SILMÄT PILALLA?

hklj

Mä pyyhin illalla luonnonystävällisellä wc paperilla mun silmiä, koska itkin ja mun silmän luomet meni punaiseksi. Aamulla mun silmistä tuli nesteellistä rähmää ja nyt tuntuu, että oikea silmä ei pysy kokonaan auki vaan tuntuu, että ois tosi isot silmäpussit. Mitä teen? Pitääkö mun ottaa silmätippoja"

4

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3Timo

      No mul ainakin silmätipat (noi apteekin reseptittömät) vaan PAHENS asiaa, kun tuli liikaa tuijoteltua tietsikan ruutua ja tuppas silmät tulehtumaan!? :/

      Mut sidekalvon tulehdus vois olla syynä moiseen, et kannattais se ehkä lääkäris käydä näyttämässä ni se vois tietää sellaset tipat noihin mitkä jopa auttais?
      Itte en kyl menny, ku ainakin mulla noi parani aina paris-kolmessa päivässä, kun ei rasittanu niitä enää yhtä pahasti.

      • Hiekkasilmä

        Itse olen käyttänyt muutaman kuukauden Viscotearsia. Sen verran hämärtää, että silmiä tulee sitten hierottua ja vietyä sinne turhan päiten pöpöjä. Pöpöt on voitu viedä silmään käsillä tai sitten tippapullon kärki on koskenut johonkin.

        Vessassa ei edes hammasharjaa pitäisi säilyttää parin metrin etäisyydellä pöntöstä. Pöpöt kulkeutuvat siihen. Itselläni on silmätippaputeli vessan peilikaapissa, eli varmasti liian lähellä pönttöä.

        Elimistöllä on tapana korjata monia vaivoja omia aikojaan, joten kyllä se itse korjaa lievät silmätulehduksetkin. Vaikeammat pitäisi hoitaa aina lääkärissä.


    • weecee-pöpö

      wc paperilla (ainakaan jos se on ollu vessassa) ei kannata pyhkiä silmiä. Vessapaperiin tarttuu aina jonkin verran "pöpöjä" kun vetää vessan. Käy lääkärillä näyttämässä silmää, jos sinne on menny bakteeri..

      • hklj

        Mun silmä ei tunnu enää pahalta enkä ottanut silmätippoja. Ei siinä varmaan mitään vikaa ole.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe