Varallisuus kasvoi taas

Porvarihallitus

Lähti asuntolainasta tonni veke kun oli lyhennys. Jälleen siis rikastuin!

20

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärä yhtälö

      Miten siinä rikastuu kun lyhennys on vain kerran kuussa mutta asunnon hinta laskee jokaisena päivänä?

      • Porvarihallitus

        Voi ne noustakin.


    • Luki.

      Ovatko lainan lyhennykset noin suuria joka kuukausi teillä?

      Siihen kun laittaa kaiken muun päälle niin ei pojat ,jos työt lähtee niin asunto lähtee samantien.

      Liian kallista asumista on teillä vaikka olisi 20 henkeä perheessä.

      • Ei ongelmaa

        Meillä on kaksi työssäkäyvää perheessä ja toinen lyhentää asuntolainaansa 1500 euroa kuussa ja toinen 1000 euroa. Se joka lyhentää 1000 euroa voisi hetki kuin hetki halutessaan maksaa koko lainan pois mutta haluaa pitää puskurirahastoa.

        Se joka lyhentää 1500 euroa kuussa laittaa joka toinen tai kolmas kuukausi ylimääräisen 1000-2000 euron lyhennyksen.

        Ei vaikuta millään lailla elämään, sillä kumpikin säästi nuo summat joka kuukausi jo vuosia ennen kuin asunto ostettiin.


      • Porvarihallitus

        Minimissään 600€. Sen päälle voi lyhentää niin paljon kuin haluaa. Löytyi lomarahoille mielekästä käyttöä.


    • Tyhmä :)

      Heh :)

      Asuntojen hinnat romahtamassa ja turhaan olet maksanut :D

      • Porvarihallitus

        Jaa jaa... No miten pitäisi sitten asua?


    • Luki.

      No äkkiseltään tuli mieleen se palstalla oleva tamperelainen,eli ostaa se tontti ja mitään kuluja ei saa olla,ehkä risuista tai laavu enintään missä pitää ikitulta päällä ulkovessa,ehkä kumminkin ihan riuku vaan.

      Laavu siis riittää.

    • Luki.

      No on se hienoa kun menee hyvin,kyllä tällä palstalla on niin varakasta ihmistä ettei ole rajaa.

      Minä olen varmasti kaikista köyhin eikä minulla ole varaa olla varakaskaan.

      • Porvarihallitus

        Ihan kuule tavallisia palkansaajia. Brutto yht. meidän kotitaloudessa 4500€. Vaimo ajaa taksia ja minä olen varastomies. Hyvin pärjäillään.


      • en asuntoon
        Porvarihallitus kirjoitti:

        Ihan kuule tavallisia palkansaajia. Brutto yht. meidän kotitaloudessa 4500€. Vaimo ajaa taksia ja minä olen varastomies. Hyvin pärjäillään.

        Niinpä rikastuin minäkin kun laitoin tonnin tilistä jemmaan.


      • eipä ole paljon
        Porvarihallitus kirjoitti:

        Ihan kuule tavallisia palkansaajia. Brutto yht. meidän kotitaloudessa 4500€. Vaimo ajaa taksia ja minä olen varastomies. Hyvin pärjäillään.

        Kai tuollakin pärjää mutta ei varmaan mitään äkkilähtöjä viikonloppuna kahville Pariisiin tai teelle Lontooseen! Hyvää kesän jatkoa!


      • Porvarihallitus
        en asuntoon kirjoitti:

        Niinpä rikastuin minäkin kun laitoin tonnin tilistä jemmaan.

        Jaa.. eikö tuo ole niinku suhteellista. Paljonko menee asumiseen pätäkkää kuussa.


      • 300euroa
        Porvarihallitus kirjoitti:

        Jaa.. eikö tuo ole niinku suhteellista. Paljonko menee asumiseen pätäkkää kuussa.

        Mitä merkitystä sillä on. Kyse on siitä tonnista niinkuin aloituksessakin.


      • porvarihallitus
        300euroa kirjoitti:

        Mitä merkitystä sillä on. Kyse on siitä tonnista niinkuin aloituksessakin.

        Toiselle tonni paljon, toiselle våhän. Meillä menee säästöön 600 ja asunnon maksaminenhan on myös säästöä joten voisi sanoa että säästämme 1500 kun maksamme velkaa.


      • en asuntoon
        porvarihallitus kirjoitti:

        Toiselle tonni paljon, toiselle våhän. Meillä menee säästöön 600 ja asunnon maksaminenhan on myös säästöä joten voisi sanoa että säästämme 1500 kun maksamme velkaa.

        Olen maksanut jo asunnon. Nyt menee se tonni muuten säästöön.


      • miten säästöön
        en asuntoon kirjoitti:

        Olen maksanut jo asunnon. Nyt menee se tonni muuten säästöön.

        Inflaation syötäväksi vai sijoituksiin?


      • en asuntoon
        miten säästöön kirjoitti:

        Inflaation syötäväksi vai sijoituksiin?

        Tyynyn alle.


      • porvarihallitus
        en asuntoon kirjoitti:

        Olen maksanut jo asunnon. Nyt menee se tonni muuten säästöön.

        Ajatteles jos menis tämä vuokraan. Olet tehnyt fiksun valinnan.


      • porvarihallitus
        eipä ole paljon kirjoitti:

        Kai tuollakin pärjää mutta ei varmaan mitään äkkilähtöjä viikonloppuna kahville Pariisiin tai teelle Lontooseen! Hyvää kesän jatkoa!

        Kyllä sillä hirvimetsällä käy ja saunakaljat ostaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe