Apua tarvitseva!!

Apua tarvitseva!!

Olemme seurustelleet mieheni kanssa reilun vuoden ajan ja noin puoli vuotta olemme asuneet samankaton alla. Olen itse 20v ja mieheni 28v. Mieheni on vieläkin todella huomioiva, hellä, kuunteleva, hän kehuu minua todella usein. Suhteen alussa meillä meni todella ihanasti,ei ollut riitoja eikä muutakaan erimielisyyksiä. Nyt kuitenkin miehestäni on tullut todella mustasukkainen miespuolisista ystävistäni.. Mieheni haukkuu minua mm. epäluotettavaksi lehmäksi, huoraksi sunmuuta jos juttelen ystävilleni taikka käyn heidän kanssaan viettämässä iltaa (seurassa kyllä muitakin naisia kuin minä ja miehenikin sen tietää) Olen aina ollut uskollinen hänelle. Ja hän on aina ollut uskollinen minulle. Olemme jutelleet asiasta monta kertaa ja aina hän on luvannut lopettaa turhan syyllistämisen.. Viime viikkoina tämä on kuitenkin vain pahentunut.. Riitely voi alkaa ihan yhtäkkiä.. Mieheni ei ikinä ole minua lyönyt mutta hän on muuten todella väkivaltainen (saattaa paiskoa minua seinään ym.) En ole uskaltanut kertoa tästä kenellekkään, en edes parhaalle ystävälleni, kun minulta kysytään mustelmistani keksin aina vaan uuden syyn niille. Mitä minun kuuluisi tehdä? Rakastan miestäni ylikaiken, enkä tahtoisi hänelle koskaan mitään pahaa.. Saako väkivaltaisen käytöksen loppumaan? Vai pitäköö rikosilmoitus tehdä?

2

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äitinä sanon että

      Miten sä voit rakastaa miestä, joka pahoinpitelee sua? Kyllä tuo seinille paiskominen on väkivaltaa siinä kuin lyöminenkin. Sittenkö vasta lähdet kun henki meinaa lähteä jonkun riidan seurauksena? Tai yhtenä aamuna et enää herääkään kun toinen on vähän ravistellut?

      Oletko kysynyt hänen eksiltään miksi suhteet on päättyneet? Veikkaan että juuri tuohon väkivaltaisuuteen. Myös sun haukkuminen on väkivaltaa, psyykkistä.

      Kun sä olet noin nuori, niin juokse karkuun ja lujaa. Ihan oikeasti. Mies ei muutu jos ei itse halua itseään muuttaa. Eikä keneltäkään voi vaatia muutosta käytökseen kenenkään toisen takia. Se pitää lähteä oikeasti omasta halusta.

      Vai meinasitko odottaa, milloin saat ensimmäistä kertaa nyrkkiä silmäkulmaan? Sittenkö vasta uskot, että mies on väkivaltainen eikä välitä susta yhtään? Haluaa vaan hallita ja alistaa sua.

      Menet ja teet rikosilmoituksen. Sitten pakkaat kamasi ja lähdet. Jos olisit mun tyttäreni, niin olisin sut väkisin jo käynyt kotiin vaikka aikuinen iältäsi oletkin. Ei ole teillä terve suhde.

    • 9upjio

      Ei hyvänen aika, minkälaiseen elämään jotkut suostuvat ?!?!
      Siis mies ei ole lyönyt, mutta paiskoo seinään - ja sekös ei sitten ole yhtä paha juttu kuin lyöminen?! Se on VÄKIVALTAA siinä, missä lyöminenkin!

      Olet muuttanut yhteen muukalaisen kanssa - mitäpä muuta puolen vuoden tuntemisen jälkeen toinen on? Nyt arki valtaa suhdettanne yhteiselon myötä ja mies paljastaa todellisen luontonsa.

      Rakastava ihminen EI vahingoita toista sen kummemmin sanoin kuin teoinkaan.
      Miten pahasti sinun pitää saada turpiisi, että uskot tuon ? Miten voit rakastaa ihmistä, joka kohtelee sinua huonosti ?

      Väkivalta jatkuu ja pahenee just niin kauan kuin sinä sitä siedät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1344
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe