Gentle Man

FinN85

Minä tykkään tämän nimimerkin kirjoituksista. Hän kirjoittaa hyvin, vaikuttaa fiksulta, positiiviselta ja valmiilta auttamaan toisia niin kuin tänään yhdessä ketjussa jossa oli juttua kavereiden hankkimisesta. Onko palstalla muita joiden mielestä Gentle Man vaikuttaa tosi kivalta?

Hän taisi jossain aikaisemmin mainita olevansa töissä ja että hänellä on kavereita ja että hän osaa puhua ihmisille esim. baareissa. En ymmärrä miksei tämmöisellä miehellä ole ollut tyttöystävää!!!

10

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FinN85

      Ja unohtui kysyä paljonko tienaa?

    • poika nimeltä päivää

      Onko Kympin Nainen Gentle Man vai Gentle Man Kympin Nainen? Onko hän "she" vai "he"?

      • Luulen niin

        taitaa olla Hese


      • Kympin Nainen
        Luulen niin kirjoitti:

        taitaa olla Hese

        Nämä vainoharhaiset alteregoepäilyt ovat kyllä yksi palstan hauskinta antia :)

        Mutta kerro, kuka on Hese?

        Niin, itse aloitukseen: minäkin pidän GM:stä.


    • Komppaan aloittajaa kyllä.
      Palstalla on muutamia fiksuja kirjoittajia ja hän on ehdottomasti yksi niistä :)

    • Alpha ATM

      Gentle Man = aisuri.

      Edes palstan naiset eivät kunnioita moista vätystelijää. Jos olisi pakko valita, he menisivät treffeille periksen kanssa, joka sentään käyttäytyy kuin mies ja pitää periaatteistaan kiinni.

    • En tunne tapausta

      Mutta miksiköhän gentleman on käännetty herrasmieheksi, vaikka gentle = hellä, kiltti, ystävällinen. Kivamies :)

    • Alpha ATM

      Luultavasti kyseessä on tyhmä sanaleikki jolla aisuri-man haluaa kuvata olevansa hellä ja kiltti herrasmies. Eli kamupoika, joka ei saa koskaan naista.

      Tämä tapaus taisi vielä olla yli kolmekymppinen (?), mikä pahentaa asiaa entisestään.

    • 17+3

      No niihän tuo kirjoitti kuin joku YTM mitä huvikseen pari viestiä vilkaisin. Kirjoitteli miten baarissa pitäisi liikkua ja toimia jne. Eli tommoinen sulava baarikärpänen ja naistennaurattaja. Tuollaista ne naiset haluaa.

    • Gentle Man

      Oho.

      Kiitokset FinN85, taitaa olla ensimmäinen minulle omistettu ketju?

      Kiinnostavaa on sekin, että osan mielestä olen kiltti herrasmies ja "HC-ATM" - osan mielestä seuramies ja naistennaurattaja. Palstalla on terävänäköisiä ihmisiä, kumpikaan tulkinta ei itse asiassa ole täysin väärä ;)

      En muuten ole Kympin Nainen, enkä myöskään (ikävä kyllä minun kannaltani) seurustele Kympin Naisen tahi kenenkään muunkaan palstalle kirjoittelevan naisen kanssa.

      Hyvää maanantaita toivottaen,

      GM

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe