anteeksi

hiljainen

Olen ollut itsekäs. En miettinyt sinua lainkaan oman kriisini keskellä. En nähnyt miten paljon yritit kun hiivit siihen viereeni. Halusit olla rohkea, halusit tehdä aloitteen. Muttet vaan pystynyt. Ehkä halusit aikaa tarkastella tilannetta, tutustua minuun paremmin. Testasitkohan minua loppujen lopuksi liikaa? Minä sitten omaan yksinäisyyteeni kyllästyneenä sotkin kaiken. Sitten suutuin, koska et ymmärtänyt, niin kuin et tietysti tehnytkään, koska mietit vain omalta kantiltasi. Mutta sitten kuitenkin tajusit lopulta ja yritit hyvitellä.... jotenkin ajattelin silti että pidät minua vastenmielisenä, siksi olin niin vaikea.

No halusin vain sanoa että arvostan tosi paljon että edes yritit vaikkei tästä tulekaan mitään. Olet ajatuksissani ja toivon että löydät itsesi etkä enää pelkää. Muistan sinut aina.

28

1152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toiv.eimulle...

      Kaunis teksti, kosketti ja satuttikin. Varsinkin tuo ettei tule mitään...

      • eikä mullekaan

        niin ja toi kun lukee, että "Muistan sinut aina" - aika syvällistä, eikö vaan?


      • Ma-d-d-*
        eikä mullekaan kirjoitti:

        niin ja toi kun lukee, että "Muistan sinut aina" - aika syvällistä, eikö vaan?

        Oi ja voi....kumpa toi olisi minulle, niin olisin onnellinen, jos tietäisin Hänen muistavan Minut aina...niisk...


    • kaipaan niin

      En tiedä muuta kuin että sait minun tuntemaan enempi kuin aikoihin -ehkä koskaan. Ilkeilyä en voi käsittää, ainakaan itse tehnyt mitää pahaa.

      • hiljainen

        Kyllä siihen oli syy. En tiedä, oliko koko asia vain onnetonta väärinkäsitystä, mutta kyllä siihen oli silti ihan hyvä syy.


      • ihmiset hei,

        koittakaa muistaa et nää on täysin outoja teille joten ette voi myöskään syyttää silloin ketään summassa ilkeyksistä. ne pitää setviä sen oikeen kanssa joka niistä tietääkin.


      • kaip.niin
        hiljainen kirjoitti:

        Kyllä siihen oli syy. En tiedä, oliko koko asia vain onnetonta väärinkäsitystä, mutta kyllä siihen oli silti ihan hyvä syy.

        Mikä voi olla hyvä syy? En ainakaan puhunut kenellekään asiasta paikassa, jossa näemme.


      • ota huomioon se_
        kaip.niin kirjoitti:

        Mikä voi olla hyvä syy? En ainakaan puhunut kenellekään asiasta paikassa, jossa näemme.

        että aloittajaa et ole koskaan tavannut missään, miten te ette saa näitä asioita menemään kaaliinne.


      • kaip.niin
        ota huomioon se_ kirjoitti:

        että aloittajaa et ole koskaan tavannut missään, miten te ette saa näitä asioita menemään kaaliinne.

        Mitä sillä on väliä, tämä on yksi anonyymi tapa käsitellä asioita ja tuoda ajatusta jollekin muulle samassa tilanteessa olevalle.


      • kaksi eri asiaa_
        kaip.niin kirjoitti:

        Mitä sillä on väliä, tämä on yksi anonyymi tapa käsitellä asioita ja tuoda ajatusta jollekin muulle samassa tilanteessa olevalle.

        heitellä ajatuksia muille kuin pitää näitä anonyymejä kirjoittajia tunteminaan ihmisinä.


      • öhömhöm
        kaksi eri asiaa_ kirjoitti:

        heitellä ajatuksia muille kuin pitää näitä anonyymejä kirjoittajia tunteminaan ihmisinä.

        Pidäthän säkin ketä vaan hänenä. Joten ihan voit lopettaa ton pätemisen kun et oo yhtään parempi ihminen. Miten tää menis sun kaaliin?


      • hiljainen1
        öhömhöm kirjoitti:

        Pidäthän säkin ketä vaan hänenä. Joten ihan voit lopettaa ton pätemisen kun et oo yhtään parempi ihminen. Miten tää menis sun kaaliin?

        en minä ole kirjoittanut kuin nämä 2 viestiä, kuten nimimerkistä näkyy. sivustahuutelijoille ei voi mitään :) minä kyllä tykkään leikkiä mukana, haavemaailmassani käydä hänen kanssaan keskustelua, jota tuskin koskaan tullaan tosielämässä enää käymään


      • ajantuhlaaja
        hiljainen1 kirjoitti:

        en minä ole kirjoittanut kuin nämä 2 viestiä, kuten nimimerkistä näkyy. sivustahuutelijoille ei voi mitään :) minä kyllä tykkään leikkiä mukana, haavemaailmassani käydä hänen kanssaan keskustelua, jota tuskin koskaan tullaan tosielämässä enää käymään

        Yhtenä päivänä kaikki sammuu. Yhtäkkiä. Ilman varoitusta. Siihen elämä päättyy. Juhlitaan vielä hetki elämää. Tuhlataan aikaamme mielen leikkeihin vai tehdään haaveistamme totta? Meistähän se on kiinni.


    • Kosketti tämä

      Paljon tunteita ja epätoivoa.

    • Useimmat meistä

      Ovat itsekkäitä paskiaisia joilta ei riitä toista kohtaan mitään, pyöritään vaan oman navan ympärillä.

    • Itsekkyys

      voi olla paha juttu.

      • teit oikein

        Älä huoli hiljainen. Tämähän on ihan klassinen tilanne. Vaikkei pakkien antaminen/saaminen hauskaa olekaan, on se tärkeää, että olet pystynyt olemaan rehellinen. Ei siitä tarvitse anteeksi pyytää. Se on hyväksi molemmille. Eikä sinun kuulu ajatella siitä, miten se mies pärjää. Kyllä se pärjää omillaan. Tulee kiitolliseksi vielä. Pois vaan silmistä. Ihan turhaa siitä mun mielestäni edes keskustella. Toivotavasti ton kriisin yli olet jo päässyt.


    • Päivi

      Voi. meitä ihmisiä.. ja

      näitä tarinoita riittää.

    • Elinalle

      Ikävä omaa särkynyttä enkeliä, edelleen. Kaikkeni kuitenkin pistin peliin, siitä voin olla tyytyväinen. Virheet toki on minullakin, sellaistako yhtä säikyit tai kahta vai omat painolastitko kävi sietämättömiksi. Jotenkin vain vieläkin tuntuu, että yhdessä oltiin niin kauniit, vajavaisia, mutta pelokkaan rohkeita. Voikun olisit jotenkin osannut mulle selittää. Sitä syytä mietin edelleen. Sulle olen anteeksi jo antanut, koitan antaa myös itselleni.

    • kumpa tietäisi

      Voi että, itse ajattelen myös. Niin paljon sanomatta jäi vai oliko parempi ettei sanoja ollut..

      • Sun sanoja

        Kyl keritään vielä :)
        Pitää olla rohkee sit..


      • Milloin me keritään?
        Sun sanoja kirjoitti:

        Kyl keritään vielä :)
        Pitää olla rohkee sit..

        Mistä tiedät että haluat mun sanoja. Jos tietäisin, oltaisi kumpikin rohkeita. Kaikki kerrottais


    • Sun san

      Vaikka viikon päästä?

    • kerro hänelle

      esitä tuo itse henkilölle itselleen. Täällä se tuskin tätä osaa edes itsekseen tunnistaa.
      Täällä voi kuka tahansa lasketella mitä tahansa. Jos todella noin ajattelet, sano se hänelle. Kirjoita vaikka hänelle kirje, jos muu ei auta.

    • Kuin myös

      Muistan aina.

    • Laajemmin

      Kannattaa avartaa omaa katsantokantaa ja mietiskellä juttuja joskus myös toisen
      kannalta, ei vain omasta näkövinkkelistä, se saattaa kantaa hedelmää.

    • - juu -

      et saa.

    • heerraa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      354
      4041
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1759
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1530
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1338
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1315
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1312
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1282
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1187
    Aihe