Hamas Gazassa valheen kaikella voimalla

Blogista

Jumalan kiitos, Israel kieltäytyi eilen tehdystä ns. Kerryn tulitaukoehdotuksesta. Israel on tottunut luopumaan paljosta saadakseen rauhan rajoillensa ja mahdollisuuden elää ja kehittyä naapureittensakin siunaukseksi. Israelin tuhoa etsivät haluavat kokonaan juutalaisista puhdistetun maan. Hitlerin henki ei matkannut tuliseen tuonelaan kantajansa kuollessa – se harhaili ja löysi miljoonat hitlerit arabimaailmasta. Psalmissa 83 on piirretty kartta alueista, joilla viimeisen sukupolven maailmassa elävät ne, jotka johtavat Israelin lopullisen hävittämisen suunnittelua. Hitlerillä oli propagandapäällikkönsä Josef Göbbels – tämän päivän hitlerhengellä on kätyreinä lumoojat Washingtonista, New Yorkista, Kairosta, Ramallahista – jopa Helsingistä. Jumala varjelkoon Israelia joutumasta uudestaan Ariel Sharonin ajan luopumukseen: luottamaan käärmeen sihinään, joka lupaa turvallisuutta Israelille, kunhan Gazan sodasta liennytään. Nuo valheen hengen edustajat yrittävät huumata Israelin syöksykierteeseen. Palestiinan hallinnon ministeri esitti eilen CNN:n uutisissa aselevon ehdot Israelille: sotilaat ulos Gazasta, kaikki saarrot lopetetaan, vapaa kulku Gazaan ja Gazasta sekä Israeliin että Egyptiin – eikä Hamasia riisuta aseista, päinvastoin, sen poliisi- ja asejoukkoja vahvistetaan. ”Mitä Israelille jää käteen, jos tämä toteutuu?” toimittaja kysyi. ”Annamme sanamme, etteivät raketit enää lennä”, kuului vastaus. Nykyisenä aikana minua ei ole usein naurattanut. Seuratessani arabipoliitikon vakavalla ilmeellä lausuttua puhetta hetken ajan huvitti. Sitten tuska täytti hengen: käärme puhui valheen kaikella voimalla. Eihän Jumalan Israelissa vain uskota.
MAALLISEN PALVELUELÄMÄNSÄ LOPPUVAIHEISSA Jeesus opetti ns. Öljyvuoren profeetallisessa puheessaan (Matteus 24-25; Markus 13; Luukas 21) tapahtumista, joiden painotus sijoittuu seurakunnan ylösottoa seuraaviin seitsemään vuoteen. Toki Jeesus käsitteli kahta muutakin aihetta ja ajankohtaa puheessaan, joskaan emme tässä kosketa niitä, jo vuoden 70 jKr tiimoilla toteutuneita ennustuksia.

Ylösotto tapahtuu rauhattomana maailmanaikana. Jeesus ennusti: ”Sillä kansa nousee kansaa vastaan, ja valtakunta valtakuntaa vastaan” (Mt. 24:7).

Raamatun kieli valaisee Jeesuksen ennustuksen sisältöä ja opastaa aikain vartijaa paikallistamaan ajat ja tapahtumat.

”Kansa” tarkoittaa pakanoista koostuvia kansakuntia.
http://www.patmos.fi/blogi/kirjoitukset/596/hamas_gazassa_valheen_kaikella_voimalla

21

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Kansa"

      Mikä aika nyt on?

    • näin on
      • ...

        näin on.
        Kiitos linkistä. Olipa asiallinen ja asiaa valaiseva ohjelma.


    • ---
    • Hienoa

      Hyvä aloitus.

    • KTS (Ei kirj.)

      " ”Kansa” tarkoittaa pakanoista koostuvia kansakuntia."

      Ei tarkoita vaan se sana ethnon tarkoittaa myös Israelia.

      Luukas 23:2 Ja he alkoivat syyttää häntä sanoen: "Tämän me olemme havainneet villitsevän kansaamme (Ethnon) , kieltävän antamasta veroja keisarille ja sanovan itseään Kristukseksi, kuninkaaksi."

      ja tää on Raamatusta tää!

    • Että jälleen

      Voi, voi se raamattu pitäisi tuntea. Osata tulkita ja katsoa, että mistä kulloinkin on kysymys.
      Pirukin lukee raamattua ja samalla tavalla kts.

    • 7mk

      Kummallista, että ihminen häpäsee itsensä tuolleen. Raamatusta ottaa mitä itselle sopii parhaiten.

      • "Kummallista, että ihminen häpäsee itsensä tuolleen. Raamatusta ottaa mitä itselle sopii parhaiten."

        Etkö sitten itse tee niin? Noudatatko itse kaikkea mitä Raamatussa sanotaan?


      • ...
        exhellari86 kirjoitti:

        "Kummallista, että ihminen häpäsee itsensä tuolleen. Raamatusta ottaa mitä itselle sopii parhaiten."

        Etkö sitten itse tee niin? Noudatatko itse kaikkea mitä Raamatussa sanotaan?

        ....


    • Omapa on häpeäsi

      No voi, voi taasen. Kun sitä ymmärrystä pitäisi olla, että tajuaa sen punaisen langan, mitä Raamattu haluaa kertoa. Raamatustakin kun saa vaikka minkälaista eksytystä aikaiseksi ottamalla vain palan sieltä ja toisen täältä ja lisäämällä loppuun, että raamatusta on.
      Kato, kun se ko. kirja ei ole ihan ex-hellarin ja muslimin ymmärrettävissäkään. Joten turhan aktiivisesti näytät tietämättömyyttäsi kansalle.

      • omapa on röyhkeytesi

        Sinun punainen lankasi on röyhkeys ja oman erinomaisuutesi ja "tietosi" korostaminen!


      • "Kun sitä ymmärrystä pitäisi olla, että tajuaa sen punaisen langan, mitä Raamattu haluaa kertoa."

        Varmaan kerrot minulle mikä se kristikunnan yksimielisesti hyväksymä punainen lanka on.

        "Kato, kun se ko. kirja ei ole ihan ex-hellarin ja muslimin ymmärrettävissäkään."

        Mieluusti myönnän, etten oikein ymmärrä sitä. Tosin en pidä sitä totena muilta kuin niiltä osin mitä tieteen vahvistamat todisteet osoittavat. Niin, luuletko siis että olen muslimi? Mielestäni tällä hetkellä islam on ihmiskunnalle huomattavasti kristinuskoa vahingollisempi. Mutta pitkällä aikavälillä krisinusko on aiheuttanut paljon enemmän tuhoa.

        "Joten turhan aktiivisesti näytät tietämättömyyttäsi kansalle."

        Se että tietää ettei tiedä on parempi kuin ettei edes tiedä ettei tiedä.


      • exhellari86 kirjoitti:

        "Kun sitä ymmärrystä pitäisi olla, että tajuaa sen punaisen langan, mitä Raamattu haluaa kertoa."

        Varmaan kerrot minulle mikä se kristikunnan yksimielisesti hyväksymä punainen lanka on.

        "Kato, kun se ko. kirja ei ole ihan ex-hellarin ja muslimin ymmärrettävissäkään."

        Mieluusti myönnän, etten oikein ymmärrä sitä. Tosin en pidä sitä totena muilta kuin niiltä osin mitä tieteen vahvistamat todisteet osoittavat. Niin, luuletko siis että olen muslimi? Mielestäni tällä hetkellä islam on ihmiskunnalle huomattavasti kristinuskoa vahingollisempi. Mutta pitkällä aikavälillä krisinusko on aiheuttanut paljon enemmän tuhoa.

        "Joten turhan aktiivisesti näytät tietämättömyyttäsi kansalle."

        Se että tietää ettei tiedä on parempi kuin ettei edes tiedä ettei tiedä.

        Sinä kun nämä raamattuasiat tiedät ja ymmärrät, kertoisitko minulle ovatko seuraavat tapahtumat / asiat ymmärrettävä kirjaimellisesti vai vertauskuvallisesti:
        - luominen
        - palava pensas
        - puhuva käärme
        - puhuva aasi
        - vedenpaisumus
        - tottelemattomat lapset kivitettävä
        - homot tapettava
        - pää peitettävä rukoillessa ja profetoitaessa
        - neitseellinen syntymä (Jeesus)
        - Jeesuksen puhe siitä että paikalla olevat tulevat näjemaan maailmanlopun


      • älä vastaa
        exhellari86 kirjoitti:

        "Kun sitä ymmärrystä pitäisi olla, että tajuaa sen punaisen langan, mitä Raamattu haluaa kertoa."

        Varmaan kerrot minulle mikä se kristikunnan yksimielisesti hyväksymä punainen lanka on.

        "Kato, kun se ko. kirja ei ole ihan ex-hellarin ja muslimin ymmärrettävissäkään."

        Mieluusti myönnän, etten oikein ymmärrä sitä. Tosin en pidä sitä totena muilta kuin niiltä osin mitä tieteen vahvistamat todisteet osoittavat. Niin, luuletko siis että olen muslimi? Mielestäni tällä hetkellä islam on ihmiskunnalle huomattavasti kristinuskoa vahingollisempi. Mutta pitkällä aikavälillä krisinusko on aiheuttanut paljon enemmän tuhoa.

        "Joten turhan aktiivisesti näytät tietämättömyyttäsi kansalle."

        Se että tietää ettei tiedä on parempi kuin ettei edes tiedä ettei tiedä.

        Ateismi ei ole sivuston aihe. Raamattuun perustuu profetiat joten turhaan änkytät. Tuolla naamalla pysyisin poissa. Häpeäisin. Mitä raamattu kertoo homoista ja uskomattomista?
        Emme käännytä sinua, emme edes yritä, mutta toimi sinäkin kunnioittaen uskovia kohtaan.


      • älä vastaa kirjoitti:

        Ateismi ei ole sivuston aihe. Raamattuun perustuu profetiat joten turhaan änkytät. Tuolla naamalla pysyisin poissa. Häpeäisin. Mitä raamattu kertoo homoista ja uskomattomista?
        Emme käännytä sinua, emme edes yritä, mutta toimi sinäkin kunnioittaen uskovia kohtaan.

        "Raamattuun perustuu profetiat joten turhaan änkytät."

        Raamattuaiheessa minäkin olen, ihan ytimessä.

        "Tuolla naamalla pysyisin poissa. Häpeäisin."

        Kukaan ei ole moittinut naamaani pitkiin aikoihin. Kerrotko, mitä hävettävää siinä on? Yleensä minua pidetään ihan kivan näköisenä nuorehkona miehenä.

        "Mitä raamattu kertoo homoista ja uskomattomista?"

        Tuomitsee, so what?

        "Emme käännytä sinua, emme edes yritä, mutta toimi sinäkin kunnioittaen uskovia kohtaan."

        Kiva, kun ette yritä. Se on ihan oikein. Tarkoittaako kunnioittava käyttäytyminen sitä, että vastakkaisia mielipiteitä ei saa esittää? Onko epäkunnioittavaa käytöstä, jos sanon, että mielestäni profetianne ovat pelkkää mielikuvitusta?


      • Ei muuta
        exhellari86 kirjoitti:

        "Raamattuun perustuu profetiat joten turhaan änkytät."

        Raamattuaiheessa minäkin olen, ihan ytimessä.

        "Tuolla naamalla pysyisin poissa. Häpeäisin."

        Kukaan ei ole moittinut naamaani pitkiin aikoihin. Kerrotko, mitä hävettävää siinä on? Yleensä minua pidetään ihan kivan näköisenä nuorehkona miehenä.

        "Mitä raamattu kertoo homoista ja uskomattomista?"

        Tuomitsee, so what?

        "Emme käännytä sinua, emme edes yritä, mutta toimi sinäkin kunnioittaen uskovia kohtaan."

        Kiva, kun ette yritä. Se on ihan oikein. Tarkoittaako kunnioittava käyttäytyminen sitä, että vastakkaisia mielipiteitä ei saa esittää? Onko epäkunnioittavaa käytöstä, jos sanon, että mielestäni profetianne ovat pelkkää mielikuvitusta?

        Epäkunnioittavaa ja S-24 sääntöjen vastaista. Ateistinen elämänasenne on sinulla ja tunnustatkin sen, joten meille on tullut jo kaikki mielipiteesi selville. Ne ovat palstan aihetta vastaan, samoin uskovia vastaan, kuten Raamatunkin vastaisia.
        Olet vain trollina sivustolla.
        Haluamme keskustella palstan aiheen mukaisesti, ilman trolleja.


      • Ei muuta kirjoitti:

        Epäkunnioittavaa ja S-24 sääntöjen vastaista. Ateistinen elämänasenne on sinulla ja tunnustatkin sen, joten meille on tullut jo kaikki mielipiteesi selville. Ne ovat palstan aihetta vastaan, samoin uskovia vastaan, kuten Raamatunkin vastaisia.
        Olet vain trollina sivustolla.
        Haluamme keskustella palstan aiheen mukaisesti, ilman trolleja.

        Tarkoitat siis että vain aihepiiriin kriittisesti suhtautuvat saavat keskustella palstalla?

        Trolliuden kiellän mutta toisinaan kyllä provosoin. Mutta kun kysyin noista listan asioista ovatko ne vertauskuvallisia vai ei, halusin OIKEASTI tietää mitä uskovat niistä ajattelevat. Olen kysynyt asiaa jo muutamalla muullakin uskovien palstalla ja ainut saamani vastaus on se että motiivejani epäillään.

        Onko selkeästi muotoilemani kysymys niin tavattoman vaikea vastattavaksi?

        Voisitko samalla kertoa sen, mitä tarkkaan ottaen tarkoitit sanoessasi, että minun pitäisi hävetä ulkonäköäni (" Tuolla naamalla pysyisin poissa. Häpeäisin.")?


    • Ei ateistit

      Raamattu profetoi.

    • Netpunk

      Ketjun uskoivaisilla ja ateisteilla on yksi yhteinen piirre: Kummallakaan ei ole faktana otettavaa jumalaa(jumalia). Teisteillä on usko jumalaan, ateisteilla puuttuu usko jumalaan (jumaliin).
      Fakta on fakta, uskoisipa sitä tai ei. Raamattu ei ole fakta, koska sitä ei ole pystytty vahvistamaan faktana.
      Sekä israelilaiset että Hamas ovat molemmat väärässä. Väkivalta on aina väärin ja erityisen väärin se on kun väkivaltaa käytetään jumalan nimiss. Molemmat osapuolet syyllistyvät tähän.

    • Kyllä on, on

      Kyllä ialam pitää huolen jumalista, niitä ovat, hamas, isis, muslimiveljeskunta, al qaida jne... Yritähän vastustaa noita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe