Terskassa ongelmia!

Pienoinen ongelma

Moi! olen 14v poika joka haluaisi neuvoja jos, muilla on ollut samoja ongelmia niin kertokaa.
Minulla on ollut koko pienen ikäni ajan tälläinen ongelma kun terska on kosketusarka ja haluiaisin asian hoidettua ennen kuin rupean olemaan kenenkään kanssa sukupuoli yhteydessä, mutta asiaan takasin eli terskan päästä pieni osa punoittaa ja terska on kosketusarka, sen peseminenkin on vaikeaa kun siihen ei voi koskea, jos koskee niin se pienesti kirpaisee.
Onko muilla ollut samaa ongelmaa? kuinka hoitaa asia alta pois?

11

1449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen tosikko

      Mun ymmärtääkseni on normaalia, että virtsaputken suun ympärillä on punoitusta ja että terska on nuorella pojalla arka.

      • 999

        Ei se kyllä 14v ole ihan normaalia.Olis kyseessä 10v niin ehkä sitten.


    • Pienoinen ongelma

      No toivottavasti on niin kiitos avustasi!

      • lähetys pihasaunasta

        Nyt helteellä voisit mennä nukkumaan alasti ja terska paljaana. Kosketukseen tottuu pikkuhiljaa, meikäpojallakin (14) terska oli pari vuotta sitten tosi arka, mutta olen sitkeästi pitänyt sitä paljaana ja nyt alan jo tottua.


    • Pienoinen ongelma

      Testasin, en tosin nukkunut alasti mutta terska paljaana ja huomasin että terskan ylä-osaan voi koskea hyvinkin mutta alaosa on hellä mutta eiköhän tämä tästä;)

    • poika 13 v

      Hei, Mulla on just sama asia eli tosi kosketusherkkä terska eli kirpaisee kun koskee edes sormella siihen terskaan. en voi nukkua alastikkaan koska pippeli osuu peittoon tai siihen patjaan joten se tuntuu hel***** tuskalliselta! Tai no nyt kun olen pitänyt sitä aina välillä paljaana niin terskaan ei koske enää niin paljoa kosketus, mutta en voi silti pitää sitä housuissani :`(. se ei vain siedä minkään materiaalin kosketusta. ja sama, punoittava pää... ja suihkussa en todellakaan voi pestä sitä sen kovan "virtauksen" alla! tuntuu vielä kamalemmalta kun housujen kosketus. otan käteen aina vähän vettä ja pesen käden avulla terskani. olen koittanut panna pippelini kotitekoiseen pilluun ja arvaa koskiko... kiljuin kivusta ja terskaani kihelmöi ja koski samaan aikaan ja kipu meni ohi muutamassa minuutissa. en tiedä haluanko koskaan edes harkita seksiä :/. Terskani ei tunnu vain kestävän sitä...

    • poika 13 v

      ja yletän suullani pippeliin ja jopa suun kosketus tuntuu aivan kamalalta! terskan kosketus saa minut vain tuskailemaan kiihottumisen tilalle. runkkaan aina esinahka päällä.

    • hboy

      Paras asia hoitaa ongelma on tietysti terkkari.
      Kun peseminenkin tuottaa ongelmia on kyllä syytä tarkistuttaa juttu lekurilla.

      Turha ujous pois ja terkkariin!

      • olen tosikko

        Terkkaria ei tarvita sen tietämiseen, että arkuus on nuorilla pojilla ihan normaalia, sellainenkin kuin tuolla 13-vuotiaalla.


    • 15vpoega

      Juu arkuus on normaalia turha pelätä! Oon ite 15 ja mulla on ollut kireä esinahka, 14 vuotiaana aloin venytellä esaria ja nyt menee löysänä esari terskan taakse. Terska on vieläkin arka ja ajattelin koittaa nukkua terska paljaana.. Pienikin kosketus sattuu aivan saatanasti, pitää vaan totutella

    • Pienoinen ongelma

      Poika 13v kannattaa pestä siten aluksi, että selkäsi kumoaa liian ison "virtauksen" ja annat yrität saada veden vain valumaan terskan päältä niin tein minäkin ja kolmen päivän päästä pystyi pesemään jo kunnolla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4456
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1844
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      209
      1369
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1341
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe