Apteekissa kuultua

kassu essu

Reseptillä vai ilman? Ja pannaanko laskulle?

10

375

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakas1

      Olis hyvä, jos Kemijärven apteekissa voitaisiin parantaa intimiteettisuojaa, eli laittaa esim sellaiset kopperoiset, että ei sivulliset kuulisi henk.koht. asioita, joita lääkkeet ehdottomasti ovat, vaitiololain alaisia; eikä tarttis kenenkään nähdä, mitä lääkkeitä kukin ostaa ja laittaa laukkuunsa. Palvelu pitäisi pelata ehdottoman luottamuksellisena KAHDEN keskisenä, muut ei saa päästä seuraamaan sivustakaan!

    • samaa mieltä

      Erittäin hyvä idea.

    • Moody Blues

      Samapa on pulma muuallakin,en ole törmännyt kopperoisiin,eipä silti,eipä tuolla apteekeissa tule juuri muutenkaan käytyä.
      Vissiin siellä on lattiassa joku viiva,jossa seuraava asiakas oottaa vuoroaan,eikä ole aivan olan takana seisomassa?
      Tietenkin riippuu paljon,mitä ostaa,jos ostaa ehkäisyvälineitä,intiimiasioita,psyykelääkkeitä,tms,voi joskus nolostuttaa,ja pienessä paikassa,jossa kaikki lähes tuntevat toisensa,asia voi tuntua kiusalliselta ,vaikka nämä ovat täysin luonnollisia asioita.
      Esimerkiksi psyykelääkkeen jatkuvia käyttäjiä on yli 700 000,eli lähes joka kymmenes henkilö käyttää niitä,ja todellinen tarve on varmaan paljon suurempi,(vaimokin käyttää,on käyttänyt???,ja oishan noita varmaan tarvinnut joskus itsekkin nuorempana sängyn pohjalla mustissa ajatuksissa masentuneena maatessa,josta ei tahtonut päästä ylös,vaan päivät meni nukkuessa.
      Mutta onneksi musiikin kuuntelu,ja ennenkaikkea työt pelasti,sillä työnteko on moneen asiaan parasta terapiaa,ja sen olen pannut merkille,että usein nämä psyykelääkkeen käyttäjät ovat juuri niitä parhaimpia kavereita,he ovat tunneherkkiä avoimia,lämpimiä,rehellisiä ihmisiä,joiden kanssa tulee parhaiten toimeen

      http://www.youtube.com/watch?v=QdykXAT19Go

      • joku vain

        "Moody Bluusin kuuntelialle, olen samaa mieltä. Tunne ja herkät ihmiset sairastuu heleposti. Olen itsekkin joskus ihmetellyt apteekin toimintaa ainaskin täälä. Eikö he kuulu minkäänlaiseen vaitiolovelvoiteeseen, tarkotan suojata "potilasta" ei heidän kuulu toittottaa muille: tätä pilleriä otat niin ja niin tähän vaivaan ja sitä ennen vaivan on kuullut 4-5 muuta. Minulle on ainaskin opetettu et asioista ei kerrota etes perheelle.


      • G-3 Elin/Tampella
        joku vain kirjoitti:

        "Moody Bluusin kuuntelialle, olen samaa mieltä. Tunne ja herkät ihmiset sairastuu heleposti. Olen itsekkin joskus ihmetellyt apteekin toimintaa ainaskin täälä. Eikö he kuulu minkäänlaiseen vaitiolovelvoiteeseen, tarkotan suojata "potilasta" ei heidän kuulu toittottaa muille: tätä pilleriä otat niin ja niin tähän vaivaan ja sitä ennen vaivan on kuullut 4-5 muuta. Minulle on ainaskin opetettu et asioista ei kerrota etes perheelle.

        Taitaa olla se apteekin toiminta vähän samanlaista joka puolella,ajattelematonta.
        Pitäis ainakin äänialaa madaltaa,jos ei ole antaa kirjallisia ohjeita.
        Mutta pitää lähtä punkkaan kattoon,tuleeko uni silmuun.puhelin herättää neljältä,ja työt odottaa siellä Väyrysen valtakunnassa.
        Oikein hyvää yötä.


    • asiakas1

      on niitä muualla esim. "pyöreitä muovikupuja", missä istutaan äänieristetyssä tilassa, joka on näkösuojattu sivullisilta. Kaikki lääkeasiat on kyllä luottamuksellisia.

    • Paukurat

      Joo ketä kiinnostaa ventovieraan peräpukamat?

      • Poks,poks

        On niitä varmaan semmosiakin poikia.


    • asiakas1

      ei ehkä ventovieraan, mutta naapurin pillerit varmaan montakin, ja se on väärin, jos ei saa rauhassa asioitaan hoitaa

    • asiakas1

      Pahimmassa tapauksessa (josta monella ole hajuakaan) voi vaikkapa "vanhapoika" tms. vaania ja kytätä, milloin mummo saa pillerit, että voi käydä kiristämässä lääkkeitä. Mietippä, pitäiskö olla näkö- ja kuulosuojattu palvelupiste apteekissa, missä on lakivoimaiset säännöt vaitiolosuojasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe