Olenko ihan seonnut?

Arghhh

Mieheni asuu toisella paikkakunnalla.. Jos on vaan mahdollista niin hän käy paikallisessa baarissa poikien kanssa. Itseäni huolestuttaa se että kaikki naiset kokosjan tulevat juttelemaan hänelle! Vaikka olisin siellä mukana niin ei tarvitse kun naistenhuoneessa pyörähtää niin takasin tullessa siellä on heti joku nainen juttelemassa sille. Olen mustasukkaistatyyppiä mutten itsekkään ajatellut häiriintyväni näin herkästi. Ja kyllä minäkin käyn tyttöjen kanssa kapakoissa muttei minulla ole hirveetä laumaa miehiä perässäni koska ollaan tyttöjen kanssa niin ollaan myös tuttöjen kanssa,ei sitä hirveästi kiinnosta mitä ympärillä tapahtuu.
Onko tämä nyt ihan sairasta? Että minua häiritsee erittäin paljon tämä muiden naisten antama huomio?

6

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keddu

      Mies antaa aihetta huomioon, ei ne naiset sinne jäisi lirkuttelemaan jos miesystävääsi ei kiinnostaisi ja sanoisi vaan niille tylysti(?) että ei kiitos ja näkemiin? taitaa nauttia saamastaan huomiosta. Jokatapauksessa sinun kanssasihan hän on, wikä suhde toimi ilman luottamusta...tarjonta vapaista kiinnostavista miehistä on vähäistä räkälöissä niin varmaan osasyynä tyrkkyihin... No olisin saletisti itsekin mustasukkainen jos olisin samassa tilanteessa, miettisin vaan aiheuttaako mies tuon itse jotenkin, jos ei niin antaisin vaan olla...

    • t4e3tre

      No ei kai siinä ole mitään ihmeellistä, että miehellä on tuttuja kotipaikkakunnallaan?

      Kun omaa seurusteluaikaa muistelen, niin kyllä yhdessä baarissa ollessamme mieheni juttusille tuli jos jonkinlaista serkkutyttöä (oikeasti), vanhaa koulukaveria, nykyistä työkaveria jne jne., mutta so what? Mies oli / on minun kanssani eikä hän siitä "kulu", jos jonkun kanssa juttelee.

      Kyllä, olet mustasukkaista tyyppiä. Joko kestät sen, että miehellä on naispuolisia tuttavia tai sitten vaihdat miestä. Ei parisuhde ole mikään vankila, joka sulkee pois koko ympäröivän maailman ja sen ihmiset.

    • Ehkä

      No, miten tilanne jatkuu? Tulet vessasta, miestä jututtaa toinen nainen. Esitteleekö mies sinut tälle vai liukeneeko nainen paikalta?

      Mä itse varmaan pyytäisin, että etkö aio esitellä ystävääsi, tai jos olisi jo tuttu, kyselisin mitä kuuluu ja mistä puhuvat, niin että pääsisin itsekin juttuun mukaan.

      Jos mies ei ottaisi tavallaan minua mukaan tilanteeseen, saattaisin itsekin alkaa mustasukkaiseksi. Ja jos toistuisi eikä mies osaisi laukaista tilannetta jotenkin, joka palauttaisi luottamukseni, tulisin yhä mustasukkaisemmaksi, ja se ajaisi minut miettimään, että satutanko vaan itseäni olemalla tällaisen miehen kanssa. Luultavasti rakastaisin koko ajan vähemmän.

    • mies.

      On sairasta.

    • olet oikeassa

      Ota selvää mitä siellä tapahtuu. Mitä kontakteja miehellä on.

    • 11+17

      Minun mies on samanlainen. Aina se löytää naisia. Muitakin kun niitä tuttuja. Sanoo että naiset vaan haluaa häntä. Itse en usko pätkääkään. Olen aina ollut kaunis nainen ja kun kukaan yleensä ei ole tullut juttelemaan niin sitten vaan hakenut itselleni miehen jos sellaista olen tarvinnut. Tosiasiassa mieheni tyrkyttää itseään ja jostain syystä naisille riittää motoristin ulkonäkö vaikka mies on kyllä ihan perhefarmaria ajava viiden lapsen uusioperheen isä :D Kun minä menin naimisiin niin se oli hanat kiinni. Jos en ennenkään mikään ilopilleri ole ollut niin nyt en ole sitä vähääkään. En tiedä miksi mies ei voi tehdä samaa, koska minä ainakin olen huomannut että tyly olemus pitää kaikki loitolla. Toimi nuorena ja toimii nyt. Ei ne naiset liimaannu iholle jos ei anna syytä. Nyt kun miehellä on vielä sormus sormessa niin sepä vasta mangneetti onkin! Mahtaako naisia sitten kiihottaa päästä naimisissa olevalle miehelle yhden illan huviksi? Sitä mieltä olen että ei ole mitään järkeä olla mustasukkainen työkavereille, sukulaisille, kavereille, entisille heiloille tai edes satunnaisille panoille ennen suhdetta ja baaritutuille, mutta jos uusia naisia alkaa ilmestyä niin voihan sitä kysyä mitä toinen säätää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe