Naiskuskit, silmänruokaa vai ei?

Utelias ;)

Kysymys miehille... Kun huomaat että vastaan tulee tai ohi ajaa nainen moottoripyörällä, mitä tunteita se herättää? Positiivisia/negatiivisia? Vaikuttaako alla oleva pyörä ja kuskin "ulkonäkö" reaktioon?

26

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mira7633

      No musta ainakin tuntuu että halveksuen katsovat ja arvostelevat pientä customia ja sitä että etumus ei loista jo kauas!! Minua ei haittaa em. se on heidän henk.koht ongelmansa :) Usein myös ohitetaan vain siksi että nainen ajaa edellä... joku itsetunto kysymys luulisin :D

    • Respektiä vaan

      No minä en ainakaan ole kokenut yllä olevaa negatiivisuutta. Ihan on ollut normimeininkiä, morjestetaan kuin kelle vaan ja jos joku ohittaa niin on aina morjestanut mennessään. Ajelen eka kesää ja mukavan tuntuista sakkia ollu liikenteessä vaikka ajavat vain vastaan niin tulee positiivinen olo. Olen siis nainen ja näytän ajaessakin naiselta ja ajan pienellä customilla mutta vastasin nyt kuitenkin kun olen eri mieltä kuin yllä.

    • Ajelun iloa

      Kyllä vastaantulijat moikkaavat minuakin. Enkä jää peileihin vilkuilemaan kääntyykö päät kun ohi ajan. Ajan ajamisen ilosta, en sen vuoksi että sillä miehiä saisi ja se siitä :) Taukopaikoille ajaessa tulee kyllä katseita, mutta luulen että positiivisessa mielessä. Ekoina vuosina jännitin mitä ajattelevat naiskuskista ja jätin jopa pysähtymisiä väliin kun en kehdannut ajaa parkkiin jos siellä oli mieskuskeja :D Se oli aivan käsittämättömän pöljää näin jälkikäteen ajateltuna :P

    • Mika.....

      Minä olen mies ja mun mielestä naismotoristi on erittäin jees ja positiivisia fiiliksiä heitä kohtaan. Itseasiassa en edes ajattele heitä naisina, vaan he ovat toisia motoristeja ja tunnen samanlaista veljeyttä kuin ketä tahansa motoristia kohtaan. Olen jutskaillut monien naispuolisten motoristien kanssa eikä siinä ole eroa onko mies vai nainen, intohimo ajamiseen ja prätkiin yhdistää eikä tartte ajatella seksiä. Keskiviiva rauhoittaa:-). Mun mielestä koko kysymys on sinällään turha, mutta ymmärrän että tottakai gimmat tätä puolta asiasta funtsii. Mitä ohittamisen tulee, niin mielestäni toista pitää aina kunnioittaa toimia asiallisesti, mutta jos joku menee hiljakseen edellä niin monesti se ohittaminen on luontevinta. Aika tylsää varmaan sekin olisi, että ajelee siinä perstuntumassa kun on jo ajautunut liika lähelle. minä en pahastu jos mut ohitetaan enkä oleta muidenkaan pahastuvan jos joskus itse ajan ohi.

      Kuskin ulkonäkö ei sinällään vaikuta ja enemmän tulee kiinnitettyä huomiota siihen pyörään, kas kun nuo prätkät on intohimo, niin minkäs teet:-). Prätkä on aina tosi henkilökohtainen juttu ja mun periaate on että toisten pyörille ei irvistellä. Oli pyörä millainen tahansa, se on aina omistajansa silmäterä ja intohimon aineellistuma joka on hankittu tunteella ja ajatuksella. Minua kiinnostaa ihmisten suhde moottoripyöräilyynsä ja prätkät ihan itsessäänkin ja ne vaanon aina mageita.

      Me miehet saatetaan usein olla ujoja ja joskus me voidaan tulla siihen lähelle ajamaan ihan uteliaisuudesta, että nähtäis paremmin ja sitten mennä muina miehinä ohi. Ei se ole ylimielisyyttä tai halveksuntaa, vaan sellaista tutustumista ja takapuolen haistelua, ei siitä pidä pahastua ei se ole tarkoitettu loukkaukseksi.

    • Tulikko kawalla?

      "Kun huomaat että vastaan tulee tai ohi ajaa nainen moottoripyörällä, mitä tunteita se herättää?"

      Nainen moottoripyörällä on tänä päivänä niin yleinen näky tien päällä ettei se meikäläisessä herätä enää mitään erityisiä fiiliksiä. Suhtaudun heihin samalla tavalla kuin kaikkiin muihinkin alan harrastajiin.

      En oikein ymmärrä miksi moottoripyöräilystä pitää tehdä sukupuolikysymys kysymällä mitä tunteita nainen herättää moottoripyörällä ajaessaan.

      Anyway, turvallisia kilometrejä.

    • Jo on kysymys!

      Negatiivisia tunteita herättää vain ne (myös miehet) jotka ajelevat huonoissa varusteissa... Ja nyt siis tarkoitan normi farkkuja kera tuulitakin xD Pahaa tekee kun turvalleen heittää... Muutoin ei herätä mitään erikoista reaktiota.

    • Mies autosta

      Motoristi on joka tapauksessa kiinnostava, ja naismotoristilla on "kertoimena" sukupuolinen vetovoima. Prätkämimmi vaikkapa huoltoasemalla tauolla on jokseenkin aina seksikäs tapaus. Ei voi mitään!

    • hyvä naiset....

      Itse ainakin syvä arvostus jos näkee naisen moottoripyörän selässä,oli pyörä mikä tahansa.Jos mies muovisella kyykyllä niin ei niin kauheasti riitä ymmärystä,mutta nainen ihan toinen juttu.Saattaa liittyä siihen että nainen pyörän kuin pyörän sellässä on todella seksikäs näky ja kertoo asenteesta paljon.

      Näin joskus 10 vuotta sitten hyväkroppaisen ja punatukkaisen naisen jonkun vanhan kawan päällä jyväskylässä ja vieläkin se näky tulee mieleen.Tiukat farkut ja nahkatakki....huh huh.

      Naisen pyörän selässä on ihania,oli ne iän ja ulkonäön puolesta mitä tahansa..

    • jukkis4543

      Nainen ja moottoripyörä = seksikästä. Oikeasti on hienoa että naisetkin aina välillä löytävät harrastuksen pariin. Yleinen reaktio kauniimmalta sukupolvelta suuntaani on yleensä ollut että miksi ihmeessä.

    • Hetero Joe

      Yleensä naismotoristit ovat ihan jees. Joskus ne jopa kokoontuvat omiin kekkereihinsä jne. Alussa tietysti arvelutti, kun näki naismotoristin. Mutta nykyisin ajattelen niin, että kaikille on annettava samanlaiset mahdollisuudet.

      • tojohiace

        Isälläni on hiace.


    • menijä

      Onkohan sinkkunaismotoristeja Jänkhällä jytiseessä?

      • Niukkuutta piisaa

        Kai jokunen on.
        Pahoin pelkään, että yhtä vapaata naismotoristia kohden tapahtumassa on kymmenen gaymotoristia.


    • xrv

      tottakai nainen nahka-asussa viehättää aina. Mutta en itse ala erottelemaan "mies" ja "nais"- motoristeja. Ei ole väliä millä ajat, tai kumpaa sukupuolta edustat. Kunhan ajat... =)

    • Herran pieksut, en tiedä mitään menetelmää millä tunnistaa enemmän vastaan tulevan kuin ohi ajavankaan sukupuolta.

      Ilmeisen vaikeaa se on jopa huoltoasemalla, päätellen siitä että eräänä iltana, kun menin tankkaamaan, sivussa nojaili nuori nainen (ilman kypärää) Suzukiinsa ja katseli meikää ilmeisen kiinnostuneena.
      Kunnes sain kypärän päästäni :s

      • Mies autosta

        Osa homman kiinnostavuutta onkin juuri se, että motoristista kypäränsä kätkössä ei voi varmasti tietää, kumpaa sukupuolta hän edustaa. Muusta olemuksesta voi toki asiaa yrittää päätellä, mutta varma ei voi olla. Tämä on yksi syistä, joiden vuoksi tuijotan prätkäkuskeja häpeilemättä.


    • Tummavisiiri

      Ripautan silmää

      • Tyypillisiä läskejä

        jos on pitänyt kropastaan huolta taatusti erottuu mies naisesta oli ajoasu mikä hyvänsä! Linjat on niin erilaiset ellei ole erityisen androgyyninen henkilö kyseessä.


    • Ei vaikuta

      Mitä nyt nainen homppeliporukkaan vaikuttaisi.

    • mopo janne

      hoikat motoristinaiset on okoo mutta 99%:ttia on liikalihavia ,kaljastelevia ,turvonneita,hehtaaripers.....itä, minun tappi ei nouse heidät nähdessä. Kahvilla tai mihinkä vain tullaan sillä elkeellä että luulevat kaikkien katselevan heitä, naamat kaljasta turvoksissa,50 jenkkakahvaa,10 numero liian pienet housut joista vatsaa lällyy joka suuntaa...jaa että teitä pitäisi katsoa vielä.Sorry mutta mä mieluummin oksennan. Sitten nämä vanhat luuskat jotka luulee että nuortuvat 30 vuotta kun pyörällä ajavat,voi herranjumala.Sairasta!!!

    • Nainen on NAINEN

      Olen ihmetellyt myös sitä että usein nämä (yleensä keski-ikäiset) motoristinaiset muuttuvat muutenkin miesmäisiksi (kaljamahojensa kanssa), Niitä ei kyllä erota vastaantullessa onko mies vai nainen ja joskus ei erota vaikka ne ottaa kypärän pois päästä. No saatta niillä olla joku pinkki raita mustaks värjätyssä kuontalossa jotta näyttäs vähän nuoremmalta ja ehkä sit vähän naisemmalta. Mikä siinä moottoripyörässä on sellasta että sen päällä pitää olla kuin mies, yäk!

      • Ajelimisiin

        Tuota samaa olen minäkin joskus miettinyt että tuleeko sieltä pakoputkesta testosteronia vai mistä tuo aika yleinen ilmiö johtuu?


    • keski-ikä

      ^ Ihmettele vaan ihan kaikessa rauhassa, me ajetaan sillä välin moottoripyörillämme :)

    • tippavaaran isäntä

      monelle se mp on itsetunnon kohotus niin kun sanotaan maasturin , mersun,audin,bemarin olevan munan jatke miehelle, ravintelissa nämä keskiikäiset mp :llä ajavat ja ylikki keskiiän roikkuvat lavanreunalla iskemässä bändin jätkiä . Niistä tulee niiin kauniita ja rohkeita ,he hehehheheheee

    • kitaristimies 32

      aika masentavaa on katsoa juuri tuota yllämainittua touhua, muijat meitä 10-40 v vanhempia ja siinä lavanreunalla iskupuuhissa kun eivät kai muita saa kun samat jengit samoissa kokootumisissa niin ukot kun akat ovat jo pumpanneet toisiansa,tarvis saada uutta lihaa. Ei koskaan tiedä kuka on nyt keneki kanssa kihloissa,naimisissa,seukkaa tai jotain muuta,ovat niin sekalaista sakkia että haisee jo kauas. Läskit ja muutenki kaljamahaiset ja ryppyset ,ei se että teillä on joku nahkaliivi ja nahkahousut jalassa , tee teistä yhtään haluttavampia läskine perseineen.Koska viimeksi olette ottanu kokovartalokuvan ja katsonut sitä. Sitten on nämä kääkät jotka valokuvissa photoshoppaa itsensä mp:n päälle istumaan näyttääkseen 10 v nuoremallata. Totuus onki toinen kun näet luonnossa.Karmaseva!!

    • pussi päähän

      voishan niitä vilkasta niin kuin muitakin naisia kuhan ensin pudottavat painoa 10-40 kg ja hoitavat sen naamavärkkinsä kun on niin turvonnut kaljastelusta ja ne vanhemmat daamit voisi opetella käyttäytymähä, ei me 20-30vuotia miehet le niin innoiissa 45-70v motoristinaisistia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3970
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3782
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      605
      3758
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      15
      2419
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      72
      2342
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      328
      1995
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1980
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1819
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1509
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1382
    Aihe