Kuinka nöyryyttää kiusaajaa?

kokemuss

Juu eli siis laittakaa tänne ideoita et kuinka vois nöyryyttää kiusaajia. Oon saanu jo ehotuksen et vois laittaa kiusaajan taskuun koiranpaskaa aattelin et koiranpaskan tilalle sopis myös hyvin madot. Eli pistäkää vaan lisää ideoit tulemaan ni voin valita sit niistä parhaan ja saahan täält tietty muutkin sit jotain inspiraatiio kiusaajansa nöyryyttämiseen.

6

178

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja toki myös kiusaajat voivat hakea täältä vinkkejä... Ollaanpas sitä taas vastuullisia.

      Kiusaajan nöyryyttäminen saa hänet vihaiseksi, jolloin hän kiusaa sinua pahemmin.

      Kiusaamisesta kannattaa kertoa aikuiselle.

      Myös väkivalta on kelpuutettava ratkaisu, mutta se täytyy sitten tehdä kunnolla.

      • kokemuss

        Kyl must tuntuu et ei toi mun kiusaaja tota ainakaan itekseen paljoo sen pahemmaks saa mitä se jo on.

        Ja onhan siitä jo kerrottukkin, mut se onnistu vaan pahentamaan asiaa.

        Ja kylhän mä oon miettiny et voishan sitä vetästä turpaan oikeen kunnolla, mut siit ois paljon helpompi nostaa kunnon meteli pystyyn.


      • kokemuss kirjoitti:

        Kyl must tuntuu et ei toi mun kiusaaja tota ainakaan itekseen paljoo sen pahemmaks saa mitä se jo on.

        Ja onhan siitä jo kerrottukkin, mut se onnistu vaan pahentamaan asiaa.

        Ja kylhän mä oon miettiny et voishan sitä vetästä turpaan oikeen kunnolla, mut siit ois paljon helpompi nostaa kunnon meteli pystyyn.

        Omapa on ratkaisusi... Toivottavasti pääset kiusaamisesta eroon. :)


    • Kurko long drink

      Sit jos "nöyryytyksen" tekijä paljastuu nii saatat menettää pari hammasta ja vähän verta.

      • kokemuss

        Itse asias mul oli tarkotuksena laittaa sen taskuun myös sellanen ite tekemäni graffiti tyylinen piirros jossa lukee vitun kusipää ja kirjottaa siihen mun nimi koska siinä olis nimen omaan ollu tarkotuksena et se sais tietää et se olin mä koska kyseinen henkilöhän on siis tyttö (kuten minäkin) ja sen tason pissis että ei se viittis mulle mitään tehä siinä pelossa et sen kynsi katkee tms. :D se onkin kiusannu mua levittelemällä juoruja mitkä se on jollain keinolla saanu kaikki uskomaan.

        Sen piirroksen mä sainkin tehtyä mut sit siinä koulun alkua ootellessa sainkin idean et voisin vaan vetää sitä turpaan. mut sit koulu alko ja nössöys iski enkä sit uskaltanukkaan vetää sitä turpaan vaan aattelin et jos se jatkaa ni vedän sitte. No nyt se taitaa olla jatkanu sitä enkä oo uskaltanu vetää sitä turpaan. Lisäks toi koiran paskan tms. taskuun laittamisen suunnitelma lässähti siihen kun tajusin et meil on ylä asteel kaapit (joita kukaan ei jaksa käyttää vaan tavarat kannetaan mukana luokkaan). Tosin ruokailuun mennessä takit ja muut jätetään ruokalan vieressä olevaan naulakkoon jolloin ton suunnitelman toteutus onnistuis mut sit pitäs saada selville millon se menee syömään.


    • Se, että kiusaaminen on pakko lopettaa, koska aikuiset käskevät, on ihan tarpeeksi nöyryyttävää.

      Kannattaisin ykkösvaihtoehtona tuota. Jos keino ei millään ole käytettävissä, madot taskussa ovat ihan ok.

      Muista, että se ei ratkaise mitään, se vain tyydyttää sinua hetkellisesti (mikä sekin suotakoon). Yksi pahimmista kiusaamisen seurauksista on kuitenkin uhrin "uhrautuminen", jolloin koko elämää alkaa pyöriä kostamisen ja minä vastaan muut-ajattelun ympärillä. Älä tee sitä itsellesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe