Kolmen kaverin jäätelö

Ukonrahjus

Kävimme eilen Jumalniemen Cittarissa ja vaimo patisti ostamaan Hesan Kontulassa tehtyä Kolmen kaverin jäätelöä kehuen sen olevan hyvää. No, valitsin appelsiini-mustaherukkapurkin ja vasta autossa eukko kertoi sen maksaneen yli vitosen! Ajattelin että kyllä pitää tuohon hintaan hyvää ollakin ja illalla avattuani purkin ja syötyäni jäätelöä myönsin että onpa hinta ja maku kohdillaan. En tästä lähin muuta jätskiä enää syökään. Nää kolme kaveria tekevät keskenään näitä jäätelöitä Kontulassa, en olisi itse uskonut olevan menekkiä nykyisessä jäätelörunsaudessa, mutta hyvälle tuotteelle löytyy aina ostajia, toisin kuin inhokilleni Saabille. Tosin kotkalaiset eivät löydä mistään mitään kehuttavaa, joten eiköhän tämäkin jäätelö haukuta maanrakoon.

17

716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lahti rulaa

      Käymme yleensä ainakin sen kerran kesässä Sapokassa ostamassa tuutit, emme tosin juur tänä kesänä(ei varaa junalippuun).

    • Spoukkamies

      Luulin otsikosta että tää ois joku perverssi juttu hei. Pettymys.

    • Mä joku päivä töitä

      Meidän perheen suosikki on Jättituuti,jota Matti ja Teppo ja niitten poika mainostaa.

    • Kondeka

      Kondeka (Kontula) on Stadin Karkkari. Milloin Karhuvuoressa on jäätelötehdas? Ei koskaan!

      • Asuttu on siellä sun

        Jakis on Tsadin Karkkari eikä Kontula. Mogadishukin on pahempi mesta kuin Kontula. Mitä jos itse perustaisit jäätelötehtaan Karhuvuoreen, etkä kotkalaiseen tapaan vain valittaisi asioista.


    • Jättis-jäätelö

      Meidän suosikki jätski on Jättis, se on iso jätski tuutti ja tosi hyvää! Kun ostimme sen, luultiin ettei jakseta sitä syödä loppuun, mutta kaikki katos mahaan! XD

      • Matti ja Teppo-fani

        Ostan aina kaksi jättistä. Laitan ne syvään ruokalautaseen ,jolloin syöminen on vaivatonta,eikä töttörö tipu maahan niin kuin mulle kävi maanantaina S-etukaupan pihalla. Vaikka säätelö jäi syömättä,niin kassakuitissa oleva teksti "bonukset kirjattu jne" tuntui niin ihanan kivalta,kerrassaan nautittavalta.Pyyhin huuleni ja käänsin auton keulan kohti pa-mittaria,josta lirautin 40 lt bensiiniä valkoisen autoni tankkiin.
        Etuasiakkaana sain sen alennuksen,joka meille kaikille asiakasomistajille kuuluu:MAKSUTAPAEDUN:

        Toivelevy: "mä jotain työtä päivän teen".
        P.s tykkään Jättiksen tv-mainoksesta.


      • Matti ja Teppo-fani
        Matti ja Teppo-fani kirjoitti:

        Ostan aina kaksi jättistä. Laitan ne syvään ruokalautaseen ,jolloin syöminen on vaivatonta,eikä töttörö tipu maahan niin kuin mulle kävi maanantaina S-etukaupan pihalla. Vaikka säätelö jäi syömättä,niin kassakuitissa oleva teksti "bonukset kirjattu jne" tuntui niin ihanan kivalta,kerrassaan nautittavalta.Pyyhin huuleni ja käänsin auton keulan kohti pa-mittaria,josta lirautin 40 lt bensiiniä valkoisen autoni tankkiin.
        Etuasiakkaana sain sen alennuksen,joka meille kaikille asiakasomistajille kuuluu:MAKSUTAPAEDUN:

        Toivelevy: "mä jotain työtä päivän teen".
        P.s tykkään Jättiksen tv-mainoksesta.

        Siitän kaikkia,jotka huomasivat kirjoitusvirheeni.

        " Vaikka säätelö jäi syömättä"

        Pitää olla: "Vaikka jäätelö jäi syömättä".


    • Raakal.asent

      Tankkaan tänään,lauantaina on mukava mennä Karhulan torille,kun ei tarvi pelätä riittääkö bensa. Yleensä ostan kahvin ja posson ja juttelen muutaman pitkäaikaistyöttömän kanssa, seuraavan viikon talkootöistä.

    • Nämä nähnyt

      Helsinki; Itäkeskus
      Turku; Varissuo
      Kotka; Karhuvuori

    • Hyvääjädee

      Mansikka - vanilja tuli ostettua eilen. Ei mikään erikoinen, syötävä kuitenkin. Jos seuraavaks ottais vaikka suklaan.

      • Jätskii ja hilloo

        Ostin pähkinätöttörön ja sitten menin työttömäksi jääneiden kavereiden kanssa possolle.


      • Torikahvila 1
        Jätskii ja hilloo kirjoitti:

        Ostin pähkinätöttörön ja sitten menin työttömäksi jääneiden kavereiden kanssa possolle.

        Hau mats ? Töttörö.


      • Torikahvila 1
        Torikahvila 1 kirjoitti:

        Hau mats ? Töttörö.

        mani lääst jier,hauw many boys,verolla 3€.


    • juhlamokka jäätelö

      Ehdottomasti kolmen kaverin jäätelö on parasta mitä kaupasta saa. Muistakaa että pakkauksen paino kertoo mikä on hyvää jäätelöä. Mitä laadukkaampaa jäätelö sitä parempaa. 500ml pakkauksen paino heittelee aika rajusti merkin ja hinnan mukaan. Punnitkaa vaikka jos ette osta.

    • 32r2r52323

      "Mitä laadukkaampaa jäätelö sitä parempaa" True dat. :D Noh itse nautin karhuvuoren pienpanimon "karkkarin kirkas" jäätelöstä. ON makua ja rosenttia.

    • nuukajussi

      Meillä suosikki on mustikka-kardemumma, mutta hyvää on appelsiini-mustaherukkakin. Minä joskus nuukuuttani ostan jotain muuta jädeä, mutta lapsi syö vaan Kolmen kaverin jäätelöä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe