Rekkamies on fiksumies

Mä oon rekkamies

Ei tarvitse paljon aikaa katsella rekkakuskeja kahviloissa tai sitten heidän ajotapojaan liikenteessä, niin käsitys vahvistuu.
Rekkamies on fiksumies, vai mitenkä?

Mitä rekkamies on:

- Juuri ja juuri ammattikoulun läpäissyt
- Ylipainoinen makkaranahmija joka rasittaa terveydenhoitoa aivan liikaa
- Elää rasvan lisäksi vain tupakalla ja mustalla kahvilla
- Omasta mielestään mailman paras kuski
- Muiden mielestä täysi torvi liikenteessä
- Juo viinaa kaksin käsin vapaa päivät
- On niin ääliö, että siiderivalas akkakin sen jätti ja vei ne vähä-älyiset pennut mukanaan

Mailma olisi ihan hyvä paikka, kun rahti siirrettäisiin kiskoille ja rekkakuskit valettaisiin jaloistaan kiinni betoniin loppuelämäkseensä.

17

582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kapitalistiriistäjä

      Hieno näkemys aloittajalla..! Olet tutustunut alaan syvällisemmin kuin muut amatööri-kirjoittelijat.

      Itse olen toiminut 40 vuotta rekkakuskien työnjohtajana/ työnantajana ja allekirjoitan näkemyksesi täysin.
      Mielestäni persaukiset, yksinkertaiset kuskit sekoaa täysin, kun niille antaa max 25,25 metriä pitkän ja 76 tonnia painavan, satojatuhansia Euroja maksavan laitteen käyttöön..! Sen jälkeen niistä tulee Euroopan omistajia sekä kaikki muut tiellä liikkujat ovat heidän mielestään ääliöitä.
      Illuusio kestää aina siihen asti kun työvuoro ohi ja tyyppi istuu omaan ruosteiseen Nissan Sunnyyn..:) tms. persaukisten kulkuneuvoon ja palaa maan pinnalle.

      Hyvää kesää kaikille kuljetusyrittäjille sekä ammattitaitoisille kuljettajille. Lusmut täystuhot saa suksia kuuseen..

      • Skandaali Sika

        Miksi vastasit itsellesi? ei mennyt edes 20 minuttia :)

        No totuus on se että kun mennään töihin, se on töitä siinä missä mikä tahansa, ja vapaalla ollaan normaalisti.

        Oma autoni on 25 tonnin arvoinen, kyllä noilla palkoilla sen ostaa.

        Nimenomaan, siviilissä kukaan ei arvaa että tämmönen alle 160 pitkä 14-15 vuotiaan näköinen ja sellaiseksi pukeutunut poika olisikin oikeasti rekkakuski...

        Mutta sitten on kunnon rekkamies jos vaihtaa oman etunimensä Sisuksi, muut on "feikkejä" ps. nimen vaihto maksaa kaikkineen alle 300€


    • Skandaali Sika

      - Henkilö joka on mennyt kuljetusalalle pariksi viikoksi tuuraamaan, ja tuuraus vähän venähtänyt

      - Koska työ on fyysistä, on kroppa hyvässä kunnossa, koska työ ei ole pelkkää ajoa (sinähän et sitä tiedä koska et saanut korttia, ja olet ollut siitä vuosia katkera täällä)

      - Kahvia voi joskus mennä, tosin jos sen joutuu ostamaan huoltoasemalta kalliiseen hintaan, pitää ottaa vastinetta rahoille: Tupakkaa ei mene lainkaan

      http://www.youtube.com/watch?v=6f-2mqoTQVs

      - Ei ehkä maailman paras, mutta suomen paras.. sentään eka kuski mikä selätti peltipoliisin oikeudessa, siinä missä muut kädet vapisten maksaa sakkolapun ja pelkää että kortti lähtee kuivumaan

      - Liikenteessä ajan myös mopolla, se voi suututtaa jotain, koska mopoillessa ajotapa on melko "vihainen" kuten muillakin teineillä

      - Ihan yhdellä kädellä sitä lonkerotölkkiä juodaan kun on vapaata viikolla 2-5 päivää viikosta riippuen

      - Paha totuus on se, että kuskeissa on myös homoseksuaaleja, ja kuten arvata saattaa, "kumppanini" on myös autokuski ja tapasimme töissä

      Maailman paras paikka olisi se, että saisit sen C-kortin etkä vain itkisi täällä vuodesta toiseen

    • 8tiellä

      Kapitalistiriistäjä ottaa vertaisiann töihin,kaksi kaatoa pitää olla takana.Muuten on parempi kuin työnantaja.Ittehän valitsee työntekijänsä hiekkalaatikolle ja täällä haukkuu heitä!

    • se rehdimpi kuski

      Kai vaihdoit lakanat kun aamulla heräsit?

    • Lans Hankari

      Kyllä mua rassaa ihan tosissaan ihmisten käsitykset siitä millaisia rekkakuskit ovat. Ja sitten ne alle 35 v kuskit jotka tietää kaikesta kaiken ja vähän enemmänkin.

      • Hans Lankari

        Ne alle 35v kuskit onkin sitä uutta sukupolvea ketä elää 2000-luvulla...


      • Skandaali Sika

        Minä muuten tiedän kaiken ja enemmänkin koska ajan suurta kuormuria aina täysillä polttoainetta ja aikaa säästäen. Olen tehnyt työtä jo mahtavat viisi vuotta ja ylikin. No muutaman kuukauden välein olen työttömänä kun otan loparit koska en aina saa ajaa firman uusinta ja hienointa autoa. Minunhan on tietysti saatava sellainen aina alleni.
        Ja minä muuten olen ennen kirjotellut Nolo Sika-nimimerkilläkin. Lukekaapa niitäkin. On tanakkaa asiaa ja faktatietoa kaikki.


      • Kakolan Kauko
        Skandaali Sika kirjoitti:

        Minä muuten tiedän kaiken ja enemmänkin koska ajan suurta kuormuria aina täysillä polttoainetta ja aikaa säästäen. Olen tehnyt työtä jo mahtavat viisi vuotta ja ylikin. No muutaman kuukauden välein olen työttömänä kun otan loparit koska en aina saa ajaa firman uusinta ja hienointa autoa. Minunhan on tietysti saatava sellainen aina alleni.
        Ja minä muuten olen ennen kirjotellut Nolo Sika-nimimerkilläkin. Lukekaapa niitäkin. On tanakkaa asiaa ja faktatietoa kaikki.

        No mutta tokihan kuulutkin Turun älymystöön. Pääsi on tehty niin ohuesta aineesta että viisaus oikein läpi paistaa.


      • Hans Lankari orig.
        Hans Lankari kirjoitti:

        Ne alle 35v kuskit onkin sitä uutta sukupolvea ketä elää 2000-luvulla...

        Taidat olla lommikorva viiripelle kun nimenkin varastat, se on sitä 2000 lukua...


      • Lans Hankari
        Hans Lankari orig. kirjoitti:

        Taidat olla lommikorva viiripelle kun nimenkin varastat, se on sitä 2000 lukua...

        Hahhaaaah!! Ihan oikein...


      • Possu Haju
        Lans Hankari kirjoitti:

        Hahhaaaah!! Ihan oikein...

        Voi että olet nokkela, ihan kateeksi käy


    • RahtiKalevi

      - Tekniikan yo
      - Normaalivartaloinen (180/80), normaalikuntoinen (Cooperin testi vähän alle 3000m)
      - Syö terveellisesti, joskin töissä tätä on joskus hieman hankala toteuttaa. Kahvia ei tosin näe kovin pahana terveyshaittana kohtuullisesti käytettynä.
      -Ajaa pääsääntöisesti toiset autoilijat huomioon ottaen, mutta tiedostaa omat rajoitteensa.
      - Joutuu usein ihmettelemään muiden autoilijoiden päättömältä vaikuttavaa liikennekäyttäytymistä. Harkitsee ajotallentimen hankkimista (esim. LIDLissä tarjouksessa), mutta tiedostaa että liikennevideoilla on lähinnä viihdykkeellistä arvoa.
      - Käyttää alkoholia keskivertoa vähemmän.
      - Myös vaimo akateeminen, normaalisti toimeentuleva perhe.

      Lisäksi luulee hahmottavansa toimialan kokonaiskuvan ja vallitsevan kehityksen. Tästä johtuen hymyilee näille "rahti kiskoille" - ajatelmille ja niiden esittäjien mustavalkoiselle ajatusmaailmalle.

      Miksiköhän edes vaivauduin vastaamaan, en tiedä... :D

    • kyski

      No sie oot nähny vaan oman isän mut on olemassa hyväkuntoisia kuskeaki tyhmä :D

    • suosittelen

      Yksilöitä. Mutta kokeile itse menää ajamaan, viikon kun ajat niin jo alat ymmärtämään kuinka mukavaa olisi jos liikenne rekan edessä sujuisi siten ettei kokoajan tarvitse väistellä ja hidastaa edellä menijöiden takia.

      Kokeile tosiaan.

    • Sonni ugh

      Rekkamies hoitaa aloittajan vaimoa kun se ei muuten saa kunnon k....ää

    • Rahti4

      Rekkamiehiä on monenlaisia.

      Jotkut on juoppoja vapailla ja jotkut raittiita. Jotkut ylipainoisia,jotkut huippu-urheilijoita.

      Myöskin löytyy hyviä kuljettajia ja sitten niitä aloittelevia kuljettajia,jotka tietää mutta ei ymmärrä.

      Ammattiautoilija on sitten aivan erikseen. Siihen tarvitaan aikaa. Kukaan ei ole seppä syntyessään.

      Voihan kuljetusalaa vrt. Vaikka yhtiön työntekiöihin? Nekö sitten on kaikki huippumiehiä ja raivo raittiita ??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe