eläkeläiset ja työ

eläkeläinen

hei te ylpeät eläkeläiset, minun mielestä te viette työpaikat nuorilta ,eivät ota toihin koulunpenkiltä valmistunutta nuorta kun saa eläkeläisen jota ei tarvii perehdyttää alan töihin,en olisi ylpeä eläkeläinen jos naapurissa nuori ei saa työtä kun mummot ja ukot täytää kaikki paikat sit ihmetellään miksi on niin paljon masennusta ym nuorten parissa syy on ahneet eläkeläiset,jotka ei osaa nauttia elämästä muuten eikä ole muuta elämää kun työ paikka,hankkikaa harrastus ja vapauttakaa työ paikat nuorille,joukko pako suomesta nuoret kielitaitoiset hakee työnsä maailmalta eivätkä palaa suomeen.täysin kieroutunut yhteiskunta,olen 14v aloittanut työn nyt nautin eläkelläisenä olosta ja annan työpaikkani nuorelle jotta hänkin voi joskus nauttia, on elämässä muutakin kuin työ ja raha niitä et mukaasi saa kun täältä lähdet ,t.eläkkeestään nauttiva mummo

7

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • regei

      Tämä on asia jota en ymmärrä myöskään, itse jäin tk-eläkkeelle 49v ja aloitin työt 16vuotiaana kuten monet muutkin -50 luvulla syntyneet. Aina olen saanu aikani kulumaan vaikka yksin asun . Ajattelen niin että olen oman osuuteni tehny se riittää minulle.

      • Anonyymi

        Kuka vie ja mitä?Vanhukset tehneet osansa työelämässä.Nuoremmat pyrkivät hillotolpalle hengailemaan.Kysymys hiuksenhieno sitoutua työntekoon vai tekevinään työtä selitellen niitä näitä.Eräs nuori henkilö sanoi että pitää olla hauskaa niimpä ja työnantajan kustannuksella?Toisaalta Kelan pitäisi olla tarkempi noiden monikoulutuksen saaneista.Ilmoitetaan sellainen ammatti jottei työtä tarvitse vastaan ottaa nautitaan tukipalveluista.Tiedän tapauksia!!!!!!!!!!!!


    • OloNeuvos...

      Olet ihan oikeassa, mutta....

      Eläkeläisiä halutaan töihin koska silloin saadaan kokemusta/työtehoa koko rahalla.

      Itse jäin pari vuotta sitten työeläkkeelle, 57 vuotiaana. Puolen vuoden aikana minulle tarjottiin monia paikkoja, jopa firmoista joista en ollut edes kuullut. Ei vakituisia, vain tuurauksia, 2-4 viikkoa. En ottanut vastaan, nyt vain makaillaan;)

      • Kuolo sais korjata

        Eläkeläiset on itsekkäitä paskoja!


      • arkku kamaa
        Kuolo sais korjata kirjoitti:

        Eläkeläiset on itsekkäitä paskoja!

        Vahinko kun et pääse ikinä kokeilemaan. Sossun elättinä sinun on hyvä olla epäitsekäs, loppuun asti.


    • Anonyymi

      Olen ollut työssä 15-vuotiaasta ja olin 65-vuotiaaksi töissä. Eläke on niin pieni, ettei sillä tule toimeen. Palkat olivat pieniä.
      Minulla on serkku 34-vuotias mies yo-mekonomi. Ei ole päivääkään ollut töissä. Kun mikään ei käy! Pitäisi saada heti JÄTTIPALKKA!
      Mutta minä melkein lähtisin ja taidankin. On nämä eläkkeet pieniä. Saan käteen 934 euroa. pikkueläkkeen kanssa 1120 euroa. Olkaa kateellisia! Nuorisojärjestöt haluaa leikata meiltä. Kyllä töihin taidan suunnata. Rillitkin maksaa yli 1000euroa ja lääkkeet päälle ym.

    • Anonyymi

      Monella eläkeläisellä ei ole mitään harrastuksia
      ja
      monella eläkeläisellä on välit poikki lasten kanssa joten yksinäisyyden takia töissä

      Monella eläkeläisellä on myös "reppana" lapsia ja huume-lapsia joiden toimintaa rahoittavat.

      Ei terveen ja täysjärkisen tarvi töissä käydä.
      ite olen ollut 22 vuotta eläkkeellä, itse jäin 51 v kun neljäs lastenlapsi ja kaksospojat syntyivät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe