liian isot rinnat??

13.v tyttö

moikka!

Rinnoista:
niin kysyisin nyt alkuun onks mun rinnat liian isot? mun kuppi koko on 70c ja mä oon 13.v tyttö ja oon pitkä 162.5 ja painan 54.0. eli onks ne liian isot??

Painosta:
oon laihtunu aika paljon kesäkuun alusta, mut painoo on kuiteski tullu liikaa :'( sanokaa oonko liian painava pliis auttakaa :) mä käyn tääl vastaileen kaikille ja tommost :) ja oikeesti mä oli kaheen pullee kesäkuun alussa ja painoin 51.3 mut nyt ku vatsakaan ei oo enää pullee niin silti on painoo tullu lisää :'(

Finnit:
sitten viel kyssä miten pääsen finneistä eroon mul on aika paljon finnejä ja niistä ois kiva päässä eroon. mul on finnejä otsas, nenän pääl ja poskis. oisko vinkkejä miten pääsisin eroon niist??

Reidet:
mul on isot reideg ja haluisin päässä niist eroon, sekä myös isosta taka puolesta. oisko vinkkejä siihe??

8

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hehheh 789

      Kikkiä? :3

    • Hyvämuistaa

      Muista että lihakset painaa enemmän kun läski.

    • Saman ikäinen

      Hmmm, eiköhän ne rinnat oo liian suuret vasta sitten kun ne alkaa haittaa elämää?

      Painos on just täydellinen :) Älä vaan laihduta enempää

      Itselläni finnit johtuvat vain stressistä eli minulle eivät toimi mitkään voiteet tms. Finneihin kannattaa hommata vaa voiteita, puristella tai antaa niiden olla

      Reidet nyt on yleensä isot ku 60% niistä on lihasta -.- Mut tää kiinteyttää niitä ja persettä: Laitat kädet lantiolle ja astut toisella jalalla niin pitkälle kuin voit, mutta toisen jalan polvi ei saa koskettaa lattiaa

    • SUURAAKKOSET

      Rinnoista:
      niin kysyisin nyt alkuun onks mun rinnat liian isot? mun kuppi koko on 70c ja mä oon 13.v tyttö ja oon pitkä 162.5 ja painan 54.0. eli onks ne liian isot??
      EIVÄT OLE LIIAN ISOT VAAN ERITTÄIN HYVÄT

      Painosta:
      oon laihtunu aika paljon kesäkuun alusta, mut painoo on kuiteski tullu liikaa :'( sanokaa oonko liian painava pliis auttakaa :) mä käyn tääl vastaileen kaikille ja tommost :) ja oikeesti mä oli kaheen pullee kesäkuun alussa ja painoin 51.3 mut nyt ku vatsakaan ei oo enää pullee niin silti on painoo tullu lisää :'(
      ET PAINA LIIKAA VIELÄ MUTTA JÄRKEVÄ YLÄRAJA LÄHESTYY, ÄLÄ SIIS LIHO

      Finnit:
      sitten viel kyssä miten pääsen finneistä eroon mul on aika paljon finnejä ja niistä ois kiva päässä eroon. mul on finnejä otsas, nenän pääl ja poskis. oisko vinkkejä miten pääsisin eroon niist??
      JÄRKEVÄ RUOKAVALIO, HYVÄ IHONHOITO (PUHDISTUS JA KOSTEUSVOIDE), AJOITTAINEN AURINGONOTTO, RAJUN URHEILUN VÄLTTÄMINEN

      Reidet:
      mul on isot reideg ja haluisin päässä niist eroon, sekä myös isosta taka puolesta. oisko vinkkejä siihe??
      MITÄ VIKAA ON ISOISSA REISISSÄ, ESIM. JOKU KIM KARHASDIAN ON TUNNETTU MUODOISTAAN JA MONET MIEHET IHAILEVAT HÄNEN KROPPAA

      • deeeksaa

        Ei ole todellakaan liian isot rinnat, oikeestaan kun miettii ympärysmittaakin, niin pienenpuoleiset.


    • näintaiiilkjhhkkuu

      Tais tulla tänne vaan esittelemään itseään ja kehuja keräilemään :|

    • finnipää

      Mä nyt lähinnä mainostan mutta itsellä toimii sebamed finninpoistoaineet.

    • tissien puristelija

      Just sopivat tissit.pääsispä puristelee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe