isoset....

pikkulainen

Isoset, oletteko täydestä sydämmestänne tyytyväisiä toimintaanne? Nukutteko hyvin yönne aina ilman painajaisia?
Ennen kaikkea; oletteko ylpeitä uskontunnustuksen kaltaisuudestanne vain kaduttaako?

11

101

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkulainen

      aha!

      • Isonen

        Täällä yksi jätkä isonen toista vuotta nyt tehny tota hommaa ja nautin siitä :) se että voi olla oma itsensä ja mukana niiden nuorten ainutkertaisessa kokemuksessa on todella palkitsevaa riparilla. Ja omistaudun isoudelle leireillä 110% ja mukana olen siksi että seurakunta on minulle osa elämää ja Jumala ona uttanu mua niin paljon mun elämässä että on velvoite olla seurakunnalla töissä.


      • MENE HOITOON
        Isonen kirjoitti:

        Täällä yksi jätkä isonen toista vuotta nyt tehny tota hommaa ja nautin siitä :) se että voi olla oma itsensä ja mukana niiden nuorten ainutkertaisessa kokemuksessa on todella palkitsevaa riparilla. Ja omistaudun isoudelle leireillä 110% ja mukana olen siksi että seurakunta on minulle osa elämää ja Jumala ona uttanu mua niin paljon mun elämässä että on velvoite olla seurakunnalla töissä.

        ""Täällä yksi jätkä isonen toista vuotta nyt tehny tota hommaa ja nautin siitä ""

        Eikös tämä ole jo sairautta. Ei lapsia ja nuoria pidä huijata niin kuin sinä teet. Annat vahingon kiertää, etkä välitä että lapsille opetetaan siellä pelkkää potaskaa totena.


      • lkjhgf
        Isonen kirjoitti:

        Täällä yksi jätkä isonen toista vuotta nyt tehny tota hommaa ja nautin siitä :) se että voi olla oma itsensä ja mukana niiden nuorten ainutkertaisessa kokemuksessa on todella palkitsevaa riparilla. Ja omistaudun isoudelle leireillä 110% ja mukana olen siksi että seurakunta on minulle osa elämää ja Jumala ona uttanu mua niin paljon mun elämässä että on velvoite olla seurakunnalla töissä.

        Selvää tekstiä!
        110% valheellasi tunnustat itses Jumalan Nimeen valevaksi eksyttäjäksi!

        Rikollisella kristinuskolla ei ole yhtään Jeesuksen perustamaa seurakuntaa.
        Kerroppas kuka ne perusti?

        Ja jos ei ole Jeesuksen perustamaa seurakuntaa niin ei ole Jeesuksen opetuslapsiakaan opettamassa uusia opetuslapsia.
        Kuka niitä rikollisen kristinuskon pikku piruja kouluttaa?

        Kouluttamienne ja kouluttajienne historiaa hiukan joita voit jakaa riparille ekstetyille, herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        HUOMAA, että ette saa palvella Jumalaa ja Jeesustakaan vaan herra jumalaanne;
        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        Historia todistaa rikollisuutta...
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        Oletko ylpeä eksyttäjä koulutuksestasi?


      • Isonen
        lkjhgf kirjoitti:

        Selvää tekstiä!
        110% valheellasi tunnustat itses Jumalan Nimeen valevaksi eksyttäjäksi!

        Rikollisella kristinuskolla ei ole yhtään Jeesuksen perustamaa seurakuntaa.
        Kerroppas kuka ne perusti?

        Ja jos ei ole Jeesuksen perustamaa seurakuntaa niin ei ole Jeesuksen opetuslapsiakaan opettamassa uusia opetuslapsia.
        Kuka niitä rikollisen kristinuskon pikku piruja kouluttaa?

        Kouluttamienne ja kouluttajienne historiaa hiukan joita voit jakaa riparille ekstetyille, herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        HUOMAA, että ette saa palvella Jumalaa ja Jeesustakaan vaan herra jumalaanne;
        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        Historia todistaa rikollisuutta...
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        Oletko ylpeä eksyttäjä koulutuksestasi?

        Saat ajatella ihan niinkuin tahdot mutta kuitenkin luulisi että kunnioittaosit kuitenkin mieilipideitä en minäkään hauku sua sua täällä niinkuin sinä teet eikö se ole jokaisen oma asia uskooko Jumalaam vai ei... Toivon että löydät myös meidän yhteisen Isämme.


      • lkjhgfd

        psss... Ota huomioon, että:
        "Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan." on raakaa sopaskaa; valetta; sillä "kristus" ei ole mitään sakramentteja asettanut!

        herra jumalan katekismuksessa lukee selvästi "herran pyhä ehtoollinen" ja sitä ei Jeesus asettanut!
        Ja Jeesus ei käskenyt kastaa ketään ihmistä, lapsiakaan; lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden jäsenyyteen, uskovaiseksi, uhri-lampaaksi jne.
        Siis paavalialais-luterilaisuuden sakramentiin kuuluu kaksi asiaa, kaste ja ehtoollinnen ja molemmat ovat herrat keksineet.

        Huomaan myös, että pappislupauksessa pappi tunnustaa itsensä eksyttäjäksi:
        Matt.24:5 "Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta."
        Ylösnoussut Jeesus ei ole omilleen "kristus" vaan Jeesus!
        ja
        ehtoollisella jyrsitte seurakuntanne omaa syntistä lihaa verta juoden Jeesuksesta pilkaten ulostusta tehden.

        paavalilaisuuden opia:
        1.Korinttolaiskirje:
        12:27 Mutta te olette Kristuksen ruumis ja kukin osaltan ne hänen jäseniänsä.

        joten tuon Paavalin opin mukaan jyrsitte omaa syntistä lihaanne ja juotte omaa syntistä vertanne niistä ulostetta tehden ja siitä inhottavuudesta Paavali ilmoittaa mihin se johtaa:
        1. Kor. 11:28–29
        Jokaisen on tutkittava itseään, ennen kuin syö tätä leipää ja juo tästä maljasta. Se, joka syö ja juo ajattelematta, että kysymys on Kristuksen ruumiista, syö ja juo itselleen tuomion.

        paavalilais-luterilaisuuden katekismuksen tekstiä:
        "Ehtoollisen leipä ja viini ovat Kristuksen todellinen ruumis ja veri. Vaikka emme voi ymmärtää tätä salaisuutta,"
        SALAISUUS ON PAAVALIN ANTAMASSA TIEDOSSA, JYRSITTE OMAA ITSEENNE saatanallisuuden OPIN VERENNE KANSSA LÄTRÄÄMÄLLÄ.
        1.Korinttolaiskirje:
        12:27 Mutta te olette Kristuksen ruumis ja kukin osaltan ne hänen jäseniänsä.

        Jeesus opettaa:
        Matteus 15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
        Ja voitte olla varmoja, että Jeesuksen antama vastaus on edelleen sama:
        15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
        15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?

        Varmaan ihanaa menne WC:n ehtoollisen jälkeen ulostamaan seurakuntansa syntistä raatoa Jeesuksena!!!!

        Markus 4:
        9 Ja hän sanoi: "Jolla on korvat kuulla, se kuulkoon".
        11 Niin hän sanoi heille: "Teille on annettu Jumalan valtakunnan salaisuus, mutta noille ulkopuolella oleville kaikki tulee vertauksissa,
        12 että he näkemällä näkisivät, eivätkä huomaisi, ja kuulemalla kuulisivat, eivätkä ymmärtäisi, niin etteivät kääntyisi ja saisi anteeksi".
        13 Ja hän sanoi heille: "Ette käsitä tätä vertausta; kuinka sitten voitte ymmärtää kaikki muut vertaukset?


    • ei pahalla

      Johannes 3:18 "Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen."

      MUTTA

      Matt.24:5 "Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta."

      Joh.8:31 Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani;
      8:32 ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi."

      Markuksen evankeliumi:
      16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille."
      Jäljellä olevaa Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tietoa (osittain väärennettynä) löydät raamatun UT:n:
      -Matteuksen evankeliumista
      -Markuksen evankeliumista
      -Luukkaan evankeliumista
      -Johanneksen evankeliumista

      Näin ei ole pysytty Jeesukseen uskovana; "jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani.....
      Lainattua tekstiä:
      "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

    • mnjhgftdre

      Olen pahoillani jos totuuden esille ottaminen loukkasi mielen rauhaanne mutta en tarkoittanut pahaa vaan halusin avata eksytettyjen silmät sille totuudelle jota Jumalallisuus edustaa.

      Mistä näitä rikollisen kristinuskon uskovaisten rituaaleja tulee kun ne eivät ole raamatusta, puhumattakaan että Jumala ja Jeesus olis näitä asettanut:
      -"Jumala on avioliiton asettanut" on vale, sitä ei ole raamatussa.
      -"älä tee aviorikosta" on väärennetty 1992 vuoden raamattuun "älä tee huorin" käskyn tilalle jotta uskovaiset irstailisivat itsensä pois Jumalallisuudestaan.
      -"lähetyskäsky" sana lisätty väärennettyyn vuoden 1992 vuoden raamattuun, ei anna oikeutta tappaa, ristiretket, pakanavainot jne.
      -"kastekäsky" ei ole Jumala tai Jeesuksen antamassa Laissa / opeissa, vuorisaarnan kaste sanan Jeesus todisti väärennetyksi ottamalla kastamattoman ryövärin Paratiisiin, pesemällä opetuslastensa jalat ja käski tehdä niinkuin Hän teki, jne...
      -"lapsikaste" jota ei raamattu tunne, perusta ihmisyydestä luopumiseen mielen manipuloimis prosessille...
      -"kummi" sanaakaan ei edes väärennetty raamattu tunne, lasten "vartijan" toimi jonka tehtävänä on pitää huoli siitä, että lapsi pysyy herran opin alaisuudessa (Jumalan Valatakunnan kaltaisuuden tukehduttamis prosessi)
      -"hätälapsikaste" surullisia vanhempien pitäminen uskossa herraan
      -"kolminaisuusoppi" on eksyttäjän oppi; ks. Johanneksen evankeliumi 10:30
      -"perisyntiä" ei raamattu tunne, väärää todistusta Jumalan Valtyakunnan kaltaisesta lapsestakin antava rikos
      -"rippikoulu" todella törkeä, ihmisyyttä ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuuden ihmisen ehkä pahin rituaali, ehtoollinen on mm. Jeesuksesta pilkaten "ulostetta" tekimis rituaali
      -"rippi" sanaa ei ole raamatussa, rikollisten oma epäjumalallinen rituaali.
      -"rippisalaisuus" ei ole raamatussa, sillä suojataan lahkojen sisällä olevien rikollisia joutumasta maallisen oikeuden eteen, mm kirkon pedofiilit ovat tukea saaneet ja uhrit pelotellaan helvettiin joutumisella ja kertoo asiasta vanhemmillee, opettajilleen, poliisille jne
      -"ristiäiset" sanaa ei ole raamatussa. Se on lasten oikeuksia rikkova rituaali jossa lapsi "tapetaan" hengellisesti ja asetetaan hengellisesti kuolleen merkki Jumalan Valtakunnan kaltaisen lapsen otsaan.

      jne jne...

      Yhteiskunta vaatii ihmisiltä rehellisyyttä ja sallii samalla kouluttaa epärehellisiä nuorisosta! On kuin Suomen Valtion sisällä olisi toinen; rikollisten ja rikollisia kouluttava valtio!

      Antakaa ihmisyyden, rehellisyyden voittaa ilman rikollisuuden oppeja!

      • VOI JUMALUTA HUOH....

        Antaka niiden uskua jotka uskoo. Ihan sama onko jumalaa vai ei mutta jos elää kaikkein tärkeimmän mielestäni tämä on) opin mukaan "ja rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi" nii MITÄ VÄLIÄ ONKO JUMALAA? jos elää kuitenkin kyseisen asian mukaan ne jotka uskovat ovat valmiita auttamaan muita ja jos se jonkun napaa rassaa nii voi mennä myös valittamaan Suomen laista että on pakko autta jos näkee vaik tajuttoman...
        JOO ÄLKÄÄ PUUTTOKO SIIHEN MITENJA MIHIN USKOTAAN!!! KAIKKI TEHKÖÖN NIIN KUIN HALUAA!!

        Usko näyttää haittaavan monia täälä. kieltäytykää yhteisöveroste myös älkää tekään viettäkö joulua yms pyhiä ja jolloin olette töissä ja jättäkää pyhä lisät työnantajallenne. Älkää haudatko ainullekkaan hautaus maalle omaisa älkääkä menkö kastajaisiin häihin yms juhliin koskaan jos menette ÄLKÄÄ JUMALAUTA VALITTAKO JOSTAIN "AIVOPESUSTA" JA USKOVAISISTA!!! AAAAAAARRGGGHHH TERVE JA HEIPÄHEI


      • häh
        VOI JUMALUTA HUOH.... kirjoitti:

        Antaka niiden uskua jotka uskoo. Ihan sama onko jumalaa vai ei mutta jos elää kaikkein tärkeimmän mielestäni tämä on) opin mukaan "ja rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi" nii MITÄ VÄLIÄ ONKO JUMALAA? jos elää kuitenkin kyseisen asian mukaan ne jotka uskovat ovat valmiita auttamaan muita ja jos se jonkun napaa rassaa nii voi mennä myös valittamaan Suomen laista että on pakko autta jos näkee vaik tajuttoman...
        JOO ÄLKÄÄ PUUTTOKO SIIHEN MITENJA MIHIN USKOTAAN!!! KAIKKI TEHKÖÖN NIIN KUIN HALUAA!!

        Usko näyttää haittaavan monia täälä. kieltäytykää yhteisöveroste myös älkää tekään viettäkö joulua yms pyhiä ja jolloin olette töissä ja jättäkää pyhä lisät työnantajallenne. Älkää haudatko ainullekkaan hautaus maalle omaisa älkääkä menkö kastajaisiin häihin yms juhliin koskaan jos menette ÄLKÄÄ JUMALAUTA VALITTAKO JOSTAIN "AIVOPESUSTA" JA USKOVAISISTA!!! AAAAAAARRGGGHHH TERVE JA HEIPÄHEI

        Onko sinulla hengen ahdistusta?


    • VOIHUOH

      Ainoa ahdistus minulla on se että ihmiset ei ymmärrä! Luule tietävänsä mut ei tiiä.
      ja se että ihminen on maailman tyhmin eläin laji sillä perusteella että tuhoaa omaa elin ympäristöään ainoana lajina maailmassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe