Kertokaapas kivoja harratuksia :)

jotainharrastettavaa

Eli otsikko. Ois kiva kuulla jotakin harrastuksia, jotka sopisivat 13-15 vuotiaille tytöille. Haluttais kavereiden kanssa alottaa joku harrastus, mutta ei oikein keksitä mitään. Saa myös ehdottaa jotain vapaa-ajan vietettä. Ja sori et tää tuli ehk vähän väärään paikkaan. ;)

20

93

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässäjotain

      Urheilu:
      - lenkkeily
      - pyöräily
      - yleisurheilu
      - jalkapallo
      - luistelu
      - tanssi
      - pesäpallo
      - seinäkiipeily

      Muut:
      - teatteri/näytelmäkerho
      - joku seurakunnan kerho?
      - piirtäminen/maalaaminen yms.
      - käsityöt

      Kertokaa alue ja mistä oisitte kiinnostuneita ni voin kertoo lisää :)

    • Katsotaasny

      Mistä te suunnilleen pidätte. Pallo/kiekkopelit, taistelulajeista, moottoriurheilusta, kilpatanssi, nykytanssi, trampoliini/telinevoimistelu.

    • Partio!

      - Oppii kaikkea hyödyllistä elämää varten, ryhmätaitoja, ruuan laittoa, ensiapua, vähän kaikkea.
      - Kansainvälistä, mut voit pysyä myös ihan vaan Suomessa. Esim ens vuonna on tosi iso, n.30 000 ihmisen leiri Japanissa, kestää reilut pari viikkoa lentoineen.
      - Mahtavaa aikaa kavereiden kanssa :)

      www.partio.fi

      • ...ja sen verran viel, et partio ei todellakaan oo pelkkää metässä rämpimistä, solmujen tekoa ja keksien myyntiä. Joten kyllä, akkari valehtelee :D


      • hyvä vastike
        partiolainen98 kirjoitti:

        ...ja sen verran viel, et partio ei todellakaan oo pelkkää metässä rämpimistä, solmujen tekoa ja keksien myyntiä. Joten kyllä, akkari valehtelee :D

        Tai jos partio voisi kiinnostaa, mutta etsisi kuitenkin jotain vastaavaa kannattaa kokeilla VPKta. www.Palokuntaan.fi

        Ja kyllä.. vpkoissa on tyttöjä


    • Hekeke

      Ruvetkaa larppaamaan tai harrastamaan roolipelejä. Vinkeitä ja oikeasti hyviä harrastuksia.

    • täälvaa

      Musiikkia ainakin itse harrastan :) soitan nimittäin rumpuja. Tama imperialstar

      • jotainharrastettavaa

        Kiitti kaikille. Lähinnä urheilu kiinnostais, ehk joku tanssi. Ala-asteella meil oli paras ope ja pidettii paljon roolipelejä, mut en tiiä siitä harrastuksena. Ite soitan pianoo, mut kaverit ei haluu harrastaa musaa. Siitä tanssista ois kiva kuulla lisää. Ei mitää kilpatanssia, mut jotai erilaisia tanssilajeja ois kiva kuulla. Kiitti kaikille viel. ;)


      • jotainharrastettavaa
        jotainharrastettavaa kirjoitti:

        Kiitti kaikille. Lähinnä urheilu kiinnostais, ehk joku tanssi. Ala-asteella meil oli paras ope ja pidettii paljon roolipelejä, mut en tiiä siitä harrastuksena. Ite soitan pianoo, mut kaverit ei haluu harrastaa musaa. Siitä tanssista ois kiva kuulla lisää. Ei mitää kilpatanssia, mut jotai erilaisia tanssilajeja ois kiva kuulla. Kiitti kaikille viel. ;)

        Ja siit partiosta vielä... Mun yks kaveri harrasti sitä kauan, enkä usko et se enää haluis. Muuten kyl kuulostaa ihan kivalta, vaik ei ehk oo se mun juttu. :)


      • estou brasileiro
        jotainharrastettavaa kirjoitti:

        Ja siit partiosta vielä... Mun yks kaveri harrasti sitä kauan, enkä usko et se enää haluis. Muuten kyl kuulostaa ihan kivalta, vaik ei ehk oo se mun juttu. :)

        Pidän tanssimisesta, jalkapallosta, kielten opettelusta ja capoeirasta. Erityisesti jalkapallosta. Harmi kun Brasilia ei voittanut. Noh 2018 tulee mestaruus!! :D


      • estou brasileiro
        estou brasileiro kirjoitti:

        Pidän tanssimisesta, jalkapallosta, kielten opettelusta ja capoeirasta. Erityisesti jalkapallosta. Harmi kun Brasilia ei voittanut. Noh 2018 tulee mestaruus!! :D

        samba :D


      • jotainharrastettavaa
        estou brasileiro kirjoitti:

        samba :D

        Futis on kivaa joo. Täälki Brasilia fani :D


    • Rasvarässi

      VPK ja itellä mopojen ja mönkijöiden korjaus ja rassailu. Oon 12v.

      • Trollhättan

        Airsoft!!


    • nessu

      Jos näytteleminen tai elokuvan tekeminen kiinnostaa, kannattaa käydä kurkkaamassa www.yf.fi , syksyn kurssit alkamassa parin viikon päästä mutta vielä ehtii mukaan! :)

    • 18v

      Uinti on kyl paras, siin voi sit sivul kattoo hyvän näkösii jätkii :P

      • Uimari

        Samaa mieltä uinti kohottaa kuntoo polttaa kaloreita on hyödyllistä ihan mahtava laji


    • WolffiDogi

      Ratsastus on kans kivaa on oikeeesti urheilua! Osaa nostattaa hien pintaan!

      Mutta siitä tanssista... se on iha mahtavaa! Ite harrastan jazztanssia ja se on aika niiku perus tanssi eli vähä niinku musavideoil yms. (Mut ei mitää peban vatkausta :D) ja sit on balettia ja nykytanssia joka on niinsanotusti abstraktia eli aika taiteellista ja sitte on showtanssi joka nimensä mukaisesti on showmaista :D ja sitte mielee tulee vielä breikdääns (enkku10 ) jota nykyään monet tytötki harrastaa. :) Siinä mennää asenteella!xD

      Siinä ny jotai, toivottavasti kiinnostut tanssista! :)

    • still no room in hel

      mulla taitaa olla

      sähly
      futis
      sähkökitaran soitto ja musiikki yleensäkin
      kavereiden kanssa olo
      piirtäminen
      pelaaminen(kyllä olen sen verran nörtti)
      parkour
      lumilautailu

    • urheilijatyttö

      Tanssia olen harrastanut aika kauan. Ite oon tykänny show- ja discotanssista. Show:ta harrastaa varmaan aika moni ja sitten tuo disco on vähän "harvinaisempi". Disco ei ole sitä 70-luvun (vai milloi se ny olikaan) tanssia. Se on semmosta kunnon "hikitreeniä", ei yhtä "taiteellista" kun show, mutta hauskaa kummiskin. Suosittelen!! Harrastan vielä sulkapalloa, sekin ei niin yleinen laji ja siitä stereotypia: "pihasulkkis". Ei todellakaan pidä paikkansa. Mielenkiintoinen ja hyvää lihaskuntoa vaativa laji on kyseessä. Kannattaa vaan ryhtyä kokeilemaan rohkeasti eri lajeja, niin voi se oma harrastus löytyä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      89
      4194
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4102
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      609
      3914
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      20
      2725
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2475
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2074
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2072
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      190
      1950
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1609
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1422
    Aihe