Olisitko homo?

miiiii

Olemme lesboja, koska olemme naisia ja kiinnostuneita naisista. Mutta entäs jos olisit mies? Olisitko hetero vai homo? Oletko kiinnostunut naisista siksi, koska nimenomaan naiset ovat niin ihania, ja naiseus on se mikä sinua viehättää? Vai onko pointti siinä, että olet kiinnostunut samasta sukupuolesta jota itse olet? Onko samanlaisuus ja tietynlainen tasavertaisuus sinulle se juttu? Tai onko syy miksi rakastat juuri naisia joku aivan muu? Mua kiinnostaa tää aihe, ja olisi kiva jos kertositte miten itse koette asian.

Itse olisin miehenä homo. Perusteluna juuri se, että samankaltaisuus on se mikä kiinnostaa.

19

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väsyttääää

      Mun minuus on mun aivoissa eli jos mun aivot siirrettäis miehen kroppaan, niin pitäisin edelleen naisista. Olisin siis heteromies. Olisin edelleen sama khmine eri kropalla. Paitsi ehkä oisinki siinä tapauksessa transnainen, joka tuntee vetoa naisiin. Koska identifioidun nytkin naiseksi.. eli jos nää mu aivot joutuis nyt miehen vartaloon, en tuntis sitä kroppaa omaksi. Vaan olisin edelleen nainen, joka tykkää naisista. Transnainen ja lesbo.

      Jos taas olisin syntyny ihan eri aivoilla ja alun perinkin biologiselta sukupuoleltani mieheksi, on ihan mahdotonta sanoa oisinko homo vai bi vai hetero vai mikä.

      Menipä kyllä filosofoinniksi. Nyt taitaa olla parempi painaa tää pieni, sievä homopääni tyynyyn ja uneksia sateenkaaren värisistä yksisarvisista.

    • josjajos

      Perustella e osaa,mutta naisesta tykkäisin vaikka olisin mies.
      Se vaan tuntuu siltä.

    • f*ck

      perustuuko lesbous sille että nainen on niin ihana? Tai että naiseus on mahtavaa? Mä pidän muutamaa miestäkin tosi mahtavana tyyppinä mutta ei mulla heteroseksuaalisia ajatuksia itsestäni kyllä ole.
      Joten mun on tähän jännään vastattava että syy on jokin muu. Voisin rohkeasti jopa väittää etten ole kokenut hurjasti valintatilanteita joissa voisin päättää olenko hetero vai en. Joten kenekään naiseus, tai persoona ei ole käännyttänyt mua toistaiseksi mihinkään suuntaan.
      Tasavertaisuus, jos näin olisi, luultavasti en olisi lesbo.
      Mikä pointti on seksuaalisuudella, luultavassti se että ihmisen elämä olisi liian helppoa ellei sitä olisi.

      • miiiii

        Harmi jos annoin sellaisen kuvan, että ajattelen lesbouden olevan valinta. En ajattele. Minulle lesbous on vain yksi ominaisuuksistani, aivan kuten sekin että pidän suolaisesta enemmän kun makeasta. En ole sitäkään valinnut, enkä voi sitä muuttaa. Ei sillä, että kumpaakaan edes haluaisin muuttaa.

        Pohjimmainen syy lesbouteen ei ole naisten ihanuus, eikä mikään noista kysymyksissäni luettelemistani asioista. En silti usko, että kaikki lesbot pitävät naisista samalla tavalla ja samoista syistä. Kyseessä oli vain minusta itsestäni kiinnostava ajatusleikki, ei mitään sen kummempaa.


      • f*ck
        miiiii kirjoitti:

        Harmi jos annoin sellaisen kuvan, että ajattelen lesbouden olevan valinta. En ajattele. Minulle lesbous on vain yksi ominaisuuksistani, aivan kuten sekin että pidän suolaisesta enemmän kun makeasta. En ole sitäkään valinnut, enkä voi sitä muuttaa. Ei sillä, että kumpaakaan edes haluaisin muuttaa.

        Pohjimmainen syy lesbouteen ei ole naisten ihanuus, eikä mikään noista kysymyksissäni luettelemistani asioista. En silti usko, että kaikki lesbot pitävät naisista samalla tavalla ja samoista syistä. Kyseessä oli vain minusta itsestäni kiinnostava ajatusleikki, ei mitään sen kummempaa.

        eli haluat kysyä mitä pidät naisessa? Ehkä mä nyt olen tyhmä kun en ymmärrä mitä haet takaa. Ei samoista syistä tai samalla tavalla, muakin nyt kiinnostaa sun ajatusleikki. Mitä tuohon pitäisi vastata. Jospas sä vastaat ensin niin ehkä se aukaisee tota mulle pikkaisen enemmän. Koska en ymmärrä miten eri tavalla pidän naisista tai miten eri syistä kuin esim sinä. Ellet sitten tarkoita mitä pidät naisessa, jolloin vastaus on persoonasta, älykkyydestä, luovuudesta, kunninanhimosta, seikkailumielestä. Näitä samoja asioita pidän myös miehessä, mutta en romanttisessa mielessä syty jos miehessä on näitä ominaisuuksia.
        Mutta mistä syystä pidän naisista, se on nyt mulle mysteeri mitä sillä haetaan takaa.


      • miiiii
        f*ck kirjoitti:

        eli haluat kysyä mitä pidät naisessa? Ehkä mä nyt olen tyhmä kun en ymmärrä mitä haet takaa. Ei samoista syistä tai samalla tavalla, muakin nyt kiinnostaa sun ajatusleikki. Mitä tuohon pitäisi vastata. Jospas sä vastaat ensin niin ehkä se aukaisee tota mulle pikkaisen enemmän. Koska en ymmärrä miten eri tavalla pidän naisista tai miten eri syistä kuin esim sinä. Ellet sitten tarkoita mitä pidät naisessa, jolloin vastaus on persoonasta, älykkyydestä, luovuudesta, kunninanhimosta, seikkailumielestä. Näitä samoja asioita pidän myös miehessä, mutta en romanttisessa mielessä syty jos miehessä on näitä ominaisuuksia.
        Mutta mistä syystä pidän naisista, se on nyt mulle mysteeri mitä sillä haetaan takaa.

        Hmmm... Mitenhän mä nyt tän asian esittäisin.

        Mä pidän naisissa aikalailla samoista piirteistä kun sinäkin. Samalla tavalla ne piirteet miehessä ei herätä mussakaan romanttisia tunteita. Miksi ne piirteet naisessa herättävät tunteita, kun samat asiat miehessä eivät? Jos unohtaa nyt vastauksista sen itsestäänselvyyden, että on lesbo ja miettii sen sijaan sitä mikä muu naisissa on enemmän, paremmin tai merkityksellisempää kuin miehissä. Mulle näiden mua viehättävien piirteiden ja lesboudesta johtuvan romanttisen ja seksuaalisen kiinnostuksen lisäksi naisen kanssa koettu samanlaisuus on merkittävä tekijä. Tästä olen tehnyt johtopäätöksen, että jos olisin miespuolinen versio itsestäni, olisin homo. Nimenomaan siksi, että samanlaisuus on se mikä minuun vetoaa. Koen olevani enemmän homoseksuaali kuin lesbo. Toki olen molempia. Lesbous vain määrittelee sekä minut, että kiinnostuksen kohteeni naisiksi. Homoseksuaalisuus kertoo mielestäni paremmin seksuaalisesta suuntautumisestani. Olen kiinnostunut samasta sukupuolesta, riippumatta siitä, mitä sukupuolta olen.

        En kuitenkaan usko, että kaikki lesbot olisivat kuten minä, ja monella on varmasti jotain muuta siinä missä mulla se samanlaisuus. Useampi tuttava on sanonut, että rakastaa nimenomaan naisia, ja miehinä olisivat ehdottomasti heteroita. Tästä siis kysymys, että olisitko miehenä, tai miespuolisena versiona itsestäsi, homo vai hetero? Ja perusteluja kuulen tietenkin mielelläni.

        Jos asia ei auennut vielä tästäkään, niin luultavasti en osaa tämän paremmin asiaa selittää.


      • f*ck
        miiiii kirjoitti:

        Hmmm... Mitenhän mä nyt tän asian esittäisin.

        Mä pidän naisissa aikalailla samoista piirteistä kun sinäkin. Samalla tavalla ne piirteet miehessä ei herätä mussakaan romanttisia tunteita. Miksi ne piirteet naisessa herättävät tunteita, kun samat asiat miehessä eivät? Jos unohtaa nyt vastauksista sen itsestäänselvyyden, että on lesbo ja miettii sen sijaan sitä mikä muu naisissa on enemmän, paremmin tai merkityksellisempää kuin miehissä. Mulle näiden mua viehättävien piirteiden ja lesboudesta johtuvan romanttisen ja seksuaalisen kiinnostuksen lisäksi naisen kanssa koettu samanlaisuus on merkittävä tekijä. Tästä olen tehnyt johtopäätöksen, että jos olisin miespuolinen versio itsestäni, olisin homo. Nimenomaan siksi, että samanlaisuus on se mikä minuun vetoaa. Koen olevani enemmän homoseksuaali kuin lesbo. Toki olen molempia. Lesbous vain määrittelee sekä minut, että kiinnostuksen kohteeni naisiksi. Homoseksuaalisuus kertoo mielestäni paremmin seksuaalisesta suuntautumisestani. Olen kiinnostunut samasta sukupuolesta, riippumatta siitä, mitä sukupuolta olen.

        En kuitenkaan usko, että kaikki lesbot olisivat kuten minä, ja monella on varmasti jotain muuta siinä missä mulla se samanlaisuus. Useampi tuttava on sanonut, että rakastaa nimenomaan naisia, ja miehinä olisivat ehdottomasti heteroita. Tästä siis kysymys, että olisitko miehenä, tai miespuolisena versiona itsestäsi, homo vai hetero? Ja perusteluja kuulen tietenkin mielelläni.

        Jos asia ei auennut vielä tästäkään, niin luultavasti en osaa tämän paremmin asiaa selittää.

        ymmärsin nyt paremmin, jos olisin homo rakastaisin luultavammin ihmistä joka olisi älykäs, luova, jne. Mä en ole ikinä kokenut rajoitteita mitä tunnen ja kehen tunnen. Mulle se rakkaus on aina ollut Se juttu. Se on kohdistunut naisiin, mutta täytyy sanoa ettei mun naiset ole olleet siitä perinteisemmästä päästä. Ja se oikea jonka löysin, ei kyllä ihan yleisiin kategorioihin soljahda. Mä pidä naisista siinä ettei heillä ole sellaista tuhoamisluonnetta vaan enemmänkin elämää kaitseva. En usko että maailmassa olisi niin paljon pahaa jos täällä olisi naisia pelkästään. En nyt sano että naiset on enkeleitä mutta sellainen munalla ajattelu uupuu heiltä.

        Miespuolisena versiona itsestäni luultavasti rakastaisin toista miestä, koska naisista saattaisi olla haasteellista löytää kaikin puolin inspiroiva yksilö. Silloin mua tuskin itseäni haittaisi vaikka ajattelisin sillä munallakin.

        Taidan siis olla samoilla linjoilla sun kanssa, ei ihme etten heti ymmärtänyt sua.


    • en ymmärrä

      Luulempa, että jos nyt aivoni ja minuuteni menisis miehen vartaloon, olisin joko transnainen ja lesbo tai heteromies, koska pidän naisista.
      En kyllä ymmärrä, että miten se, että minuuteni tälläisenään olisikin miehen vartalossa, yhtäkkiä saisi minut kääntymään miehiinpäin, koska itsellänikin on miehen keho, että taustalla olisi ennen kaikkea viehtymys omaan sukupuoleen, eikä jompaan kumpaan sukupuoleen.

      Kyllä minä ainakin omissa aivoissani ja minuudessani olen viehtynyt naisiin, en omaan sukupuoleeni, vaan ainoastaan naisiin, riippumatta siitä kumpaa sukupuolta itse edustaisin.

      En ymmärrä aloittajan lähtökohtaa, että ihminen valitsisi mieltymisensä omaan sukupuoleen pohjautuen, vaan kyllä se ihastus määräytyy sen toisen ihmisen sukupuolen perusteella. Silloinhan se tarkoittaisi, että jos aloittaja haluaisi pitää miehistä, mutta kun ei voi omasta lähtökohdastaan pitää kuin samasta sukupuolesta kuin itse on, pitääkseen miehistä, aloittajien tulisi ensin itse korjata sukupuolensa. Outo ajatus.

      • miiiii

        Jos minun aivoni ja minuuteni vaihtuisivat miehen kroppaan, pitäisin minäkin edelleen naisista. En ajatellut kysyessäni, että yhmiset ymmärtäisivät kysymyksen niin että vain vartalo muuttuisi. Tarkennus lienee paikallaan. Tarkoitin kysyä, että mikä olisi seksuaalinen suuntautumisesi, jos olisit miespuolinen versio itsestäsi. Kokisit siis itsesi mieheksi miehen kropassa. Persoonallisuutesi pysyisi kuitenkin samana. Arvostaisit samoja asioita ja pitäisit siitä mistä nytkin. Myöskin seksuaalinen suuntautumisesi olisi sama kuin nyt. Olisit siis homo, jos koet itsesi ensisijaisesti homoseksuaaliksi, tai hetero, jos koet että seksuaalisen kiinnostuksen kohteesi on nimenomaan naiset riippumatta siitä mikä tai kuka olet.


    • biseksuaali69

      Minä olisin käänteisesti biseksuaali, joka pitää omasta sukupuolesta eniten. Arvioin tämän enimmäkseen sen perusteella että nuorempana ja vielä silloin tällöin nykyäänkin olen fantasioinut olevani mies ja suhteessa miehen kanssa. Nythän minä olen nainen, joka suosii muita naisia. Mutta minä siis identifioin itseni enemmän bi:ksi kuin lesboksi. Enemmän joustavuutta...

    • 99+99

      Olisin varmasti heteromies ja ehkä onnellisempi siinä mielessä että olisi helpompaa vokotella niitä kaikkia ihania heteronaisia;) toisaalta en tiedä pitäisinkö itsestäni siinä "roolissa".

    • olisin transsulepakko

      Olisin varmasti transnainen ja lesbo tai vähintäänkin transvestiitti ja kiinnostunut naisista. Miehet ei kiinnosta, koska ovat niin härskejä, sovinistisia, ovat pelkän pillun perään ja ajattelevat pelkästään alapäällään. Toki sellaisiakin älykkäitä miehiä on, jotka ajattelevat älyllisiäkin asiota, mutta mielestäni harvassa. Tietysti eivät kaikki naisetkaan kovin älykkäitä ole, mutta useimmat eivät sentään niin härskejä. Naisen vartalo on kuitenkin aina kauniimpi ja pehmeämpi sekä naisen tuoksu aina mukavampi. Miehen vartalo ja sukupuolielimet eivät kiehdo tippaakaan. Miehinen maailma on kovempi, kylmempi ja huomattavasti härskimpi. Naisetkin osaavat toki olla erittäin julmia varsinkin toisilleen, mutta sanotaanko näin, että se härskiys ja naisten seksuaalinen hyväksikäyttö miehissä, se se vasta on etovaa. Naiset ovat useimmille vain panopuita.

    • 808080808080

      Kyllä minä olisin homo, homppelipojathan on aivan ihania. Nautin heidän seurastaan tosi paljon näin lepakkonakin :D

    • ei ole pulaa ei

      Heteromies ei ainakaan kannattaisi olla, sillä heistä on ylitarjontaa heteronaisten keskuudessa. Siinä missä heteronainen saa nettitreffeillä saman tien muutama sata vastausta heteromiehiltä niin heteromies saa muutaman vastauksen tai korkeintaan kourallisen. Heteronaisilla on varaa mistä valita, riittää kun levittää haaransa niin miehiä riittää. Toista se on heteromiehillä. Lisäksi jos et ole erityisen komea, mukava tai sosiaalinen niin vientiä ei ainakaan riitä. Ainoastaan ikämiehistä vissiin on hieman enemmän pulaa ikänaisten keskuudessa, ehkä. Sekin osittain sen takia, että miehet yleensä kuolaavat nuorten naisten perään eikä vanhemmat naiset kiinnosta tai sitten ovat ukkomiehiä tai kuolleet...

    • diipadaapu

      Heteromies. Pidän naisista nyt, ja vaikka jalkojeni välissä olisikin jotain muuta, niin pitäisin yhä naisista.

    • näin.

      Olisin luultavasti biseksuaali, joka pitää enemmän naisista. Harrastaisin seksiä joskus miesten kanssa vain siksi, että olisi mukavaa pistää mies polvilleen imemään k*rpääni, niin härskiltä kuin tuo kuulostaakin. Miehenä nimenomaan toisen miehen "alistaminen" kiehtoisi minua. Suhteeni miesten kanssa olisivat siis pelkästään seksuaalisia ja harrastaisin niitä vain satunnaisesti. Rakastuisin ainoastaan naisiin ja olisin parisuhteessa vain naisten kanssa.

    • FemmeL

      Miehenä olisin hetero. Naisissa on vaan jotain semmosta ihanaa ja viehättävää :)

    • <50

      Wautsi Wau mikä ideaalitilanne se oliskin kun jalkojen välissä olisi killuttimet !!
      Vois kaikille uskotella olevansa taivaan lahja maailman naisille ja olla MIESTEN MIES.

      Ja mulla olis haaremi naisia ympärillä ja vähintään yks joka kyläpahasessa.

      Tietty sekin olis toivottavaa, että osais sitten käyttää oikein niitä saamiaan avuja...

    • ratkaisu

      Olisin naismainen homomies, joka tykkää muista naismaisista miehistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe