rentouttavaa lomaa

positiivisesti

Torstaina alanyaan 20 vuoden tauon jälkeen. 2 viikkoa ja pelkkää lepoa raskaasta työstä. Paikat valitsen varmaan vanhasta muistista mihin en joudu, osa basaarista ja sataman alue iltaruokailuja ajatellen. Aivan muualle taitaa käydä minun tie...ja on ystävällistä palvelua ja ihan joutenoloa kaikkiaan. Hyvää lomaa kaikille suomalaisille Turkkiin, ja positiivisella asenteella aina pärjää joka maailman kolkassa...

27

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuus paljastuu

      Hyvää matkaa vaan. Tuskin palaat lomaltasi yhtä hyvän tuulisena. Alanyan on vallannut vanhat akat, läskit ja rumat suomalaislortot legginsseissään. Saalistavat ostettavakseen nuoria baareissa työskenteleviä kurdipoikia. Hirveää katseltavaa. Lapsia en veisi Alanyaan enää ollenkaan. Itsekin vain myötähäpeä- ja humalahakuiselle matkalle.

      • ketjun aloittaja

        Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan ja kenenkään ulkoinen habitus ei kuulu minulle, oli mistä maasta tahansa. Itsetunto jo tässä iässä sen verran vahva,että huolehdin vain omasta itsestäni ja lomailusta parhaan kykyni mukaan. Yksi ja sama henkilö pommittaa näköjään tätä palstaa, edellä olevasta viestistä Se ilmenee hyvin. Hauskaa päivää hänelle, ja voisi vaihtaa jo genreä ja alkaa häiriköimään jotain muuta palstaa


    • ex-alanyalover

      Meidän perheemme teki myös täyskäännöksen Alanyan suhteen tämän palstan kirjoitusten perusteella. Alueesta ja lämmöstä pidämme, mutta jatkossa suuntaamme Kreetalle ja Kyprokselle. Edes mahdollisuus siihen, että lapsemme näkisi täällä kuvailtavaa touhua, niin ei sovi meille enää.

      • tyhmäkö

        Mikä on lortto?


      • Amaria1

        niin, tämä palstaan on erittäin luotettava tietolähde. kannattaa uskoa ja valita jokin toinen lomakohde. kumma kyllä, viime marraskuusta lähtien olen käynyt Alanyassa 4 kertaa, enkä ole törmännyt kertaakaan "legginsläskilorttoihin" niin kuin en muihinkaan täällä mainostettuihin ilmiöihin.


      • totus2
        Amaria1 kirjoitti:

        niin, tämä palstaan on erittäin luotettava tietolähde. kannattaa uskoa ja valita jokin toinen lomakohde. kumma kyllä, viime marraskuusta lähtien olen käynyt Alanyassa 4 kertaa, enkä ole törmännyt kertaakaan "legginsläskilorttoihin" niin kuin en muihinkaan täällä mainostettuihin ilmiöihin.

        Sama periaate, kuin pokeripöydässä. Jos et 20 minuuttiin huomaa kuka on paistikas, niin olet se itse. Siksi et huomaa, mitä ympärillä tapahtuu.


    • innostunut:)

      Hei ei kai kukaan oikesti muuta matkasuunnitelmiaan tuon yhden ja saman häirikön kirjoitusten perusteella. Raukka toistaa vaan itseään ja vastailee omiin kirjoituksiinsa. Itse olen lähdössä ensimmäistä kertaa Turkkiin syyskuussa ja odotan innolla matkaa :)

      • Oletko jo

        innosta märkänä?


      • höpöhöpöghgfj

        Tuskinpa kukaan niin tyhmä olisi, että tälläisen paskapalstan perusteella mitään päättää, tai jos joku oikeasti niin tekisi, ei niin tyhmien kannattaisikaan matkustaa minnekkään


      • tunut sonni :(

        Toiset peruu Alanyan matkoja ja toiset ostaa Alanyan matkoja tämän palstan paljastamien mummoikäisten pedomatkailijoiden vuoksi. Terve menoa vaan omiesi pariin. Kyllä se nuori kurdibaarilapsi löytyy sinullekin. Lisää tulee koko ajan uutta valikoimaa suomalaisille mummoille.


    • Matkustellut

      Ei tämän palstan Alanyan kirjotusten perusteella kannata vaihtaa matkakohdetta .
      Alanya on ihan hyvä matkakohde , kuin myös Kreikan tai Kyproksen matkakohteet.
      Mutta taitaa olla vaan edullisin näistä. Käynyt uuseesti näissä kaikissa kohteissa.

      • ,,,,,,,

        Kertokaa joka on se yksi ja sama henkilö joka täällä muka häiriköi ,Minusta täällä ei ole sellaista viesti ,jossa ei esintys asiatomuutta .täysin turhaa syyttää muita ,jos kerran itsekkin siihen syylistyy.


      • ,.,.,.,.,......
        ,,,,,,, kirjoitti:

        Kertokaa joka on se yksi ja sama henkilö joka täällä muka häiriköi ,Minusta täällä ei ole sellaista viesti ,jossa ei esintys asiatomuutta .täysin turhaa syyttää muita ,jos kerran itsekkin siihen syylistyy.

        En ymmärrä miksi pitää kaikki negatiiviset viesti tajuta väärin, eiköhän ne ole tarkotettu vain neuvoksi ensikertalaisille ,kuten miten suhtautua täysin sairaaseen tyrkyttämiseen mitä siellä on.Enkä usko että täällä kenenkään matkasuunitelmiin yritetään tehdä muutoksia.Jokainen Alanyassa käynyt tietää ,että paikasta löytyy hyviä ,että huonoja puolija .Kannaako joka asiasta vetää hernettä nenää ,minusta on vain kiva lukea erilaisia kokomuksia oli ne sitten hyviä tai negatiivisiä.


      • niin ni jaah
        ,.,.,.,.,...... kirjoitti:

        En ymmärrä miksi pitää kaikki negatiiviset viesti tajuta väärin, eiköhän ne ole tarkotettu vain neuvoksi ensikertalaisille ,kuten miten suhtautua täysin sairaaseen tyrkyttämiseen mitä siellä on.Enkä usko että täällä kenenkään matkasuunitelmiin yritetään tehdä muutoksia.Jokainen Alanyassa käynyt tietää ,että paikasta löytyy hyviä ,että huonoja puolija .Kannaako joka asiasta vetää hernettä nenää ,minusta on vain kiva lukea erilaisia kokomuksia oli ne sitten hyviä tai negatiivisiä.

        Kyllä ne leggins-neuvot kuuluisivat muoti/tyylipalstalle. Matkailun kanssa niillä ei ole mitään tekemistä, eikä etenkään Alanyan.Kyllä niitä legginsejä näkyy enemmän Pälkäneellä kuin helteisessä Alanyassa.


      • ....................
        niin ni jaah kirjoitti:

        Kyllä ne leggins-neuvot kuuluisivat muoti/tyylipalstalle. Matkailun kanssa niillä ei ole mitään tekemistä, eikä etenkään Alanyan.Kyllä niitä legginsejä näkyy enemmän Pälkäneellä kuin helteisessä Alanyassa.

        Pälkäne-palstalla voi ottaa esille ja keskustella Pälkäneen legginnsiongelmasta. Täällä Alanya.palstalla otamme kantaa Alanyan legginssiongelmaan. Ja erityisesti siihen, minkälainen ja -näköinen porukka niitä pitää siellä. Ja mitä varten ovat sinne matkustaneet? iso ongelma tällä hetkellä. Lapisiperheet eivät voi enää matkustaa Alanyaan. Vai haluaisitko pienten lastesi näkevän sitä julkista haureutta ja irstasta irvokkutta?


    • edelliselle

      Tuskin nämä sitä haureutta ja irstasta irvokkuutta kaduilla harrastavat, legginsseillä tai ilman. Mekin olemme menossa tuonne emmekä piittaa mitä muut tekevät.

      • Rahat paskaan

        Voin vain ihmetellä aloittajan väitettä siitä , että nämä olisivat vain yhden henkilön negatiivisia mielipiteitä Alanyasta tai Turkista yleensä.
        Hänen täytyisi olla todella nopea ja mielikuvitus rikas kirjoittaja.


      • ei legginsejä
        Rahat paskaan kirjoitti:

        Voin vain ihmetellä aloittajan väitettä siitä , että nämä olisivat vain yhden henkilön negatiivisia mielipiteitä Alanyasta tai Turkista yleensä.
        Hänen täytyisi olla todella nopea ja mielikuvitus rikas kirjoittaja.

        Ovatko leggings höpötykset mielestäsi jotain negatiivisia mielipiteitä??

        voi pyhä yksinkertaisuus!

        Miksiköhän sitten minä en ole moisiin kiinnittänyt huomiota?

        Ai niin, en istu suomibaarissa.

        Ja ne jotka Alanyassa ovat oikeasti käyneet, tietävät että siellä on niin kuuma ettei kyllä mitään legginsejä voi siinä kuumuudessa pitää


      • vai ei ole
        ei legginsejä kirjoitti:

        Ovatko leggings höpötykset mielestäsi jotain negatiivisia mielipiteitä??

        voi pyhä yksinkertaisuus!

        Miksiköhän sitten minä en ole moisiin kiinnittänyt huomiota?

        Ai niin, en istu suomibaarissa.

        Ja ne jotka Alanyassa ovat oikeasti käyneet, tietävät että siellä on niin kuuma ettei kyllä mitään legginsejä voi siinä kuumuudessa pitää

        Jus tulin neljän viikon lomalta Alanyasta ja kyllä legginsejä vain näki monella.


      • Amaria1
        ei legginsejä kirjoitti:

        Ovatko leggings höpötykset mielestäsi jotain negatiivisia mielipiteitä??

        voi pyhä yksinkertaisuus!

        Miksiköhän sitten minä en ole moisiin kiinnittänyt huomiota?

        Ai niin, en istu suomibaarissa.

        Ja ne jotka Alanyassa ovat oikeasti käyneet, tietävät että siellä on niin kuuma ettei kyllä mitään legginsejä voi siinä kuumuudessa pitää

        Kuumuutta tai ei niin pakko pitää. Ne on merkki siitä, millä asialla ollaan matkalla. Tosin ei tarvitsisi, trukkikuskityyppiset alhaalta ylöspäin levenevät naiset huomattaisiin kyllä muutenkin. Alanya on nykypäivän Sodoma & Gomorra. Lapsiperheille ja muille siveille neuvoisin valitsemaan jonkun toisen matkakohteen. Tuskin haluatte lapsenne saavan siitä näystä elinikäistä traumaa, kun kuitenkin tarkoitus on lomailla ja pitää hauskaa.


      • Kyllä vaan
        Amaria1 kirjoitti:

        Kuumuutta tai ei niin pakko pitää. Ne on merkki siitä, millä asialla ollaan matkalla. Tosin ei tarvitsisi, trukkikuskityyppiset alhaalta ylöspäin levenevät naiset huomattaisiin kyllä muutenkin. Alanya on nykypäivän Sodoma & Gomorra. Lapsiperheille ja muille siveille neuvoisin valitsemaan jonkun toisen matkakohteen. Tuskin haluatte lapsenne saavan siitä näystä elinikäistä traumaa, kun kuitenkin tarkoitus on lomailla ja pitää hauskaa.

        Seksiturismi on pilannut koko paikan...


      • Amaria1
        Amaria1 kirjoitti:

        Kuumuutta tai ei niin pakko pitää. Ne on merkki siitä, millä asialla ollaan matkalla. Tosin ei tarvitsisi, trukkikuskityyppiset alhaalta ylöspäin levenevät naiset huomattaisiin kyllä muutenkin. Alanya on nykypäivän Sodoma & Gomorra. Lapsiperheille ja muille siveille neuvoisin valitsemaan jonkun toisen matkakohteen. Tuskin haluatte lapsenne saavan siitä näystä elinikäistä traumaa, kun kuitenkin tarkoitus on lomailla ja pitää hauskaa.

        Joku mielikuvitukseton olento kirjoittaa nimimerkilläni. Tämä Amaria 1 on mies, toisin kuin minä. Lapset traumatisoituvat kyllä varmasti, kun ennakkoluuloiset ja sivistymättömät vanhemmat syöttävät heille omia harhojaan ja perverssejä ajatuksiaan. Alanya ei ole seksimatkakohde.


      • taatusti on
        Amaria1 kirjoitti:

        Joku mielikuvitukseton olento kirjoittaa nimimerkilläni. Tämä Amaria 1 on mies, toisin kuin minä. Lapset traumatisoituvat kyllä varmasti, kun ennakkoluuloiset ja sivistymättömät vanhemmat syöttävät heille omia harhojaan ja perverssejä ajatuksiaan. Alanya ei ole seksimatkakohde.

        Alanya on seksituristi maa ,sen tietää jokainen.


      • Amaria1
        taatusti on kirjoitti:

        Alanya on seksituristi maa ,sen tietää jokainen.

        Me kielletään, jotka sitä harjoittavat. Ja syynä on se, että kotimaassamme ei haluta leimautua ja jatkossa petetty mieheni ei enää päästäisi lorttoporukalla liikenteeseen. Nytkin joudun jo piilottmaan legginssit matkatavaroistani


    • ei legginsejä

      Kai teillä sitten siellä suomibaareissa on tollanen meno, mutta onneksi vältyn itse moiselta kun en niihin eksy, kokeilkaa lomallanne joskus käyntiä muuallakin kuin suomibaarissa.

      Niin minäkin olin 4 viikkoa ja sanoin vaan että en ole moisiin kiinnittänyt huomiota, minulla on muutakin tekemistä, kuin katsella mitä ihmisillä on päällä!

      • hahahhhhahhhh

        voi voi mammukata ,vai muuta tekemistä.......


      • tottaaaaaaa
        hahahhhhahhhh kirjoitti:

        voi voi mammukata ,vai muuta tekemistä.......

        Sillä ei ole mitään merkitystä mihin baarin menet ,oli sitten suomibaari tai ei. Turkinpojat on kimpussa ja varmasti ovat yrittämässä jokaista naista mukaansa .Vanhemmat naiset on haluttuja ,ne osaa ja niillä on rahaa . Vanhenpi nainen ja nuori turkinpoika parejahan siellä näkee kyllä katukuvasa. Se joka väittää ,ettei Alanya ole seksituristi kohde ,puhuu kyllä täyttä paskaa ,kyllähän se näkee jokainen jotta silmät on päässä ja kuulee turkinpojat kertoilee tarinoita turistitytöistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      297
      3276
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1619
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1331
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1240
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1220
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1034
    Aihe