Vetävin hiustyyli miehelle

natsisiili

Nykyään länsimaissa miehet alkavat näyttää naisilta, pukeudutaan naisekkaasti, leikataan hiuksia kuin mitkäkin muotipojat ja jopa meikataan. Homosteluksi mennyt. No jos naiset pitävät tästä, turha valittaa. Pitää vain sopeutua ajan villityksiin.

Laitoin googleen good hairstyles men, kaikki vastaukset ovat geelitukkia ja pitkähköjä pehkoja. Sanokaa mielipiteenne. Onko näin? MIstä naiset pidätte
https://www.google.fi/search?q=good hairstyles men&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=uHfWU8_FKKmJ4gTzlIC4BQ&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1472&bih=783

31

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17+13
    • kateellinen mies

      voi vain unelmoida noin tuuheista ja tyylikkäistä hiuksista mitä tuossa aloituskuvassa.
      ulkomaalaisilla on vähän paremmat hiuslaadut..

    • kertokaa tytltt

      Ei ne hiukset vaan se leikkaus

    • Hmmm....

      No muistan kun 1980-luvun lopulla melkein jokaisella pojalla oli pitkä naismainen tukka. Takaa katsottuna ei tiennyt, oliko kyseessä poika vai tyttö. Ei se siis ole vain tämän päivän ilmiö.

    • ..................

      Saahan sitä hiuksia laittamalla ja parturissa käymällä yrittää muuntautua pillumagneetiksi, jos luulee siitä olevan apua.

      Todellisuudessa suomalaisilla on surkeat hiusgeenit. Hiukset ovat lasimaisen ohuet, liukkaat ja päätä nuolevat. Yleensä päälaelta paistaa lisäksi sisäkumi.

      Säästäkää trendikampaukset niille, joilla on oikeasti hyvät hiusgeenit. Lyhyt tai pitkä, sliipattu tai sliippaamaton, aivan yhtä surkea suomalaisella miehellä.

      Vrt. Zayn Malik, siinäpä hyvät tukkageenit pojalle siunaantuneet.

      http://imalbum.aufeminin.com/album/D20120628/809877_IM3YRL3FATFPXBP516W71PWK56J2R2_zayn-malik_H163105_L.jpg

      • ,,,

        Monella suomalaisella on ihan tarpeeksi paksut hiukset trendikampauksiin(kin) ja kyllä ohuetkin näyttävät aina paremmilta hyvin leikattuina.

        Ainoa ongelma tuntuu olevan, ettei osata katsoa sitä pään muotoa ja kasvoja. Se mikä sopii Beckhamille, ei välttämättä sovi siihen omaan finninaamaiseen pallopäähän.


      • ...
        ,,, kirjoitti:

        Monella suomalaisella on ihan tarpeeksi paksut hiukset trendikampauksiin(kin) ja kyllä ohuetkin näyttävät aina paremmilta hyvin leikattuina.

        Ainoa ongelma tuntuu olevan, ettei osata katsoa sitä pään muotoa ja kasvoja. Se mikä sopii Beckhamille, ei välttämättä sovi siihen omaan finninaamaiseen pallopäähän.

        Ja minusta tuo Zayn Malik näyttää matalaotsaiselta. Ei jatkoon.


    • köyhä atm

      Tukanleikkuukoneella iteleikatut 3mm terällä.

    • pikkupoika ja kikkel

      Zayn Malik

      Ei helvetti mikä tyttöpoika. Tuollaisetko naisiin vetoavat. Taitaa lesbonaisiin vedota?

    • naine 89
    • ....................
      • Jii007

        Mulla on jo muodissa. Ei ole parempaa hiustyyliä. Kuulee helvetin hyvin kun jättää korvat paljaiksi ja lämmittää päälaelta mukavasti ja on tietysti ihan vitun sexy myös.
        Ja mikäli joku on armeijassa tällä hetkellä niin kannattaa leikata tuollainen tyyli. On nimittäin tetsatessa näppärä kun maastoutuu sienien joukkoon.
        Suosittelen kaikille miehille.
        Noh miksei naisillekin.


      • ei siilille

        Hyi hiivatti. Minen tykkää.


      • ...
        ei siilille kirjoitti:

        Hyi hiivatti. Minen tykkää.

        Mun tulevalla miehellä on tuollainen. Jos ei ole, käsken leikata tai leikkaan vaikka itse miehen nukkuessa. Pidän graafisista ja suorista linjoista.


    • nti nirso

      Kunnon paksu otsatukka ja pulisongit oltava..muuten ei kiinnosta.

    • sama koskee naisiakin

      Jos se hiusväri on kuitenkin sitä perinteistä maantienharmaata ja laatu ohutta kaljua, niin ei se kampaus mitään pelasta. Suomen miehillä ei ole lainkaan sellaista kasvojen luustoa, mitä kuvissa näkyy, joten jos tuosta lähtee kopioimaan, on tulos useimpien kohdalla lähinnä säälittävä.

      • Olen fiksu

        Olet idiootti.


      • osui ja uppos
        Olen fiksu kirjoitti:

        Olet idiootti.

        Truth hurts, doesn't it?


      • Olen fiksu
        osui ja uppos kirjoitti:

        Truth hurts, doesn't it?

        Idiotia osuu ja uppoaa aina. Lähinnä ärsyttää aina tuollainen "ulkomailla on kaikki parempaa ja eksoottisempaa ja kotimaassa junttia ja tylsää"-asenne. Ihan jokaisessa maassa on aina omat junttinsa jotka ajattelee tuolla tavalla, että oman maan ominaispiirteet on tylsiä ja rumia ja ulkomaissa on eksoottisen hienoa.


      • harmaa hiiri häpeää
        Olen fiksu kirjoitti:

        Idiotia osuu ja uppoaa aina. Lähinnä ärsyttää aina tuollainen "ulkomailla on kaikki parempaa ja eksoottisempaa ja kotimaassa junttia ja tylsää"-asenne. Ihan jokaisessa maassa on aina omat junttinsa jotka ajattelee tuolla tavalla, että oman maan ominaispiirteet on tylsiä ja rumia ja ulkomaissa on eksoottisen hienoa.

        Mut sitähän tän ketjun aloittajakin juuri tekee - yrittää apinoida niitä parempia ja eksoottisempia ulkomaalaisia. En tiedä, onko maailmassa toista maata, jossa naiset värjäisi hiuksiansa yhtä paljon kuin Suomessa. Samaa harmaata peuhkoa kaikilla. Jos naiset myöntää totuuden ja tekee sille jotain, miksei miehetkin? Eipä ole täällä miehillä aavistustakaan, miten paljon naiset oikeasti laittavat rahaa ulkonäköönsä kelvatakseen miehille, joiden ihanteet on kaikki peräisin sieltä nimenomaisesti paremmasta ja eksoottisemmasta ulkomediasta.


      • Olen fiksu
        harmaa hiiri häpeää kirjoitti:

        Mut sitähän tän ketjun aloittajakin juuri tekee - yrittää apinoida niitä parempia ja eksoottisempia ulkomaalaisia. En tiedä, onko maailmassa toista maata, jossa naiset värjäisi hiuksiansa yhtä paljon kuin Suomessa. Samaa harmaata peuhkoa kaikilla. Jos naiset myöntää totuuden ja tekee sille jotain, miksei miehetkin? Eipä ole täällä miehillä aavistustakaan, miten paljon naiset oikeasti laittavat rahaa ulkonäköönsä kelvatakseen miehille, joiden ihanteet on kaikki peräisin sieltä nimenomaisesti paremmasta ja eksoottisemmasta ulkomediasta.

        Olen vain täällä suoli24:ssä törmännyt tähän kirjoitteluun "maantienvärisistä" hiuksista joidenkin naisten kirjoituksissa ja epäilen, että kyseessä on yksi sama traumaatikko.


    • lissu13v

      kyllä siili on sexy

    • elysese
    • Miumiumiu7777777

      Tiettysti se mikä minulla on:D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe