naisille tärkeintä on ulkonäkö

niin on

Miehen pitää olla todella komea tatuoitu jännämies et nainen suostuu lähtee treffeille. Ulkonäkö ratkasee myös alkaako nainen suhteeseen, jos on liian tavis niin suhdetta ei tule.

39

338

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----

      Uskottele itsellesi näin, jos se helpottaa oloasi.

    • :DDD

      teillä on kyl joku aivovaurio suurimmalla osalla, kun jankutatte tatuoiduista miehistä, pakkomieli kenties??? halua itse kokea sellaista omas persreiässä???

      harva nainen edes tykkää tatuoiduista rumiluksista, mutta ätmeille se on joku komeuden-jumala....tatuoitu jännämies

      • 20+1

        sama tyyppi avaa joka päivä aiheesta uuden postauksen ja vastailee itse itselleen.


      • 13+7

        Oon mies ja silti plussasin, koska just nuinha se on.


      • ...
        13+7 kirjoitti:

        Oon mies ja silti plussasin, koska just nuinha se on.

        "Oon mies ja silti plussasin"

        Vau.. Todella hämmentävää..


    • Yshskd

      Aloittaja on väärässä.

    • -M-

      Vaikea sitä on muuhunkaan lopputulokseen tulla. Jos kukaan nainen ei ilmaise kiinnostustaan edes katseella, niin ulkonäöstähän se on kiinni. Ei minun huonot luonteenpiirteeni ensisilmäyksellä paljastu. Eikä siihen vaadita edes mitään ihmeempää rumuutta - pelkkä tavallinen vaaleus ja tavalliset piirteet riittävät siihen että ketään ei kiinnosta.

      Jos naisten miesmaku olisi niin moninainen kuin he usein väittävät niin eiköhän sieltä silloin jokunen kiinnostunutkin löytyisi joukosta.

      • ----------

        Tulkitset väärin. Se on totta, että naiset ei noteeraa miehiä juurikaan. Tämä ei johdu siitä, että miehet eivät ole riittävän komeita, vaan siitä, että naisia ei nimenomaan kiinnosta miesten ulkonäkö. Miehen pitää teoillaan tehdä naiseen vaikutus. Pelkällä ulkonäöllä koreilu on naisia varten. Ätmit virheellisesti olettaa, että kun hekin kiinnittävät naisessa huomiota lähinnä ulkonäköön, niin naiset tekisi samalla tavalla.


      • -M-
        ---------- kirjoitti:

        Tulkitset väärin. Se on totta, että naiset ei noteeraa miehiä juurikaan. Tämä ei johdu siitä, että miehet eivät ole riittävän komeita, vaan siitä, että naisia ei nimenomaan kiinnosta miesten ulkonäkö. Miehen pitää teoillaan tehdä naiseen vaikutus. Pelkällä ulkonäöllä koreilu on naisia varten. Ätmit virheellisesti olettaa, että kun hekin kiinnittävät naisessa huomiota lähinnä ulkonäköön, niin naiset tekisi samalla tavalla.

        Olen minä sen tuollakin tavalla joskus tulkinnut, mutta naiset ovat kertoneet että kyllä he tulevat jopa juttelemaan jos havaitsevat kiinnostavan miehen. Vähintään katselevat ja hymyilevät. Pakkohan se on uskoa kun niin väitetään, oli totta tai ei. En jaksa enää murehtia tätä epäreilua asetelmaa - helpompi todeta että tutustuminen on reilua peliä ja minä vain satun olemaan liian ruma ja muutenkin täysi turhake.


      • Prezzzzzel
        -M- kirjoitti:

        Olen minä sen tuollakin tavalla joskus tulkinnut, mutta naiset ovat kertoneet että kyllä he tulevat jopa juttelemaan jos havaitsevat kiinnostavan miehen. Vähintään katselevat ja hymyilevät. Pakkohan se on uskoa kun niin väitetään, oli totta tai ei. En jaksa enää murehtia tätä epäreilua asetelmaa - helpompi todeta että tutustuminen on reilua peliä ja minä vain satun olemaan liian ruma ja muutenkin täysi turhake.

        Todennäköisesti et vain kelpuuta itsellesi ketään ja pidät itseäsi tavalla tai toisella muita parempana.


      • Naisasialooseri.
        ---------- kirjoitti:

        Tulkitset väärin. Se on totta, että naiset ei noteeraa miehiä juurikaan. Tämä ei johdu siitä, että miehet eivät ole riittävän komeita, vaan siitä, että naisia ei nimenomaan kiinnosta miesten ulkonäkö. Miehen pitää teoillaan tehdä naiseen vaikutus. Pelkällä ulkonäöllä koreilu on naisia varten. Ätmit virheellisesti olettaa, että kun hekin kiinnittävät naisessa huomiota lähinnä ulkonäköön, niin naiset tekisi samalla tavalla.

        Olet täysin oikeassa. nämä ulkonäköuskovaiset vain vaahtoavat tuota samaa paskaansa päivästä toiseen. Menisivät tänään kauppaan katsomaan kuinka monta"hyvännäköistä"miestä sieltä löytyy naisensa kanssa. En tosin tiedä mitä "hyvännäköinen" mies tarkoittaa suomeksi, mutta he ilmeisesti tietävät. Naurettava koko termi, tulee mieleen naismainen mies kuten se euroviisulaulaja.

        Yhden asian olen huomannut YTM kavereissani. He eivät välitä ulkonäöstään pätkääkään, tarkoitan siis sitä että he eivät todellakaan mieti mitä mieltä joku nainen on heidän ulkonäöstään, he pitävät sitä itsestäänselvyytenä että sillä ei ole naiselle mitään väliä ja oikeassa ovat.

        He näkevät vain miehen ja naisen ja seksuaalisen suhteen ja niitä he myös saavat. Enkä ole koskaan kuullut heidän naistensa kehuva näiden miesten ulkonäköä, kehuvat ihan muita asioita.

        Kamunainenkin on seurustellut noin 30 miehen kanssa ja kaikki ovat olleet eri näköisiä ja kokoisia. On ollut läskiä, laihaa, pitkää. pätkää jne. yhtään miesmallia ei tosin joukkoon mahdu.

        Miehen ei edes kuulu näyttää hyvältä. Mies, jolla ei muuhun rahkeet riitä alkaa trimmamaan kroppaansa ja ne "hyvännäköiset"miehet olivat pohjasakkaa jo antiikin kreikassa ja roomassa orjina, sotilaina, gladiaattoreina jne. Ja rumat ja läskit miehet hallitsivat ja panivat kauniita naisia.


    • Nöff Nöff

      Kyl nainen lähtee rehveil jos mies avaa suunsa.
      Jos tämmöneki hylkiö saa ni miksette te?

    • Komea sähköasentaja

      "niin on": Olet oikeassa siinä, että tärkeintä on ulkonäkö. Se ei kuitenkaan ole kaikki kaikessa.

      Tottakai siitä on hyötyä ja plussaa siinä, alkaako nainen suhteeseen, mutta sitten ne muut asiat alkaa painaa kunhan on paneskeltu se parin kuukauden "kuherruskuukausi"...

      Koska meillä hyvännäköisillä mutta elämänkilpailussa (esim. koulutuksen ja työn status) heikommin menestyneillä miehilläkin nälkä kasvaa syödessä mutta ei niihin itseä kiinnostaviin hyvännäköisiin naisiinkaan pääse sitten käsiksi välttämättä.

      Loppujen lopuksi sama saatko unelmanaiselta seksiä muttet pitkää suhdetta (lue: lapsia), vai oletko täysin ilman seksiä ja suhdetta, jos tavoitteena saada se unelmien kumppani ja täydellinen elämä joka tapauksessa.

    • mitäs valitat.....

      Samahan se on miesten kanssa. Nainen kelpaa vain ulkonäkönsä takia. Miksi valitat?

      • valitan, valitan

        Totta se on että miehen ulkonäkö on tosi tärkeää naisille. Ulkonäkö, itsevarmuus ja pituus, siinä ne kolme tärkeintä.

        Naisen ulkonäkö on myös tärkeää miehelle, ulkonäkö, ulkonäkö, nuoruus. Mutta tähän on ihan biologinen syy. Kaunis ja nuori nainen on seksuaalisesti kiinnostavampi ja tämä on miesten geeneihin kirjoitettu ja tapahtuu automaattisesti miehen voimatta sille itse mitään.

        Nainen haluaa "komean" itsevarman miehen rinnalleen ei seksin takia vaan ihan muista syistä. Mies on naiselle eräänlainen statussymboli joka kertoo naisen onnistumisesta ja asemasta muille naisille. Millainen sitten on komea mies ? Tämä on ihan kulttuurisidonnaista ja voi vaihdella ihan ajan hengen mukaan. Esimerkiksi arabimiehiä aniharva länsimainen nainen pitää nykyään komeina johtuen populaarikulttuurin antamasta kuvasta. Miehen pituus taas säilyy universaalisesti tärkeänä samoin kuin itsevarmuus.


      • 15+12
        valitan, valitan kirjoitti:

        Totta se on että miehen ulkonäkö on tosi tärkeää naisille. Ulkonäkö, itsevarmuus ja pituus, siinä ne kolme tärkeintä.

        Naisen ulkonäkö on myös tärkeää miehelle, ulkonäkö, ulkonäkö, nuoruus. Mutta tähän on ihan biologinen syy. Kaunis ja nuori nainen on seksuaalisesti kiinnostavampi ja tämä on miesten geeneihin kirjoitettu ja tapahtuu automaattisesti miehen voimatta sille itse mitään.

        Nainen haluaa "komean" itsevarman miehen rinnalleen ei seksin takia vaan ihan muista syistä. Mies on naiselle eräänlainen statussymboli joka kertoo naisen onnistumisesta ja asemasta muille naisille. Millainen sitten on komea mies ? Tämä on ihan kulttuurisidonnaista ja voi vaihdella ihan ajan hengen mukaan. Esimerkiksi arabimiehiä aniharva länsimainen nainen pitää nykyään komeina johtuen populaarikulttuurin antamasta kuvasta. Miehen pituus taas säilyy universaalisesti tärkeänä samoin kuin itsevarmuus.

        Miehen valinta on naistenkin geeneissä kirjoitettu, komein fiksuin "kovin" on se joka antaa parhaimmat geenit lapsille, joten turha valita. Ei oli kovin älyllistä perustella miesten valintoja geeneillä mutta naisten valintoja pinnallisilla mieltymyksillä, se puhuu sun huonosta taidosta käyttää aivosoluja ja elää muiden puheiden mukaan pinnallisessa populaarikulttuurissa.


      • valitan, valitan
        15+12 kirjoitti:

        Miehen valinta on naistenkin geeneissä kirjoitettu, komein fiksuin "kovin" on se joka antaa parhaimmat geenit lapsille, joten turha valita. Ei oli kovin älyllistä perustella miesten valintoja geeneillä mutta naisten valintoja pinnallisilla mieltymyksillä, se puhuu sun huonosta taidosta käyttää aivosoluja ja elää muiden puheiden mukaan pinnallisessa populaarikulttuurissa.

        Totta tuokin että "Miehen valinta on naistenkin geeneissä kirjoitettu, komein fiksuin "kovin" on se joka antaa parhaimmat geenit lapsille". Mutta naisten mieltymyksiä ohjaavat myös opitut, siinä ajassa vaikuttavat, kulttuurisidonnaiset trendit. Minkänäköinen on se joka antaa parhaimmat geenit lapsille. Kuten sanoin niin miehen pituus on universaali suure. Komeus, fiksuus ja kovuus taas määritellään ihan siinä yhteisössä ja ajassa. Esimerkiksi 50 -luvun ihannemies on ihan erilainen kuin nykyään 2000 -luvun ihannemies.

        Pinnallisissa mieltymyksissä ei ole mitään tuomittavaa. Mutta siinä on että niitä ei haluta tunnustaa vaikka ne voidaan helposti tunnistaa on.


      • Naisasialooseri.

        Kyllä, mutta mies saa olla visuaalinen, se on itsestäänselvyys. Naisen taas kuuluu katsoa miehessä ihan muita asioita, on täyisn luonnotonta arvioida miestä ulkonäkön perusteella. Miehen tason määräävät ihan muut asiat.

        Ihan sama kun minä miehenä baarissa sanoinsin kaverilleni, että mikähän tuon naisen koulutus on, paljonkohan se tienaa, onkohan se porukan johtaja jne. löytyykö siltä luonnetta? Eikö kuullostakkin aika luonnottomalta ja omituiselta?

        Miehet katsovat persettä ja tissejä sekä naamaa ja tietysti ikää ja arvioivat naista sen perusteella kuten on täysin luonnollista. Nainen on koriste-esine ja mies on työkone.

        Miehen ulkonäkö on vähän kuin tietokoneen kuoret, voihan sitä samaan hintaan ottaa tyylikkäästi maalatut kuoret sen harmaan sijaan kunhan suorituskyvystä ei tingitä pätkääkään.

        Kaikki menestyneet miehet ja suurmiehet ovat/ovat olleet rumia, mikä lisää heidän uskottavuuttaan huomattavasti."hyvännäköinen"mies taas kelpaa parhaiten homobaarin tankotanssijaksi.

        Kyllä minäkin yöelämässä osoitan rispektiä isoja rumia miehiä kohtaan, välilä toki puolileikilläni vittuilen,kiiltokuvapoikaa lataan turpaan niin että veri lentää, tosin yleensä jo pelkkä julma katseeni riitää, ovat meinaan aikamoisia pelkureita nuo neitipojat.


      • Itärajan ätmi
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Kyllä, mutta mies saa olla visuaalinen, se on itsestäänselvyys. Naisen taas kuuluu katsoa miehessä ihan muita asioita, on täyisn luonnotonta arvioida miestä ulkonäkön perusteella. Miehen tason määräävät ihan muut asiat.

        Ihan sama kun minä miehenä baarissa sanoinsin kaverilleni, että mikähän tuon naisen koulutus on, paljonkohan se tienaa, onkohan se porukan johtaja jne. löytyykö siltä luonnetta? Eikö kuullostakkin aika luonnottomalta ja omituiselta?

        Miehet katsovat persettä ja tissejä sekä naamaa ja tietysti ikää ja arvioivat naista sen perusteella kuten on täysin luonnollista. Nainen on koriste-esine ja mies on työkone.

        Miehen ulkonäkö on vähän kuin tietokoneen kuoret, voihan sitä samaan hintaan ottaa tyylikkäästi maalatut kuoret sen harmaan sijaan kunhan suorituskyvystä ei tingitä pätkääkään.

        Kaikki menestyneet miehet ja suurmiehet ovat/ovat olleet rumia, mikä lisää heidän uskottavuuttaan huomattavasti."hyvännäköinen"mies taas kelpaa parhaiten homobaarin tankotanssijaksi.

        Kyllä minäkin yöelämässä osoitan rispektiä isoja rumia miehiä kohtaan, välilä toki puolileikilläni vittuilen,kiiltokuvapoikaa lataan turpaan niin että veri lentää, tosin yleensä jo pelkkä julma katseeni riitää, ovat meinaan aikamoisia pelkureita nuo neitipojat.

        Millä salilla oikeen käyt? Meinaan että näin tässä taannoin pituisesi At-miehen pullistelemassa eräällä Lappeenrannan salilla.


      • Naisasialooseri.
        Itärajan ätmi kirjoitti:

        Millä salilla oikeen käyt? Meinaan että näin tässä taannoin pituisesi At-miehen pullistelemassa eräällä Lappeenrannan salilla.

        Tänään tulen lappeenrantaan baariin. Tarjoan kaljan jos näet minut.


      • Itärajan ätmi
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Tänään tulen lappeenrantaan baariin. Tarjoan kaljan jos näet minut.

        Enpä nähnyt, olit ilmeisesti ilonassa ja itse pyörin pubeissa..en näet voi sietää ilonan ovimiehiä, jäi ilmainen kalja siis välistä..


    • etsipä

      samannäköistä
      kuin itse

    • Pah!!

      Ei pidä paikkaansa. Pah!! on nätti nainen ja kiinnostuu miehistä, joiden persoona on kiinnostava.

      Luulenpa että molemmissa, naisissa ja miehissä, on niitä ulkonäkökeskeisiä. Kyllä vaan itse tykkään miehistä, jotka on fiksuja ja joilla on hyvä sydän. Tärkeintä on se, että on jotain kemiaa, ihastusta, tunnetta..

      • valitan, valitan

        Kaikki ihmiset ovat enemmän tai vähemmän ulkonäkökeskisiä. Kauniit enemmän, rumat vähemmän. Johtuen ihan käytännön pakosta.

        Kuin sanot että "Tärkeintä on se, että on jotain kemiaa, ihastusta, tunnetta.. " niin luulen että tiedostamattasi sitä kemiaa, ihastusta, tunnetta syntyy ensin ja helpoiten niiden komeiden, itsevarmojen miesten kanssa.

        Jos naiset ei olisi yhtä ulkonäkökeskisiä kuin miehet niin silloinhan me näkisimme tosi paljon "epäsuhtaisia" pareja lyhyt ruma mies ja kaunis nainen. Näitä näkee vain silloin kun mies on joku julkkis tai rahamies.


      • Höpöhöpöä
        valitan, valitan kirjoitti:

        Kaikki ihmiset ovat enemmän tai vähemmän ulkonäkökeskisiä. Kauniit enemmän, rumat vähemmän. Johtuen ihan käytännön pakosta.

        Kuin sanot että "Tärkeintä on se, että on jotain kemiaa, ihastusta, tunnetta.. " niin luulen että tiedostamattasi sitä kemiaa, ihastusta, tunnetta syntyy ensin ja helpoiten niiden komeiden, itsevarmojen miesten kanssa.

        Jos naiset ei olisi yhtä ulkonäkökeskisiä kuin miehet niin silloinhan me näkisimme tosi paljon "epäsuhtaisia" pareja lyhyt ruma mies ja kaunis nainen. Näitä näkee vain silloin kun mies on joku julkkis tai rahamies.

        Ei kenelläkään mitään pakkoa ole. Kauniit ihmiset eivät ole sen pinnallisempia kuin muutkaan, ei kannata liikaa yleistää tätä asia minkään typerän stereotypian pohjalta. Tiedän monia kauniita naisia joilla on ihan tavalliset kumppanit.


    • Mies31v

      Totta.

      Tänään poistin 50 naista facesta. Jätin vain ne jotka kyselivät ja miettivät minua, kun olin 10kiloa lihavampi. Loput poistan ihan yhtä helposti kun kävelen kohti vihreitä valoja.

      Laitoin kuvani eräälle sivustolle. Sain 9,3 keskiarvon. Naisilta yli 1000 ääntä.

      Juuri vietin parasta aikaa ikinä erään osastossa eläneen ihmisen kanssa. Hän ymmärsi. Oma rakas veljeni(osastolla ja sekaisin koska naiset). Sain hänet rakastamaan elämää ensimmäisen kerran yli vuoteen, hän sanoi.

      P.S. voin kyllä erikseen vittuilla jokaisen naisen yksitellen, jos ei kelpaa se fakta että kaikki naiset on jollain tapaa aivan vitun perseestä.

      • sairaita olette täällä

        Jos kerran kaikki naiset on niin vitun perseestä, niin mitä te niitä enää katselette? Siitä vaan toimiin veljesi kanssa ja loppuu paskanjauhanta täälläkin.


    • ei ole

      Olisiko paras jos jättäisi tuon pohdinnan siitä mikä kelpaa ja mikä ei, vaan alkaisi toteuttaa asioita ihan käytännössä. Menee ulos ja puhuu ensimmäiselle naiselle joka kiinnostaa ja ottaa selville mikä sopii ja mikä ei. Ja tekee sitä niin kauan että kyllästyy ja menee sitten elämässä eteenpäin. Aivan sama mitä joku nainen ajattelee ulkonäöstäsi. Se on tärkeämpää mitä itse ajattelet siitä.
      Jos luulet että tatuointi auttaa niin tatuoi itsesi umpeen ja lähde siitä.
      Voi olla että komealle on helpompaa löytää kiinnostunut nainen, mutta kaikki on ihan samojen ongelmien edessä aina joskus.
      Sinä olet elämäsi päähenkilö eikä joku toinen.
      Lopeta marmatus ja ryhdy toteuttamaan elämääsi.
      Kiitos

    • Nainen,joka

      valitsee miehen ulkonäön perusteella pitäisi mielestäni kiinnittää auton peräkoukkuun ja vetää kolmenkympin vauhtia kuivalla asfaltilla niin kauan kunnes koukussa roikkuvat enää käsien tyngät. Sitten heittää ne varoitukseksi muille naisille ja sanoa, että tämä seuraa pinnallisuudesta.

      Mies, joka valitsee naisen ulkonäön perusteella on normaali terve heteromies ja haluaa saada kauniita tyttölapsia. Varsinkin ruman miehen kannattaa ottaa mahdollisimman kaunis nainen, jottei vain tule turhakkeita eli rumia tyttölapsia.

      • hakeudu hoitoon

        Sairasta puhetta. Haukutte täällä jännämiehiä ja ihan yhtä väkivaltaisia ajatuksia haudotte omissa sairaissa päissänne.


      • 17+3
        hakeudu hoitoon kirjoitti:

        Sairasta puhetta. Haukutte täällä jännämiehiä ja ihan yhtä väkivaltaisia ajatuksia haudotte omissa sairaissa päissänne.

        Kateuttahan se on. Haluttaisiin olla jännämiehiä mutta kun rahkeet ei riitä. Enemmän ne jännämiehet palstaätmejä kiinnostavat kuin naiset, niitä ne miettivät ja niistä puhuvat ja fantasioivat. Homoeroottinen palsta.


      • Naisasialooseri.
        hakeudu hoitoon kirjoitti:

        Sairasta puhetta. Haukutte täällä jännämiehiä ja ihan yhtä väkivaltaisia ajatuksia haudotte omissa sairaissa päissänne.

        Jännämiehellä voi olla tilillään paljon väkivaltarikoksia, mutta kuitenkin ne ylivoimaisesti kaikista julmimmat väkivallanteot ovat pienten ruminen, sosiaalisesti kyvyttömien miesten suorittamia.

        Jännämies tuskin myöskään fantasioi jatkuvasti naisen keittämisestä elävältä tai tämän pään murskaamisesta keskiaikaisella headcrusherilla kuten minä teen.


    • Kumoan kyllä väittämän, että vain viehättävät miehet sais naisii. Sen näkee kaduillakin että jopa rumilla miehillä voi olla jopa viehättävä nainen

    • makujaonmonia

      Miten se miehen jännämiehisyys ulkonäköön liittyy?;;)

    • nyfnyfnyf

      Olen kyl ihastunut mieheen joka ei ollut yhtään mun makuun sopiva. En aluksi edes rekisteröinyt kyseistä miestä niin kuin mies-mielessä. Jouduin hänen kanssa tiivisen tekemiseen töiden takia ja tajusin kuinka älykäs hän on, alkoi jopa sellainen kipinöinti kehossa. Nyt kyl katselen miestä eri lailla :) harmi vaan hän on varattu.

      • Naisasialooseri.

        Naiset siis kiinnostuvat samoista miehistä ja juuri siksi he ovat varattuja.


      • hu0h
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Naiset siis kiinnostuvat samoista miehistä ja juuri siksi he ovat varattuja.

        Sama se pätee miehillä.


    • Ösösöe

      Uskotko ap oikeasti tuohon? Etköhän sinä halua vain provosoida täällä, niin kuin kaikki muukin tällaisten viestiketjujen aloittajat. Vastaan silti tylsistyneenä trollaukseesi. Tottakai naisilla on erilaisia mieltymyksiä, eivät kaikki pidä tatuoiduista "jännämiehistä", ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa, vaikka ulkonäkökin merkitsee toki aina jotain ja komeus on aina plussaa. Jos minä yhtään naisia tunnen, niin asia lienee jotakuinkin näin.

    • Nöff Nöff

      Se on sitä evoluutioo et naiset valittee terveet miehet suukuu jatkamaan ja sairaat jäävät yksin. Mikä eikyl paikkaansa pidä nykymaailmassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      71
      3319
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3150
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      39
      2634
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2042
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      311
      1853
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1835
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1745
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      127
      1407
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1251
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1238
    Aihe