Lapseni suree tuhoavalla tavalla

Äidin murhe

Aikuinen poika suree isää kaikella tuhoavalla tavalla. Aggressiivisuus, kylmyys lähimmäisiä kohtaan, alkoholi ja sen tuomat ongelmat, välinpitämättömyys omaa elämää kohtaan, halu pilata kaikki hyvä ym. Kuinka suhtautua/auttaa, kun puhuminen ei onnistu. On sanonut surevansa omalla tavallaan, jota kunnioitan, mutta pelkään tuon omavoimaisuuden johtavan edellä mainittujen asioiden lisääntymiseen ja sitä kautta johonkin "räjähtämiseen". 1,5 vuotta on kulunut yllättävästä, äkillisestä kuolemasta. Olisi ihana kuulla aikuisilta pojilta, mitä he äideiltään ja muilta läheisiltä toivoivat surussaan. Tuskinpa he kirjoittavat, mutta kirjoittakaa ainakin te muut, joilla jonkunlaista kosketuspintaa tällaiseen.

3

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs elämää tarponut

      Pitkään olet saanut odottaa että joku vastaa. Kun poika on aikuinen niin aika vaikea sinun on häntä yksin auttaa. Sinä itse kaipaat tukea ja apua. Oletko saanut käsitellä tunteitasi ja ahdinkoa kenenkään kanssa? Sinunkin jaksamisella on rajansa. Onko lähipiirissä joku jonka kanssa jakaa taakkaa?

    • luulenpa vaan

      Käyttäytyisköhän poika juuri noin, jos olisi tappanut isänsä!
      Velvollisuuksista edesmennyttä kohtaan en tiedä, mutta on velvollisuuksia yhteiskuntaa kohtaan, hyvän elämän mahdollisuuksien luomis

    • enkelipoju

      Täällä olisi yksi aikuinen poika, jonka isä kuoli tosin jo yli 20v sitten (kun olin 3 vuotta vanha). Isästä ei muistaakseni oikein ikinä puhuttu eikä sitä mitenkään käsitelty. Nyttemmin minulla on tullut tunteen ailahteluja erittäin paljon. Itkua ja raivoa ja turtanuutta. Vaihtelevat, ja puhutaan joskus ihan minuuteista. Ihan nyt viimeaikoina olen sitten keksinyt tämän enkeli-isin, että kuvittelen siis hänet vierelleni. Eritoteen nyt öisin. Tämä on vähän kuin uusi uskonto, jonka olen keksinyt. Mutta en ala nyt tähän luettelemaan mitä kaikkia lohdutuksia kuvittelen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe