Ympärileikkatut vastatkaa

Pojupd

Huomaako peniksessä suurta eroa verrattuna ei leikattuun? Saako valita eri vaihto-ehtoja, koska en haluaisi , että koko terska tulee näkyviin...? Voiko yhtä hyvin itsetyydyttäöä kuin ennen ja miten seksi? Ja oletteko pettyneitä va onnellisempia? Olen itse menossa yksityiselle joten koko nahkaa ei silvota pois. Ja mineulle tämä tehdään fimoosin takia.

14

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta

      Ero leikkaamattomaan riippuu siitä miten leikkaus on tehty, säästäen, vai reilusti poistaen. Itsellä jälkimmäinen ja ero on tietysti huomattava koska terska on selvästi esillä.
      Mutta tuosta on turha murehtia, jos jotakin ihmetyttää nii siinäpähän ihmetelkööt. Seksi ja runkkaus sujuu paremmin kuin ennen, ei yllätys sinänsä, itsellänikin oli fimoosi. Naiset ovat tykänneet.
      Itse olen kaikinpuolin tyytyväinen lopputulokseen. Juttele kirurgin kanssa asiasta niin saat itseäsi miellyttävän lopputuloksen.

      • Pojupd

        Kiitos todella paljon vastauksestasi... Tuo helpotti paljon!


    • Leikattu

      Kyllä ympärileikatulla on koko terska näkyvissä ja hyvä niin. Ilman esinahkaa terskasta (ainakin mulla) on tullut laajempi. Mulle sanottiin, ettei kannata tehdä osapoistoa, koska arpikudos alkaisi uudelleen kiristää jäljelle jäänyttä esinahkaa. Multa poistettiin samalla se jänne alapuolelta joka kiristi erektiossa. Ite ja vaimo tykätään enemmän ympärileikatusta. Hyvä juttu...

    • ympäriraiskattu

      Ja Peyronien tauti tulee helpommin leikatuilla.

    • Kadun loppuikäni

      Tuossa muutamia esimerkkejä ympärileikattujen ulkonäöstä, voit päätellä ihan itse kuinka merkittävä se kosmeettinen ero on,

      http://www.circumstitions.com/Restric/Botched1sb.html

      http://www.circumstitions.com/Restric/Botched2st.html

      http://www.circumstitions.com/Restric/Botched3sc.html

      http://www.circumstitions.com/Restric/Botched7ex.html

      http://www.circumstitions.com/Restric/Botched5va.html

      http://www.circumstitions.com/Restric/Botched6un.html

      Tällaisia ne lopputulokset valitettavasti tosielämässä on, siksi näistä operaatioista esitellään yleensä vain havainnollistavia piirroksia.

    • en tykkää

      Mulla leikattin 2 vuotta sitten. Ja olen katunut leikkausta 2 vuotta. Ja luultavasti koko loppuelämän. Näin. :(

      • ympäriämpäri

        Sinä sentään kai menit vapaaehtoisesti kuitenki leikattavaksi?

        Minut leikattiin väkisi muka "fimoosin" takia lapsena. Edes vanhemmiltani ei kysytty lupaa eikä heille kerrottu mistä oli kyse.

        Sinä et varmaankaan joutunut kokemaan lapsena ja teini-ikäisenä toverien pilkkaa, ongelmia koulussa koska joutui välttelemään liikuntatunteja ja muita tilanteita joissa olisi joutunut olemaan alasti. Eikä sitä friikkiyden ja ulkopuolisuuden tunnetta muutenkaan nuorena.


      • ympäriämpäri
        ympäriämpäri kirjoitti:

        Sinä sentään kai menit vapaaehtoisesti kuitenki leikattavaksi?

        Minut leikattiin väkisi muka "fimoosin" takia lapsena. Edes vanhemmiltani ei kysytty lupaa eikä heille kerrottu mistä oli kyse.

        Sinä et varmaankaan joutunut kokemaan lapsena ja teini-ikäisenä toverien pilkkaa, ongelmia koulussa koska joutui välttelemään liikuntatunteja ja muita tilanteita joissa olisi joutunut olemaan alasti. Eikä sitä friikkiyden ja ulkopuolisuuden tunnetta muutenkaan nuorena.

        Niin, ja olen nyt vanhempana selvittänyt kuka lääkäri tuon minulle teki. Hän on vielä elossa vaikka onkin jo vanha mies.

        Sain selville, että hän ja hänen vaimonsa ovat ilmeisesti hyvin aktiivisia kristillisiä ja mukana erilaisissa siionistisissa ja israelia tukevissa järjestöissä...


    • tykkään

      Itse pääosin tyytyväinen ympärileikattuun. Nahattomuuteen tottuu nopeasti, pysyy puhtaana ja on komea verraten tuppimunaan.
      Frenulum poistettiin itseltäni, ilman lupaa/keskustelua asiasta, sieltä siis tuntoherkkyys aikalailla täysin kadonnut. Paljon parempi ainakin itselläni ilman esinahkaa.

      • 73leikattu

        Jo 40 vuotta leikattuna olen tyytyväinen. Leikattiin terveys syistä. Seksi on ihanaa ja nautinnollista. Hyvä näin.


      • Venytys auttaa
        73leikattu kirjoitti:

        Jo 40 vuotta leikattuna olen tyytyväinen. Leikattiin terveys syistä. Seksi on ihanaa ja nautinnollista. Hyvä näin.

        Paljonko löytyy kokemusta leikkaamattomalla seksin harrastamisesta? Jos tuo 73 viittaa syntymävuoteen, niin olet ollut korkeintaan 1v ja 1 vuotiaat harvemmin harrastaa seksiä - vertailupohjaa sulla siis ei ole. Itselläni on, olen elänyt aikuisen seksielämää sekä leikkaamattoman, että leikatun kanssa ja tämä jälkimmäinen on suoraan sanottuna ihan arsesta, en suosittele kenellekään. Venytelkää hyvät ihmiset niitä tiukkoja esareitanne, esim venytyskorut kuulemma on erittäin tehokkaita tuossa hommassa!


    • leikkaus oli pop

      Olen seksitellyt leikkaamattomana ja leikattuna, Leikattuna paaaaaljon parempi.
      Alkutilanteessa esinahka oli vietävän tiukka, vasta leikkauksen jälkeen näin oman terskan ensimmäistä kertaa ikinä.

      • Onnekas olet

        Sulle sattui arvonnassa hyvä tuuri ja homman hoiti ilmeisestikin osaava pätevä kirurgi. Tuo ei siltikään tarkota sitä, että kaikilla olisi näin hyvä tuuri, jokaisessa julkisen sektorin sairaalassa on aina näitä vasta alalle erikoistumassa olevia sairaalalääkäreitä, jotka tekee näitä "helppoja operointeja" ensimmäisiksi operaatioikseen. Tätä ei kerrota yleensä potilaalle, monikohan suostuisikaan hommaan, jos tietäisi sen olevan ns "opiskelijatyötä".... Parturissakin sentään kerrotaan ja hiustenleikkuun saa jopa huomattavasti edullisempaan hintaan, jos sen hoitaa opiskelijat!


    • tyytyväinen

      Mulle tehtiin 40 ikäisenä ja nyt 15 vuotta myöhemmin olen harmitellut vain sitä, etten aiemmin hakeutunut ympärileikkaukseen. Elo, olo ja seksi on reilusti mukavampaa kun terska on kokonaan esillä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4456
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1844
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      209
      1369
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1341
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe