Tytöille, jotka mietitte mitä pojat teistä haluaa jne.

totuus1

jos poika oikeasti välittää susta, niin sitä ei kiinnosta minkä kokoset tissit sulla on, tai aiotteko/millon aiotte panna.

tiedät varmaankin poikia, jotka pukeutuvat snapback-tyylin lippalakkeihin (jotka näyttävät helvetin typerältä, ei jumalauta)
ja hollister/dc/kaikki muut jonnemerkit -vaatteisiin, jotka kutsuvat tyttöjä MUIJIKSI, niin älä helvetissä kuvittelekaan ihastuvasi/ryhtyväsi säätämään tälläisen kanssa, kaiken mitä saat palkinnoksi siitä on kuvan että kaikki jätkät on kusipäitä ja rikkinäisen sydämen.
kunnon poitsut/jätkät/pojut/pöttö öttiäiset miksikä te nykynuoret niitä kutsuttekaan, omistavat hyviä mielipiteitä, ovat asiallisia, eivät heitä vitun paskaa ja loukkaavaa läppää (rape jokes, shut up and go make me a sandwich jne jne herranjumala miksi tollasten ihmisten annetaan elää), pukeutuvat siististi, ja arvostavat jokaista ihmistä (paitsi kusipäitä ofc)

okei tää siis oli mun mielipide joka oli pakko sanoa, oon siis itse 16v poika.

toivon herättäväni mielipiteitä jakavaa keskustelua, mutta muistakaa että olen kaikesta huolimatta oikeassa.

24

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gili

      Niin ja nämä " jonnemerkit" muuttavat ihmisen luonnetta? :D Ja nämä ihmiset pitäis tappaa? Allright. Susta nyt ei saa kovinkaan hyvää vaikutusta noilla mielipiteillä.

      Pukeudut hyvin? Se on mielipide...
      Sää et taida ikinä olla seurustella? Sun kantsis yrittää vaikka jutella sille ei niin suositulle tytölle seuraavaksi...

      • Trollhättan

        Ei se luonne vittu riipu siitä minkä merkkisiä vaatteita käyttää että haistas ny vittu.


    • jätkä on oikee feministi
      pussy

    • OletVitunIdioottiAP

      Hei pliis, tää oli ehkä naurettavin aloitus ikinä. Se miten sä pukeudut tai miten sä puhut, ei tee susta automaattisesti kusipäätä, joka pettää ja jättää. Mun poikaystävä kyllä sanoo että oon sen muija, mitä sitten? Se saattaa sanoo läpällä, että "Turpa kiinni ja tee mulle voileipä" tai "Naiset kuuluu keittiöön" ilman, että tarkoittaa sitä naista halventavana ja viittaisi mun olevan jotenkin arvoton. Nää on tietty mielipidekysymyksiä tarvitseeko tämän tyylistä puhetta kuunnella, mutta mä olen omalta kohdaltani valuttanut jo hiekan sieltä pillusta ja lopettanut vitseistä suuttumisen. Fakta vaan on se että mulla ja poikaystävällä on tosi samanlainen huumori, eikä se tee musta tai hänestä sen enempää tai vähempää kusipäätä pettäjää.

      • alottaja puhuu totta

        Kyllä sellaset kuitenkin ainakin itse leimaan jonneiksi/douchebageiksi, oli se vitsi tai ei.


    • medal

      Täyttä asiaa koko avaus, kerranki joku haukkuu snapbackkeja ja muita jonnemerkkejä.

      • Gili

        Pitäiskö käyttää fitted cappejä vai? Se on lippis jota pystyy säätämään... jonka tarkoitus on suojata auringolta.


    • hollisterrulessss

      Ömm, mä käytän Guesii ja Hollisteri eli mä oon kusipää? Ärsyttääkö, kun se tyttö jonka haluisit, seurustelee jonkun hollisteri snäbäri tyypin kaa?

    • sadsadsadds

      Ensimmäinen lause oli asiaa, mutta sitten mentiin aika jyrkästi alaspäin. Rotkon pohjille saakka.

      Käytän snapback lakkeja, kutsun naisia muijiksi, heitän aika mustaa läppää, mutta en kyllä millään muotoa kusipää. :D

      "tää on mun mielipide" Tämä ei ole mielipidekysymys, vaan johtuu ihan sun tietämättömyydestä, ennakkoluuloista taikka vaihtoehtoisesti olet trolli.

      "toivon herättäväni mielipiteitä jakavaa keskustelua, mutta muistakaa että olen kaikesta huolimatta oikeassa."

      Tämän pätkän perusteella olen hyvin varma, että olet trolli. Mikäli et ole trolli, niin aika surullista. Etkä ole oikeassa, mutta minä olen oikeassa siinä asiassa, että sekä kusipäitä että ns. hyviä tyyppejä löytyy jokaisesta ikäluokasta riippumatta heidän silmien/hiusten väristä, pituudesta, painosta, seksuaalisesta suuntautumisesta, kansalaisuudesta, harrastuksesta tai käyttämistään vaatemerkeistä.

    • rakastunut kusipäähänkö?

      Mun jätkä kaveri käyttää hollisterii mut ei se siitä kusipäätä tee...vaa se on oikeesti luotettava ei oo muitte mimije perää,ku tavattii se ei valinnu mua perseen takii, puolustaa,tukee,auttaa aina vaik ois oma tilanne pahempi ja se jätkä oikeesti rakastaa mua

      • mietin vaan

        Mun mielipide/näkemys asioista:
        Niin sanotut kovikset saattavat käyttäytyä aloittajan kuvaamalla tavalla, mutta en usko heidän kaikkien olevan oikeasti niitä pahoja jätkiä, vaikka näyttävät sen ulkoisesti/sisäisesti. Ympäristön paine on saattanut tehdä heistä sellaisia.
        En ole tälläisten poikien perään, mutta kerran olin ihastunut tälläiseen. Hän käyttäytyi minua kohtaa inhottavasti välillä, mutta kun sain tietää hänen menneisyydestään, tajusin että tuomitsin hänet ihan turhaan. Hän oli hyvä, vaikka hänelle ei ollut opetettu niitä kilttejä tapoja kohdella muita jne.
        Hän ei ollut saanut lapsuudessaan vaan tarpeeksi huomiota, rakkautta ja turvaa.

        Ne pojat jotka ei sitten liiku näiden kovisten kanssa ovat myös herttaisia. He vaan ehkä uskaltavat näyttää sen selkeämmin tai jopa lempeämmin, koska ovat ehkä saaneet lapsuudessaan enemmän lämpöä ja tukea, mitä nämä kovis pojat eivät sitten ole saaneet.

        Voisiko tämä "mustasukkaisuus" molemmilla puolilla olla syynä siihen, miksi jotkut inhoavat koviksia ja miksi jotkut sitten inhoavat sitten niitä "tavallisia" poikia? Kovikset saa naisia, mystisyyden vuoksi ja tämä saa muut pojat kateellisiksi siitä, koska heidän mielestä he ovat parempia ja kovikset tulevat kateellisiksi siitä, kun "tavalliset" pojat saavat lopulta itselleen ihanan tyttöystävän, jonka kanssa hän ehkä jopa pääsee vihille asti ja perustaa onnellisen perheen, koska kovikset ei siihen sitten muka pysty?


      • sfsafsfafs
        mietin vaan kirjoitti:

        Mun mielipide/näkemys asioista:
        Niin sanotut kovikset saattavat käyttäytyä aloittajan kuvaamalla tavalla, mutta en usko heidän kaikkien olevan oikeasti niitä pahoja jätkiä, vaikka näyttävät sen ulkoisesti/sisäisesti. Ympäristön paine on saattanut tehdä heistä sellaisia.
        En ole tälläisten poikien perään, mutta kerran olin ihastunut tälläiseen. Hän käyttäytyi minua kohtaa inhottavasti välillä, mutta kun sain tietää hänen menneisyydestään, tajusin että tuomitsin hänet ihan turhaan. Hän oli hyvä, vaikka hänelle ei ollut opetettu niitä kilttejä tapoja kohdella muita jne.
        Hän ei ollut saanut lapsuudessaan vaan tarpeeksi huomiota, rakkautta ja turvaa.

        Ne pojat jotka ei sitten liiku näiden kovisten kanssa ovat myös herttaisia. He vaan ehkä uskaltavat näyttää sen selkeämmin tai jopa lempeämmin, koska ovat ehkä saaneet lapsuudessaan enemmän lämpöä ja tukea, mitä nämä kovis pojat eivät sitten ole saaneet.

        Voisiko tämä "mustasukkaisuus" molemmilla puolilla olla syynä siihen, miksi jotkut inhoavat koviksia ja miksi jotkut sitten inhoavat sitten niitä "tavallisia" poikia? Kovikset saa naisia, mystisyyden vuoksi ja tämä saa muut pojat kateellisiksi siitä, koska heidän mielestä he ovat parempia ja kovikset tulevat kateellisiksi siitä, kun "tavalliset" pojat saavat lopulta itselleen ihanan tyttöystävän, jonka kanssa hän ehkä jopa pääsee vihille asti ja perustaa onnellisen perheen, koska kovikset ei siihen sitten muka pysty?

        Yleistät aivan liikaa. En sano sinun olevan väärässä, mutta nuo spekulointisi koskevat kuitenkin niin pientä osaa ihmisistä.

        Itse olen parikymppinen, eikä tässä iässä kukaan enää ajattele tai luokittele ketään kovikseksi, nössöksi tai miksikään muuksi.

        Mutta jos omalta osaltani mietin niitä aikoja, kun oli peruskoulussa, niin varmaan minut joku luokitteli "kovikseksi", kun sellaisia valtaosa tovereistanikin oli, mutta ei asiat ole niin mustavalkoisia. Olen aina ollut jopa yliempaattinen ihminen ja usein pyrkinyt asettamaan muut edelleni. Tietysti toisinaan on pakko olla itsekäskin. Noihinkin aikoihin niitä epäkypsimpiä lukuunottamatta kukaan ei vihannut tai haukkunut, ainakaan ääneen, niitä hissukoita.

        Eli pointti oli, että ei kannata mustavalkoisesti ajatella, että on vain koviksia ja "tavallisia" poikia, ne on ne yksittäiset ihmiset, jotka kokevat erilaiset ihmiset ongelmana. "Kovikset" ja "normaalit" pystyvät perustamaan aivan yhtä hyvin onnelliset perheet ja "kovikset" ja "normaalit" pystyvät aivan yhtä hyvin saada naisia.

        Tuo ajattelutapa on vaan mun mielestä vähän väärä.


      • mietin vaan
        sfsafsfafs kirjoitti:

        Yleistät aivan liikaa. En sano sinun olevan väärässä, mutta nuo spekulointisi koskevat kuitenkin niin pientä osaa ihmisistä.

        Itse olen parikymppinen, eikä tässä iässä kukaan enää ajattele tai luokittele ketään kovikseksi, nössöksi tai miksikään muuksi.

        Mutta jos omalta osaltani mietin niitä aikoja, kun oli peruskoulussa, niin varmaan minut joku luokitteli "kovikseksi", kun sellaisia valtaosa tovereistanikin oli, mutta ei asiat ole niin mustavalkoisia. Olen aina ollut jopa yliempaattinen ihminen ja usein pyrkinyt asettamaan muut edelleni. Tietysti toisinaan on pakko olla itsekäskin. Noihinkin aikoihin niitä epäkypsimpiä lukuunottamatta kukaan ei vihannut tai haukkunut, ainakaan ääneen, niitä hissukoita.

        Eli pointti oli, että ei kannata mustavalkoisesti ajatella, että on vain koviksia ja "tavallisia" poikia, ne on ne yksittäiset ihmiset, jotka kokevat erilaiset ihmiset ongelmana. "Kovikset" ja "normaalit" pystyvät perustamaan aivan yhtä hyvin onnelliset perheet ja "kovikset" ja "normaalit" pystyvät aivan yhtä hyvin saada naisia.

        Tuo ajattelutapa on vaan mun mielestä vähän väärä.

        En luokittele näitä ihmisiä vaan otin esimerkin miten muut voisivat nähdä nämä asiat. Olen kasvanut niistä jo yli mutta pohdin silloin ennen noita asioita.
        Totta kai kukavaan voi perustaa perheen ei siinä mitään. Aloittajalle minä vain halusin antaa erillaista näkökulmaa asiaan.


    • paskaajk

      Snäbärit on vitun gay retard .....

      • lol äksdee

        En nyt sanoisi että säkään kovin kypsä oot, ei homoseksuaalisuus (senkin pitäisi olla pelkkä seksuaalisuus mutta) ole mikään haukkumasana. Tosin vitun retardia näiden päähineiden käyttäminen on, siinä olet täysin oikeassa.


      • weqwqewqe
        lol äksdee kirjoitti:

        En nyt sanoisi että säkään kovin kypsä oot, ei homoseksuaalisuus (senkin pitäisi olla pelkkä seksuaalisuus mutta) ole mikään haukkumasana. Tosin vitun retardia näiden päähineiden käyttäminen on, siinä olet täysin oikeassa.

        Missä mielessä se on "retardia"? Onko sulla sanan merkitys hukassa, vai oletko kenties itse retardi?


      • naurava
        weqwqewqe kirjoitti:

        Missä mielessä se on "retardia"? Onko sulla sanan merkitys hukassa, vai oletko kenties itse retardi?

        Tämä retardiushan johtuu näiden lippalakkien ulkonäön typeryydestä :DDDD
        kuka helvetti pitää lippistään puoliksi ilmassa http://i.imgur.com/JiyjT.jpg
        en vittu ymmärrä


      • dassaddasd
        naurava kirjoitti:

        Tämä retardiushan johtuu näiden lippalakkien ulkonäön typeryydestä :DDDD
        kuka helvetti pitää lippistään puoliksi ilmassa http://i.imgur.com/JiyjT.jpg
        en vittu ymmärrä

        Niin ja tuo on ainoa tapa pitää sitä lakkia? Kyllä minä ainakin pidän sitä lakkia ihan "normaalisti" päässä.

        Ja vaikka sitä lakkia pitäisi miten päin tahansa, niin miten se on jälkeenjäänyttä? Koska sinä et tykkää? No aika monen mielestä varmasti sinunkin pukeutumistyyli, tai vaikka ihan naamasi, tekevät sinusta retardin. Mietippä nyt vähän.


    • Rollface

      Alottajan puolella, saisin ennemmin syövän kun käyttäisin Hollisrerin tai AF:n vaatteita.

      • saffasfs

        En minäkään noita käytä useammastakin syystä. 1. rumia vaatteita 2. vähän ankeaa, kun joka toisella vastaantulijalla olisi samanlaiset vaatteet kun minulla 3. eihän tämä välttämättä ikää katso, mutta en viitsisi parikymppisenä käyttää ns. jonneleiman saaneita vaatteita.

        Siltikin täytyy sanoa, ettei aloittajalla kyllä paljoa järki liiku päässä tuon viestinsä perusteella.


    • "pöttö öttiäiset", tästä 1

    • mannevihaa

      Olen aivan samaa mieltä, kyllä! Vihaan sillasia pellejä snappäri pääs lasit silmil joku College paita pääl kollarit jalas connsset

    • weijari

      kyllä mäki sanon naisia muijiks, emmä millään macho tai pahismielellä sitä tarkota :D mut totta se on. Mikäli poika oikeesti välittää susta niin se ei välitä siitä et mikä sun tissikokos on jne. Voin jopa itekki myöntää, että oon monesti itkenykki jos tyttö on pistäny välit poikki tai muuta vastaavaa. Meitä tunteellisia poikia on vieläkin, en seurustele tällä hetkellä, mut jos saisin tyttöystävän nii mulle tärkein mulle on se että se tyttö tuntee ittensä turvalliseks ja että sille ei satu mitään ikävää. Kyllähän muaki seksi tietysti kiinnostaa, mutta mulle riittää kuhan se tyttö osottaa rakastavansa mua omalla tavallaan.

    • sweet16

      Itse omistan snäbärin ja dc tuotteita, mutta en ole jonne ja käyttäydyn hyvin herrasmiesmäisesti tyttöjä kohataan, enkä välitä rintojen koosta jos olen ihastunut tai rakastunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe