lähde mies torstaina

tiedän että haluat

töiden jälkeen parille kaljalle ja sen jälkeen tuut mun viekkuun "nukkuun". ukko lähtee reissuun ;)

14

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyi s***ana!

      Hyi helv.....!!!!! Et sitten tohdi selvin päin pistellä menemään toista aviovuoteessas? Keksi ees joku muu paikka. Törkeetä.

      • Kyllä

        omaan sänkyyn saa tuoda ketä haluaa. NIinnhh.


      • eipäseipäs
        Kyllä kirjoitti:

        omaan sänkyyn saa tuoda ketä haluaa. NIinnhh.

        ikiomaan sänkyyn kyllä mutta jaettuun ei. Jos jossain on raja niin se on siinä. Yök.


    • kerros ensin

      Mihin se nyt lähtee??

    • Mulle tuollainen

      ajattelutapa vieras. himo "häneen" on kuitenkin yhtä voimakas. En nukkumista ajatellut :(

    • aloittaja nainen

      Hah haa.. arvasin että saan vihaisia kommentteja :D ja tiättäkö mitä? en välitä tippaakaan. Totuus on etten oo naimisissa vaan avoliitossa ja ukko täys renttu. Ei välitä musta paskaakaan ja kohtelee huonosti.
      No kuitenkin tää menee lappiin yhdelle tooosi herkullisen näköiselle, nuorelle, tummalle V:llä alkavalle miehelle. Pieni paikkakunta kyseessä, joten en viitti täälä tarkemmin alkaa perään kuuluttamaan. Kysyn häneltä henkilökohtaisesti ;)

      • Omasänkyvääräsänky

        Varmastikin kiukkuiset kommentit koskevat enimmäkseen kännipanon paikoittamista renttumiehesi paikalle. Olen samaa mieltä kauhistelijan kanssa, menkää vaikka hotelliin.


      • aloittaja nainen
        Omasänkyvääräsänky kirjoitti:

        Varmastikin kiukkuiset kommentit koskevat enimmäkseen kännipanon paikoittamista renttumiehesi paikalle. Olen samaa mieltä kauhistelijan kanssa, menkää vaikka hotelliin.

        jos käy parilla kaljalla nii ei mun mielestä oo vielä kännissä. Perjantaina pitää töihinkin raahautua.
        Ja paikasta puheen ollen.........mulle sopii vaikka kapakan vessa jos oikein alkaa himottaa :P


      • wc ok
        aloittaja nainen kirjoitti:

        jos käy parilla kaljalla nii ei mun mielestä oo vielä kännissä. Perjantaina pitää töihinkin raahautua.
        Ja paikasta puheen ollen.........mulle sopii vaikka kapakan vessa jos oikein alkaa himottaa :P

        No nyt olet asian ytimessä.


      • Erotkaa!
        wc ok kirjoitti:

        No nyt olet asian ytimessä.

        Siis samanlainen renttu kuin ukkonsa.


    • -sivusta-

      Jokainen tehkööt, mitä haluaa. Mitä te moralisoijat tiedätte aloittajan elämästä?

      Se on kuulkaas niin, että itsellenne sallitte vaikka mitä, mutta jos joku muu tekee ja sen tänne vielä rehellisesti "purkaa", niin johan on "pyhimykset" mollaamassa. Hyi, kuinka tekopyhää!

    • tosi mies

      Eheii..hutsahtavat ja varatut ei kiinnnosta.

    • se yks

      Sanoisin että aika yleistä tuollanen elämä.Havaintoja matkan(elämän) varrelta.
      Kysy suoraan kun tavataan,niin voi sopiakin.

    • pahani julmu

      Ap selittelee muka perusteluita uskottomuudelleen -sekö muka tekee syrjähypyt hyväksyttäviksi? Eroa luuserista ja ala elää villin sinkun eloa-mutta jätä varatut rauhaan äläkä särje perheitä. Olet ikävänluonteien nainen tai naikkonen..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1555
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe