Miksi psykiatria ei häviä yhteiskunnasta?

totuuden näkijä

Psykologia ja psykiatria floppasivat tieteenä, mitään niiden "tieteellisiä faktoja" ei voi ottaa vakavasti. Kuitenkin psykiatriasta on tullut erottamaton osa tavallisten ihmisten elämää sillä valtaapitävät eivät pysty siitä luopumaan.

Psykiatria on liian tehokas väline jotta siitä voisi luopua, perustui se totuuteen tai ei. Psykiatrian avulla toisinajattelijat jotka arvostelevat hallitusta voidaan leimata mielisairaiksi jolloin kukaan ei heitä kuuntele.

Psykiatrian avulla voidaan eräänlaisena rangaistuksena leimata mielisairaaksi ärsyttävät ihmiset jotka hyppivät isojen kihojen kuten ministerien tai uskonnollisten johtajien silmille.

Uskovaisissa piireissä psykiatria on näppärä väline, mielisairaaksi leimattu rypee synnissä ja hänet voidaan häätää koko uskovaisryhmän piiristä pois.

Psykiatria saa tarvittavat muskelinsa mielenterveyshoitajista ja psykiatrisista sairaanhoitajista sillä heitä kiehtoo valta, ihmisten käskyttäminen ja pääosin helppo työ joka ei koskaan lopu. Hoitajat ovat älyllisesti yksinkertaista väkeä ja tästäkin syystä he eivät koskaan kritisoi psykiatriaa.

Psykiatrit puolestaan ovat lääkäreitä jotka eivät pärjänneet oikeassa lääketieteessä ja koska heidän on aina pakko olla oikeassa, ovat he päätyneet psykiatreiksi sillä psykiatri on aina oikeassa. Psykiatri ei voi olla väärässä jos oletetaan että psykiatrian opit ovat totta. Kaikilla ihmisillä on aina sopivat oireet joista voidaan etsiä jonkin mielenterveysongelman merkkejä.

20

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+1

      Psykiatria ei häviä koska mahdollisuus sen häviämiseen on vain sun harhaisessa päässä. Sinuna myös tutustuisin psykiatrien koulutukseen koska näköjään olet ihan pihalla.

      • 0+0

        Todella hyvä aloitus! Itse olet pihalla.


    • ihmisoik. ym.

      Olet oikealla asialla. Psykiatria perustuu mielipiteisiin, ei tutkittuun ja analysoituun faktaan. Sen sijaan tiede perustuu faktaan toisin kuin psykiatria ja psykologia, jotka ovat käytöksen kontrollointia. "Et ole yhteiskuntakelpoinen, koska olet väärän puolueen äänestäjä, sinulla on väärä harrastus, väärä uskonto, väärä vaate, väärä lempiväri, väärä silmien väri, väärä ihon väri, väärä ammatti...". Nuo kaikki ovat MIELIPITEITÄ, eivät kliinisen tutkimuksen faktoja. Sen sijaan neurologia perustuu kliinisiin tutkimuksiin.

      Psykiatrian asiakkaalla ei ole ihmis- eikä potilasoikeuksia, joten psykiatria on perustuslain vastaista toimintaa.

      http://www.adressit.com/psykiatrisen_pakkohoidon_lakkauttaminen

      • voi suakin

        Kuinka montaa tieteellistä psykologista julkaisua olet lukenut päätyäksesi tähän MIELIPITEESEEN?


      • oraakkeli_
        voi suakin kirjoitti:

        Kuinka montaa tieteellistä psykologista julkaisua olet lukenut päätyäksesi tähän MIELIPITEESEEN?

        Se on itsestään selvää. Olen ihan samaa mieltä kuin "ihmisoik. ym.". Psykiatrinen "diagnoosi" on vain mielipide, ei (lääke)tieteellinen analyysi. Sillä ei ole oikeastaan merkitystä mitä mikään alan julkaisu väitää. Faktat merkitsevät tieteessä ja psykiatrialla ei ole esittää yhtään faktaa.


    • trauma88

      Ennen eri tavalla ajattelevat laitettiin mielisairaalaan, nykyään heille annetaan esim. persoonallisuushäiriödiagnoosi ja neuroleptilääkitys. Näin saadaan heidät väkisin muutettua "tavallisiksi" tai hiljaisiksi. Eihän neurolepteissä oleva muutenkin lannistettu ja alistettu ihminen jaksa vastustaa psykiatrian sortoa. Neurolepteillä ihmiset hiljennetään ja alennetaan kakkosluokan kansalaisiksi, mielenterveyskuntoutujiksi joiden oikeuksia kukaan ei valvo. Kaikista parasta olisi irrottautua psyk.hoidosta ja sen jälkeen pikku hiljaa neuroleptilääkityksestä. Voi ehkä saada elämänsä takaisin.

      • 19+17

        Jaa... mä olen kyllä nähnyt montakin ihmistä jotka voisi lääkitä joko koomaan tai sulkea laitokseen tai vaikka molempia. Valitettavasti rahapulassa näitä ihmisiä päätyy avohoitoon. Ne sitten riehuu puolialasti kadulla, käy ihmisten päälle kiroillen ja huutaen sekavia, ovat arvaamattomia harhaisia ja väkivaltaisia. Ei kiitos sellaisia mun lasten lähelle eikä kenenkään muunkaan sitä tarvitse sietää. Olen kerran koulumatkallani täpärästi välttynyt tällaisen sekopään puukotukselta. En pysty keksimään yhtään hyvää syytä miksi pitäisi nämä ihmiset pitäisi jättää heitteille.


      • 0+0
        19+17 kirjoitti:

        Jaa... mä olen kyllä nähnyt montakin ihmistä jotka voisi lääkitä joko koomaan tai sulkea laitokseen tai vaikka molempia. Valitettavasti rahapulassa näitä ihmisiä päätyy avohoitoon. Ne sitten riehuu puolialasti kadulla, käy ihmisten päälle kiroillen ja huutaen sekavia, ovat arvaamattomia harhaisia ja väkivaltaisia. Ei kiitos sellaisia mun lasten lähelle eikä kenenkään muunkaan sitä tarvitse sietää. Olen kerran koulumatkallani täpärästi välttynyt tällaisen sekopään puukotukselta. En pysty keksimään yhtään hyvää syytä miksi pitäisi nämä ihmiset pitäisi jättää heitteille.

        Mistä tiedät että ihminen joka yritti puukottaa sinua oli mt-ongelmainen? Ehkäpä
        narkomaani? Miksi et tehnyt rikos-ilmoitusta,tapon yritys ei ole kevyt rikosnimike ?
        Sillä olisit saanut yhden sekopään pois kaduilta ainakin vähäksi aikaa.Tuo käytös mitä kuvailet sopii paremmin narkomaaneihin ja rapajuoppoihin kuin mt-ongelmaisiin.


      • 19+17
        0+0 kirjoitti:

        Mistä tiedät että ihminen joka yritti puukottaa sinua oli mt-ongelmainen? Ehkäpä
        narkomaani? Miksi et tehnyt rikos-ilmoitusta,tapon yritys ei ole kevyt rikosnimike ?
        Sillä olisit saanut yhden sekopään pois kaduilta ainakin vähäksi aikaa.Tuo käytös mitä kuvailet sopii paremmin narkomaaneihin ja rapajuoppoihin kuin mt-ongelmaisiin.

        Kaksi kertaa suljetulla olleena olen kyllä kaheleita nähnyt. Onneksi minä olen saanut sairaalahoitoa kun avohoito ei ole riittänyt vaikka olenkin vain normi masentunut. Lääkitystä ei niin vaan saa. Huonetoverini näki harhoja ja niiden takia oli agressiivinen. Ei hän kummempaa apua saanut kuin keskustella hoitajan kanssa. Ei rauhoittavia ei mitään vaikka olisi halunnut. Ei saanut naapurihuoneen skitsofreenikkokaan vaikka riehui ja huusi ja kuvitteli ties mitä. Kyllä pitää olla aivan ulkona tästä maailmasta siinä vaiheessa kun annetaan suonensisäistä ja pistetään lepositeisiin. Olen näitä tapauksia kohdannut töissäkin ja jos tarvitaan 8 ihmistä taltuttamaan ihminen joka on vaaraksi muille ja itselleen niin siihen on pakko pistää. Mä en nyt pistä mitään painoa näille ruikutuksille että sitten ne pisti ja sitä ja tätä kun siinä tilanteessa ei ole mitenkään pystyvä tekemään mitään loogista arviota mistään. Mutta tää koko aloituskin on vitsi enkä tajua miksi edes kirjoitan tähän.


      • 0+0
        19+17 kirjoitti:

        Kaksi kertaa suljetulla olleena olen kyllä kaheleita nähnyt. Onneksi minä olen saanut sairaalahoitoa kun avohoito ei ole riittänyt vaikka olenkin vain normi masentunut. Lääkitystä ei niin vaan saa. Huonetoverini näki harhoja ja niiden takia oli agressiivinen. Ei hän kummempaa apua saanut kuin keskustella hoitajan kanssa. Ei rauhoittavia ei mitään vaikka olisi halunnut. Ei saanut naapurihuoneen skitsofreenikkokaan vaikka riehui ja huusi ja kuvitteli ties mitä. Kyllä pitää olla aivan ulkona tästä maailmasta siinä vaiheessa kun annetaan suonensisäistä ja pistetään lepositeisiin. Olen näitä tapauksia kohdannut töissäkin ja jos tarvitaan 8 ihmistä taltuttamaan ihminen joka on vaaraksi muille ja itselleen niin siihen on pakko pistää. Mä en nyt pistä mitään painoa näille ruikutuksille että sitten ne pisti ja sitä ja tätä kun siinä tilanteessa ei ole mitenkään pystyvä tekemään mitään loogista arviota mistään. Mutta tää koko aloituskin on vitsi enkä tajua miksi edes kirjoitan tähän.

        Oletpa erikoisessa paikassa ollut jos potilaita ei lääkitä.Siinä paikassa missä
        minä olen ollut 2 kertaa "hoidossa" potilaat varmasti sai lääkitystä vaikka eivät olisi edes halunneet.


      • fdsgs
        19+17 kirjoitti:

        Kaksi kertaa suljetulla olleena olen kyllä kaheleita nähnyt. Onneksi minä olen saanut sairaalahoitoa kun avohoito ei ole riittänyt vaikka olenkin vain normi masentunut. Lääkitystä ei niin vaan saa. Huonetoverini näki harhoja ja niiden takia oli agressiivinen. Ei hän kummempaa apua saanut kuin keskustella hoitajan kanssa. Ei rauhoittavia ei mitään vaikka olisi halunnut. Ei saanut naapurihuoneen skitsofreenikkokaan vaikka riehui ja huusi ja kuvitteli ties mitä. Kyllä pitää olla aivan ulkona tästä maailmasta siinä vaiheessa kun annetaan suonensisäistä ja pistetään lepositeisiin. Olen näitä tapauksia kohdannut töissäkin ja jos tarvitaan 8 ihmistä taltuttamaan ihminen joka on vaaraksi muille ja itselleen niin siihen on pakko pistää. Mä en nyt pistä mitään painoa näille ruikutuksille että sitten ne pisti ja sitä ja tätä kun siinä tilanteessa ei ole mitenkään pystyvä tekemään mitään loogista arviota mistään. Mutta tää koko aloituskin on vitsi enkä tajua miksi edes kirjoitan tähän.

        Vai että skitsofreenikko ei saa lääkettä? Jos tällä potilaalla, jolla on skitsofreniadiagnoosi, ei ole lääkitystä, niin johan on omituista. Itse asiassa on erittäin epätodennäköisstä, että psykoospotilasta hoidetaan ilman lääkitystä. Tämä on kaikkien hoitokäytäntöjen vastaista. On sitten eri asia, syövätkö he niitä lääkkeitä oikeasti kovinkaan säntillisesti. Jos skitsofreenikko ei saa lääkettä tahdostaan huolimatta niin todennäköisesti johtuu siitä, että hänellä ei joko ole todettu mitään psykoosia tai sitten häntä ei haluta ylilääkitä, mikä ei useinkaan ole psykiatrien ensisijainen huolenaihe. Skitsofrenia on sairaus, jota hoidetaan ensisijaisesti lääkkeillä melkein kaikkialla Suomessa. Käytäntö on, että mitä enemmän lääkkeitä,sen parempi.Parhaimmat tulokset tosin saadaan siellä, missä lääkkeitä käytetään vähiten, mutta tämä on vain pieni kuriositeetti. Kirjoituksesi keskeisin pyrkimys kun oli näymmä todistaa, että psykiatria on tieteellisesti uskottava ala, koska holtittomat sekopäät saadaan tainnutettua tokkuraan vahvoilla lääkeaineilla kunnon ihmisiä häiritsemästä.


      • 19+17
        fdsgs kirjoitti:

        Vai että skitsofreenikko ei saa lääkettä? Jos tällä potilaalla, jolla on skitsofreniadiagnoosi, ei ole lääkitystä, niin johan on omituista. Itse asiassa on erittäin epätodennäköisstä, että psykoospotilasta hoidetaan ilman lääkitystä. Tämä on kaikkien hoitokäytäntöjen vastaista. On sitten eri asia, syövätkö he niitä lääkkeitä oikeasti kovinkaan säntillisesti. Jos skitsofreenikko ei saa lääkettä tahdostaan huolimatta niin todennäköisesti johtuu siitä, että hänellä ei joko ole todettu mitään psykoosia tai sitten häntä ei haluta ylilääkitä, mikä ei useinkaan ole psykiatrien ensisijainen huolenaihe. Skitsofrenia on sairaus, jota hoidetaan ensisijaisesti lääkkeillä melkein kaikkialla Suomessa. Käytäntö on, että mitä enemmän lääkkeitä,sen parempi.Parhaimmat tulokset tosin saadaan siellä, missä lääkkeitä käytetään vähiten, mutta tämä on vain pieni kuriositeetti. Kirjoituksesi keskeisin pyrkimys kun oli näymmä todistaa, että psykiatria on tieteellisesti uskottava ala, koska holtittomat sekopäät saadaan tainnutettua tokkuraan vahvoilla lääkeaineilla kunnon ihmisiä häiritsemästä.

        Kun se koko totuus ei ole siinä, että kaikki laitokset toimii samalla tavalla. Itseltänikin purettiin toisella paikkakunnalla määrätty neuroleptilääkitys ja sanottiin suoraan että itse olet masennuksesi hankkinut kun tunget itsesi jatkuvasti sietämättömiin elämäntilanteisiin. Psykiatri käski kirjastoon ja lainaamaan kirjoja läheisriippuvuudesta, että sellanen mä olen. En muuta. Kieltämättä se hetki oli outo. Niin myös huonetoverini lähetettiin kahdessa viikossa kotiin. Juteltiin kotiutumistemme jälkeen ja kieltämättä ihmeteltiin. Häneltäkin oli otettu kaksisuuntaisen diagnoosi pois. Kuulemma vain huomionhakuinen ja masentunut mutta ei vakavasti. Mutta eipä tästä kauheasti aikaa ole kun piti sossu ja poliisi soittaa exän luo kun lapset pistivät hätääntyneitä viestejä että skitsofreenikko äitipuoli riehuu ja pistää palasiksi asuntoa. Aika kuvaavaa riehumisen laadusta oli että seinissäkin oli reikiä. Rikkoutuneista huonekaluista puhumattakaan. Ei sitä minnekään viety. Aamulla kävi sairaanhoitaja katsomassa onko ok ja se siinä. Ei sitä hoitoa niin vain saa. Sitä pitää vaatia. Lääkkeitä pitää vaatia. Jos lääkkeitä sataa taivaalta niin on sekaisin ja todella pahasti.


      • 19+17
        19+17 kirjoitti:

        Kun se koko totuus ei ole siinä, että kaikki laitokset toimii samalla tavalla. Itseltänikin purettiin toisella paikkakunnalla määrätty neuroleptilääkitys ja sanottiin suoraan että itse olet masennuksesi hankkinut kun tunget itsesi jatkuvasti sietämättömiin elämäntilanteisiin. Psykiatri käski kirjastoon ja lainaamaan kirjoja läheisriippuvuudesta, että sellanen mä olen. En muuta. Kieltämättä se hetki oli outo. Niin myös huonetoverini lähetettiin kahdessa viikossa kotiin. Juteltiin kotiutumistemme jälkeen ja kieltämättä ihmeteltiin. Häneltäkin oli otettu kaksisuuntaisen diagnoosi pois. Kuulemma vain huomionhakuinen ja masentunut mutta ei vakavasti. Mutta eipä tästä kauheasti aikaa ole kun piti sossu ja poliisi soittaa exän luo kun lapset pistivät hätääntyneitä viestejä että skitsofreenikko äitipuoli riehuu ja pistää palasiksi asuntoa. Aika kuvaavaa riehumisen laadusta oli että seinissäkin oli reikiä. Rikkoutuneista huonekaluista puhumattakaan. Ei sitä minnekään viety. Aamulla kävi sairaanhoitaja katsomassa onko ok ja se siinä. Ei sitä hoitoa niin vain saa. Sitä pitää vaatia. Lääkkeitä pitää vaatia. Jos lääkkeitä sataa taivaalta niin on sekaisin ja todella pahasti.

        En väitä että ko.skitsofreenikko ei olisi ollut lääkehoidossa. Oli hänellä peruslääkkeet mitä syödä, mutta lisää ei annettu vaikka monta kertaa päivässä kanslian ovella itkikin että antakaa nyt jotain että tää helvetti loppuu. Hoitajat vaan käski omaan huoneeseen pelottelemasta muita potilaita. Sanoivat että hetken päästä tulevat juttelemaan. Eipä sen kummempaa.


      • huonosti menee
        19+17 kirjoitti:

        Kun se koko totuus ei ole siinä, että kaikki laitokset toimii samalla tavalla. Itseltänikin purettiin toisella paikkakunnalla määrätty neuroleptilääkitys ja sanottiin suoraan että itse olet masennuksesi hankkinut kun tunget itsesi jatkuvasti sietämättömiin elämäntilanteisiin. Psykiatri käski kirjastoon ja lainaamaan kirjoja läheisriippuvuudesta, että sellanen mä olen. En muuta. Kieltämättä se hetki oli outo. Niin myös huonetoverini lähetettiin kahdessa viikossa kotiin. Juteltiin kotiutumistemme jälkeen ja kieltämättä ihmeteltiin. Häneltäkin oli otettu kaksisuuntaisen diagnoosi pois. Kuulemma vain huomionhakuinen ja masentunut mutta ei vakavasti. Mutta eipä tästä kauheasti aikaa ole kun piti sossu ja poliisi soittaa exän luo kun lapset pistivät hätääntyneitä viestejä että skitsofreenikko äitipuoli riehuu ja pistää palasiksi asuntoa. Aika kuvaavaa riehumisen laadusta oli että seinissäkin oli reikiä. Rikkoutuneista huonekaluista puhumattakaan. Ei sitä minnekään viety. Aamulla kävi sairaanhoitaja katsomassa onko ok ja se siinä. Ei sitä hoitoa niin vain saa. Sitä pitää vaatia. Lääkkeitä pitää vaatia. Jos lääkkeitä sataa taivaalta niin on sekaisin ja todella pahasti.

        Suomessa ajetaan mielenterveyspalveluita niin kovaa vauhtia alas että potilaille ei anneta enää edes lääkkeitä ja heitetään vaan ulos osastolta. Hyvän hoidon saaminen käy yhä mahdottomammaksi.


      • dialogi vs. neurolep
        huonosti menee kirjoitti:

        Suomessa ajetaan mielenterveyspalveluita niin kovaa vauhtia alas että potilaille ei anneta enää edes lääkkeitä ja heitetään vaan ulos osastolta. Hyvän hoidon saaminen käy yhä mahdottomammaksi.

        Sen sijaan Keroputaalla vältetään aivolobotomiaa neurolepteillä ja suositaan avointa dialogia.
        http://www.hs.fi/sunnuntai/a1355546346268
        Muut psykiatriset sairaalat syöttävät neuroleptejä loppuelämän ajan, mutta Keroputaalla mahdollisimman vähän. Nyt Oulun yliopisto on heräämässä Keroputaan viisauteen tutkimuksillaan, kuten tällä palstalla on tullut ilmi.


    • valta juovuttaa

      Kyllä skitsofreniadiagnoosin saa nopeastikin jos vittuilee väärälle ihmiselle.

    • Olisi hienoa jos ihmiset pikkuhiljaa oppisivat olemaan sekoittamatta psykiatriaa ja psykologiaa keskenään.

    • jhphuirpithujtmk

      Tässä yksi abstrakti viimeisimmästä psykologia-lehdestä..kovin epätieteellistä..

      "Eira Suhonen, Nina Sajaniemi, Alisa Alijoki, Risto Hotulainen, Mari Nislin & Elina Kontu

      Lasten stressinsäätely, reagointitaipumukset ja leikkikäyttäytyminen päiväkotiympäristössä

      Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää lasten stressinsäätelyn ja oppimisympäristön laadun välisiä yhteyksiä lasten yksilöllisiin reagointitaipumuksiin ja leikkikäyttäytymiseen päivähoidossa. Tutkimukseen osallistuvia lapsia oli yhteensä 384 (3–7 v).

      Stressijärjestelmän toiminnan arvioimiseksi lapsilta kerättiin viisi sylkinäytettä yhden päivän aikana. Konsultoivat erityisopettajat ja erityisopettajiksi opiskelevat opiskelijat arvioivat oppimisympäristön laatua sitä kuvaavalla menetelmällä (Learning Environment Assessment). Vanhemmat arvioivat lasten yksilöllisiä reagointitaipumuksia käyttäytymisen piirteitä kuvaavalla lomakkeella (Children’s Behavior Questionnaire). Leikkikäyttäytymistä arvioivat kunkin ryhmän lastentarhanopettajat (Preschool Play Behavior Scale).

      Tutkimustulokset osoittavat, että korkealaatuisessa oppimisympäristössä lasten kortisolitasot olivat kaikkein matalimpia. Korkea laatu oli yhteydessä myös illalla kotona mitattuihin mataliin kortisoliarvoihin. Oppimisympäristön laadussa suurimmat hajonnat ryhmien välillä olivat tiimityöskentelyssä ja tilajärjestelyissä. Mitä paremmaksi tiimityöskentely kuvattiin, sitä matalampia olivat kortisolipitoisuudet kaikissa mittauspisteissä.

      Päiväkotiryhmissä olevista lapsista 27 prosentilla stressijärjestelmän aktivoitumista kuvaava kortisolipitoisuuden vuorokausivaihtelu oli epätyypillistä. Nämä lapset olivat vanhempien kuvaamina taipuvaisia surullisuuteen. Leikkikäyttäytymisen merkitys lasten kortisoliarvoihin oli vähäisempää kuin yksilöllisten reagointitaipumusten, tosin riehumisleikeissä viihtyvillä lapsilla kortisoliarvot eivät illalla laskeneet yhtä matalalle kuin muilla lapsilla."

    • Kylmät kädet

      Psykiatria aiheuttaa totaalista tuhoa yhteiskunnalle. Siitä ei ole potilaalle mitään konkreettista hyötyä (potilas lopulta vain sanoo, mitä ne haluu kuulla) ja kaksisuuntaismielialahäiriödiagnoosien latelu jokaiselle laiskalle paskalle varmistaa sen, että kohta talous on aivan aikuisten oikeasti nurin.

    • eronnut.

      "Skitsofrenia on sairaus, jota hoidetaan ensisijaisesti lääkkeillä melkein kaikkialla Suomessa. Käytäntö on, että mitä enemmän lääkkeitä,sen parempi.Parhaimmat tulokset tosin saadaan siellä, missä lääkkeitä käytetään vähiten, mutta tämä on vain pieni kuriositeetti. Kirjoituksesi keskeisin pyrkimys kun oli näymmä todistaa, että psykiatria on tieteellisesti uskottava ala, koska holtittomat sekopäät saadaan tainnutettua tokkuraan vahvoilla lääkeaineilla kunnon ihmisiä häiritsemästä. "

      onneksi lopetin hoidot ja lääkkeet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1716
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1347
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      4
      1240
    4. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1230
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1198
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1096
    7. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1075
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1072
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      997
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      904
    Aihe