Leikkasin armeija tukan!

Ruma tyttö :(

Olen useita vuosia värjännyt tukkaa väillä mustaksi välillä blondiksi....ja vaikka minkä väriseksi! Hiukseni ovat aina olleet pitkät. Tänään kyllästyin kärsineeseen ja huonolaatuiseen peikkotukkaani ja lainasin kaveriltani hiustenajokoneen ja ajoin itselleni siilitukan!

Ajatus oli että lopettaisin hiustenvärjäyksen ja käsittelyn ja kasvattaisin hyväkuntoisen oman värisen tukan. Mutta siilitukka tekee minusta ruman näköisen ja se ei sovi min ulle yhtään. Kaduttaa kyllä leikkaus ainakin tässä vaiheessa todella paljon!

... Miten te muut jotka olette uskaltaneet tehdä saman tempun. Miten totuitte lyhyeen tukkaan jne. Itse olen katsonut kaikki mahdolliset hiusten kasvatusvinkit netistä ja huivi päässä joka paikassa ;( onneksi ei ole mitään juhlia tiedossa!

3

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfghjk

      I feel your pain!

      En tosin itse ajanut siiliksi, mutta hyvin lyhyen mallin kuitenkin leikkuutin, saan kuontaloni edes pienelle ponkkarille varmaan joskus ensi kesänä. Siis oli pakko leikata että pääsin hampuista eroon, bah..

      Kohta on talvi ja voit mennä pipon suojissa paikkaan kuin paikkaan :) Osta vaikka syksyä varten ohut trikoopipo. Näillä helteillä tää lyhyt tukka on todella kiva.

      Ja mää olen joutunut opettelemaan vähän sellaista I dont give f-- asennetta sillä häpeän itsekin tätä poikatukkaa aivan valtavasti ja kyllä myönnän että julkisilla paikoilla liikkumiseni on vähentynyt tai jos menen niin lippis päässä. Tai no en enää häpeä niin paljon kuin alussa. Mutta eihän tämä vaihe kestä kovinkaan pitkään, pari kk niin sullakin on jo pixie :) En tiedä onko se oikeasti kaupunkilegendaa mutta oma tukka on ainakin kasvanut 3kk:n aikana aikakin 5cm, otsahiukset oli lyhimmillään 1-5-2 cm ja nyt ne on jo yli kulmien. Äkkiä se hurahtaa.

      Uskon että teit viisaan ja oikean ratkaisun kun leikkasit hamput veke, nythän sinulla kasvaa tervettä hiusta :) Ajattele miten kauhean näköistä olisi ollut kasvattaa pitkää juurikasvua poi ja tuskailla sen kanssa? Sitäpaitsi ihan hirveän paljon tulee nykyään vastaan muitakin lyhythiuksisia naisia sivusiilillä ja kokonaan siilillä, solahdat vaan pariksi kuukaudeksi heidän joukkoonsa ja ensi kesänä sinulla on jo polkka :)

    • ruma tyttö

      äkkiä se kyllä kasvaa loppujen lopuksi ;). Onpa huima hisuten kasvu jos 3kk kasvanut 5 cm. Onhan se toki mahdollista siis noin 1,6 cm kuukaudessa.

      Ens kesään mennesää on sitten upee tukka ainakin mulla! Yhtään milliä en leikkaa!

      • peruukkimummo

        No jos ei nyt ihan vanhanaikaiselta tunnu niin kyllähän niitä hyvin istuvia ja nättejä peruukkejakin saa :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe