oletko se liikenteen neuvojamulkku!

ojentaja..

Jos joku on joutunut pysähtymään risteykseen pahasti; sinä ruuvaat ikkunaa auki ja alat selittää, ettei noin saa ajaa. Allasi aina joku romikseen valmis lintta. Keroto älysi ja tulotasosi!

41

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvon kyllä

      Ei rahan teko älykkyyttä vaadi, sanoo vanha sanonta.

      Sitä onkin usein ihmetelly, jollain on 50-80te auto mutta ajo on kuin
      aineissa olevalla ajokortittomalla narkkarilla niin millä se auto on tienattu.
      Maailman vanhimmalla ammatilla tai sitten ollaan sukulaisen
      avulla nokialle päästy "töihin"

      Nämä on niitä pikkupomoja varmaan useimmiten, isossa firmassa missä iso pomo juoksuttaa näitä pintaliitäjiä audeineen. Herra itse kun lähtee liikenteeseen sillä vähintään 150te autollaan ( voi olla oma kuljettajakin) niin meno on esimerkiltä ja muita huomioivaa, sopiihan se arvollekkin paremmin.

      Kyllä juntteja pitää neuvoa, miten ne muuten oppisi, et sinäkään olisi vaipoista vielä päässyt jos ei joku olisi opettanut, ajosta päätellen kyllä
      jotain housuihin jää edelleen mutta ei kai se sitten niin tarkkaa ole kaikille.

      • tyhmä sinäkin..

        Olet niitä, kun auto edessä sammuu valoissa lähtiessä. Sattuu joka huippukuskille joskus. Painat tööttiä sikana. Tulen sinulle kyrvän näkönen sanomaan: tule sinä starttaamaan, minä painan tota tööttiä. Jokainen joskus joutuu pysähtymään yllättäen kiusalliseen paikkaan. Ei siinä tarvita sinunlaisen puluaivon neuvoja, uluseri!


      • pässi..
        tyhmä sinäkin.. kirjoitti:

        Olet niitä, kun auto edessä sammuu valoissa lähtiessä. Sattuu joka huippukuskille joskus. Painat tööttiä sikana. Tulen sinulle kyrvän näkönen sanomaan: tule sinä starttaamaan, minä painan tota tööttiä. Jokainen joskus joutuu pysähtymään yllättäen kiusalliseen paikkaan. Ei siinä tarvita sinunlaisen puluaivon neuvoja, uluseri!

        Tehdään niin sitten...


      • jupa ju

        onkos sulta lääkitys loppu, mee ihmessä lääkäriin hakee apua,, tuol tien päällä ne antaa sulle turpiin että tukka lähtee,, ihan totta,, oot sairas,,


    • sinäkö

      se oletkin

      • Minä se olen

        ...,niin monen vuoden jälkeen.


      • Siiv Ari
        Minä se olen kirjoitti:

        ...,niin monen vuoden jälkeen.

        Penis.


      • Korvatuppelo
        Siiv Ari kirjoitti:

        Penis.

        Sinänsä ihan asiallinen kommentti, mutta ei lity aiheeseen millään tavalla.


    • rtyvwertv

      Ei ole mikään romu lintta, autoni on Toyota Carina II GLi 1990, korin värisillä puskureilla.

      • raaputa vähän

        Tulee reikä. Aja romikseen, kun vielä kilvet kiini ja helppo nän ajaa..


      • Kjell Pippelström
        raaputa vähän kirjoitti:

        Tulee reikä. Aja romikseen, kun vielä kilvet kiini ja helppo nän ajaa..

        Raaputan reikää mielelläni...


      • Bo Buttersson
        Kjell Pippelström kirjoitti:

        Raaputan reikää mielelläni...

        Ja minä tulen haistamaan ja merkkaamaan.


    • Redneck Baboons

      "Jos joku on joutunut pysähtymään risteykseen pahasti; sinä ruuvaat ikkunaa auki ja alat selittää, ettei noin saa ajaa. Allasi aina joku romikseen valmis lintta. Keroto älysi ja tulotasosi!"

      Mikä olikaan aloituksen perimmäinen idea? Kotipoliisit? Kotipoliisien ja kanssaihmisten äo? Käytössä olevien autojen/liikennevälineiden taso? Vai kenties tulotasojen tarkastaminen?

      Kaikki nuo ovat oikeasti aika ohuesti kytköksissä toisiinsa. Kun on provosoituneessa tilassa, ei kannattaisi sanoa mitään, eikä edes kirjoittaa. Liikenne on täynnä kotipoliiseja, kuka vaahtoaa mitäkin.

      • hei mölli

        Tarkoitus! huippukuski ei tarvi möllin kommetteja, jos joutunut äkisti huonoon tilanteeseen risteyksessä. Tietää sen varmasti itse. Asia on kaikkien autata tilanteen laukaisua. Tajutko, kysy joltain, jolla aivot!


      • Redneck Baboons
        hei mölli kirjoitti:

        Tarkoitus! huippukuski ei tarvi möllin kommetteja, jos joutunut äkisti huonoon tilanteeseen risteyksessä. Tietää sen varmasti itse. Asia on kaikkien autata tilanteen laukaisua. Tajutko, kysy joltain, jolla aivot!

        No sinulla niitä ei ainakaan taida olla. Ja kuka on se mainitsemasi "huippukuski"?


      • typerys..
        Redneck Baboons kirjoitti:

        No sinulla niitä ei ainakaan taida olla. Ja kuka on se mainitsemasi "huippukuski"?

        Oletko synnynnäinen tyhmän sukusi se kusipäisin,, kun kysyt?
        Täyspäinen tajuaisi!
        Muuten sellanen, mitä sinusta ei voi koskaan tulla!


      • Harha&Kuvitelma
        hei mölli kirjoitti:

        Tarkoitus! huippukuski ei tarvi möllin kommetteja, jos joutunut äkisti huonoon tilanteeseen risteyksessä. Tietää sen varmasti itse. Asia on kaikkien autata tilanteen laukaisua. Tajutko, kysy joltain, jolla aivot!

        uvittaa kun porukka luo itsestään itselleen olen huippukuski-kuvitelman tai että luulee olevansa keskivertoa parempi kuljettaja. Kun itse pääsee määrittelemään omaa osaamistaan niin mahtaa olla rehellinen ja puolueeton arvostelu. Hehheh Miksiköhän kouluissa oppilaat ei itse saa antaa arvosanoja kokeista tai todistuksiinsa? Mahtaako keskiverto kuljettaja olla oikea ihminen arvostelemaan omaa osaamistaan? Voisiko köydä niin että omat virheet jäisi huomaamatta kun jokainen kuitenkin kuvittelee ajavansa aina ja kaikissa tilanteissa oikein ja parhaalla mahdollisella tavalla? Palstan kirjoituksista kyllä paistaa läpi niin suuret ja valheelliset kuvitelmat kirjoittajien omista taidoista. Joillain on jopa sairaalloinen tarve pyrkiä eittelemään omaa mukaosaamistaan muille koska kuvittelevat itse olevansa parasta a-ryhmää ja muut paljon huonompia. Kuvitelmat omasta paremmuudesta on pakko tuoda esille. Ja niistähän kiistat alkaa. ; )


      • harhasi vaikeita
        Harha&Kuvitelma kirjoitti:

        uvittaa kun porukka luo itsestään itselleen olen huippukuski-kuvitelman tai että luulee olevansa keskivertoa parempi kuljettaja. Kun itse pääsee määrittelemään omaa osaamistaan niin mahtaa olla rehellinen ja puolueeton arvostelu. Hehheh Miksiköhän kouluissa oppilaat ei itse saa antaa arvosanoja kokeista tai todistuksiinsa? Mahtaako keskiverto kuljettaja olla oikea ihminen arvostelemaan omaa osaamistaan? Voisiko köydä niin että omat virheet jäisi huomaamatta kun jokainen kuitenkin kuvittelee ajavansa aina ja kaikissa tilanteissa oikein ja parhaalla mahdollisella tavalla? Palstan kirjoituksista kyllä paistaa läpi niin suuret ja valheelliset kuvitelmat kirjoittajien omista taidoista. Joillain on jopa sairaalloinen tarve pyrkiä eittelemään omaa mukaosaamistaan muille koska kuvittelevat itse olevansa parasta a-ryhmää ja muut paljon huonompia. Kuvitelmat omasta paremmuudesta on pakko tuoda esille. Ja niistähän kiistat alkaa. ; )

        On todettu monessa paikassa, ja taholta. Ei tarvi totuutta kuvitella,, Huippukuski, kun on. Sinua nösöä se vituttaa ja syystä. Et koskaan ole.


      • Harha&Kuvitelma
        harhasi vaikeita kirjoitti:

        On todettu monessa paikassa, ja taholta. Ei tarvi totuutta kuvitella,, Huippukuski, kun on. Sinua nösöä se vituttaa ja syystä. Et koskaan ole.

        Juuri näin arvasin tämän menevän. Ensimmäinen kommentoiva ei ymmärtänyt lukemaansa. Ei siis ihme että elää todellakin harhakuvitelman vallassa mitä tulee ajotaitoon.


      • Osu ja uppos?
        hei mölli kirjoitti:

        Tarkoitus! huippukuski ei tarvi möllin kommetteja, jos joutunut äkisti huonoon tilanteeseen risteyksessä. Tietää sen varmasti itse. Asia on kaikkien autata tilanteen laukaisua. Tajutko, kysy joltain, jolla aivot!

        "...joutunut äkisti huonoon tilanteeseen risteyksessä."

        Ja mitenkähän tämä äkisti huonoon tilanteeseen joutuminen tapahtuu? Ok, ymmärrän että kolareita välillä tapahtuu mutta siitä ei tainnut olla nyt kyse.

        Kyllä minäkin silloin tällöin vieraassa kaupungissa huomaan vasta risteyksessä olevani väärällä kaistalla, mutta siinä tilanteessa ajetaan sinne mihin kaista johtaa ja etsitään rauhallinen paikka kääntymiseen. Ei väännetä sitä omaa lullaa poikittain risteykseen tukkien muu liikenne tai tungeta väkisin kääntyvien kaistalta suoraan jatkavien sekaan.


      • Redneck Baboons
        typerys.. kirjoitti:

        Oletko synnynnäinen tyhmän sukusi se kusipäisin,, kun kysyt?
        Täyspäinen tajuaisi!
        Muuten sellanen, mitä sinusta ei voi koskaan tulla!

        Ns. Täysipäinen niin kuin sinä vai? Hahhah! Onhan se täynnä, kusta nimittäin.


      • huomattu,jo
        Redneck Baboons kirjoitti:

        Ns. Täysipäinen niin kuin sinä vai? Hahhah! Onhan se täynnä, kusta nimittäin.

        Pääsi loiskuu..


      • se ja sinä
        Harha&Kuvitelma kirjoitti:

        Juuri näin arvasin tämän menevän. Ensimmäinen kommentoiva ei ymmärtänyt lukemaansa. Ei siis ihme että elää todellakin harhakuvitelman vallassa mitä tulee ajotaitoon.

        Muropakettikortoilisia..


      • ei tästä kyse
        Osu ja uppos? kirjoitti:

        "...joutunut äkisti huonoon tilanteeseen risteyksessä."

        Ja mitenkähän tämä äkisti huonoon tilanteeseen joutuminen tapahtuu? Ok, ymmärrän että kolareita välillä tapahtuu mutta siitä ei tainnut olla nyt kyse.

        Kyllä minäkin silloin tällöin vieraassa kaupungissa huomaan vasta risteyksessä olevani väärällä kaistalla, mutta siinä tilanteessa ajetaan sinne mihin kaista johtaa ja etsitään rauhallinen paikka kääntymiseen. Ei väännetä sitä omaa lullaa poikittain risteykseen tukkien muu liikenne tai tungeta väkisin kääntyvien kaistalta suoraan jatkavien sekaan.

        Vaan stoppaa äkkiä ja olet se tukkija auto. Muut mulkut ei jousta ja suma kasvaa ja tulee paikallinen mulkero romiksen osamaksululla aukoo isoa kitansa..


      • Harha&Kuvitelma
        se ja sinä kirjoitti:

        Muropakettikortoilisia..

        Ja sinuun juttu kolahti kaikkein kivuliaimmin. Ja sekös sinua ärsyttää!! Hehe!


      • Osu ja uppos?
        ei tästä kyse kirjoitti:

        Vaan stoppaa äkkiä ja olet se tukkija auto. Muut mulkut ei jousta ja suma kasvaa ja tulee paikallinen mulkero romiksen osamaksululla aukoo isoa kitansa..

        Liikennettä toki voisi seurata vähän edellä ajavan jarruvaloja pidemmällekin. Silloin se stoppi ei kenties tulisi niin yllättäen...

        Ja täysin tahallistakin risteyksen tukkimista tuolla tavalla näkee ihan riittävästi, että en ihmettele ollenkaan jos joku alkaa siitä aukomaan. Mutta miksi sinä huippukuskina vedät herneen nenään jos joku virheestäsi huomauttaa?

        Ei muuta kuin myönnät reilusti mokasi ja otat opiksesi!


      • no ei
        Harha&Kuvitelma kirjoitti:

        Ja sinuun juttu kolahti kaikkein kivuliaimmin. Ja sekös sinua ärsyttää!! Hehe!

        Miksi tyhmeliini olet aina väärässä? Sukuvika?


      • siitä sait!!
        no ei kirjoitti:

        Miksi tyhmeliini olet aina väärässä? Sukuvika?

        Sä oot iham tyhmä!


      • keron neuvona
        Osu ja uppos? kirjoitti:

        Liikennettä toki voisi seurata vähän edellä ajavan jarruvaloja pidemmällekin. Silloin se stoppi ei kenties tulisi niin yllättäen...

        Ja täysin tahallistakin risteyksen tukkimista tuolla tavalla näkee ihan riittävästi, että en ihmettele ollenkaan jos joku alkaa siitä aukomaan. Mutta miksi sinä huippukuskina vedät herneen nenään jos joku virheestäsi huomauttaa?

        Ei muuta kuin myönnät reilusti mokasi ja otat opiksesi!

        Vain neuvon. Ehkä joku peräkylän isokitanen ajotaidoton luuseri oppii pitämän ison, tyhmän kitansa kiini:


      • Redneck Baboons
        huomattu,jo kirjoitti:

        Pääsi loiskuu..

        No eihän se sitten ihan täynnä voi olla, jos loiske kuuluu.


    • kuumakalle

      Aloituksessa mainittua kuumakallea kannattaa vedättää, esim vastaamalla hänelle joka kerta "voisitteko toistaa, kuulen huonosti", tai tilanteen voi ikuistaa videolle kännykällä ja laittaa nettiin jakeluun.

    • Redneck Baboons

      Hyvä "Harha&Kuvitelma". Olet huomannut asian juuri niin kuin se on. Suomalainen on harhainen monessa asiassa, liikenteessä se vain näkyy selkeiten.

      Tämän kaltaiset aloitukset kertovat asiasta juuri molemmin puolin. Eli toinen töppää, ja toisen mielestä töppäys on tarpeeton. Kun asiasta on mainittu, ei koheltajan itsetunto anna periksi, vaan vtutus johtaa siihen, että tullaan kirjoittamaan asiasta tänne. Ja sekaan laitetaan vielä omaa heikkoa itsetuntoa pönkittämään sellaisia elementtejä, jotka eivät kuulu koko alkuperäiseen ongelmaan. Aloittajalla ne olivat auton kunto/ikä, kanssaihmisten äo ja tulotaso. Aika paljon asiaa yhteen nippuun saa menemään kun oikein kunnolla vtutta joku juttu.

      Ihan yleisesti voin sanoa tuosta äo:sta ettei se korkea oikeasti ole. Sitä on oikeasti aivan turhaa erikseen edes kysellä.

      • sinäkin pöljä

        Ajotaitosi karttuu vain romusllasi sahatessa katsastuskonttorin ja korjaamon väliä sahatessa.. minä, fiksu huippukuski, en mene aukoo päätäni. Nään tilanteen ja yritän jeesata tilanteen laukasua.. Vie takasi se muropaketin kortti ja siirry busaan, ruikku!


      • näin menee
        sinäkin pöljä kirjoitti:

        Ajotaitosi karttuu vain romusllasi sahatessa katsastuskonttorin ja korjaamon väliä sahatessa.. minä, fiksu huippukuski, en mene aukoo päätäni. Nään tilanteen ja yritän jeesata tilanteen laukasua.. Vie takasi se muropaketin kortti ja siirry busaan, ruikku!

        Tyhmin pää= isoin kita!


      • apinoita riittää

        Aloituksessa mainitut huutelijat ja besserwisserit voi ihan hyvällä omallatunnolla jättää omaan arvoonsa. Apina ei ole se joka katselee, vaan se joka riehuu ja räyhää omassa häkissään.


    • Redneck Baboons.

      "minä, fiksu huippukuski, en mene aukoo päätäni."

      Hahhahhah! Fiksu huippukuski ja sinä ette ole todellakaan synonyymeja. Et mene, koska pelkäät aivan aheellisesti saavasi turpaasi. Mutta sen sijaan motkotat sitä asiatonta lärviäsi täällä, muiden samanlaisten molopäiden joukossa. Olet siis punaniska.

      • taasko,apina

        Sinä kyläpelle, sukusi tyhmin panet sanoja toisten suuhun, retku! Ei tarvi pelätä mitään, tiedoksi sinulle kaljapullonmalliketkulle!


    • pölhämikäpölhö

      Taitaa kertoa omat älynlahjas, kun yhdistät vanhan auton älyyn. Mullakin on uudehko mersu himassa mutten viiti sillä renkata duunin ja kodin väliä vaan ajan vanhalla paskalla sitä. Paremmalla vehkeellä sitten siviiliajot. Mersun renkaat (miksei muun ison auton) jo maksaa sen verta, että yhden renkaan hinnalla saa vanhaan ritsaan täydet nokia rengastukset puhumattakaan huolloista ja niiden hinnoista.

      .. ja vaikka mulla ei oliskaan uudehkoa mersua himassa niin kertooko se älystä sitten mihinkä suuntaan? Käytätkö samaa vertausta luureihin? Jos jollakulla vanha luuri duunissa niin se kertoo vissiin kanssa jotakin vai?

      .. ja ilmeisesti ajotavassasi on jotakin pahasti vialla jos useempikin heppuu viitsii nähdä vaivaa avatkseen ikkunan ja ruveta sua ohjeistaan :)

      • minkä kylän

        Pelle olet?


    • hohohohoho

      Takana olevakin on vain ihminen ja siellä saattaa olla helteenkin vuoksi hermot kireellä. Sitten edessä joku munii kytkimen kanssa ja hermostuu ja munii useammankin kerran. Mitäs luulet, kyllähän se alkaa harmittaa kaikkia jonossa olijoita, mutta mitäs luulet, kyllä noita sattuu kaikille.

      On kaikenlaisia ajajia. Toiset tosiaan saattaa tukkia risteyksen ihan suotta. Ekana tuntuu, että puhuuko mahdollisesti puhelimeen vai onko nukahtanut rattiin. Kyllä torvella saa ainaki kerran herätellä, jos siellä on ihan totaalisesti nukahdettu liikennetilanteeseen ja sekin sitten kun näyttää siltä, ettei autoilija tee elettäkään liikkeellelähtöön.

    • artcy

      No en sanoisi sitä vuoden pari vanhaa Audia romikseen valmiiksi, ja kai siitä jotain joutuu maksamaankin, eli kai tulojtasokin on kohdallaan, siihen älykysymykseen: no comments.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4463
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      94
      4454
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4066
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2997
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2611
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2163
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      342
      2115
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      204
      2079
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1705
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1462
    Aihe