koukussa kultaan

jjjjjjjjjjjjjj

Mietiskelin tässä kuinka mun mielestä on outoa että joillekkin sinkku ihmisille ura ja menestys on se mihin tähätään, yksin mennään nukkumaan, yksin herätään ja lähetään töihin/opiskelemaan ym. Sinkut usein sanovat että on niin ihanaa ja helppoa olla yksin.. mikä siinä on helppoa ja ihanaa? Mä oon ihan suhde tarrautuja tuskin olen ollut kahta viikkoa pidempään sinkku siitä lähtien kun alkoi suhdekuviot. Toki jokainen suhteeni on kestänyt ainakin 2v ja nyt olen jälleen jo kauan kestäneessä suhteessa koska ihastun.. rakastun! todella helposti, enkä jotenkin pärjäisi ilman toisen apua, hellyyttä, syliä, sitä tuttua ja turvallista. Pelkään tosi paljon eroa, vaikka ''erottaisiin'' niin soitan pian heti perään koska ahdistun yksin olosta. Pelkään aina että tulee jokin juttu etten pärjää ilman miestä, mun mies tykkää paljon meinaa hääräillä kotona, nytkin vaihtaa meidän vuotavan hanan jota en itse todellakaan lähtisi edes kokeilemaan tai tiedä keltä pitäisi pyytää apua. Ajokorttikin mulla on mutta harvemmin ajan, pelkään sitä! joten joka paikkaan liikun kävellen tai helluni kyydillä. En siis tietenkään ole suhteessa sen takia että mies tekisi kaiken nokkani eteen vaan koska todellakin rakastan häntä! mutta en pärjäisi ilmankaan. Myöskin tulevaisuus ja unelmat menee aivan hänen mukanaan ei sen mitä haluaisin tehdä vaan että pystytään tavalla tai toisella olemaan yhdessä ja asumaan yhdessä. Onko kukaan muu näin kiinni kumppanissaan? Kuulostaako ihan hullulta? Enkä todellakaan kiellä olemasta helluani ystävien kanssa jos nyt luulette että kaiken ajan vohkin häneltä itselleni, ei ei vaan välillä patistankin ulos kamujen kanssa niin mä saan tehä rauhassa kotihommia :) mutta itse tosin viihdyn parhaiten helluni kanssa, shoppailu seuraksikkin valitsen mielummin hänet kuin ketään tyttökamuistani.

4

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuumailua......

      No suoraan sanoen, ei kai nyt ihan hullulta kuulosta, mutta kuulostaa siltä, että pelkäät olla yksin omien ajatustesi kanssa. Rakennat elämäsi toisen ihmisen varaan etkä hallitse omaa elämääsi... Ts sinulla ei ole ns omaa elämää.

      Entä sitten, kun suhde päättyy? Tiput kovaa ja korkealta - ja sitten eiku kohti seuraavaa potentiaalista kumppanikanditaattia. No, niin kauan on tietysti hyvin, kun kohtaat sellaisia miehiä, jotka tykkäävät kiinni liimautuvista naisista. Et sano, miten monta noita max parin vuoden suhdetta sinulla on takana..? Oli, miten oli, pari vuotta parisuhteessa ei ole paljoa. Onko jokin syy, etteivät suhteet kestä kauempaa..?

      Ei kyse tarvitse olla sen kummemmin mistään "uraohjuksesta", jos ihminen viihtyy myös yksin. Olen itse ollut eron jälkeen nyt useamman vuoden omasta halustani vapaalla jalalla, rakentanut uuden elämän itselleni, tehnyt just niitä juttuja, joita itse haluan - enkä elänyt kenenkään toisen kautta tai ehdoilla. Olen yksin, mutta en yksinäinen. Saatan "kokkailla" kokonaisen viikonlopun omissa oloissani, arjen tullen olen töissä ja tapaan perhettä ja ystäviä. En koe jääväni mistään paitsi, vaikken olekaan haku päällä - kyllä se oikea vastaan tulee, jos on tullakseen.

    • Kommentti Keijo

      Jep. Pidemmässä suhteessa hommat voi mennä ikäväksi, mikäli mies on veemäinen, että käyttää hyväksi tuota sinun ripustautumista vaikkapa riidoissa. Esim. On miehiä jotka ryyppää minkä kerkee ja hakkaa vaimoaan, kun nainen ei uskalla lähteä elämään omaa elämäänsä. He sitten katsovat sormien läpi sitä touhua silmä mustana.

      Eli jos haluat selvitä elämässäs niin opettelet perusjutut elämässä joiden avulla tiput jaloilles mikäli se pahin tapahtuu.

    • olet vielä nuori

      ei kai tossa mitään väärää ole jos et tule raskaaksi tai mene väärännkanssa kimppaan et sulle käy huonosti.

    • hanki oma elämä

      Olin 20 vuotta suhteessa - yksin. Mies eli kuin sinkkumies, lasten syntymän jälkeen vielä vahvemmin. Minä tein kotona kaiken, hoidin lapset, miehen, koiran ja työni. Mies hoiteli työnsä, harrastuksensa, kaverinsa ja muita naisia.

      Olin kuin sinä suhteemme alussa, ja mies käytti sitä hyväkseen, että olin niin riippuvainen ja rakensin elämäni hänen varaansa. Hän kietoi minut tiukasti pikkusormensa ympärille ja alkoi pikkuhiljaa määräämään ja alistamaan, niin etten aluksi ymmärtänyt hänen tekevän niin.

      Mieheltä en saanut hoivaa, syliä, läheisyyttä, hellyyttä, enkä turvaa, vaan minun piti lähteä kerran turvakotiinkin lapsien ja koiran kanssa turvaan miehen väkivaltaisuutta, monella muulla kerralla soitin poliisit paikalle. Olin onnellisimmillani, kun mies ei ollut kotona, ja peloissani, kun hän oli.

      Olen kuitenkin kiitollinen, että minut jätettiin selviytymään kaikesta yksin. Opin siis olemaan kaikella tavalla itsenäinen ja kun olin sitä tarpeeksi, pystyin eroamaan sadistisesta suhteesta.

      Tietynlaiset miehet haluavat kaltaisiasi naisia. Aluksi voi olla ihan kivaa, mutta viimeistään, kun ensimmäinen lapsi syntyy, voi hellyydet ja sylit tyssätä kuin seinään. Olet koukussa, alistettuna, ilman omaa elämää.

      "Sinkut usein sanovat että on niin ihanaa ja helppoa olla yksin.. mikä siinä on helppoa ja ihanaa?"
      Se on helppoa ja ihanaa, että voi ihan itse tehdä elämällään mitä haluaa, milloin ja missä vain!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe