Miten tiesit rakastavasi?

maaa67

Koska tiesit rakastavasi? Mitä se sinulle merkitsee,mitä rakkaus on sinulle? Miltä se tuntuu... Ja koska/miten sen kerroit kumppanillesi/rakkautesi kohteelle.. :-)

11

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vain oikea kelpaa

      67 väärä vuosiluku, siis ei mulle.

    • Att jag älskar

      Vet inte när... jag bara visste...

    • Puskapaska

      Rakkautta on monenlaista
      Sen täytyy olla nyky normit rikkovaa
      Sen täytyy taistella jokaisen pienen sielun puolesta
      minne ei yhteiskunta yltä
      minne ei hätäapu pääse.
      Nykypäivän rakkaus ei voi olla leikkiä:
      Sinä minä ja vain me.

    • jo lapsena tiesin

      Rakastan koko ajan, kaikkia. Se tuntuu lämpimältä kihelmöinniltä koko kehossa, kepeänä onnellisuuden tunteena, ja pitää jatkuvan hymyn huulilla.

      En tietenkään kerro tuntemattomille ihmisille rakastavani heitä, mutta läheisilleni kuitenkin ja lapsilleni joka päivä monta kertaa. Kumppanilleni kerroin vasta muutaman viikon tapaamisen jälkeen, että rakastan häntä, vaikka olisin halunnut kertoa sen jo aiemmin. Hän on ihan pihalla rakkaudesta, joten en halunnut puhua hänelle sellaisesta, mistä hän ei oikein ymmärrä mitään. Olen yrittänyt auttaa häntä rakkausasiassa, mutta aika kivikkoista rämpimistä tämä on.

      Rakkaus merkitsee minulle ihmisten hyväksymistä sellaisena kuin nämä ovat, eli ihmisen ei tarvitse "ansaita" rakkautta tekemällä jotain tai olemalla tietynlainen.

    • mulla ei ole häntä

      En tiedä vieläkään, silti sydän sanoo rakastan häntä..ja häntäkin.

    • 6791

      Tiedän vaan, kuules maaa67 ja en ole kertonu asianosaiselle, täällä vaan haahuilen päivät pitkät. :/

    • Parasta

      Siitä, kun ei halua olla ilman häntä.

    • naiselle .....

      se tuntuu siltä miltä setuntuu.

    • Sydämeeni osuman sain

      Se ei mee pois
      Järjetön rakkaus
      Muruseni

    • Kunhan käväsin, heips

      Jäinkö jotenkin kiinni siihen, mitä luulin hänen olleen, kyseessä on mies josta loppujen lopuksi en tiedä mitään, ammattinsa vain, vaikka vuosien ajan häneen törmäsin.

      Mitä mä olen ajatellut kaikki nää vuodet on hullua, onk's vähäjärkistä. Nykyisin osaan jo ajatella muutakin. Kuvittelen, että voisin jutella hänelle jos nähdään, ei..tajusin sen kun hänet kaukaa näin, jähmetyin niin etten kyennyt toimimaan useaan minuuttiin, mutta rakkautta tämä ei voi olla..

    • Ei silti, vaikka

      enemmän kuin ketään muuta..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe