin elättää omia vanhempia lapsia mutta en suostu elättämään naapuria jonka elämäsasenne on siel syvässä läskissä takapuolessa, eiköhän silloin se luonto itse korjaisi nuo luuserit pois.

        Sossupummius on ollut Suomessa mahdollista viimeistään 80-luvulta, eli jo kolmisenkymmentä vuotta.


      • huijausta
        9+16 kirjoitti:

        Olet naiivi jos luulet että tuo voi pitkään jatkua, että toiset elättää toisia lusmuja. Voin elättää omia vanhempia lapsia mutta en suostu elättämään naapuria jonka elämäsasenne on siel syvässä läskissä takapuolessa, eiköhän silloin se luonto itse korjaisi nuo luuserit pois.

        Talousjärjestelmämme on pyramidihuijaus ja vain naivi kuvittelee, että olemalla ahkerampi orja eliitille huijaus jotenkin katoaa.


      • runkuttajalusmut
        outsider1 kirjoitti:

        "Masentunut ja ahdistunut jopa sairas ja työkyvytön nopeasti itselleen töitä ja motivaatiota työhön löytää kun rahaa ei tuu tilille ilmaiseksi."

        Ja tämä perustuu mihin? Mutu-luuloon, eipä mihinkään muuhun. Luultavasti aiemmin vaikeasti masentuneet juuri kuolivat nälkään kun eivät kyenneet itseään elättämään.

        Niin, sen takia niitä ei ennen ollutkaan, kun itse pois kuolivat. Nyt yhteiskunta raahaa kaikki sairaita mukaan, ja kehtaavat vielä valittaa. Joku läskiperse täälläkin sen valittamisen aloitti, olis vaan tyytyväinen että rahaa tulee tekemättä mitään, mutta yhteiskunta unohti hänelle sen naisen vielä tarjota. Niitäkin varmasti pitäisisi jossain"pilluluukulla" jakaa, että olisivat tyytyväisia ja kiltisti kotona istuskelisivät.


      • 17+17
        13+12 kirjoitti:

        onko tuo tekosyy? masentunut ahdistunut? et voi tehdä töitä? elämä on peestä??? miksi elät, kuole pois, kuka sua tähän yhteiskuntaan sairaana tarvi

        hävettää olla suomalainen kuin tuota lukee....hyi vittu, kansa joka sisulla selvisi sodasta, nyt on muuttunut ihan nössö itkupilli kansaksi....vittu kun tääl suomessa on liian hyvät oltavat

        "Onko tuo tekosyy? masentunut ahdistunut? et voi tehdä töitä? elämä on peestä??? miksi elät, kuole pois, kuka sua tähän yhteiskuntaan sairaana tarvi."

        Etkö sä idiootti tajua että paha ahdistuneisuushäiriö ja vaikea sosiaalinen fobia ovat todella paljon elämää rajoittavia sairauksia? Pahimmillaan sosiaalinen fobia voi ilmetä esimerkiksi sillä tavalla että joutuu viemään roskat yöllä kun pelkää näkevänsä naapureita ja joutuvansa juttusille. Käytännössä siis kaikki sosiaalinen kanssakäyminen voi olla mahdotonta jos on vaikea sosiaalinen fobia.

        Masennus, ahdistus ja sosiaalinen fobia eivät todellakaan ole mitään tekosyitä vaan elämää pahasti rajoittavia sairauksia. Onhan se tietysti mahdollista että joku näitä ongelmia käyttää tekosyynä ettei tarvitsisi mennä töihin. Ikävä vain että sellaiset tyypit pilaavat samalla oikeasti sairaiden maineen.


      • runkuttajalusmut kirjoitti:

        Niin, sen takia niitä ei ennen ollutkaan, kun itse pois kuolivat. Nyt yhteiskunta raahaa kaikki sairaita mukaan, ja kehtaavat vielä valittaa. Joku läskiperse täälläkin sen valittamisen aloitti, olis vaan tyytyväinen että rahaa tulee tekemättä mitään, mutta yhteiskunta unohti hänelle sen naisen vielä tarjota. Niitäkin varmasti pitäisisi jossain"pilluluukulla" jakaa, että olisivat tyytyväisia ja kiltisti kotona istuskelisivät.

        Ei se toki koskenut vain masentuneita, vaan muutkin sairaat kuolivat pois. Vaikka olisit ollut kova työukko, niin selkä paskaksi tukinuitossa (erittäin yleistä), ja noutaja tuli aika pian.

        Ehkä tämä on sitten joillekin se ihannemaailma.


      • olet pata
        runkuttajalusmut kirjoitti:

        Niin, sen takia niitä ei ennen ollutkaan, kun itse pois kuolivat. Nyt yhteiskunta raahaa kaikki sairaita mukaan, ja kehtaavat vielä valittaa. Joku läskiperse täälläkin sen valittamisen aloitti, olis vaan tyytyväinen että rahaa tulee tekemättä mitään, mutta yhteiskunta unohti hänelle sen naisen vielä tarjota. Niitäkin varmasti pitäisisi jossain"pilluluukulla" jakaa, että olisivat tyytyväisia ja kiltisti kotona istuskelisivät.

        Olet itse varmaan joku monen miehen nussima huora. Kyllä sellaista wanhoina hyvinä aikoina halveksittiin.


      • 17+17
        17+17 kirjoitti:

        "Onko tuo tekosyy? masentunut ahdistunut? et voi tehdä töitä? elämä on peestä??? miksi elät, kuole pois, kuka sua tähän yhteiskuntaan sairaana tarvi."

        Etkö sä idiootti tajua että paha ahdistuneisuushäiriö ja vaikea sosiaalinen fobia ovat todella paljon elämää rajoittavia sairauksia? Pahimmillaan sosiaalinen fobia voi ilmetä esimerkiksi sillä tavalla että joutuu viemään roskat yöllä kun pelkää näkevänsä naapureita ja joutuvansa juttusille. Käytännössä siis kaikki sosiaalinen kanssakäyminen voi olla mahdotonta jos on vaikea sosiaalinen fobia.

        Masennus, ahdistus ja sosiaalinen fobia eivät todellakaan ole mitään tekosyitä vaan elämää pahasti rajoittavia sairauksia. Onhan se tietysti mahdollista että joku näitä ongelmia käyttää tekosyynä ettei tarvitsisi mennä töihin. Ikävä vain että sellaiset tyypit pilaavat samalla oikeasti sairaiden maineen.

        Piti vielä lisäämäni että ei sairaus olipa sitten mikä tahansa (fyysinen tai psyykkinen) tee kenestäkään yhtään sen vähempi arvoista ihmistä. Varmaankin yhteiskunnan silmissä sairaat ovat vähempiarvoisia mutta niin ei saisi olla.


      • 20+14
        olet pata kirjoitti:

        Olet itse varmaan joku monen miehen nussima huora. Kyllä sellaista wanhoina hyvinä aikoina halveksittiin.

        varmasti olenkin, mistä arvasit, mulla ei vaan ole aika tulla monen miehen nussimaksi kun töitä pitäisi tehdä että sinä ja kaikki ne lusmuilevat kyrpät ehtisitte tarpeeksi pillujen perään itkeä täällä. ehkä jos tekisitte töitä niin joillakin naisillakin olisi aikaa sitä pillua antaakin, mutta sori, kun töihin pitää mennä että sä saat ne kaljat itsellesi ostettua


      • 8+5
        huijausta kirjoitti:

        Talousjärjestelmämme on pyramidihuijaus ja vain naivi kuvittelee, että olemalla ahkerampi orja eliitille huijaus jotenkin katoaa.

        Jos se menis niin, taidan ollaakin se ahkera orja pummeille, että heillä kaikki menis hyvin ja rahaa riittäisi.


    • ujo atm 26

      Miten epäsosiaalinen kaveriton ujo mies saa töitä mistään

      • Kurja olet itse

        Tuo on ikävää.

        Ymmärrän kyllä työttömyyttä ja myös haluttomuutta mennä tietynlaiseen työhön, mutta asennetta jossa suorastaan leuhkitaan että "en mä alennu noihin töihin kun en pääse hyvälle tienestille ja johtajaksi" niin se kertoo uusavuttomuudesta ja sellaisesta asenteesta joka ihmissuhteissakin oksettaa.

        "Ei mun tarvii tehä mitää, muut tekee ne mun puolestani, mä oon parempi ku muut ku mä en käsiäni likaa."


      • ghfghfgh
        Kurja olet itse kirjoitti:

        Tuo on ikävää.

        Ymmärrän kyllä työttömyyttä ja myös haluttomuutta mennä tietynlaiseen työhön, mutta asennetta jossa suorastaan leuhkitaan että "en mä alennu noihin töihin kun en pääse hyvälle tienestille ja johtajaksi" niin se kertoo uusavuttomuudesta ja sellaisesta asenteesta joka ihmissuhteissakin oksettaa.

        "Ei mun tarvii tehä mitää, muut tekee ne mun puolestani, mä oon parempi ku muut ku mä en käsiäni likaa."

        Ei minulla tuollaista asennetta. Olen tehnytkin niitä huonoja töitä joskus mutta olin silti köyhä ja yksinäinen. Paskan saa vähemmälläkin vaivalla.


      • tyhmä atm

        Ilman palkkaa ei kyllä töitä kannata tehdä. Itse olin niin tyhmä että tein ja kiitosta en saanut edes vaikka luuulin että saan siitä vakipaikan sitten.


    • VEM1

      No on kai se vähän hankalaa jos ei jätskille tai syömään pysty menemään kun tuinen on niin köyhä. Jos haluat panon, kehotan valehtelemaan.

      • 10+8

        Mitenkähän sinä niin köyhäks pääset? On kyllä sulla aika helvetin kova kulutus, jos niin paljon käytät rahaa ettei työttömyyskorvauksesta ja muista tuista jää yhteen jätskiin.


      • VEM1
        10+8 kirjoitti:

        Mitenkähän sinä niin köyhäks pääset? On kyllä sulla aika helvetin kova kulutus, jos niin paljon käytät rahaa ettei työttömyyskorvauksesta ja muista tuista jää yhteen jätskiin.

        En minä, vaan tuo aloittaja, joka ei pysty drinkkiä daamiie ostamaan.


    • miehen äitikö?

      Kuten tässäkin on jo aiemmin todettu, niin on ihan eri asia, että onko ihminen työvieroksuja vai aktiivisesti töitä etsivä työtön. Jotkut tässäkin ketjussa kertovat, että he ovat laiskoja eivätkä viitsi tehdä töitä. Jos olisin parisuhteessa sellaisen ihmisen kanssa, niin eikö silloin olisi todennäköistä, että elättäisin miehen, tekisin ruoat, kävisin kaupassa, tekisin kotityöt jne? Mitä sellaisesta parisuhteesta oikein saisi? Minähän olisin silloin miehelle kuin äiti!

      Jos on laiska ja työnvieroksuja, niin minkäköhän laista arkielämä olisi, jaksaisiko se laiska puolisokaan tehdä ja innostua oikein mistään vai onko elämä silloin vain makailua, löysäilyä ja oleilua?

      Olen itsekin ollut joskus lyhyitä aikoja työtön tai lomautettu. Olen välillä myös tehnyt kahta työtä saadakseni lisäansioita vaikkapa kaupan kassalla tai lehdenjakajana. Vaikka tuloista on mennyt lisäveroprosentin mukaan veroa, niin aina niistä jotain jää käteen ja eläkekertymä karttuu. Usein myös työhaastattelutilanteessa sitä pidetään positiivisena, että on työtäpelkäämätön ote kaikenlaiseen työhön. Opiskeluakin voi tehdä työttömänäkin esim. netin kautta.

      En usko, että voisin ottaa miestä, jonka elämänarvot ovat ihan toisenlaiset kuin omani. Olen itse lähtenyt liikkeelle ns. p-skaduuneista ja vähän kerrallaan saanut palkkaa paremmaksi ja työtehtäviä paremmaksi duunipaikkaa vaihtamalla. Jos on pitkäaikaistyötön ja ehkä kouluttamaton, niin ei kai voi kuvitella, että heti pitäisi saada palkkaa monta tonttia kuukaudessa?

      Jos tällaisen miehen kanssa perustaisin perheen, niin miten ihmeessä mies jaksaisi hoitaa lapsia ja ottaa vastuuta perhe-elämästä, jos ei jaksa ottaa vastuuta omastakaan elämästä? Lasten elättäminen kuuluu kummallekin vanhemmalle.

      • jkcdvhjkvh

        Kyllä minä otan vastuun elämästäni, paperit Kelaan ja sossuun lähtee aina ajoissa.


      • 14+6

        Niin kysymys on aina siitä mitä nainen saa mieheltä. Seksistä pitää maksaa kunnon hinta, eihän sitä kukaan ilmaiseksi anna.


      • Harva jaksaa hakea töitä aktiivisesti koko elämänsä. Se kun on harvinaisen ei-palkitsevaa hommaa.

        Vaikka ajatukset "loputtomasta yritteliäisyydestä" kuulostavat hienolta, ne ovat psykologisesti epärealistisia. Ihminen on biologisesti ohjelmoitu siten, että tuottamaton toiminta lopetetaan ennen pitkää.


      • Kurja olet itse
        outsider1 kirjoitti:

        Harva jaksaa hakea töitä aktiivisesti koko elämänsä. Se kun on harvinaisen ei-palkitsevaa hommaa.

        Vaikka ajatukset "loputtomasta yritteliäisyydestä" kuulostavat hienolta, ne ovat psykologisesti epärealistisia. Ihminen on biologisesti ohjelmoitu siten, että tuottamaton toiminta lopetetaan ennen pitkää.

        Psykologiaa ja biologiaa. :D

        Sinut on ohjelmoitu siis luuseriksi.

        Ok. Älä valita sitten naisen puutetta.


      • Kurja olet itse kirjoitti:

        Psykologiaa ja biologiaa. :D

        Sinut on ohjelmoitu siis luuseriksi.

        Ok. Älä valita sitten naisen puutetta.

        Pitää olla ohjelmoitu idiootiksi, jos jaksaa muutamaa kuukautta kauemmin lähetellä hakemuksia, tai uskoa että työkkärin kursseista on jotain apua työllistymiseen, tai kuvitella, että siivoojan, varastomiehen yms. status on naisten silmissä yhtään työtöntä parempi. :-D


      • Kurja olet itse
        outsider1 kirjoitti:

        Pitää olla ohjelmoitu idiootiksi, jos jaksaa muutamaa kuukautta kauemmin lähetellä hakemuksia, tai uskoa että työkkärin kursseista on jotain apua työllistymiseen, tai kuvitella, että siivoojan, varastomiehen yms. status on naisten silmissä yhtään työtöntä parempi. :-D

        Ei vaan ohjelmoitu voittajaksi joka jaksaa muutaman kuukauden pitempään lähetellä hakemuksi.

        Työkkäristä ei ole apua, se on totta.

        Varastomiehenä olon ei tarvitse kestää ikuisesti.

        Mutta kyllä se tuollaisen työttömän mitättömyyden aina voittaa jonka asenne on "mun psyyke ja biologia ei kestä olla!"

        Esi-isäsi olisivat kuolleet savannille tuolla asenteella, se on idiotismia jos mikä.

        Ihan sama montako typerää hymiötä lisäilet loppuun. Tiedät sen itsekkin.


      • Kurja olet itse kirjoitti:

        Ei vaan ohjelmoitu voittajaksi joka jaksaa muutaman kuukauden pitempään lähetellä hakemuksi.

        Työkkäristä ei ole apua, se on totta.

        Varastomiehenä olon ei tarvitse kestää ikuisesti.

        Mutta kyllä se tuollaisen työttömän mitättömyyden aina voittaa jonka asenne on "mun psyyke ja biologia ei kestä olla!"

        Esi-isäsi olisivat kuolleet savannille tuolla asenteella, se on idiotismia jos mikä.

        Ihan sama montako typerää hymiötä lisäilet loppuun. Tiedät sen itsekkin.

        No, whatever. Toiset uskovat Jumalaan, joulupukkiin jne. Itse uskon tilastoihin, joiden mukaan työllistyminen on tietyn työttömyysajan jälkeen käytännössä mahdotonta, minkä myös omat empiiriset havainnot vahvistavat.

        Keskitän energiani ikityöttömyyteen sopeutumiseen ja sen hyvistä puolista nauttimiseen. Huomennakin saa taas nukkua puoleenpäivään, ja kenties hakea "muutaman" kaljan luvattua hellettä viilentämään. :-D


    • Sinkkumies.

      On turhaa etsiä töitä kun ei töitä saa. Minulla on varmaan 300 hylättyä hakemusta sähköpostissa. Aina tulee sama vastaus " valintamme ei tällä kertaa kohdistunut teihin" Olen myös säännöllisesti tehnyt valituksia niistä valinnoista kunminua ei valittu, varsinkin kun ei kutsuta haastatteluun. Olen kyllä vähentänyt työn hakua viime aikoina koska minua ole otettu edes harjoitteluun yksinkertaisiin duuneihin.

      • atm.

        Moni varmaan tekis töitä jos niitä töitä jostain sais, minäkin. Mutta kun ei saa niin sitten palstaillaan.


      • gsgerg
        atm. kirjoitti:

        Moni varmaan tekis töitä jos niitä töitä jostain sais, minäkin. Mutta kun ei saa niin sitten palstaillaan.

        Eräs maisteritason koulutuksen omaava tuttavani on kitunut työttömänä jo ties kuin kauan, aktiivisesti hakee töitä vaan kun ei kukaan tunnu huolivan. Paskahommiinkaan ei oteta koska on liian korkeasti koulutettu ja työnantaja pelkää että maisteri karkaisi mopin varresta heti parempiin hommiin kun sitä vaan tulee vastaan. Niin ettei kannata välttämättä itseään edes kouluttaa liikaa.


      • ugatsa
        atm. kirjoitti:

        Moni varmaan tekis töitä jos niitä töitä jostain sais, minäkin. Mutta kun ei saa niin sitten palstaillaan.

        Riippuu varmaan mitä työtä hakee. Ainakin pk-seudulla on työpaikkoja, jos vain kelpuuttaa työn kuin työn. Jokaisella on omat periaatteensa, itse ajattelen niin että töitä on tehtävä elääkseen. Vaikka rahaa ei saisi kovin paljon enempää töistä kuin sossun luukulta, se on kuitenkin itse ansaittua rahaa. Ja saa sitä kuitenkin aina enemmän töistä ellei sitten mene esim. ulosottoon. En ole itse kummoisessa työssä mutta pidän työnteosta ja työkavereistani. En osaa kuvitella olevani yksinäni vain kotona päivästä toiseen. Palkka on vuosien varrella kuitenkin jonkun verran noussut ja voi lomilla matkustella tai ostaa välillä jotain arvokkaampaa mitä tarvitsee. Kaikki työ ei vain oikein kiinnosta suomalaisia miehiä ja sen huomaa noitten ulkomaalaisten määrässä meidänkin työpaikalla. Harmillista.


      • ugatsa kirjoitti:

        Riippuu varmaan mitä työtä hakee. Ainakin pk-seudulla on työpaikkoja, jos vain kelpuuttaa työn kuin työn. Jokaisella on omat periaatteensa, itse ajattelen niin että töitä on tehtävä elääkseen. Vaikka rahaa ei saisi kovin paljon enempää töistä kuin sossun luukulta, se on kuitenkin itse ansaittua rahaa. Ja saa sitä kuitenkin aina enemmän töistä ellei sitten mene esim. ulosottoon. En ole itse kummoisessa työssä mutta pidän työnteosta ja työkavereistani. En osaa kuvitella olevani yksinäni vain kotona päivästä toiseen. Palkka on vuosien varrella kuitenkin jonkun verran noussut ja voi lomilla matkustella tai ostaa välillä jotain arvokkaampaa mitä tarvitsee. Kaikki työ ei vain oikein kiinnosta suomalaisia miehiä ja sen huomaa noitten ulkomaalaisten määrässä meidänkin työpaikalla. Harmillista.

        "Riippuu varmaan mitä työtä hakee. Ainakin pk-seudulla on työpaikkoja, jos vain kelpuuttaa työn kuin työn."

        Joo ei todellakaan ole. Tämä oli totta viimeksi ehkä vuonna 2007, ja on siitä asti sitkeästi elänyt myytti. Tietysti työpaikkoja on avoimena, mutta paljonko on hakijoita? Monia kymmeniä per paikka.

        Ehkä juuri ja juuri voi päteä jos provikkapalkkainen puhelinmyynti ja mainosten jako 5o€/kk lasketaan hyväksyttäväksi työksi.


    • työtönATM

      Kannattaa valehdella joku ammatti, olen saanut paljon pillua sillä tavalla.

      Paskaduuneihin en todellakaan mene kun "palkintona" on korkeintaan käytettyä tavislutkaa.

      No kai tässä joskus pääsee vielä kansaneläkkäälle ja espanjaan/thaimaaseen naimaan teininaisia.

    • Aidosti atm

      Mikä atm se sellainen muka on joka saa paljon pillua?

    • ,.,.,.,.

      Jokainen joka ei ole yrittäjä, tutkija tai taiteilija tai periaatteesta työtön on ihan vitun turha idiootti ja pitäisi ampua. En voi sietää ihmisiä, jotka rikastuttavat muita ilman aitoa kiinnostusta töihinsä. Hyi saatana mitä elähtäneitä vässyköitä, nämä ovat niitä todellisia ätmejä. Suurin osa vapaa-ajasta muiden perseen nuolentaan...

    • työntekijä.

      Työn saanti ei ole mikään itsestäänselvyys. Ja vaikka olis töissäkin niin ei naiset kiinnostu. Itse olen töissä mutta naisia en saa kahveelle. Ei naiset minulle puhu edes mitään

      • haluan pois

        Minulla ainakin on niin paljon kaikenlaisia ongelmia etten yksinkertaisesti kykene seurustelemaan nyt tai ehkä koskaan, olen ollut työttömänä monia vuosia, minulla ei ole ystäviä yms kokemuksia naisten kanssa on kertynyt melko vähän ja paineet on johtanut siihen ettei minulle edes seiso silloin kun pitäisi, eli kai minun itsetuntoni on mennyt niin alas tästä kaikesta etten koe että kukaan nainen haluaa minua oikeasti riesakseen? Ei minulla ole heille antaa mitään, ei ole rahaa, töitä tai mitään omaisuutttakaan? Olen luonteeltani niin eroko etten yksinkertaisesti tutustu ihmisiin ja jos meinaan tutustua niin vetäydyn sivuun, en oikein ymmärrä miten jaksan tätä elämää ja sitä kun yhteiskunta luo niin kovat paineet meille työttömille miehille. Minun pitäisi olla hirveen komee, pitkä, paljon ystäviä, paljon harrastuksia, erittäin sosiaalinen, minulla pitäisi olla hyvä vakituinen työ josta maksetaan hyvää palkkaa, minulla pitäisi olla hieno ok talo, hienot autot ja jopa kesähuvila jossain, minun pitäisi pystyä matkustelemaan ulkomailla monesti vuodessa, minun pitäisi ostella vaimolleni lahjoja, maksella hänen juttujaan yms yms ja kaikki tämä siksi että saisin sitä pillua aina kun haluan?? Vähä kallista on liha jos oikein lasketaan??

        Minä nyt vaan satun olemaan kaikkea muuta mitä te haluatte, jos minä en tälläisenä teille kelpaan niin ei voi sitten mitään, pärjään kyllä näinkin vaikka loppuelämän, ihmisen elämä on kuitenkin loppupeleissä niin lyhyt että sen voisi viettää miten vaan, vaikka päällään seisten.....ollaan köyhiä siis vielä muutamat jäljellä olevat vuodet.....sitten kun minusta aika jättää niin pääsen kai jonnekkin missä ei raha ja materiaali näyttele minkäänlaista osaa ja siellä kaikki ihmiset ovat saman arvoisia......


    • sanon vaan

      Sellasia työttömiä yksinhuoltaja naisia jotka ovat nus.sineet jännämiesten kanssa ja tehneet lapsia niidenkanssa, niitä on enemmän kuin työttömiä ätmejä. Nää haarojaan levittelevät naiset maksattavat yhteiskunnan tuella lapsensa elannon ja saavat myös itse rahaa sossuista ja kelasta. Turha täällä on haukkua ätmejä koska ovat parempia kuin ne haarojaan jännämiehille levittelvät haahka ämmät.
      Ja ne tulevat yhteiskunnalle paljon kalliimmaksi kuin ätmit.

      • sanon vaan

        Ennen kun jouduin työttömäksi, tein 15 v duunia ja naiset ei katsoneet päinkään sinä aikana. Rakensin jo taloa 13 vuotiaana ekan kerran ja tein puutarhatöitä ja vaikka mitä joka kesä ennen kun menin armeijaan.


      • Työtön atm
        sanon vaan kirjoitti:

        Ennen kun jouduin työttömäksi, tein 15 v duunia ja naiset ei katsoneet päinkään sinä aikana. Rakensin jo taloa 13 vuotiaana ekan kerran ja tein puutarhatöitä ja vaikka mitä joka kesä ennen kun menin armeijaan.

        On se vaan hianoo kun ei tarvi herätä aikasin aamulla töihin ja saa näillä helteillä mennä vaikka uimaan ja ottamaan aurinkoa rannalle. Kaljankin saa ottaa koska huvittaa tai olla ottamatta jos ei huvita, että vikiskää te työlliset vaan siinä ja toivokaa ihan vapaasti minun kuolemaani.

        Olisi suorastaan kauheaa tuhlausta jos olisin kaikki nämä hienot hellepäivätkin joutunut viettämään jotain paskaduunia tehden. Taitaa käydä kateeksi?


      • Työtön atm
        Työtön atm kirjoitti:

        On se vaan hianoo kun ei tarvi herätä aikasin aamulla töihin ja saa näillä helteillä mennä vaikka uimaan ja ottamaan aurinkoa rannalle. Kaljankin saa ottaa koska huvittaa tai olla ottamatta jos ei huvita, että vikiskää te työlliset vaan siinä ja toivokaa ihan vapaasti minun kuolemaani.

        Olisi suorastaan kauheaa tuhlausta jos olisin kaikki nämä hienot hellepäivätkin joutunut viettämään jotain paskaduunia tehden. Taitaa käydä kateeksi?

        Unohtui sanoa että onhan se ihan kohtuullinen korvaus etten joudu enää mitään paskaduuneja tekemään kun pillua en kuitenkaan saisi.


    • 1qaq

      Kyllä työtön saa naisen, tiedän yhden tapauksen jossa molemmat ovat työttömiä ja vailla koulutusta eli kun kaksi samanlaista kohtaa niin se riittää.

    • qsvö

      Juu olin työtön kun tapasin yhen naisen ... teimme kaksi lasta ... tein pätkä töitä ... olin jopa vuoden töissä , mut firma meni sit konkkaan ! nyt taas työtön ... olemme jo eronneet ! mut lapset jäi ...vietän ihan mukavaa elämää ... harrastuksia ja tuttuja on ihan riittävästi !! jos niitäkään aina jaksaa ...köyhi rikkaita ...yms kuolevaisia vain nekin ! ! ! ei elämä ole rahasta kiinni ainakaan tän ikiselle ukolle ... !!! HYVÄÄ KESÄÄ ! ! ! !

    • Kurja olet itse

      Ketju täynnä luusereita.

      "en halua tehdä töitä, tilastot, biologia, psykologia, olen laiska,..äiti anna mun nukkua pitkään! onko jo aamu!" en mä haluu!"

      "Antaisko joku mulle vielä pillua palkinnoksi kun oon tällainen...pliis?, edes joku?"

      Voi hyvä jumala...

      • gkljkl

        Minkähänlainen taulapää suoltaa palstalle näin lapsellisia kommentteja. Olitko koko päivän työpaikalla kyynel silmässä ajatellen kuinka jotkut ovat mieluummin työttömänä kuin kaltaisesi pellen kanssa hanttihommissa?


      • Olemme eripuolilla

        Olet vain pyramidihierarkinen typerys, joka ei ymmärrä että asiat voisi olla toisin. Yhteiskunnallinen vääryys katoaa vain ja ainoastaan tuhoamalla pyramidihierarkia ja korvaamalla se pyöreänpöydän hierarkialla. Jokaisella ihmisellä on oikeus merkitykselliseen elämään. Mahdollisuus on onneen, on pelkkää petosta.

        Maailmamme on sairas, ja uusimman teräsmies leffan sanoma on tästä hyvä esimerkki. Kryptonlaiset olisivat luoneet järkiohjautuvan maailman. Kaikki ihmiset olisivat saaneet merkityksellisen elämän. Mutta teris taisteli vastaan, jotta miljoonat lapsiorjat pysyisivät ikuisesti lapsiorjina, ja wallstreet oliargeilla olisi ikuinen onni. Onhan lapsiorijilla lämmikkeenään tyhjä mahdollisuus onneen.

        Oikeudenmukaisessa elokuvassa kryptonlaiset olisivat tappaneet teräsmiehen. Teris ja hänen puolustamansa wallstreet pankkiirit olisivat saaneet tuntea nahoissaan sen, mitä miljoonat lapsiorjat ovat saaneet kärsineet heidän onnensa vuoksi.


      • Kurja olet itse
        gkljkl kirjoitti:

        Minkähänlainen taulapää suoltaa palstalle näin lapsellisia kommentteja. Olitko koko päivän työpaikalla kyynel silmässä ajatellen kuinka jotkut ovat mieluummin työttömänä kuin kaltaisesi pellen kanssa hanttihommissa?

        Ei, ajattelin niitä satoja miljoonia ihmisiä jotka raatavat vain pysyäkseen hengissä monissa maissa ja saadakseen syötävää.

        Työttömyys on OK, minä tunnen monia työttömiä, mutta se asenne joka täällä hinuaa vielä "pillua kaupan päälle" kun asenne on vammainen niin se on se joka mättää...

        Sinä se pelle olet joka puhut hanttihommista. Esimerkiksi siivoojat tekevät äärimmäisen tärkeää työtä, valitettavasti ovat alipalkattuja.


      • Kurja olet itse
        Olemme eripuolilla kirjoitti:

        Olet vain pyramidihierarkinen typerys, joka ei ymmärrä että asiat voisi olla toisin. Yhteiskunnallinen vääryys katoaa vain ja ainoastaan tuhoamalla pyramidihierarkia ja korvaamalla se pyöreänpöydän hierarkialla. Jokaisella ihmisellä on oikeus merkitykselliseen elämään. Mahdollisuus on onneen, on pelkkää petosta.

        Maailmamme on sairas, ja uusimman teräsmies leffan sanoma on tästä hyvä esimerkki. Kryptonlaiset olisivat luoneet järkiohjautuvan maailman. Kaikki ihmiset olisivat saaneet merkityksellisen elämän. Mutta teris taisteli vastaan, jotta miljoonat lapsiorjat pysyisivät ikuisesti lapsiorjina, ja wallstreet oliargeilla olisi ikuinen onni. Onhan lapsiorijilla lämmikkeenään tyhjä mahdollisuus onneen.

        Oikeudenmukaisessa elokuvassa kryptonlaiset olisivat tappaneet teräsmiehen. Teris ja hänen puolustamansa wallstreet pankkiirit olisivat saaneet tuntea nahoissaan sen, mitä miljoonat lapsiorjat ovat saaneet kärsineet heidän onnensa vuoksi.

        Älä huoli, olet siellä pyramidin alla, perustuksissa.


      • että kehtaat
        Kurja olet itse kirjoitti:

        Ei, ajattelin niitä satoja miljoonia ihmisiä jotka raatavat vain pysyäkseen hengissä monissa maissa ja saadakseen syötävää.

        Työttömyys on OK, minä tunnen monia työttömiä, mutta se asenne joka täällä hinuaa vielä "pillua kaupan päälle" kun asenne on vammainen niin se on se joka mättää...

        Sinä se pelle olet joka puhut hanttihommista. Esimerkiksi siivoojat tekevät äärimmäisen tärkeää työtä, valitettavasti ovat alipalkattuja.

        Koska sinunkaltaiset eivät suostu maksamaan työstä palkkaa. Tehän olette tahallaan vedättäneet palkkoja alas tuodaksenne orjuuden takaisin Suomeen.


      • jksdhfjk
        että kehtaat kirjoitti:

        Koska sinunkaltaiset eivät suostu maksamaan työstä palkkaa. Tehän olette tahallaan vedättäneet palkkoja alas tuodaksenne orjuuden takaisin Suomeen.

        Tämä tolvana tekee itse niitä alle 2000 euroa/kk hanttihommia.


      • onpa halveksittava
        jksdhfjk kirjoitti:

        Tämä tolvana tekee itse niitä alle 2000 euroa/kk hanttihommia.

        Mikään ei ole halveksittavampaa kuin orja joka alistuu orjaksi vapaaehtoisesti. Spartacus olisi lyönyt hengiltä sellaisen surkimuksen arvottomana elämään. Orjuus lakkaa vasta kun jokainen orja on Spartacus. Se joka alistuu vapaaehtoisesti orjaksi on itsekin vihollinen yhdessä herransa kanssa.


      • mieluummin työtön
        Kurja olet itse kirjoitti:

        Älä huoli, olet siellä pyramidin alla, perustuksissa.

        Mitäs työ ukko tietää? Vituttaako jo huominen työpäivä?

        Kävin pienellä pyörälenkillä ja ihailin hulppeita omakotitaloja ja hienoja veneitä. Mieti että rikkaat kustantavat noita kivempia asioita työllään kun sinä kustannat vanhan Nissanin ja homeisen neukkukuution. Kaikkien työpanos ei vain ole saman arvoinen.


    • Työtön atm

      Kyllä varmasti vituttaa. On se vaan paljon mukavempaa elellä yhteiskunnan varoilla.

    • herää jo

      Mitä AP itket kuin pieni tyttö, onko se niin vaikea mennä sinne TE-toimistoon ja hankkia jotain hanttihommia, jos se noin egon päälle ottaa? Oletko sellainen, joka on tottunut saamaan kaiken haluamansa jalkaa polkemalla? Sellaisen kuvan totta vie itsestäsi annat. Ei kukaan nainen jalkojansa avaa sinulle säälistä, "voi katso tuota TYÖTÖNTÄ reppanaa tuolla nurkassa, pitää varmaan antaa sille toosaa ettei se löydy kaulakiikusta huomenaamuna". HALOO! Samat sanat kaikille muillekin työttömille ruikuttajille, jotka luulette että nainen on jollain tapaa velvollinen jakamaan alapäätään teille vain, koska tunnette itsenne surkeiksi luusereiksi (joita ette ole!).

      Ja jotta saisit jotain oikeasti konkreettista neuvoa; ei naiset näe päällisin päin työttömyyttäsi. Elämänasenteesi ja suhtautumisesi omaan työttömyyteesi ajaa naiset pois. Kun nainen osoittaa kiinnostusta ei silloin vastata "en mä töissä ole, se ahdistaa ja olen siksi köyhyysrajan alapuolella eläessäni passivoitunut, jonka voit nähdä pimeässä yksiössäni vietettyjen tuntien aikaansaamasta kalpeasta ihostani ja huonosta ryhdistä kokiessani alemmuuskomplesia niitä kohtaan, jotka työskentelevät McDonaldsin kassalla ja kuuraavat junanvessoja. Yhyy kun olen yksin. Annatko pillua?"

      Get it? Kaikki on kiinni siitä miten näet itsesi ja maailman ympärilläsi. Heti kun tajuat laskea työllistetyn kansanosan siltä kultaiselta jalustalta (kyllä, siltä samalta jalustalta jolle ihmiset yleensä nostavat naisen tuheron) saat itsetuntosi takaisin ja pystyt kohtaamaan naisen ylpeänä työttömyydestäsi huolimatta. Tai sitten hankit sen helvetin työn ja kokeilet sitä kultaista ja täydellistä elämää, mitä uskot työssäkäyvän elävän.

      • tahallaan työtön

        Oho! Eli naisen voi saada jos sanoo, että ei halua käydä töissä, koska elämä on niin mukavaa ilman töitä (ja se näkyykin miehestä)? Mahtava juttu!


      • HuomennaRannalle

        >onko se niin vaikea mennä sinne TE-toimistoon ja hankkia jotain hanttihommia

        TE-toimisto huolehtii vain omien työntekijöidensä työllisyystilanteesta.


      • gvdfgfdsgfd

        Se asian ydinhän on että niitä hanttihommia tekemällä ei hyödy oikein. Naiset eivät paskaduunaria arvostasen enempää kuin työtöntäkään. Minun rajani on se että nyt aikuisena miehenä en kelpuuta työtä josta maksetaan alle 2500 euroa kuukaudessa.


    • kumma juttu

      Aika itsestäänselvyyksiä lauot, kaunko leni aikaa, että tajusit tuon? Kyse ei ole taxeista tai rahoista..Vaan siitä, että teet jotain..mitä tahansa.

    • .........

      Kannattasko mennä töihin?

    • ei kannata
    • tyt23

      Mua ei ainakaan näin nuorena naisena kiinnosta miehen status tai omaisuus. Väitänpä että paljon töitä tekevät tuskin pysryvät kunnolla keskittymään suhteeseen. Jos mies on muuten raitis ja hyvätapainen, niin kyllä kelpaa. On paljon paljon miehiä jotka käyvät töissä että voivat juoda. Mielummin otan työttömän mutta muuten fiksun tyypin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe