Savonlinnan paras kampaamo

väriä päähän

Missä kampaamossa on S-linnassa paras hinta/laatusuhde?
Kokemuksia asiakkailta kiitos, hyvässä ja pahassa! Eikä kampaamojen omia kehuja!

68

11400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt kalju

      Siinä Linja-autoasemalla oli ihan ok.

    • eienääikinä

      Imiz ainakin todella huono. Höseltää koko ajan muuta samalla kun välillä palvelee asiakasta ja leikkausjälki sen mukaista. En mene enää ikinä.

      • n55

        Samaa mieltä! Surkein kampaaja missä olen koskaan käynyt. Jouduin korjaamaan itse kynsisaksilla kamalan tukkani, sain silti parempaa jälkeä. Viimeksi kävin säteellä karjalantiellä. Muistaakseni Mari oli nimi (vaalea nuori nainen). Leikkasi hyvin ja kuunteli tarkasti toiveet eikä maksanut kuin 29€.


      • :((
        n55 kirjoitti:

        Samaa mieltä! Surkein kampaaja missä olen koskaan käynyt. Jouduin korjaamaan itse kynsisaksilla kamalan tukkani, sain silti parempaa jälkeä. Viimeksi kävin säteellä karjalantiellä. Muistaakseni Mari oli nimi (vaalea nuori nainen). Leikkasi hyvin ja kuunteli tarkasti toiveet eikä maksanut kuin 29€.

        Tuo Karjalankadun "saksija" pilasi hiukseni jokunen vuosi sitten, harmittaa vieläkin, kun oli silloin tärkeä päivä edessä. Savonlinnan huonoin paikka, sattuipa kuka vain heistä.


      • Pitkätukkaprinsessa
        :(( kirjoitti:

        Tuo Karjalankadun "saksija" pilasi hiukseni jokunen vuosi sitten, harmittaa vieläkin, kun oli silloin tärkeä päivä edessä. Savonlinnan huonoin paikka, sattuipa kuka vain heistä.

        Säteessä on saatu vaihtelevaa palvelua, mutta ainakaan omistajan saksittavaksi/värjättäväksi ei kannata mennä. Pilasi tukkani toissakesänä, lupasi korjausvärin ilmaiseksi, mutta kun toinen kampaaja oli sitä tekemässä, päätti lisätä 75€ hintaa, koska väriä meni pitkään tukkaan enemmän kuin odotti. Lopputuloksena meni yli 200€ parturiin, vaikka virhe oli kampaajan eikä asiakkaan. Silti Säteessä asiakas kärsii työntekijän virheistä.
        Viime talvena pilasivat tukan taas, mutta onneksi silloin oli mukava nyt jo äitiyslomalle jäänyt nainen tekemässä, eikä ottanut korjauksesta lisähintaa, mutta itse homma maksoi silti 150€, mikä on ihan kohtuuttomasti KAHTEEN kertaan epäonnistuneesta lopputuloksesta. Väri kesti päässä viikon.

        Seuraavan kerran vuorossa oli vaalennus tummaan tukkaan, enkä uskaltanut ottaa riskiä kotona, että tulee oljenkeltainen, mutta olisi kai pitänyt, koska musta on edelleen musta, juuri vaalea ja latvat vihreät. Se siitä vahvasta vaalennuksesta?
        Ilmaista korjausta ei tullut edes näin epäonnistuneesta tuloksesta huolimatta vaan sain pari kymppiä alennusta ja korjauksen alehintaan. Lopputuloksena maksaa 175€. Tästäkö pitäisi olla iloinen?

        Toisekseen on törkeää mennä kysymään työttömältä, että etkö ole ollut (kesä)töissä kuin vihjatakseen, etteikö sitä rahaa muka ole kesältä säästössä. Jumankekkale, 200€ on työssäkäyvälle ihmisellekin älytön raha, sillä saa kuukauden ruoat, puhumattakaan sitten työttömälle, joka saa 500€/kk.

        Lisäksi pojan tukan leikkuu maksaa 20-24€ ja naisen 28,50€. Tasa-arvoista, jos molempiin menee sama aika, vaikka eri pituus?

        Kaikille kampaajille ja muille asiakaspalvelijoille tiedoksi: asiakas on aina oikeassa. Jos myyt minulle paskan tuotteen, korvaat sen uudella. Jos pilaat hiukseni, korjaat ne. Ilmaiseksi.
        Yhden huonon kokemuksen korvaa 12 hyvää, mutta olen saanut jo kaksi (tai oikeastaan kolme) paskaa kokemusta. Palvelunkorjaamisprosessi on aika olennainen osa asiakaspalvelua, enkä voi sanoa saaneeni hyvää palvelua.

        Sen sanottuani voin sanoa, että muilta tytöiltä on tullut hyvää palvelua, mutta tällä epäonnistumisprosentilla ei tule kun mietittyä onko ammattitaitoista henkilökuntaa olemassakaan. Joo, kampaajakin on vain ihminen, mutta KOULUTETTU ihminen ja jos kotona saa perustunari vaalennettua tukkansa tummanruskeasta platinablondiksi, mitä ihmettä nämä kampaajat oikein tekevät tököteillään, kun ei mustasta tule edes ruskeaa.
        Onko ihme, että ihmiset päätyy laittamaan tukkansa itse, kun hinnat kurkottaa pääkaupunkitasoa tällaisessa tuppukylässä.

        Halvempia, mutta hyvää palvelua tarjoavia kampaamoja saa täten ehdottaa. Kampaamo Kaarinassa käyty Nätkillä, halpa hinta, mutta tekee juosten kusten eritoten pitkän tukan, siksi vaihdoin "parempaan" kampaajaan, mutta lienee silti parasta laittaa vastedes itse kaupan väreillä ja vaikka keittiösaksilla. Säästää hermoja, aikaa ja eritoten kukkaroa.


      • tyhmyri

        Mikset ottanut yhteyttä kuluttakasuojamieheen? Tuon tason törkeys täytyy selvittää. Ihmettelen miksi menit edes uudelleen huonon kokemuksen jälkeen kun kampaamoita on joka nurkan takana. Tiesit varmaan myös ettet voi saada platinablondia mustasta tukasta kuin polttamalla sen moneen kertaan purkaksi. Ja senkin jälkeen armottomalla silverpesuilla useiden viikkojen ajan.


    • Blonti

      Ai siellä jatkuu sama meininki, kuin jo vuosia sitten! Erittäin pinnallista ja levotonta palvelua ja kova on myymään tarvikkeita ja muuta ylimääräistä!
      Tiina Mertajärventiellä on miusta ihan jees ja Sokoksellakin menettelee, riippuu vähän kelle sattuu.

    • parasparas

      Kyllä ihan paras on Profil. Ikinä en tule muuhun vaihtamaan. Kerrassaan upeaa jälkeä-aina.Henkilökunta erittäin fiksua ja osaa todella käyttäytyä.

      • sepe vaan

        Nykänen tulliportinkadulla,ihana uhkea mature!!


    • jasenäkyy :)

      Käykö joku kampaamossa? Minä leikkaan ja värjäilen hiukseni itse. Säästää pitkän sentin.

    • pnvtr

      Tanella..hyvä asia Se,ettei tarvii varata aikaa, työnjälkikin suht tasasen hyvää kaikilla,miesten hiusten leikkuussa eroja tekijöissä

    • fleda

      Pitää käydä monessa parturissa, ennenkuin voi sanoa jostakin, että se ja se on paras. Itse en ole monessa käynyt. Minulle riittää sellainen tuttu parturi, jolle ei tarvitse joka kertoa neuvoa, millainen tukan pitäisi ollla.
      Eli vähäinen on vertailupohja, mutta tykkään käydä Marjalla, linja-autoasemalla. Ei halpa , mutta en ole köyhäkään

    • tukkapesu44

      Tanen parturi on hyvä. Jos työntekijä täyttää 25v niin saa läpsyn pyllylle ja lähtee vaihtoon. Hinnastokin pitää kaiken maailman täipäät loitolla.

      • tukkahyvin

        Mösjöö Kari vuosien kokemuksella paras mitä tiedän.


      • -tutut ensin-

        Tanen vihreä vapaavalo on kaupallista kusetusta.
        Kun kävin valon palaessa tarjoutumassa asiakkaaksi sanottiin että vapaita aikoja on mutta vasta myöhemmin. Päätin että tulen sitten myöhemmin, muutaman vuoden päästä, jos silloinkaan.
        Mielestäni kaikilla kampaajilla ja partureilla on vapaita aikoja tuolla periaatteella ajateltaessa. Joidenkin vapaat ajat ovat huomenna ja toisten ehkä tulevana vuonna tuohikuussa.


    • satunnainen asiakas

      Jannica B:ssä omistaja itse osasi leikata nuoren naisen hiukset hyvin. Ainut miinus oli korkea hinta.

      Kampaamo Hiustuokiossa Kellarpellossa tullut käytyä kerran ja leikkaukseen olin tyytyväinen.

    • asdfg3456789

      En tiiä, mutta tässä luuseri kaupungissa tuntuu olevan hintataso korkeampi montakymmenta prosenttia verrattuna muualle.

      Esim. imatralla hiustenleikkaus 18e, savonlinnassa 28e. Asuntojen vuokrista puhumattakaan, hintaero voi olla 100e.

      Myös esim. savonlinnan makkaraperunat ovat muutaman euron kallimpia kuin imatralla ja myös reilusti pienempiä, savonlinnassa saa pari surkeaa makkaraa joukkoon, kun imatralla annoksessa on puolet.

      • että näin

        Niin no sitähän voi muuttaa vaikka sinne Imatralle takasin...kun siellä on nii halpaa.


      • Makkara Imatralta

        Rajapatsaalta saa varmaan asunnon halvalla, mut kuka siellä kehtaa asustaa.


      • Anonyymi
        Makkara Imatralta kirjoitti:

        Rajapatsaalta saa varmaan asunnon halvalla, mut kuka siellä kehtaa asustaa.

        Rajapatsaalla sain pillua parturilta,oli vuos -86 ja olin Rakuuna Lappeenrannassa,Kuninkaallisessa Kuljetuksessa.


    • Etsivä

      Onko kellään kokemusta Hair Spasta Viiskulmassa, olisi tossa lähellä, uskaltaako mennä?

      • ssanna-riikka

        Älä uskalla vaan pelkää,ne lyö sinua kirveellä päähän.


    • Nyky nuoret syvältä!

      Haistakaa te juntit paska ja pysykää poissa sieltä, missä puhutaan asiaa!! Menkää keskenänne jauhamaan älyttömien älyttömyyksiä! Joka paikassa ei tarvitse nykyajan hemmoteltujen, käytöstapoja omaamattomien pissiksien lausua aivottomia, metsäläisten mielipiteitä!

      • Sivistynyt

        No olisit sitten jättänyt tuon aidosti "aivottoman, metsäläisten" mielipiteesi kertomatta, kun kerran omastakaan mielestäsi kaltaistesi mielipiteiden tyyppisiä mielipiteitä ei tarvita! Siinähän olet siis oikeassa, että tuollaisia ajatuksia ei kukaan kaipaa, mutta vaatimuksesi täytyy koskea samalla tavalla myös sinua itseäsi horinoinesi. Sinulla ei voi ainoana ihmisenä olla mitään erityisoikeutta typeriin kommentteihin - eikä etenkään oikeutta antaa niitä erityisoikeuksia.


    • pissistietää

      teen sen mitä sanot koska minulla ei ole omia mielipiteitä...

    • lpåä

      Nipsu on miun mieleen.

      • Anonyymi

        Se on paras,varmaan kaksikymmentä vuotta vaimon kanssa käyty,joskus hänen loma-aikana koitettu muitakin,palattu aina takaisin.
        Eipä ole syytä vaihtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on paras,varmaan kaksikymmentä vuotta vaimon kanssa käyty,joskus hänen loma-aikana koitettu muitakin,palattu aina takaisin.
        Eipä ole syytä vaihtaa.

        Samaa mieltä,Eukkoni on tosi kriittinen hius-jutuissa ja hänen mielestään ainut vaihto-ehto Ääslinnassa on Nipsi.
        Iteltäkin on siellä liiat karvat lähteny päästä
        ja lopputulos on ollut hyvä.
        Kaunistanut jopa tällaisen kirveellä veistetyn karjun pään....🙂


    • Paawo

      Mitä tulee tuon Säteen kritiikkiin, täytyy sanoa, että omistajalta on päässyt unohtumaan se, että "Asiakas on aina oikeassa". Jos tukka on värinpoiston jälkeen yhä enemmän musta kuin ruskea, on jotain mennyt pahasti pieleen. Etteivät vain sössisi töitään siksi, että saisivat lisää rahaa yritykselle...

      Jos asiakas lähtee tyytymättömänä liikkeestä, saattaa se tulla yritykselle kalliimmaksi kuin yksittäinen korjaus. Niin, että jos tahdotte korvausta kampaajanne munauksista, levittäkää toki sanaa ja pitäkää huoli, ettei kukaan eksy kyseiseen kampaamoon. Katsotaan kuinka kauan pysyy pulju pystyssä ilman asiakkaita.

    • Klani

      Kävin vastikään Säteessä. Kysyin, että saisinko värjäyksen? Säde vastas: "Peikko-kulta, sakseni vie hiukset sulta!"

    • vakioasiakas

      Tulliportti linja-autoasemalla on todella hyvä, ja hiusten viimeistely on kuin olisit käynyt tosiaan kampaajalla ilkeää mennä vaikka minne juhliin . Aika vaan on varattava hyvissä ajoin

    • hyväkokemus

      Sokoksella viimeksi käydessäni yllätyin ilosesti, kun kampaajani, nuori nätti tyttö, ei puhua kalkattanut koko ajan!!Olen niiiiin kyllästynyt siihen jonnin joutavaan räpätykseen ja kyselyihin: ootko lomalla, olitko reissussa, missä olet töissä, kävitkö markkinoilla, onko teillä mökki, onko sulla lapsia, onko miehes lomalla, ym.ym. Oli niin rentouttavaa olla hiljaa, ja vastata vain hiuksiani koskeviin kysymyksiin!!

      • ghjlöö

        Toinen ällötys on kampaaja joka puhuu vain omasta poikaystävästä tai remontista eli omasta elämästään.
        Olen ihmetellyt miten tätä kyseistä kampaaja jota tarkoitan kehutaan Facebookissa usein.
        Hän on leikannut pari kertaa meidän perheen hiuksia ja itkun kanssa on kotona niitä katsottu peilistä.
        Muutenkin laiskan löllykän oloinen ja näkyy mulkoilevan asiakkaita kuvitella ettei muut huomaa.


      • Sivistynyt

        Miksi sitten olette menneet sinne edes toisen kerran, jos tuo on noin vaikeaa?


    • hiljaisuusrentouttaa

      Joo, näitä kotiaan, lapsiaan, harrastuksiaan kehuvia pälpättäjiä on myös aivan liikaa!!Miksei jo koulutuksessa opeteta, että omista asioista ei puhuta, ja jos asiakas on hiljaa, kampaaja (ja hoitaja myös) on hiljaa!! Ammattitaitonen henkilö huomaa, jos hiljaisuus on vaivaavaa, silloin voi pientä juttua kehitellä. Olen jättänyt menemättä sellaiseen paikkaan, missä otetaan kaikista asioista selvää ja selitetään oma historia.

    • minäminäminäminä

      On niitä asiakkaissakin ärsyttäviä tyyppejä! Esim. joku selittää niin kovalla äänellä, että varmasti kaikki kuulevat, ammattinsa (esim. opettaja!), ja sitten alkaa matkakertomukset maailmalta, miten meidän lapset osasivat, ja me retkeilimme, ja me harrastimme jne.kohta lähdetään taas jne.Koko ajan KOVALLA ÄÄNELLÄ!! Yleensä nämä "hienot" asiakkaat hoitaa aina liikkeen kokenein kampaaja. Hänelle ei koskaan pääse esim. sellainen henkilö, jolla on varaa kerran vuodessa, joululahjaksi saadulla lahjakortilla, käydä kampaajalla! Rupusakin hoitaa nuoremmat tai harjoittelijat, joskus kyllä positiivisesti yllättäen!

      • Anonyymi

        Pitää paikkansa. Hienommat matamet kyllä palvellaan nöyristellen ja mielevästi. Ollaan aina samaa mieltä jne.... Tavallinen tallaaja saa osakseen vain epämääräistä muminaa ja hänestä suoriudutaan nopeasti eroon.
        Ei houkuttele tulemaan uudelleen sellaiseen kampaamoon. Onneksi on varaa valita.
        Kaikki asiakkaat ovat kuitenkin maksavia ja kaikille on samat hinnat. Tasavertainen palvelu olisi omiaan tuomaan lisää maksavia asiakkaita, mutta tuntuu etteivät ko. kampaajat edes halua lisää uusia asiakkaita. Jäähän sitten aikaa pelleillä enemmän niiden matamien ympärillä, kun roskaväki ei häiritse.


    • viimeinenkertak

      Minun hiukseni pilasi reilu vuosi sitten hius ässässä nuori tummahiuksinen neiti jälki oli kauheaa!! Sen jälkeen en ole nähnyt häntä siellä enää..

      • yökyöks

        Oliko tukeva paksulinssinen?
        Tosin tämä ketä tarkoitan on töissä.


    • vaihteluakaipaava

      Kyllä tosiaan on ärsyttäviä kokemuksia kampaajasta, joka ei ole hetkeäkään hiljaa!! Utelu asiakkaitten yksityisasioista ja loputon selittäminen kampaajan omasta elämästä,ei osoita hyvää ammattitaitoa! Kaipaisin myös kampaajalta ehdotuksia, mitä suosittelisi milloinkin hiuksille tehtäväksi. Ei vaan rahan kiilto silmissä, vaan saadakseen asiakkaan tyytyväiseksi esim. vaihtamalla totuttuja juttuja. Moni arempi ei uskalla kysyä, että mitä muuta voitaisiin tehdä, jotta lopputulos olisi hyvä. Jos tunnette henk.koht. kampaajia, kertokaa heille tälläisiä toivomuksia, tuskin täältä lukevat!

    • eiainaonnistu

      Imizissä oli koko ajan mielestäni levoton tunnelma. Kampaaja jutteli ja kikatteli usein verhon takana omia juttujaan ja oli kova kehumaan itseään ja myymään erilaisia tuotteita. Ihan mukava rouva, mutta mulle vähän liian vauhdikas. Tiina Mertalassa on ammattilainen ja mukava.

      • Kotko

        Aika vauhdikas tosiaan. Puhuu ja kikattaa koko ajan kännykkä korvalla. Perusnainen.


    • Bbbbbbeeerr

      Hiustalossa Cittarilla on osaavat kampaajat. Mutta aika hintavaa on ja oheistuotteita yritetään myydä joka kerta.

      • jepjepppp

        Kai te ymmärrätte että siellä työntekijöiden on pakko yrittää myydä oheistuotteita tai saa itte kuraa niskaan ja kunnolla.. Kallistahan hiustalolla on kaikissa toimipisteissä, mutta eipä se työntekijöiden vika oo


    • viimeine

      Hiusässässä kyseinen neiti on äitiyslomalla ollut! koska pilasi myös minun hiukset! Väri järkyttävä ja leikkaus hirveä

    • kesäkuontalo

      Niin, että kertokaa NYT, mikä on hyvä ja kohtuuhintainen kampaamo Savonlinnassa, ja missä kampaaja ei pälpätä koko ajan!!

      • Ppp

        Tarja Makkonen Tyyneläntiellä paras!


      • Assfg

        Tarja on hyvä, mutta ei hiljainen missään nimessä.


    • untuvapää

      Sokokselta löytyy hiljaisia ja puheliaita. Ihan mukava paikka, asiakkaana aistin, että henkilökunnalla on hyvät välit, toisin kuin Tanella. Sokoksen Hyvä Olo kampaamoon olen ollut jo kauan tyytyväinen.

    • Sakset

      Osaatteko neuvoa, todella hyvän hiustenleikkaajan Savonlinnassa? Se jos mikä on tekniikkalaji varsinkin ohuissa hiuksissa ja lyhyessä mallissa. Mallimuutokseen ei usakalla varata aikaa jollei tiedä, että saksiminen on hyvin hallussa. Ja onkohan kaupungissa yhtään kampaajamestaria?

    • KooTeeKoo

      Prisman Hiusässä on ihan jees, voin suositella. Laatu ja hinta ok. Mut jos on käyntiä Joen kaupungissa tuolla pohjois-karjalassa niin siellä voin suositella...

      https://mroom.com/fi/

      Ilman ajanvarausta, ja yhdellä köntähinnalla koko vuosi, ja ihan sama missä kaupungissa käytät heidän palvelujaan. Suosittelen!
      Samalla reissulla muutkin isommat shoppailut (siis muut kuin ruoka) hoituu... valikoima satakertaa parempi kuin savonlinnassa, ja hinnatkin kohdallaan! Viime reissulla hoitui taas auton huolto, ja peräkärryssä tuotiin jääkaappipakastin, edellisellä reissulla pesukone. Sit vielä matkat verovähennyksiin kun sumplii sille päivälle jonkun duunijutun niin avot!

      Savonlinnan firmat on pelanneet ittesä ulos törkyhinnoittelulla ja huonolla palvelulla.

    • Porari666

      Ateljee Nipsissä käyny 15 vuotta,muitakin kokeillu testinä.Mutta palannut Nipsiin.Paras minulle.

      • Anonyymi

        Nipsi Rocks,paras parturi/kampaaja Savonlinnassa.


    • TyytyväinenAsiakas

      Salon Pinna on hyvä. Hinta-laatu kohdallaan ja todella mukava ja ammattitaitoinen henkilökunta! Suosittelen!! Kävin tässä kuussa ensimmäistä kertaa, ja tästä tuli vakipaikka itselle, sekä perheelle.

    • käytöstapojaLisää

      Minusta kampaajat saisivat itse ehdottaa, mitä hiuksille voisi tehdä. Vaikka antaa vapaat kädet, koko ajan kyselevät, miten tehdään, ja tulos on aina sama!En myöskään tykkää kampaamoista, missä joutuu istumaan, esim. foliot päässä, kasvotusten miesasiakkaan kanssa. On niin nolon näköistä, että ei toivo tuijottavaa katselijaa. Myös toivoisin kysymykseeni muun vastauksen, kuin : en tiedä! Ottaa asiasta selvän, jos ei itse tiedä! Toinen kampaaja oli koulutettu asiaan, josta kysyin, mutta en saanut vastausta. Kävin eka kertaa täälläkin mainostetussa paikassa, enkä toista kertaa mene!

      • Anonyymi

        Päivitystä!! Mihin kampaajaan Savonlinassa uskaltaa mennä värjäyttämään ja vähän leikkauttamaan ohuita hiuksia? Hinnaltaan myös köyhän kukkarolle sopiva olisi etu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivitystä!! Mihin kampaajaan Savonlinassa uskaltaa mennä värjäyttämään ja vähän leikkauttamaan ohuita hiuksia? Hinnaltaan myös köyhän kukkarolle sopiva olisi etu.

        Prisman kampaamossa osaavat kyllä hyvin. Olen tyytyväinen .


    • Anonyymi

      Salon seija

      • Anonyymi

        Prismassa paras parturi sekä kampaamo. Leikkaus sujuu hyvin ja nopeesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prismassa paras parturi sekä kampaamo. Leikkaus sujuu hyvin ja nopeesti.

        Miksi kampaajat eivät koskaan suosittele asiakkaalle jotain uutta, ja hänelle sopivaa vaihtelua? Aina kysytään vain asiakkaan mielipide ja sen mukaan mennään 20vee, vaikka vaihteluakin olisi olemassa.


    • Anonyymi

      Sokoksen iloinen parturi

    • Anonyymi

      Parhaasta tiedä, mutta rouva kävi mösjööllä ja sanoi menevänsä toisenkin kerran.

    • Anonyymi

      Ilmeeseen en menisi kerimäellä pilattiin mun hiukset!! Parturi todella ammattitaidoton!

    • Anonyymi

      Paljon maksaa tukka?

    • Anonyymi

      Tyynen parturi and fitness
      Heikinpohja

    • Anonyymi

      Kameleontti Miekkoniemessä osaavat daamit.

    • Anonyymi

      Parhaat parturit ovat Kuutinkulmassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe