Rohkea ja kokenut nainen

Kokenut nainen

Mitä mieltä olette nuoresta, 170cm pitkästä, hoikasta, pitkähiuksisesta ja kokeneesta naisesta, jolla on kova seksivietti ja joka on harrastanut seksiä parin sadan miehen kanssa ja kokeillut naistenkin kanssa seksiä. Sellainen joka kertoo suhteessa mitä haluaa, on huomaavainen, tekee kotitöitä ja on iloinen ja pirtsakka luonteeltaan? Lisäksi on luotettava ja huomaavainen, keskustelutaitoinen ja elää terveellisesti sekä haluaa paljon läheisyyttä, suudelmia ja huomiota? Osaa hoitaa omat raha-asiansa ja on hyväpalkkaisessa työssä.

39

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+8

      Jättäisin välistä. Epäilyttäisi lähteä parisuhteeseen kumppanin kanssa, jolla on tuollainen historia.

    • Sitä mieltä

      että aloitus on satua.

    • kelpais mulle

      Ei tollasia ihania ole olemassa

    • Kokenut nainen (ap)

      Minä olen juuri tuollainen, koska halusin vain kuulla mielipiteen, kuinka pahalta kuulostaa että olen parin sadan miehen kanssa harrastanut seksiä ja uskooko kukaan että silti voi olla luonteeltaan hyvä ja sopiva naisystäväksi, ja joka tosiaan on sitoutunut, uskollinen, iloinen, huomaavainen, himokas ja kiltti sekä mukava, eikä pelkkä seksikokemusten määrä häntä leimaa, vaikka miesystävä tietää kuinka paljon ja monenko kanssa olen seksiä harrastanut.

      Lisäksi en riitele, nalkuta, huuda, vihastu, sano ilkeitä asioita, lyö, tuomitse taikka ole negatiivinen. Miinuspuoli voisi olla että minulla on ehkä turhankin kovat himot ja harmistun jos mieheni ei suostu seksiin.. Mikä on sen parempaa kuin rakastella joka päivä.. ;)

      • Joo ainna kun panettaa mää en ole harrastanut irto suhteita mut kova rakasteleen ja monesti päivässä


      • Näinkin voi olla...

        MInäkin olen hyvin seksuaalinen ja himokas, sillä erolla, ettei ole tarvinnut vaihtaa partneria jatkuvasti ja itse asiassa en kenen kanssa tahansa edes ryhtyisikään panohommiin. Vaan yksi hyvä mies riittää.

        En harmistu, jos mies ei jaksa tai häntä ei haluta. Omat himoni eivät ole maailmani keskipiste.


    • outoa ja kummaa

      en haluaisi kiertopalkintoa miksi niistä 200 miehestä et ole kelvannut kenellekkään omaksi kyllä jonkun kanssa toimeen tulisit

    • ,.,.,.,.

      En pystyisi luottamaan, että tuollainen nainen olisi uskollinen. Lisäksi pitäisi muuttaa ulkomaille, jotta vastaan tulevat miehet kadulla eivät naureskelisi minulle. Sinulla on myös suurella todennäköisyydellä piilevästi herpes ja klamydia (75% naisista ei tiedä sitä kantavansa), koska kondomi ei suojaa sataprosenttisesti.

    • En huolisi

      Parin sadan miehen kanssa..
      Kertoo aika paljon ihmisestä tuollainen.

      Ei kiitos.

    • Nou thänks.

      No et kai sinä periaatteessa ole sen höylätympi kuin vaikkapa sellainen nainen, joka olisi seurustellut hyvin nuoresta asti yhden ja saman poikakaverin kanssa ja harrastanut paljon seksiä hänen kanssaan... Mutta se mikä pistää ihmettelemään on, että miksi niitä miehiä on ollut tuollainen määrä ja vielä naiset päälle, etkö ole ollut pitemmässä suhteessa kenenkään kanssa, ja jos et niin miksi? Miten voit tietää että jaksaisit olla sitoutunut ja uskollinen? Kyllähän se tuntuu, että saattaisit kyllästyä aika pian yhteen ja samaan mieheen, vaikka seksiä olisikin paljon ja mieleen tulee, että varmasti sinulla joku sukupuolitauti on.

      • Kokenut naine (ap)

        Kiitos vastauksistanne! Minusta on tosi mielenkiintoista kuulla, mitä mieltä ihmiset ja lähinnä miehet ovat ;) Kuten mainitsin, minulla todella kova seksivietti ja seksin lisäksi masturboin usein, joskus katselen netistä aikuisviihdettä.. ¨

        Seksikumppanien määrä johtuu ihan siitä että nautin niin paljon seksistä ja koska olin neitsyt 20-vuotiaaksi asti, koin että jäin paljosta paitsi ja niin olin jäänytkin. Sain vain suurta tyydytystä eri kumppaneista ja halusin hyvää seksiä. Orgasmit on ihania ja rakastan miehiä, monesti meni jalat ihan alta kun minua tultiin iskemään, vaikken edes alkoholia käytä. Mitään en kadu ;)

        Ajattelin että miksipä en nauttisi elämästä, en pelännyt mitään ja aina harrastin turvaseksiä, siksipä minulla ei ole ollut koskaan mitään sukupuolitauteja ja kaikki on monesti testattu, olen seurustellut kumppanini kanssa nyt 5 vuotta, jonka perusteella koen olevani sitoutunut ja uskollinen, koska en ole pettänyt häntä ja olemme rehellisiä toisillemme.. Olemme kihloissa :) Ja tuonne yhteen kommenttiin vastaisin, että tosiaan niistä miehistä moni olisikin ollut halukas suhteeseen, mutta minä en kokenut olevani valmis..

        Mitä tulee seurustelukumppaneihin, minulla ei ole ollut montaa, johtuen siitä etten ollut valmis sitoutumaan ja koska tajusin vasta myöhemmin että viihdyn parhaiten hieman varttuneempien miesten kanssa ja nyt olen senlaisen miehen kanssa yhdessä. En kokenut aiemmin oikeaa rakkautta, ennen nykyistä rakastani, kuten en myöskään aiempien kanssa kokenut yhteenkuuluvuutta.


      • Tsykologi...
        Kokenut naine (ap) kirjoitti:

        Kiitos vastauksistanne! Minusta on tosi mielenkiintoista kuulla, mitä mieltä ihmiset ja lähinnä miehet ovat ;) Kuten mainitsin, minulla todella kova seksivietti ja seksin lisäksi masturboin usein, joskus katselen netistä aikuisviihdettä.. ¨

        Seksikumppanien määrä johtuu ihan siitä että nautin niin paljon seksistä ja koska olin neitsyt 20-vuotiaaksi asti, koin että jäin paljosta paitsi ja niin olin jäänytkin. Sain vain suurta tyydytystä eri kumppaneista ja halusin hyvää seksiä. Orgasmit on ihania ja rakastan miehiä, monesti meni jalat ihan alta kun minua tultiin iskemään, vaikken edes alkoholia käytä. Mitään en kadu ;)

        Ajattelin että miksipä en nauttisi elämästä, en pelännyt mitään ja aina harrastin turvaseksiä, siksipä minulla ei ole ollut koskaan mitään sukupuolitauteja ja kaikki on monesti testattu, olen seurustellut kumppanini kanssa nyt 5 vuotta, jonka perusteella koen olevani sitoutunut ja uskollinen, koska en ole pettänyt häntä ja olemme rehellisiä toisillemme.. Olemme kihloissa :) Ja tuonne yhteen kommenttiin vastaisin, että tosiaan niistä miehistä moni olisikin ollut halukas suhteeseen, mutta minä en kokenut olevani valmis..

        Mitä tulee seurustelukumppaneihin, minulla ei ole ollut montaa, johtuen siitä etten ollut valmis sitoutumaan ja koska tajusin vasta myöhemmin että viihdyn parhaiten hieman varttuneempien miesten kanssa ja nyt olen senlaisen miehen kanssa yhdessä. En kokenut aiemmin oikeaa rakkautta, ennen nykyistä rakastani, kuten en myöskään aiempien kanssa kokenut yhteenkuuluvuutta.

        Miksi sitten täällä testailet ja kyselet miehiltä mielipiteitä.


        Analyysi: nymfomaani, joka ei ole oikeaa tyydytystä saanut ja siksi haluaa jatkuvasti. Pikkuorgasmit eivät ole sama kuin kokonaisvaltainen tyydytys.

        Itsetuntoa voi nostattaa keskittymällä elämässä olennaisiin asioihin ja tutkailemalla sitä, miksi täällä kaipaa kommentteja itsestään ja miksi korostaa hurjaa seksuaaliviettiä.


      • ____________________
        Kokenut naine (ap) kirjoitti:

        Kiitos vastauksistanne! Minusta on tosi mielenkiintoista kuulla, mitä mieltä ihmiset ja lähinnä miehet ovat ;) Kuten mainitsin, minulla todella kova seksivietti ja seksin lisäksi masturboin usein, joskus katselen netistä aikuisviihdettä.. ¨

        Seksikumppanien määrä johtuu ihan siitä että nautin niin paljon seksistä ja koska olin neitsyt 20-vuotiaaksi asti, koin että jäin paljosta paitsi ja niin olin jäänytkin. Sain vain suurta tyydytystä eri kumppaneista ja halusin hyvää seksiä. Orgasmit on ihania ja rakastan miehiä, monesti meni jalat ihan alta kun minua tultiin iskemään, vaikken edes alkoholia käytä. Mitään en kadu ;)

        Ajattelin että miksipä en nauttisi elämästä, en pelännyt mitään ja aina harrastin turvaseksiä, siksipä minulla ei ole ollut koskaan mitään sukupuolitauteja ja kaikki on monesti testattu, olen seurustellut kumppanini kanssa nyt 5 vuotta, jonka perusteella koen olevani sitoutunut ja uskollinen, koska en ole pettänyt häntä ja olemme rehellisiä toisillemme.. Olemme kihloissa :) Ja tuonne yhteen kommenttiin vastaisin, että tosiaan niistä miehistä moni olisikin ollut halukas suhteeseen, mutta minä en kokenut olevani valmis..

        Mitä tulee seurustelukumppaneihin, minulla ei ole ollut montaa, johtuen siitä etten ollut valmis sitoutumaan ja koska tajusin vasta myöhemmin että viihdyn parhaiten hieman varttuneempien miesten kanssa ja nyt olen senlaisen miehen kanssa yhdessä. En kokenut aiemmin oikeaa rakkautta, ennen nykyistä rakastani, kuten en myöskään aiempien kanssa kokenut yhteenkuuluvuutta.

        Ihanko ensimmäinen kertasikin oli jonkun yhdenyön suhteen kanssa? Aika erikoista... Tuo kyllä voi toimia, että olet vanhemman miehen kanssa, heille kun kelpaa millaisen menneisyyden hyvänsä omaava nainen, kunhan vain on nuori. Sinäkin ehkä voit kokea olevasi hänen seurassaan viaton.


    • Kokenut naine (ap)

      Ihan silkasta mielenkiinnosta kyselen ihmisten mielipiteitä, koska 200 seksikumppania läpikäynyt nainen herättää varmasti monenlaisia ajatuksia ja kyllä vastaukset ovat olleet jokseenkin sellaisia kuin arvelin, että noin suuri kumppanimäärä on huono juttu. En hae täältä mielestäni hyväksyntää koska olen sinut itseni ja seksuaalisuuteni kanssa, haluan vain saada jonkinlaisia mielipiteitä, koska aina ei tule kaikkea itse ajatelleeksi :) Minulla on elämässäni paljon hyvää ja tunnen kyllä oloni seksuaalisesti tyydytetyksi, varsinkin kun saan useamman orgasmin peräjälkeen.. Seksistä tulee aina vain nautinnollisempaa, mitä useammin olen sitä harrastanut.. Aina ihmetyttää kuinka hyvää seksi voi ollakaan, tulee niin hyvä ja rento olo sen jälkeen..

      Niin ja vastaus on että neitsyys meni yhden yön jutun kanssa..

    • sellaista se

      vai onko oikeasti niin ettet kelvannut kenellekkään miehelle vaan olit pelkkä pano ja kaikki tiesi siltä saa ja nyt joku nyhverö otti sinut tiedät itsekkin ettet kelpaa kenellekkään kunnon miehelle ja nyt harmittaa menneisyys jos sitten kuiteskin tapaisit kunnon miehen mutta nyt se on myöhäistä onhan monella naisella kova seksi vietti mutta silti yksi mies tyydyttää heidät

    • I'll pass

      En pystyisi olemaan. Tulisi riittämätön olo ainakin sängyssä. Lisäksi jos et suutu tai sano vastaan mistään niin tunnut olevan tahdoton persoona jota voi käsitellä kuin marionettinukkea. Ehkä sinun ainoa päämäärä on turruttaa omat himos tässä maailmassa.

    • Kokenut nainen (ap)

      Noniin, nytpäs alkaakin keskustelua tulemaan ;) Olen samaa mieltä että olin monelle miehelle pelkkä pano, mutta sitähän juuri halusinkin. Kyllä moni tahtoi aidosti seurustella kanssani. Miehestäni voisin sanoa että hän on aikuinen, kunnon mies, hyvää seuraa, mahtava kumppani ja huomaavainen. Hänen kanssaan olen onnellinen, hän saa tuntemaan minut suurta rakkautta. Hän on menestynyt elämässään, vaikka elämä on häntä koulinut. Aluksi en ollut varma haluanko suhdetta siinä vaiheessa, mutta kun rakastuu, sitä oikeasti haluaa ja olen tyytyväinen siihen päätökseen. Me aiomme perustaa perheen ja viettää loppuelämämme yhdessä

      • Hiirimää

        En usko pätkääkään mitä kirjoitat. Haaveitasi varmastikin.....


    • HB.

      En seurustelisi kanssasi. Syynä ei ole menneisyytesi, vaan tasapainottomuutesi.

      "Lisäksi on luotettava ja huomaavainen, keskustelutaitoinen ja elää terveellisesti sekä haluaa paljon läheisyyttä, suudelmia ja huomiota?"
      Et sinä halua paljon läheisyyttä ja huomiota jos olet sinut itsesi kanssa. Pärjäät vähemmälläkin. Nyt sinulla on selvä tarve, johtuen hauraasta itsetunnostasi. "Tsykologi" jo tuon totesikin.

    • no jaa

      Joo en sua haluaisi,on liikaa kumppaneita. Otitko ukkomiehen ja onko salasuhde? Vai eronneenko löysit?Vai peräkammarin pojan, joka on herkkä ja ihana nössö?

    • kokenut mies

      niin.... ei voi olla... ittellä ollu vähä sama.. tosin noita kumppaneita ollu... läheskää noin paljoa...! mut aina ollu turvauduttava omii keinoihin.. pettääkkää ku ei haluais, ja mitäpä se toiselle kuuluu mitä ennen suhdetta ollu,,,,,, vaan miten siittä etiä päin..

    • Kokenut nainen (ap)

      Iltaa, minusta tuntuu että kun on rakastunut, moni haluaa paljon läheisyyttä ja huomiota, viettää aikaa yhdessä. Itse näen että se kuuluu hyvään parisuhteeseen. Moni on sanonut että jos ei ole läheisyyttä, ei ole seksiäkään. Ilman seksiä suhde on kuin kämppäkaveruus. Mutta tietysti poikkeuksia on varmasti. Minulle nämä asiat ovat todella tärkeitä suhteessa.

      Minut on kyllä jopa yllättänyt tämä keskustelu, en tiennyt että seksikumppanien määrä määrittää ihmistä näinkin paljon, mutta en siis mitään kadu tietenkään. Minä veikkaan että monesti kumppanien määrä voi olla este tutustumiselle, vaikka paljon seksiä harrastanut voi olla mitä mainioin kumppani.

      On se jännä, mutta onhan se ymmärrettävää että parin sadan miehen kanssa seksiä harrastanut nainen mielletään liskaiseksi ja häntä ehkä pelätään ja kartetaan. Ihan ymmärrettävää, nyt alan itsekin nähdä tätä puolta, kun olen saanut teidät kertomaan mielipiteitänne. Siltikään en tunne itseäni kyllä huonoksi ihmiseksi ja koen että olen ihan yhtä hyvä kuin muutkin naiset,

      Niin ja lisävastauksia; mieheni ei ole ukkomies eikä suhteemme ole salasuhde. Mieheni ei ole ollut aiemmin naimisissa, me olemme nykyään kihloissa. Mieheni on rauhallinen luonne, mutta ei nössökäksi häntä miellä, sellaiset kun eivät yleensä menesty vaativissa työtehtävissä. Mutta kyllä hänestä herkkyyttäkin löytyy, mistä pidän hänessä.

      Mutta yhteenvetona voisi sanoa että noin 1/14, jos oikein tulkitsin viestit, (pari neutraalihkoa viestiä), ei edes harkitsisi tutustumista seksikumppanien lukumäärän ja luonteen ym. tekijöiden vuoksi/perusteella. Prosentteina se tekee noin 92,86%.

      Jäin miettimään että vaikuttaisiko asiaan se että olisi keskustellut kyseisen henkilön kanssa ja ehkä vähän tutustunut ja sitten saisi tietää kuinka monen miehen kanssa nainen on maannut? Mitä mieltä olette siitä? Entä jos olisitte jo ihastuneet naiseen ja sitten hän kertoisi, lopettaisitteko tapailun siinä vaiheessa?

      • Kokenut nainen (ap)

        Niin siis muotoilen sen niin että vain 1/14 olisi sinut naisen kumppanimäärän kanssa, (7,14%), loput, eli 92,86%, kokisi sen tai jonkin muun seikan esteenä tutustumiselle.


    • 92,71%

      Oisko parempi keskittyy ihan vaan siihen omaan parisuhteeseen ja sen hoitamiseen?

    • voi voi vittu

      Elää terveellisesti????? Pari sataa seksi kumppania. Kas ku et ole kenellekkään kelvannut, sen pitemmälle pitkä aikaiseen suhteeseen. KYL MÄÄ IHMETTELEN, kun kumminkin oot noinkin täydellinen.

    • 4+5

      Kyllä tuollainen minulle seuraksi kelpaisi. Friend with a benefit.

      Mutta tuo parisataa miestä kyllä tarkoittaa sitä, että mitään spesiaalia tai pyhää ei enää voi syntyä yhden ihmisen kanssa. Tietoisuus ja kokemus siitä, kuinka helppoa on vaihtaa miestä vaikuttaa heti käyttäytymiseen parisuhteessa.

      Ei tuollainen nainen sopii seksikumppaniksi, matkakumppaniksi, muttei elämänkumppaniksi. Seksi eittämättä on kivaa ja seksi on miehelle aina se tärkein asia sittenkin.

    • Mä en allekirjoita sitä täällä vallitsevaa käsitystä että pelkkä seksin harrastaminen jotenkin ihmistä saastuttaisi, jos nyt ei tauteja lasketa. Jos tapaan ihmisen jonka kanssa homma toimii ja on kivaa niin hitonko väliä sillä on paljonko hän on seksiä harrastanut.

      Eri kysymys on tietty se että millä todennäköisyydellä homma toimisi tällaisen naisen kanssa, mutta se on sitten monesta muustakin asiasta kiinni.

    • Kokenut nainenn (ap)

      Sen verran voisin tähän kommentoida että tämä meidän suhteemme, on ihan normaali parisuhde, eli kumjpikaan ei yritä toisesta hyötyä rahallisesti tai muutenkaan. Molemmilla on omat rahansa ;) Mutta ei me senttejä lasketa, eli on yhteinen tili, jonne rahaa aina laitellaan ja ostetaan vaikka miesystäväni äidille kukkia tai minun tutulleni vaikka konvehtirasia ja kortti. Molemmat maksaa omat laskunsa, mutta joskus omia laskuja maksaessani, olen miesystävän laskun maksanut ja toisinkin päin on käynyt.

      Lisäksi uskon että koska olemme olleet 5 vuotta yhdessä, joista kihloissa pari, osoittaa se että halutessani pystyn sitoutumaan yhden miehen kanssa, enkä haikaile muiden perään, kun olen hyvässä parisuhteessa.. :) Mutta mielipiteitä saa esittää..

    • Ajatus vaan

      Jospa vastaisin kysymykseesi näin: Kuinkahan monta sydäntä sinä olet särkenyt?

    • Mies vaan

      Nymfomaanista ei vaimoa saa eikä tyttöystävää. EI KIITOS!

    • Mikäs siinä

      Avoimeen suhteeseen varmaan hyvä. Yhteen mieheen et varmaankaan tyytyisi.

    • Nuori?

      Minkä ikäinen oikein olet? Sanot olevasi nuori nainen ja aloittaneesi seksielämän vasta 20 -vuotiaana. Olet harrastanut seksiä satojen miesten kanssa ja vielä naisia päälle ja olet jo ollut parisuhteessakin 5 -vuotta. Kun näitä laskeskelee ja miettii, niin melkoista tahtia olet pitänyt ennen nykyistä vakituista suhdettasi. Onko tämä ensimmäinen vakituinen suhde, vai oletko seurustellut edes kenenkään aiemman panosi kanssa edes paria kuukautta?

    • kohtalon hapsi

      sisimmässään hän tietää sen ja siksi kyselee täällä hän ei ole kokenut aitoa rakkautta ja nykyisen kanssa on kun muutakaan ei saa ja kipinäkin puuttuu kummiskin kaduttaa olleensa 200 miehen pano puuna ehkä ihastui moneen mieheen mutta miehet ei häneen ja toivoo löytäisi kunnollisen miehen joka rakastaisi vain ja ainoastaan häntä sydämmestään mutta maine on mennyt ikävää hänen kannaltaan muut naiset onnellisesti naimisissa mutta hän ikuinen kiertopalkinto ehkä alkuunsa oli hauskaa mutta ei enään kun ei kenellekkään kelpaa ps. voi olla että ei haluaisi edes parisuhdetta vaan ammatin mutta kun asiakkaita ei käykkään enään mistä rahaa mutta veri vetää juhlimaan

    • liikaa on

      oon harrastanut seksiä tusinan tai kahden miehen kanssa ja musta sekin on aivan liikaa

    • Meikäläinen79

      Aika kipakkoja kommentteja täällä.

      Olen ap:n tavoin harrastanut seksiä...no, en ole laskenut mutta ehkä 200 menee rikki mullakin.

      VIime syksynä kävi niin että tapasin ihan sattumalta miehen, johon ihastuin (vaikka ajattelin, että sellainen ei ole enää mulle) ja hän minuun.
      Olosuhteet oli sellaiset että hän tuli tietämään historiani heti kättelyssä. Ihmeekseni suhteemme vain vahvistui ja olen nyt avoliitossa hänen kanssaan ja todella onnellinen! Ja ei, mies ei ole "lässykkä" vaan miehekäs, tavallinen suomalainen mies.
      Minusta tosi rakkaus on sitä, että tietää toisesta kaiken ja silti, tai ehkä siksi, rakastaa häntä.

      Hyvää kesää kaikille ja älkää uskokaa rakkauteen!
      MInu

      • Meikäläinen79

        Siis uskokaa rakkauteen, piti sanoa. Tabletti ei ole paras tietsikka :D


    • wado

      viestiketjun aloittaja on HUORA , KUKAAN normaali mies ei halua vaimokseen likaista lumppua. Mitähän mieltä olisivat lapsetki äidistään jota on jyystäny parisataa miestä? hyi vittu. jos olis miespuolinen ihminen niin olis varmaan raiskaajakin. sairas nainen, hyi, ei mitään pyhää ja puhdasta

    • mnnbbjjkkiiijbvjkiik

      Ei haittaa kunhan on uskollinen ja luotettava parisuhteessa, eikä heti ensimmäisen munan päällä jos on riita tai yksinään. Tietty pitää olla ulkonäöllisesti kuumemmasta päästä, ruma ja helppo ei sytytä.

    • sulle ap

      Halpa ja varma patja milloinkellekin.Ei mitään omanarvontuntoa saatika älyä.Jotakin pahasti vinossa tunnepuolella.Säälin sua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5289
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1562
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      191
      1449
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe