Olen vapaa.

-> 16.7.2014

Se tässä on ihanaa. Uusi tilanne. Uusia ihmisiä. Uusia muistoja. Joskus pienet takaumat muistuttavat menneestä ja viha nousee. Hetken kuluttua kuitenkin ymmärrän asioiden tarkoituksen. Että kaikki meni niinkuin pitikin. Katson itseäni ja sitä mitä olin. En halua sitä enää. Ja mietin, että se on ihan hyvä niin.

Elämä virtaa minussa kuin koski. Se voima on suunnattava jonnekin muualle. Johonkin hyvään ja rakentavaan.

42

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veni vidi vici

      Mitä tapahtui tuolloin?

      • ap.

        Se oli päivä, kun vapauduin valheesta. Valhe koostui osaksi omista kuvitelmista, osaksi valheista, joita minulle kertoi ihminen. Se oli päivä kun ymmärsin, ettei hän koskaan ansainnut minua. Ehkei halunnutkaan. Se oli päivä kun kohtasin totuuden silmästä silmään, eikä se satuttanut enää. Se oli päivä, kun käänsin lopullisesti selkäni. Se oli todellakin voiton päivä.


      • juupajoohei
        ap. kirjoitti:

        Se oli päivä, kun vapauduin valheesta. Valhe koostui osaksi omista kuvitelmista, osaksi valheista, joita minulle kertoi ihminen. Se oli päivä kun ymmärsin, ettei hän koskaan ansainnut minua. Ehkei halunnutkaan. Se oli päivä kun kohtasin totuuden silmästä silmään, eikä se satuttanut enää. Se oli päivä, kun käänsin lopullisesti selkäni. Se oli todellakin voiton päivä.

        Jos voiton päivästä on jo pari viikkoa aikaa, niin tarvitseeko täällä vielä tuollaisia mainostaa?
        Kun kääntää lopullisesti selkänsä niin miksi palata vielä ikäväpalstalle palaamaan aiheeseen?


      • ap.
        juupajoohei kirjoitti:

        Jos voiton päivästä on jo pari viikkoa aikaa, niin tarvitseeko täällä vielä tuollaisia mainostaa?
        Kun kääntää lopullisesti selkänsä niin miksi palata vielä ikäväpalstalle palaamaan aiheeseen?

        Koska haluan, että hän tietää- jos lukemaan sattuu- mikä oli se päivä. Ja ettei minua pidä lähestyä missään tilanteessa millään tekosyyllä. Koska niin on tapahtunut jonkun kerran.

        Epäilen ettei lue.


      • ed.
        ap. kirjoitti:

        Koska haluan, että hän tietää- jos lukemaan sattuu- mikä oli se päivä. Ja ettei minua pidä lähestyä missään tilanteessa millään tekosyyllä. Koska niin on tapahtunut jonkun kerran.

        Epäilen ettei lue.

        Jos on lähestynyt niin oletko itse toiminut 100 % loogisesti ja johdonmukaisesti häntä kohtaan? Harva varmaan on niin daiju että jatkaa vaikka toinen torjuisi selkeesti.

        Kerro nyt vielä mitä se ihminen on sulle valehdellut?


      • vika lupaus hälle
        ap. kirjoitti:

        Koska haluan, että hän tietää- jos lukemaan sattuu- mikä oli se päivä. Ja ettei minua pidä lähestyä missään tilanteessa millään tekosyyllä. Koska niin on tapahtunut jonkun kerran.

        Epäilen ettei lue.

        "Ja ettei minua pidä lähestyä missään tilanteessa millään tekosyyllä."

        Lupaan.


      • ap.
        vika lupaus hälle kirjoitti:

        "Ja ettei minua pidä lähestyä missään tilanteessa millään tekosyyllä."

        Lupaan.

        Uskoisin, että näin on parempi molempien kannalta. Ei se varmasti helppoa ollut kummallekaan. Nyt on aika rauhoittua ja tehdä siitä elämästä parempaa. Elää kukin tavallaan.


    • jaako että

      vapaa vankilasta?

    • onnea

      minäkin olen vapaa. en ole orja. enkä suostu kenenkään orjaksi.
      vapaana onkin se hyvä puoli että voi tehdä mitä haluaa silloin kun haluaa kenen kanssa haluaa.

      • ap.

        Niin olet. Mutta yksi muuri on olemassa, josta ei ole lupa kiivetä. Se on se, joka on välissämme tuosta päivästä lähtien ollut. Jos koskaan yrität, viha saa vallan. Ja saat sen myös tuntea. Jos kunnioitat sitä, kaikki menee hyvin.

        Anna minun katsoa lävitsesi. Anna minun sulkea korvani. Anna minun unohtaa olemassa olosi. Anna minun olla. Sillä minä odotan kuin kuuta nousevaa sitä päivää, kun en enää sinua näe, kun en ääntäsi kuule. Kun unohdan, että koskaan kuuluit elämääni. Se ei toive ei liity mihinkään yksittäiseen asiaan, se on vuosien tulos.

        Toivon, että lähdet pois. Lopullisesti niistä paikoista, joissa voin sinut nähdä. Se on ainoa toiveeni. Ja tiedän, ettei se toteudu, koska sinä olet sinä. Et ansainnut paikkaasi elämässäni. Etkä ansaitse sitä jatkossakaan. Siksi olet läpinäkyvä.

        Ei tämä ole vihaviesti. Etkä varmasti ole hän, vastasin vain niillä sanoilla, jotka hänelle olisin voinut sanoa. Tuosta päivästä lähtien on maailmassani musta aukko. Siinä on tyhjä piste joka siirtyy sinne missä hän on. Muualla maailmassa on värejä. Kirkkaita ja heleitä. Haluan vain, että se musta aukko katoaa. Ja sen katoaminen on minun tahdonvoimastani kiinni.

        Niin syvästi kuin minua loukkasitkin, en voi syyttää kuin itseäni, että koskaan päästin sinut elämääni. Oma moka.


      • Hui kauhea :(
        ap. kirjoitti:

        Niin olet. Mutta yksi muuri on olemassa, josta ei ole lupa kiivetä. Se on se, joka on välissämme tuosta päivästä lähtien ollut. Jos koskaan yrität, viha saa vallan. Ja saat sen myös tuntea. Jos kunnioitat sitä, kaikki menee hyvin.

        Anna minun katsoa lävitsesi. Anna minun sulkea korvani. Anna minun unohtaa olemassa olosi. Anna minun olla. Sillä minä odotan kuin kuuta nousevaa sitä päivää, kun en enää sinua näe, kun en ääntäsi kuule. Kun unohdan, että koskaan kuuluit elämääni. Se ei toive ei liity mihinkään yksittäiseen asiaan, se on vuosien tulos.

        Toivon, että lähdet pois. Lopullisesti niistä paikoista, joissa voin sinut nähdä. Se on ainoa toiveeni. Ja tiedän, ettei se toteudu, koska sinä olet sinä. Et ansainnut paikkaasi elämässäni. Etkä ansaitse sitä jatkossakaan. Siksi olet läpinäkyvä.

        Ei tämä ole vihaviesti. Etkä varmasti ole hän, vastasin vain niillä sanoilla, jotka hänelle olisin voinut sanoa. Tuosta päivästä lähtien on maailmassani musta aukko. Siinä on tyhjä piste joka siirtyy sinne missä hän on. Muualla maailmassa on värejä. Kirkkaita ja heleitä. Haluan vain, että se musta aukko katoaa. Ja sen katoaminen on minun tahdonvoimastani kiinni.

        Niin syvästi kuin minua loukkasitkin, en voi syyttää kuin itseäni, että koskaan päästin sinut elämääni. Oma moka.

        No huh, jo on ihminen pahasti sinulle tehnyt kun noin julmasti puhut. Mitähän hän on mahtanut tehdä? Aikamoista tekstiä. En ole edellinen kirjoittaja...


      • :-D
        ap. kirjoitti:

        Niin olet. Mutta yksi muuri on olemassa, josta ei ole lupa kiivetä. Se on se, joka on välissämme tuosta päivästä lähtien ollut. Jos koskaan yrität, viha saa vallan. Ja saat sen myös tuntea. Jos kunnioitat sitä, kaikki menee hyvin.

        Anna minun katsoa lävitsesi. Anna minun sulkea korvani. Anna minun unohtaa olemassa olosi. Anna minun olla. Sillä minä odotan kuin kuuta nousevaa sitä päivää, kun en enää sinua näe, kun en ääntäsi kuule. Kun unohdan, että koskaan kuuluit elämääni. Se ei toive ei liity mihinkään yksittäiseen asiaan, se on vuosien tulos.

        Toivon, että lähdet pois. Lopullisesti niistä paikoista, joissa voin sinut nähdä. Se on ainoa toiveeni. Ja tiedän, ettei se toteudu, koska sinä olet sinä. Et ansainnut paikkaasi elämässäni. Etkä ansaitse sitä jatkossakaan. Siksi olet läpinäkyvä.

        Ei tämä ole vihaviesti. Etkä varmasti ole hän, vastasin vain niillä sanoilla, jotka hänelle olisin voinut sanoa. Tuosta päivästä lähtien on maailmassani musta aukko. Siinä on tyhjä piste joka siirtyy sinne missä hän on. Muualla maailmassa on värejä. Kirkkaita ja heleitä. Haluan vain, että se musta aukko katoaa. Ja sen katoaminen on minun tahdonvoimastani kiinni.

        Niin syvästi kuin minua loukkasitkin, en voi syyttää kuin itseäni, että koskaan päästin sinut elämääni. Oma moka.

        IHan naurettavaa jos et kykene sanomaan suoraan tolle tyypille että et halua olla hänen kanssa enää missään tekemisissä. Toivottavasti sanot, etkä jätä vain tämän viestin varaan. Jos mä uhkuisin tollasta vihaa jotain kohtaan niin kyllä mä sanoisin sen suoraan sille ihmiselle ja tekisin selväksi ettei ole enää toivottu mun elämääni.


      • ap.
        Hui kauhea :( kirjoitti:

        No huh, jo on ihminen pahasti sinulle tehnyt kun noin julmasti puhut. Mitähän hän on mahtanut tehdä? Aikamoista tekstiä. En ole edellinen kirjoittaja...

        Hän on ihminen, joka teki elämästäni helvetin usean vuoden ajan. Ja vain koska minä annoin tehdä niin. Kukaan ei ole koskaan kohdellut minua niin huonosti. Ja se on paljon sanottu. Hän on ihminen, joka tuo pahan olon ja jonka näkeminen pimentää auringon. Ehkä hän ajattelee minusta samoin. Anteeksi en voi antaa, mutta joku päivä voin unohtaa.

        Toivon hänelle kuitenkin onnea ja menestystä jossain kaukana minusta. Tulkoon se päivä, kun tiedän etten häntä enää kohtaa, enkä tarkoita muuta kuin että hän muuttaa kauas pois tai parisuhteen myötä häneen ei enää sosiaalisissa ympyröissä törmää.

        Itselleni toivon myös hyvää. Ihmisiä, jotka kohtelevat kuin ihmistä, elävää ja tuntevaa kuuluu kohdella. Ja toivon, että vapaudun vihasta täysin. Se nostaa vieläkin päätään kun hänestä jotain kuulen tai kun näen. Siksi unohduksen valttikortit ovat minulla. Ei hänellä. Tämä purkaus sallittakoon. Toivottavasti ei kenenkään sivullisen ja syyttömän päivä mennyt pilalle. Kohdelkaa hyvin lähimmäisiä. Minäkin yritän, parhaan kykyni mukaan.


      • ap.
        :-D kirjoitti:

        IHan naurettavaa jos et kykene sanomaan suoraan tolle tyypille että et halua olla hänen kanssa enää missään tekemisissä. Toivottavasti sanot, etkä jätä vain tämän viestin varaan. Jos mä uhkuisin tollasta vihaa jotain kohtaan niin kyllä mä sanoisin sen suoraan sille ihmiselle ja tekisin selväksi ettei ole enää toivottu mun elämääni.

        Olen tainnut sen muutamaan kertaan tehdä, mutta tähän saakka ei ole tehonnut. Aina pienin väliajoin pitää koettaa, vieläkö voi loukata. Vieläkö pystyy tönimään. Puukkoa selkään, jos ei muu auta. Puhukoon pahaa selän takana, siihen tiedän hänen pystyvän. Kunhan ei enää yritä mitään kontaktia, missään yhteydessä.


      • pyhä viha
        ap. kirjoitti:

        Niin olet. Mutta yksi muuri on olemassa, josta ei ole lupa kiivetä. Se on se, joka on välissämme tuosta päivästä lähtien ollut. Jos koskaan yrität, viha saa vallan. Ja saat sen myös tuntea. Jos kunnioitat sitä, kaikki menee hyvin.

        Anna minun katsoa lävitsesi. Anna minun sulkea korvani. Anna minun unohtaa olemassa olosi. Anna minun olla. Sillä minä odotan kuin kuuta nousevaa sitä päivää, kun en enää sinua näe, kun en ääntäsi kuule. Kun unohdan, että koskaan kuuluit elämääni. Se ei toive ei liity mihinkään yksittäiseen asiaan, se on vuosien tulos.

        Toivon, että lähdet pois. Lopullisesti niistä paikoista, joissa voin sinut nähdä. Se on ainoa toiveeni. Ja tiedän, ettei se toteudu, koska sinä olet sinä. Et ansainnut paikkaasi elämässäni. Etkä ansaitse sitä jatkossakaan. Siksi olet läpinäkyvä.

        Ei tämä ole vihaviesti. Etkä varmasti ole hän, vastasin vain niillä sanoilla, jotka hänelle olisin voinut sanoa. Tuosta päivästä lähtien on maailmassani musta aukko. Siinä on tyhjä piste joka siirtyy sinne missä hän on. Muualla maailmassa on värejä. Kirkkaita ja heleitä. Haluan vain, että se musta aukko katoaa. Ja sen katoaminen on minun tahdonvoimastani kiinni.

        Niin syvästi kuin minua loukkasitkin, en voi syyttää kuin itseäni, että koskaan päästin sinut elämääni. Oma moka.

        Oletko tuona päivänä poiminut palstalta itsellesi jonkun viestin? :D


      • voe voe
        ap. kirjoitti:

        Hän on ihminen, joka teki elämästäni helvetin usean vuoden ajan. Ja vain koska minä annoin tehdä niin. Kukaan ei ole koskaan kohdellut minua niin huonosti. Ja se on paljon sanottu. Hän on ihminen, joka tuo pahan olon ja jonka näkeminen pimentää auringon. Ehkä hän ajattelee minusta samoin. Anteeksi en voi antaa, mutta joku päivä voin unohtaa.

        Toivon hänelle kuitenkin onnea ja menestystä jossain kaukana minusta. Tulkoon se päivä, kun tiedän etten häntä enää kohtaa, enkä tarkoita muuta kuin että hän muuttaa kauas pois tai parisuhteen myötä häneen ei enää sosiaalisissa ympyröissä törmää.

        Itselleni toivon myös hyvää. Ihmisiä, jotka kohtelevat kuin ihmistä, elävää ja tuntevaa kuuluu kohdella. Ja toivon, että vapaudun vihasta täysin. Se nostaa vieläkin päätään kun hänestä jotain kuulen tai kun näen. Siksi unohduksen valttikortit ovat minulla. Ei hänellä. Tämä purkaus sallittakoon. Toivottavasti ei kenenkään sivullisen ja syyttömän päivä mennyt pilalle. Kohdelkaa hyvin lähimmäisiä. Minäkin yritän, parhaan kykyni mukaan.

        No oot sää melekosen pirun kohdannu :D anteeks ku naurattaa...


      • Selvennystä.
        pyhä viha kirjoitti:

        Oletko tuona päivänä poiminut palstalta itsellesi jonkun viestin? :D

        varmaankin ja todennäköisesti on, kyseessä palstan vakkarihyeena, joka säännöllisin väliajoin purkaa (oksentaa) turhaumansa palstalle haukkuen tämän tyypin maan rakoon, aloittajassahan ei toki mitään vikaa voi olla :D :D

        Tuo aloittaja on eri nikeillä palstaa pyörittävä spämmäri, riippuen tuuleeko luonaasta, vai pohjoisesta on viestien sävykin ;D

        Aloittaja turhautessaan provoaa näitä aloituksia- niitähän voi kaivella saman kirjoittajan aloituksia arkistojen kätköistä jo vuodelta kuokka ja kirves.

        Tän aloittajan tyyliin kuuluu jättää sukupuolen kertomatta, tosin tiedetään jo että nainen on, ja miehelle katkeruuttaan purkaa.

        Suhde on vain tapahtunut tällä palstalla, ja aloittajan omassa päässä varmaan kuuden vuoden ajan ;)


      • ja vika anteeksipyyn
        ap. kirjoitti:

        Hän on ihminen, joka teki elämästäni helvetin usean vuoden ajan. Ja vain koska minä annoin tehdä niin. Kukaan ei ole koskaan kohdellut minua niin huonosti. Ja se on paljon sanottu. Hän on ihminen, joka tuo pahan olon ja jonka näkeminen pimentää auringon. Ehkä hän ajattelee minusta samoin. Anteeksi en voi antaa, mutta joku päivä voin unohtaa.

        Toivon hänelle kuitenkin onnea ja menestystä jossain kaukana minusta. Tulkoon se päivä, kun tiedän etten häntä enää kohtaa, enkä tarkoita muuta kuin että hän muuttaa kauas pois tai parisuhteen myötä häneen ei enää sosiaalisissa ympyröissä törmää.

        Itselleni toivon myös hyvää. Ihmisiä, jotka kohtelevat kuin ihmistä, elävää ja tuntevaa kuuluu kohdella. Ja toivon, että vapaudun vihasta täysin. Se nostaa vieläkin päätään kun hänestä jotain kuulen tai kun näen. Siksi unohduksen valttikortit ovat minulla. Ei hänellä. Tämä purkaus sallittakoon. Toivottavasti ei kenenkään sivullisen ja syyttömän päivä mennyt pilalle. Kohdelkaa hyvin lähimmäisiä. Minäkin yritän, parhaan kykyni mukaan.

        "Kukaan ei ole koskaan kohdellut minua niin huonosti. Ja se on paljon sanottu. Hän on ihminen, joka tuo pahan olon ja jonka näkeminen pimentää auringon."

        Anteeksi. Ei ollut tarkoitus pimentää aurinkoasi tai kohdella huonosti.
        Hyvästi.


      • ap.
        ja vika anteeksipyyn kirjoitti:

        "Kukaan ei ole koskaan kohdellut minua niin huonosti. Ja se on paljon sanottu. Hän on ihminen, joka tuo pahan olon ja jonka näkeminen pimentää auringon."

        Anteeksi. Ei ollut tarkoitus pimentää aurinkoasi tai kohdella huonosti.
        Hyvästi.

        Jos pyytäisi irl, saisi todennäköisesti anteeksi. Mutta käyhän se näinkin.


      • ed.
        ap. kirjoitti:

        Jos pyytäisi irl, saisi todennäköisesti anteeksi. Mutta käyhän se näinkin.

        Meinas mennä aamukahvi väärään kurkkuun.. irl? Ensin vaatimalla vaadit ettei millään tekosyyllä ikinä yhteyttä irl ja nyt sitten... tuota... joo... :-D Kyllä sen on nyt käytävä näin. En edes tiedä mitä niin pahaa olen tehnyt, mutta samapa tuo.


      • ap.
        ed. kirjoitti:

        Meinas mennä aamukahvi väärään kurkkuun.. irl? Ensin vaatimalla vaadit ettei millään tekosyyllä ikinä yhteyttä irl ja nyt sitten... tuota... joo... :-D Kyllä sen on nyt käytävä näin. En edes tiedä mitä niin pahaa olen tehnyt, mutta samapa tuo.

        Onhan se ristiriitaista, mutta ei sen tarvi olla yhteydessä, koska hänkään ei koskaan ymmärtänyt tehneensä pahaa. Katsos, kun ei ole niitä henkisiä ominaisuuksia, niin voi tehdä toisille mitä vain. Syytönhän se syyntakeeton on. Ei mikään varttihullu, vaan kun ei ole niitä tunteita niin eihän sitä kaikkea voi ymmärtää. Tässä valossa ymmärtänet kuitenkin, ettei yhteydenotto ole suotavaa. Anteeksipyyntö irl tapahtuisi juuri noin: en kyllä tiedä mitään pahaa tehneeni. En ymmärrä. No, en minäkään ymmärrä, mutta vapaa olen ja moneen asiaan siinä suhteessa tyytyväinen.


      • ei hyväne aika
        ap. kirjoitti:

        Onhan se ristiriitaista, mutta ei sen tarvi olla yhteydessä, koska hänkään ei koskaan ymmärtänyt tehneensä pahaa. Katsos, kun ei ole niitä henkisiä ominaisuuksia, niin voi tehdä toisille mitä vain. Syytönhän se syyntakeeton on. Ei mikään varttihullu, vaan kun ei ole niitä tunteita niin eihän sitä kaikkea voi ymmärtää. Tässä valossa ymmärtänet kuitenkin, ettei yhteydenotto ole suotavaa. Anteeksipyyntö irl tapahtuisi juuri noin: en kyllä tiedä mitään pahaa tehneeni. En ymmärrä. No, en minäkään ymmärrä, mutta vapaa olen ja moneen asiaan siinä suhteessa tyytyväinen.

        Ristiriitaista... kaiken olet mulle opettanut ristiriitaisuudesta. "I met a woman with a thousand faces" lauloi Lou Reed. Kyllä kyllä, me too :-D

        Ei ole henkisiä ominaisuuksia.. ? Sä vaan jatkat noita "kauniita" sanojasi. Säästä ne jollekin muulle, mun pitää nyt mennä..


      • ap.
        ei hyväne aika kirjoitti:

        Ristiriitaista... kaiken olet mulle opettanut ristiriitaisuudesta. "I met a woman with a thousand faces" lauloi Lou Reed. Kyllä kyllä, me too :-D

        Ei ole henkisiä ominaisuuksia.. ? Sä vaan jatkat noita "kauniita" sanojasi. Säästä ne jollekin muulle, mun pitää nyt mennä..

        No se on jotain, mitä hän minulle on itsestään usein sanonut. Ja totta, hyvin ristiriitainen olen ollut, niinkuin hänkin. Kuminauha on katkennut. Siinä kauniit sanat.

        Mulla ei ole lauluja hänelle. Sanon vain, että pärjäillään.


      • ed,
        ap. kirjoitti:

        No se on jotain, mitä hän minulle on itsestään usein sanonut. Ja totta, hyvin ristiriitainen olen ollut, niinkuin hänkin. Kuminauha on katkennut. Siinä kauniit sanat.

        Mulla ei ole lauluja hänelle. Sanon vain, että pärjäillään.

        No ehkä tämä sentään.

        https://m.youtube.com/watch?v=pnVOt2LK2Gg


      • soundtrack 2014

    • miehelle menee

      Minä en ole vapaa -vielä. En edes vielä tiedä, kuinka vapautua? Ja minä olin ennen vapauden perikuva. Kaikkea se syvä, jalat-alta-ihastuminen teettää...Eikä edes nähdä nykyisin kuin sattumalta kerran vuodessa.

      I shall conquer this, I SHALL!

      • mitä jos se

        hetki venyy ikuisuudeksi.Himoitsen sua niin.......


      • aika tiu tiu
        mitä jos se kirjoitti:

        hetki venyy ikuisuudeksi.Himoitsen sua niin.......

        pitää olla kun ketä vaan himoitsee anonyymipalstalla. huhkis.


      • sinä se
        mitä jos se kirjoitti:

        hetki venyy ikuisuudeksi.Himoitsen sua niin.......

        kerjäät pesää täällä vähän kuin ammatiksesi, eiköös kyseessä lie aina sama henkilö. mikähän lienee pielessä?


      • kerroskin se sit_
        mitä jos se kirjoitti:

        hetki venyy ikuisuudeksi.Himoitsen sua niin.......

        miten se himotuksen kohde vaihtuu montakin kertaa per päivä, jatkumolla joka ei näytä loppuvan ikänään?


      • kyllä suoa
        sinä se kirjoitti:

        kerjäät pesää täällä vähän kuin ammatiksesi, eiköös kyseessä lie aina sama henkilö. mikähän lienee pielessä?

        hyväileen...Kosketan, sen haluaa uudelleen. Sitä janoaa. Sellaista saa harvoin nähdä. Se hivelee kaikkia kehon soluja. Meniköhän nyt oikealle?


      • no ei
        kyllä suoa kirjoitti:

        hyväileen...Kosketan, sen haluaa uudelleen. Sitä janoaa. Sellaista saa harvoin nähdä. Se hivelee kaikkia kehon soluja. Meniköhän nyt oikealle?

        tod.


    • Arvaan

      Nää näitä naiselta naiselle viestejä taas.

    • Nainen.

      Mitä ihmettä ruikutat Täällä? Etkö osaa puhua suoraan asianomaiselle? Kertoo paljon sinusta nuo viestit.... Jos elämässä sattuu väärinkäsityksiä tms.ne on osattava puhua halki, poikki ja pinoon, ei siinä Täällä ruikuttamiset auta!
      Ja oikein parasta ennen päiväys tuli tuossa mainittua....eipä hänkään muistanut minua millään tavalla, ei koskaan ja sekin kertoo paljon! Sen verran suorasanainen ihminen olen, että jos on ruikutuksen aihetta, teen sen kyllä kasvotusten....tuo sinun tapasi ei ollut kovin reilu!

    • girl2

      Hauska kuulla! Miten tästä eteenpäin? Se olis kiva tietää. New way?

    • Ookkonää ookoo?

      Kuule ap jahka se uusi elämä uudessa paikassa uusine ihmisineen ja arkikuvioineen pääsee kunnolla alkuun niin helpottaa varmasti tuo vihan kokeminenkin. Tuskin muistatkaan enää sitä auringonpimentäjää sitten :-D Keskity nyt siihen siirtymään äläkä tuhlaile energiaasi täällä lietsomalla vihaa, joka tulee sinusta itsestäsi.

      Jos se ihminen josta tuon nätin aloituksen kirjoitit, eksyy sen täältä lukemaan, ei hän varmasti harkitse enää yhteyden ottamista sinuun.

      • ap.

        Kuka vielä väittää, että palstailu on turhaa, jos niin olisi. Että se oikea ihminen lukisi ja toimisi sen mukaan. Viha nostaa päätään välillä. Se on inhimillistä. Joku päivä taputan sitä päähän ja sanon "maahan, paikalla" ja jatkan itse matkaani. Se päivä ei ehkä ole kaukana. Mutta sen matkan, joka siihen on, haluan tehdä rauhassa.


      • edell.
        ap. kirjoitti:

        Kuka vielä väittää, että palstailu on turhaa, jos niin olisi. Että se oikea ihminen lukisi ja toimisi sen mukaan. Viha nostaa päätään välillä. Se on inhimillistä. Joku päivä taputan sitä päähän ja sanon "maahan, paikalla" ja jatkan itse matkaani. Se päivä ei ehkä ole kaukana. Mutta sen matkan, joka siihen on, haluan tehdä rauhassa.

        Ja kukahan rauhaasi estää?
        Jos et halua kommentteja älä kirjoita täällä, niin simppeliä.


    • <<3

      Olen ollut vapaa.... siitä lähtien kun satua lähestyin

    • Kauheaa tekstiä :(

      Pyhää vihaa
      (vailla)
      suurta rakkautta
      joo
      mä kaiken
      nään...

    • pyh ja paha

      ompas tosi katkeraa tekstiä alottajalla..ei voi ku sääliä =)

    • Tinttarella di luna

      Taidat aloittaja olla herkkä myös vastauksille, jotka tulee ties kenen kynästä. Varmaa on että olet kokenut jotakin, joka sua noin on saanut kirjoittaman, mutta pidä järki jäässä mitä tulee palstailuun.

      Moni provosoituu vastaamaan sinulle siten miten kukin omassa päässä tuon tulkitsee. Noh, siitä voit päätellä että sinulla on kanssamatkustajia, joille tunteesi kolahtaa.

      On hyvä muistaa tunteista huolimatta, että tämä on vain ja ainoastaan palsta! Nakkaa, mitä nakkaat tänne koska koet siihen tarvetta, mutta jos oikeasti tahdot selvitä, yritä puhua sille kuka on asianomainen.

      Lykkyä pyttyyn kaikille :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1535
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1107
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1006
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      674
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe