Kuuma, tumma ja tulinen

Tanssitaivaassa

Olen seurannut näitä keskusteluita jonkin aikaa. Lähes jokaisessa viestiketjussa mainitaan sanat sinkku, varattu, pano, seura ja panoseura.

Onko asiat todella niin, että lavat pursuavat miehistä, jotka etsivät panoseuraa? Nimenomaan hetkellistä seuraa?

Minut tituleerataan kauniiksi ja seksikkääksi ihmiseksi, niin tansseissa kuin vapaa-ajallakin. Seuraani kyllä hakeudutaan, osaan hyvin tanssia, mutta myös olen sosiaalinen ja hymyilevä. Silti...silti koko pitkän tanssihistoriani aikana en ole kohdannut miehiä, jotka vonkuisivat mukaani. Puhelinnumeroa kyllä pyydetään.

Onko palstan käyttäjät vain provosoituneet vai kenties oikeasti puheidensa takana olevia panoseuran etsijöitä? Vai etsivätkö he tietynoloisia naisia panoseuraksi? Miksi minä en ole törmännyt näihin asiattomiin kyselijöihin? Minä vedän aina puoleeni asiallisia hienoja miehiä :)

103

780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äinään Miäs

      No niin siinä meillä on egohörhö ja varsinainen tuulentupa. Tuskinpa sinussa on seksiä yhtään enempää kuin märässä huopatossussa.
      Kovin uskottava et ole tarinallasi.
      Lavan järjestäjät taputtavat vuodatuksellesi.He komppaavat kassialmoja
      ja peräkamarin poikia.






      Pro True

      • Tanssitaivaassa

        Ja sinä taidat olla yksi peräkammarin pojista kun tuntuu, ettei sulla muuta elämää olekaan kuin päivystää tällä sivustolla kommentoimassa :)


      • pro True

      • Äinään Miäs
        Tanssitaivaassa kirjoitti:

        Ja sinä taidat olla yksi peräkammarin pojista kun tuntuu, ettei sulla muuta elämää olekaan kuin päivystää tällä sivustolla kommentoimassa :)

        Parempi sekin kuin tuijotella peiliä ennen iltamia ja todeta että olenpa seksikäs.

        En ole pelkästän Peräkammarin poika vaan EVP Peräkammarin poika
        ja tuo lyhenne merkitsee Elän Vaimon Palkalla.






        Pro True


    • vonkaajienpainajaine

      Toi on totta. Likkakaverillani on myös sama ongelma. On tosi puutteessa, mutta
      tansseissa ei kukaan mies ehottele eikä käy iholle :(.
      Me kun vaihdetaan kuulumisia väliajalla tansseissa, niin mulla on jo monta
      ehotusta tullut illan aikana, mutta hänelle ei yhtään.
      Niin miksi ? Hän on hiljainen ja mä rempseä.
      Miehet tarvitsevat rohkaisua niin sitten sieltä tulee tekstiä vaikka mitä - D
      Huumoria se olla pitää eikä liian tosikkoja !
      Miehet on miehiä ja puheet puheita , mutta teot on sitten toinen juttu.

      • Nätti tyttö

        Mulla on sama juttu. Tuntuu, et aina ne samat naiset vaan löytää seuraa, mut minä nätti tyttö jään rannalle ruikuttamaan. Puhelinnumeroa pyydetään ja tanssia halutaan vaikka koko ilta, mut yöseuraksi ei kelpaa.


      • Äinään Miäs

        Mulukkuus vaikuttaa.
        Sen näkee naamasta.


      • Tanssiva mies
        Nätti tyttö kirjoitti:

        Mulla on sama juttu. Tuntuu, et aina ne samat naiset vaan löytää seuraa, mut minä nätti tyttö jään rannalle ruikuttamaan. Puhelinnumeroa pyydetään ja tanssia halutaan vaikka koko ilta, mut yöseuraksi ei kelpaa.

        No vähän ihmetyttää nämä "ongelmat".
        Eikö puhelinnumeron kysyminen ole aika selvä merkki siitä,että ainakin jotakin haluaa?
        Mutta itsekään nyt ei olisi kamalan innokas jos puhelinnumeroa ei anna,mutta muuta kylläkin heti..
        Kärjistetysti näin sanoen.


    • Äinään Miäs

      Katos kun niillä jampoilla on jo eukko himassa. Tai panopuu tiedossa.
      Mutta haetaan vähän piristystä.
      Ne on vaan tanssimassa.

      Jos joku kysyy multa tahdonko naulata, niin mä soitan eukolle.

      Toiseksi ei ole tarvis saada pakkeja, kun mesta on täyteen kilpakosijoita.

      Sitä paitsi kuinka moni lavatanssijoista haluaa seksiä kylpyameessa,
      jossa on egyptiläinen dekorointi. Kysyn vaan.

      • seinällä parempi

        Seksi ei toimi kylpyammeessa, ainakaan silloinkun se on täytetty vedellä. Kokeiltu on. ei tosin lavamiehen kanssa ... vaan ravimiehen ... heh he


      • Äinään Miäs
        seinällä parempi kirjoitti:

        Seksi ei toimi kylpyammeessa, ainakaan silloinkun se on täytetty vedellä. Kokeiltu on. ei tosin lavamiehen kanssa ... vaan ravimiehen ... heh he

        Olen vaihtanut harrastuksen purjelentoon hiljattain.


    • afdsgfd

      Äinään miähestähä paljastuu jo sisustajan luonne.

    • Äinään Miäs

      Vastauksena aloittajalle palstan käyttäjistä valtaosa on avohoitopotilaita, joille saitti toimii terapiahuoneena.
      Se vain ei johda kroonikkojen kohdalla toivottuun lopputulokseen.
      Mutta aina tulee uusia potilaita joka ikkunasta ja ovesta.

      Stig framåt!





      True komppi.

    • Äinään Miäs

      Elämme ns. kyttäysyhteiskunnassa, jossa kytätään kuin mykkä vttua.
      Jos tahdotte kytätä minua, niin se onnistuu Anianpellon markkinoilla.
      Siellä valitaan Anian Impi.
      Tosin neitsyitä siellä on turha kytätä.

      • tanssi ekaks

        ... ja jotkut vielä viitsivät tanssia sen ympärillä. Ei siitä kyllä valittamista, mutta ihmettelen.


    • Lempileiskuu

      Äinään miäs puhuu asiaa.

    • asiallinen mies

      "Miksi minä en ole törmännyt näihin asiattomiin kyselijöihin? Minä vedän aina puoleeni asiallisia hienoja miehiä :) "

      Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin?
      Miksei ne "asialliset" kelpaa sinulle ja yleensäkin naisille?
      Miksi miehen tarvii käyttäytyä retkun tavoin,että alkaa kiinnostaan?

      • naiNEN oon

        Kyllä miehessä pitää aina pikkusen renttua olla ... jossainmielessä. Pikkusen itsekkyyttää ja me ymmärrämme.


      • Tanssitaivaassa

        Tokihan ne kiltitkin miehet ovat mukavia. Mutta onhan se totta, että pikkusen renttua, niin tuntuu enemmän saaliilta. Kiltit miehet ovat liian helppoja kesyttää.


    • Yarita

      Ehkä ne asialliset miehet ei saa aloitetta aikaiseksi?

    • Äinään Miäs

      Palataan huomenna asiaan, oletteko silloin vielä tässä saitissa?

    • seinäruusu

      tää on paras =))

    • Tahdonvoimaa

      Tanssitaivaassa kirjoitti; "Onko palstan käyttäjät vain provosoituneet vai kenties oikeasti puheidensa takana olevia panoseuran etsijöitä?"

      Äinään Miäs jo asian ilmaisikin; "Vastauksena aloittajalle palstan käyttäjistä valtaosa on avohoitopotilaita, joille saitti toimii terapiahuoneena".

      Miksi nämä avohoitopotilaat parveilevat juuri Tanssin aihealueen alla? Ilmeisesti sairaanhoidon ammattilaiset eivät ole vielä kaikkia saitteja heille opettanut.

      Menkääs vaikka jonnekin tuonne ja valitkaa sieltä sopiva aihealue (seksi jne)... http://keskustelu.suomi24.fi/debate/38

    • Asiaa seurannut

      Normaali älyisiä tuntuu todella olevan liianvähän täällä,
      siksi kaikki kirjoitukset tulee suodatettua.
      Renttujahan nuo kirjoittelijat on kun eivät ole pikkupojan
      maailmasta osanneet aikuistua.

    • Äinään Miäs

      Lavatanssien järjestäjät seuraavat verkkokirjoittelua aktiivisesti ja heidän tilastoissaan
      mitä latvempi asiakas sen parempi.
      Latvat tuovat tilin.

      Tanssilavoilla pääkoppa on vain ruumiinosa ja harvoin olen kuullut että sillä olisi
      loistettu.

      Toiseksi tanssipaikalle kelpaa kaikenlainen näkyvyys.
      Jos täällä avataan ketju "Sammuin Mäntsälään" niin jossain päin Suomea riemuitaan.

      Jos haluatte seurata tasokasta keskustelua, mm. Mukkulan kirjailijakokous antaa tähän oikein hyvät puitteet.
      Minä olen muuten yhden kerran sammunut sinne.

      • Foxtroll

        "Minä olen muuten yhden kerran sammunut sinne."

        Mukkulan kirjailijakokoukseen? No johan!


    • Äinään Miäs

      Tarkennus:

      Äskeisellä välikommentilla en tahtonut suinkaan antaa sellaista kuvaa että Suomi 24-tanssiosion keskustelu ei olisi riittävän henkevää tämän valtakunnan olosuhteisiin.

      • Erkkiniminen

        Ymmärtääkö joku näitä tämän miehen kirjoituksia...


      • ei ymmärrä ei
        Erkkiniminen kirjoitti:

        Ymmärtääkö joku näitä tämän miehen kirjoituksia...

        No ei todellakaan.......


      • thank you
        ei ymmärrä ei kirjoitti:

        No ei todellakaan.......

        Mä ymmärrän koska tiedän kuka on nimimerkin takana ;)) Kaapin takana on yks mies jonka kanssa olen tanssinut tangoa muutaman kerran joskus ajat sitten ;))

        En kerro kuinka syvään tuo silloin hieman epävarmakin mies taivutti ;))


      • Äinään Miäs
        thank you kirjoitti:

        Mä ymmärrän koska tiedän kuka on nimimerkin takana ;)) Kaapin takana on yks mies jonka kanssa olen tanssinut tangoa muutaman kerran joskus ajat sitten ;))

        En kerro kuinka syvään tuo silloin hieman epävarmakin mies taivutti ;))

        Pohjanmaan kautta varmaankin.


      • vielä taipuu
        Äinään Miäs kirjoitti:

        Pohjanmaan kautta varmaankin.

        Kyl se tais mennä ihan Lahdenkautta ;))

        Sen jälkeen on ollut kyllä monenmoisia taivutuksia ... mutta ei tältä kaverilta.


    • jjoo¨

      Äinään mies taas asialla ;))

    • Äinään Miäs

      Tunnistan tämän saitin vakituisista osallistujista mm. Speedyn, Nadin,Kaminiiton,
      JerryJeen ja A pks:n.
      Heillä on tapana käydä täällä tuulettamassa sivusaitin tuomia paineita.

      • mikä tanssi ??

        Minua et tunnista !! Täällä on kiva tuuletella toisin kuin naapurikuppilassa ... olemme kuitenkin tavanneet. Näin luulisin ja vielä tanssien merkeissä. saatille et pyytänyt ;))


      • Äinään Miäs
        mikä tanssi ?? kirjoitti:

        Minua et tunnista !! Täällä on kiva tuuletella toisin kuin naapurikuppilassa ... olemme kuitenkin tavanneet. Näin luulisin ja vielä tanssien merkeissä. saatille et pyytänyt ;))

        Todennäköisyys iskeä kottarainen lavalta kerran kesässä on 1:700.


      • Äinään Miäs
        mikä tanssi ?? kirjoitti:

        Minua et tunnista !! Täällä on kiva tuuletella toisin kuin naapurikuppilassa ... olemme kuitenkin tavanneet. Näin luulisin ja vielä tanssien merkeissä. saatille et pyytänyt ;))

        Joo,mutta se kohtaaminen poiki tämän nykyisen ammattini eli hautakivien oikominen.


      • kerran kaadettu
        Äinään Miäs kirjoitti:

        Joo,mutta se kohtaaminen poiki tämän nykyisen ammattini eli hautakivien oikominen.

        Vaikuttaa välillä kyllä kaatamiselta ;))


    • Äinään Miäs

      Enemmistö tanssijoista potee ns. Alice In Wonderland kautta Peter Pan-syndroomaa, joka myös peräkammarin poika- oireyhtymänä paremmin tunnetaan.
      Sanojen vakuudeksi päätän pistäytyä vahvistamassa säännön tiistaina Mäntsälässä.

    • Aliisa;')

      heip Äinää :))

      • Äinään Miäs

        Heip faketti.


      • Alisaa
        Äinään Miäs kirjoitti:

        Heip faketti.

        Heip Äinää. Mikä on faketti ? Ei löytynyt googlaamallakaa:)


      • Äinän Miäs
        Alisaa kirjoitti:

        Heip Äinää. Mikä on faketti ? Ei löytynyt googlaamallakaa:)

        Heip.

        Onko sulla muita kysymyksiä?


      • Alice^
        Äinän Miäs kirjoitti:

        Heip.

        Onko sulla muita kysymyksiä?

        Ootas..pitää miettiä hetken ..


      • Äinään Miäs
        Alice^ kirjoitti:

        Ootas..pitää miettiä hetken ..

        Taidat olla Hämeestä.


      • womder
        Äinään Miäs kirjoitti:

        Taidat olla Hämeestä.

        mikä nyppii..


    • Äinään Miäs

      Yhden kerran kävin Krouvin lavalla. Siellä oli ison talon isäntiä, joilla oli olevinaan hintaa.
      Mitäs rahalla tekee, jos on mulukku.


      Sitten tuli emäntä vastaan.
      Totesi että miten sä olet noin jäykkä tänään.
      Otin pultit.

      Jälkeenpäin tajusin että siinä meni sauma.

      Muuten, Krouvin lavan keskihuussissa on tänäkin päivävä graffiti;

      Hessu,
      parempaakin olen saanut,
      Masa

      • please

        Älä silti kiusaa !! Mistä asti kaunasi jollekkin urpolle ?? Kannattaako ?? EI !! Siis lopeta !! Pyydän.

        Jos olet hän . Niin en periaatteessa uskoisi että olet kiusaaja.


      • Äinään Miäs
        please kirjoitti:

        Älä silti kiusaa !! Mistä asti kaunasi jollekkin urpolle ?? Kannattaako ?? EI !! Siis lopeta !! Pyydän.

        Jos olet hän . Niin en periaatteessa uskoisi että olet kiusaaja.

        Ruotsissa hän on myös hen nykyään.Suomessa ei tunneta neutraalia sukupuolta kielessä.


      • heh heh he
        Äinään Miäs kirjoitti:

        Ruotsissa hän on myös hen nykyään.Suomessa ei tunneta neutraalia sukupuolta kielessä.

        No sää et kyl oo mitenkäää neutraali ... muuta kuin yhteen asiaan ;))


    • Äinään Miäs

      Yhden lavan olen nostanut alhon yöstä.

      Alun perin sikäläinen laituri tanssitti porukkaa ilman kustannuksia.
      No konkkahan siinä oli lähellä.

      Seuraavana kesänä maksoi viitosen.
      Mummot jäi aidan taakse mulkoilemaan että ketä menee sisään.
      Konkkahan siitäkin tuli.

      Lähdin konsultoimaan.
      Siinä vieressä oli tuttu venäläisten suosima camping.

      Sinne lyötiin seuraavana kesänä kyltti:
      Yö kympin, suikki viiskymppiä.

      Jumalialauta, oli laituritanssit turvoksissa väkeä.

      • Tangoako

        Siis tanssivatko miehet sielläkeskenään??


    • liian kiltti mies

      Olen ns. kunnon mies / kiltti mies. Etsin parisuhdetta mutten panoseuraa. En ehdottele kaksimielisyyksiä tai kahville menoa enkä kysele numeroa tms. Odotan josko syntyisi keskustelua tai nainen osoittaisi kiinnostusta minua kohtaan. Naiseet eivät taida tykätä asiallisista miehistä. Pitäisi varmaan kysyä ensi kerralla suoraan, lähetääks panee, mutta en ikinä kykenisi alentua sille tasolle.

      • Äinään Miäs

        Johan vitsin murjaisit.


      • Antoinelle

        Saatat antaa itsestäsi hiukan passiivisen kuvan? Ehkä kahville lähtö useamman tanssin jälkeen ei ole lainkaan hassumpi ajatus. Tai illan päätteeksi puhelinnumero. Ne ovat ihan kohteliaan miehen käytöstapoja, mutta samalla osoitat kiinnostuksesi.


      • hakee miesseuraa
        Antoinelle kirjoitti:

        Saatat antaa itsestäsi hiukan passiivisen kuvan? Ehkä kahville lähtö useamman tanssin jälkeen ei ole lainkaan hassumpi ajatus. Tai illan päätteeksi puhelinnumero. Ne ovat ihan kohteliaan miehen käytöstapoja, mutta samalla osoitat kiinnostuksesi.

        Liian kiltti mies voisi kysyä todellakin kahville jos daami kiinnostaa muutenkin kuin tanssimielessä. Toisaalta sekin voi johtaa panemiseen ;))

        Kirjoitit että et etsi panoseuraa.

        Minä etsin sitäkin. Rakastelu on myös panemista ja ihanalle miehelle on fantastista antaa.


    • Älyryhmistä ongelmia

      Nykyään on mahdollista älypuhelimeen tehda äly-yhteystietoryhmiä. Miehet, joilta olet puhelinnumeron saanut,ovat saattaneet laittaa eräät tuntemistaan ja kaikki tuntemattomat numerot äly-yhteystietoryhmään, jonne soitettaessa tai viestitettäessä, mikään yö- tai ruokapöydälle jätetyssä älypuhelimessa ei viittaa siihen, että puhelu tai viesti on tulossa. Mies on yksinkertaisesti vain joko unohtanut tarkistaa älyryhmän viestit tai sitten sinne on tullut yhteydenottoyrityksesi jälkeen niin paljon puheluita ja viestejä, että olet vielä jonossa. Odottele kärsivällisesti, kyllä hän vielä kahlaa älyryhmän viestejä ja puheluita sinne saakka ja ottaa yhteyttä!

    • Äinään Miäs

      Äly hoi älä jätä!

    • No Pro

      Onko asiat todella niin, että lavat pursuavat miehistä, jotka etsivät panoseuraa? Nimenomaan hetkellistä seuraa?

      No ei todellakaan ole niin. Ei pursua. Mutta heitä on kyllä jonkun verran.

      Ikävää kyllä on, että monet miehet niin lavoilla kuin lavojen ulkopuolellakin näkevät naiset vain panopuina. Isot puskurit, kauniit kasvot jne jne pitää olla. Muulla ei niin väliä. Käytä, heitä pois. Yhden pysäkin taktiikalla.

      Toivottavasti naiset huomioisivat muutkin miehet kuin ne "rentut" ;)
      No jonkunlaisia "renttuja" on myös naisissa. Onneksi aika harvassa.

      • KissaNainen..

        Voi minua renttua. Miehet ihastuvat, rakastuvat ja lopulta vihastuvat. Flirttailen ja kommunikoin. Kerään saalista ja lopulta heitän pois. Joskus tekisi mieleni sanoa, älä ihastu minuun, käytän sinua vain hetkellisiin tarpeisiini. Itseluottamukseni näkyy ulospäin ja tiedostan olemukseni viimeistä kurvia myöten. Tuoksuni huumaa sinut, silmäni hurmaannuttavat sinut ja suloinen olemukseni saa minut näyttämään viattomalta kissanpennulta, jota sinun tekee mieli hoivata. Se on vain pintaa ja kohta heitän sinut pois. Voi minua renttua, varo minua lavoilla.


      • No Pro
        KissaNainen.. kirjoitti:

        Voi minua renttua. Miehet ihastuvat, rakastuvat ja lopulta vihastuvat. Flirttailen ja kommunikoin. Kerään saalista ja lopulta heitän pois. Joskus tekisi mieleni sanoa, älä ihastu minuun, käytän sinua vain hetkellisiin tarpeisiini. Itseluottamukseni näkyy ulospäin ja tiedostan olemukseni viimeistä kurvia myöten. Tuoksuni huumaa sinut, silmäni hurmaannuttavat sinut ja suloinen olemukseni saa minut näyttämään viattomalta kissanpennulta, jota sinun tekee mieli hoivata. Se on vain pintaa ja kohta heitän sinut pois. Voi minua renttua, varo minua lavoilla.

        Hineno kirjoitus KissaNaiselta :)

        Hyvännäköisellä miehellä sekä naisella on varaa valita/temppuilla ei niin komeiden kustannuksella. Moni menee halpaan, ennen kuin oppii.

        He saavat paljon anteeksi, mutta toivotaan ettei heille lopuksi käy kuten tuossa laulussa. Vanhainkodissa voi olla yksinäistä ;)

        http://www.youtube.com/watch?v=HnWnJmGIqi8


      • Transu Ansu
        No Pro kirjoitti:

        Hineno kirjoitus KissaNaiselta :)

        Hyvännäköisellä miehellä sekä naisella on varaa valita/temppuilla ei niin komeiden kustannuksella. Moni menee halpaan, ennen kuin oppii.

        He saavat paljon anteeksi, mutta toivotaan ettei heille lopuksi käy kuten tuossa laulussa. Vanhainkodissa voi olla yksinäistä ;)

        http://www.youtube.com/watch?v=HnWnJmGIqi8

        Mulla on timmit pohkeetkin. Saanko luvan? ;-)


      • Äinään Miäs
        Transu Ansu kirjoitti:

        Mulla on timmit pohkeetkin. Saanko luvan? ;-)

        Kyl ain yks transvekkula mahtuu mukaan joukkoon tummien.Ooks mä millon kieltäny?


      • KissaNainen2
        KissaNainen.. kirjoitti:

        Voi minua renttua. Miehet ihastuvat, rakastuvat ja lopulta vihastuvat. Flirttailen ja kommunikoin. Kerään saalista ja lopulta heitän pois. Joskus tekisi mieleni sanoa, älä ihastu minuun, käytän sinua vain hetkellisiin tarpeisiini. Itseluottamukseni näkyy ulospäin ja tiedostan olemukseni viimeistä kurvia myöten. Tuoksuni huumaa sinut, silmäni hurmaannuttavat sinut ja suloinen olemukseni saa minut näyttämään viattomalta kissanpennulta, jota sinun tekee mieli hoivata. Se on vain pintaa ja kohta heitän sinut pois. Voi minua renttua, varo minua lavoilla.

        Auts. Minäkin vaikutan tuolta, mutta tahdon silti tanssia. Älkää siis hakeko häntä, mutta hakekaa silti minua. Minä olen aivan kiltti.


      • Renttu No:1
        KissaNainen.. kirjoitti:

        Voi minua renttua. Miehet ihastuvat, rakastuvat ja lopulta vihastuvat. Flirttailen ja kommunikoin. Kerään saalista ja lopulta heitän pois. Joskus tekisi mieleni sanoa, älä ihastu minuun, käytän sinua vain hetkellisiin tarpeisiini. Itseluottamukseni näkyy ulospäin ja tiedostan olemukseni viimeistä kurvia myöten. Tuoksuni huumaa sinut, silmäni hurmaannuttavat sinut ja suloinen olemukseni saa minut näyttämään viattomalta kissanpennulta, jota sinun tekee mieli hoivata. Se on vain pintaa ja kohta heitän sinut pois. Voi minua renttua, varo minua lavoilla.

        KissaNainen..

        " Flirttailen ja kommunikoin. Kerään saalista ja lopulta heitän pois. Joskus tekisi mieleni sanoa, älä ihastu minuun, käytän sinua vain hetkellisiin tarpeisiini. Itseluottamukseni näkyy ulospäin ja tiedostan olemukseni viimeistä kurvia myöten."

        Juuri näihän se menee, puolin ja toisin.
        Käytetään toisiamme hyväksi. Koskaan emme saa oikeaa "onnea".
        Joskus on pahasti pettynyt ja sen jälkeen naiset käy vain "hetkellisiin tarpeisiin."
        Onko näin käymyt myös "KissaNainselle?"

        Vai onko tämä valmistusvika?
        Vai saadaanko "me" näitä lisää aikaan tekemisillänme.


      • KissaNainen..
        KissaNainen2 kirjoitti:

        Auts. Minäkin vaikutan tuolta, mutta tahdon silti tanssia. Älkää siis hakeko häntä, mutta hakekaa silti minua. Minä olen aivan kiltti.

        Voi kyllä minäkin haluan ja osaan tanssia. Minuun ei vain kannata ihastua, olen juuri niitä naisia, joiden jälkeen miehen elämä ei ole koskaan enää samanlaista. En vahingoita tai satuta tietoisesti. Minä vain kyllästyn ja etsin "parempaa". Tanssitaan ja pidetään hauskaa, nautitaan kaikesta mitä elämä tarjoaa tämän lyhyen elämämme aikana.

        Minua ei ole pahasti satutettu, mutta rakastunut olen minäkin joskus ollut.


      • KissaNainen2
        KissaNainen.. kirjoitti:

        Voi kyllä minäkin haluan ja osaan tanssia. Minuun ei vain kannata ihastua, olen juuri niitä naisia, joiden jälkeen miehen elämä ei ole koskaan enää samanlaista. En vahingoita tai satuta tietoisesti. Minä vain kyllästyn ja etsin "parempaa". Tanssitaan ja pidetään hauskaa, nautitaan kaikesta mitä elämä tarjoaa tämän lyhyen elämämme aikana.

        Minua ei ole pahasti satutettu, mutta rakastunut olen minäkin joskus ollut.

        Minulla taas on rakastaja, hankin sen nimenomaiseen tarpeeseen... Hän on siinä expertti ja hyvännäköinen. Tanssittajat on aivan toinen juttu. En ole lavoilla nähnyt sopivaa. Siksi olen turvallista tanssiseuraa.


      • TigerMann
        KissaNainen2 kirjoitti:

        Minulla taas on rakastaja, hankin sen nimenomaiseen tarpeeseen... Hän on siinä expertti ja hyvännäköinen. Tanssittajat on aivan toinen juttu. En ole lavoilla nähnyt sopivaa. Siksi olen turvallista tanssiseuraa.

        Samoilla linjoilla! Kesä menee asuntoautolla kierrellessä, tanssien ja huvitellen. Viikonlopun tanssinaiset pyytävät usein luokseen seuraavalla viikolla, todella mukavaa päästä alkuviikon hiljaisiksi illoiksi neitin/rouvan vieraaksi. Keskiviikkona jo alkaa rutiinit nyppiä joten kohti uutta paikkaa.
        Joskus alkaa mieli tehdä koeteltua tanssiystävää joten viestiä vaan ja samalle lavalle.
        Älkää jumittuko samoihin kaavoihin.


      • Kerran vaan
        TigerMann kirjoitti:

        Samoilla linjoilla! Kesä menee asuntoautolla kierrellessä, tanssien ja huvitellen. Viikonlopun tanssinaiset pyytävät usein luokseen seuraavalla viikolla, todella mukavaa päästä alkuviikon hiljaisiksi illoiksi neitin/rouvan vieraaksi. Keskiviikkona jo alkaa rutiinit nyppiä joten kohti uutta paikkaa.
        Joskus alkaa mieli tehdä koeteltua tanssiystävää joten viestiä vaan ja samalle lavalle.
        Älkää jumittuko samoihin kaavoihin.

        Voi kyllä me teidät "autoilevat" miehet tunnemme :). Onneksi osaamme pelata samaa peliä :)


      • KissaNainen2
        TigerMann kirjoitti:

        Samoilla linjoilla! Kesä menee asuntoautolla kierrellessä, tanssien ja huvitellen. Viikonlopun tanssinaiset pyytävät usein luokseen seuraavalla viikolla, todella mukavaa päästä alkuviikon hiljaisiksi illoiksi neitin/rouvan vieraaksi. Keskiviikkona jo alkaa rutiinit nyppiä joten kohti uutta paikkaa.
        Joskus alkaa mieli tehdä koeteltua tanssiystävää joten viestiä vaan ja samalle lavalle.
        Älkää jumittuko samoihin kaavoihin.

        TigerMan, vastasit väärälle KissaNaiselle... Minä olen KissaNainen2, enkä siis kerää lavoilta sänkyseuraa, vaan käytän vakkaria, jonka olen valinnut aikoinani ulkonäön ja sänkytaitojen perusteella.

        En ole lavoilla tavannut sellaista, kenet sänkyyni päästäisin.


      • Äinän Miäs
        KissaNainen2 kirjoitti:

        TigerMan, vastasit väärälle KissaNaiselle... Minä olen KissaNainen2, enkä siis kerää lavoilta sänkyseuraa, vaan käytän vakkaria, jonka olen valinnut aikoinani ulkonäön ja sänkytaitojen perusteella.

        En ole lavoilla tavannut sellaista, kenet sänkyyni päästäisin.

        Minun sängyssäni puolestaan ei ole tilaa; yhdeksän kissaa.


      • 41414
        Äinän Miäs kirjoitti:

        Minun sängyssäni puolestaan ei ole tilaa; yhdeksän kissaa.

        Sama, ei ole tilaa KissaNaisille. Hyvä kun toi oma Eukko sopii kissojen sekaan.


      • KissaNainen..
        KissaNainen2 kirjoitti:

        TigerMan, vastasit väärälle KissaNaiselle... Minä olen KissaNainen2, enkä siis kerää lavoilta sänkyseuraa, vaan käytän vakkaria, jonka olen valinnut aikoinani ulkonäön ja sänkytaitojen perusteella.

        En ole lavoilla tavannut sellaista, kenet sänkyyni päästäisin.

        Kissanainen2, en minäkään etsi lavoilta sänkyseuraa :), ihan tanssia vaan...


      • KissaNainen..
        Renttu No:1 kirjoitti:

        KissaNainen..

        " Flirttailen ja kommunikoin. Kerään saalista ja lopulta heitän pois. Joskus tekisi mieleni sanoa, älä ihastu minuun, käytän sinua vain hetkellisiin tarpeisiini. Itseluottamukseni näkyy ulospäin ja tiedostan olemukseni viimeistä kurvia myöten."

        Juuri näihän se menee, puolin ja toisin.
        Käytetään toisiamme hyväksi. Koskaan emme saa oikeaa "onnea".
        Joskus on pahasti pettynyt ja sen jälkeen naiset käy vain "hetkellisiin tarpeisiin."
        Onko näin käymyt myös "KissaNainselle?"

        Vai onko tämä valmistusvika?
        Vai saadaanko "me" näitä lisää aikaan tekemisillänme.

        Tämähän menee mielenkiitoiseksi... Kuka vastaa kenellekin :). Ihana ketju :)


      • KissaNainen2
        KissaNainen.. kirjoitti:

        Kissanainen2, en minäkään etsi lavoilta sänkyseuraa :), ihan tanssia vaan...

        "Viikonlopun tanssinaiset pyytävät usein luokseen seuraavalla viikolla, todella mukavaa päästä alkuviikon hiljaisiksi illoiksi neitin/rouvan vieraaksi."

        Pitäisikö ajatella, että TigerMankin nyppii rikkaruohoja neitin/rouvan kukkapenkistä ja ryystää pihisevää sumppia alkuviikot? Keskiviikon paikkeilla alkaa selkävaivat vaatia liikkeellelähtöä sitten.


      • tangon huumaa
        KissaNainen2 kirjoitti:

        TigerMan, vastasit väärälle KissaNaiselle... Minä olen KissaNainen2, enkä siis kerää lavoilta sänkyseuraa, vaan käytän vakkaria, jonka olen valinnut aikoinani ulkonäön ja sänkytaitojen perusteella.

        En ole lavoilla tavannut sellaista, kenet sänkyyni päästäisin.

        KissaNainen2
        "En ole lavoilla tavannut sellaista, kenet sänkyyni päästäisin."

        Sama. En minäkään ole ketään tanssilavalta sänkyyni päästänyt.
        Tosin voi toi Avokkikin olla siihen jossain määrin vaikuttanut.


      • Äinään Miäs
        KissaNainen.. kirjoitti:

        Kissanainen2, en minäkään etsi lavoilta sänkyseuraa :), ihan tanssia vaan...

        Minulle kelpais puolestaan hyvä sänky, esim. Hästens.
        Sellaisessa kelpaa häss...


      • KissaNainen2
        tangon huumaa kirjoitti:

        KissaNainen2
        "En ole lavoilla tavannut sellaista, kenet sänkyyni päästäisin."

        Sama. En minäkään ole ketään tanssilavalta sänkyyni päästänyt.
        Tosin voi toi Avokkikin olla siihen jossain määrin vaikuttanut.

        Niinpä tietysti vaikuttaa. Luuletkos että joku olisi kiinnostunut sinua sieltä tohvelin alta kiskomaan?


      • ladylinda
        KissaNainen2 kirjoitti:

        "Viikonlopun tanssinaiset pyytävät usein luokseen seuraavalla viikolla, todella mukavaa päästä alkuviikon hiljaisiksi illoiksi neitin/rouvan vieraaksi."

        Pitäisikö ajatella, että TigerMankin nyppii rikkaruohoja neitin/rouvan kukkapenkistä ja ryystää pihisevää sumppia alkuviikot? Keskiviikon paikkeilla alkaa selkävaivat vaatia liikkeellelähtöä sitten.

        Rauhaton kulkuri kuten minäkin ... kasakka oli esi-isäni ;))


      • >>>> tuunko ???
        Äinään Miäs kirjoitti:

        Minulle kelpais puolestaan hyvä sänky, esim. Hästens.
        Sellaisessa kelpaa häss...

        Kai sää naisnkin tarvit sinne sänkyyn >>>


    • Äinään Miäs

      Provohan tuokin on, mutta vastaan silti.
      Onko alustaja kotoisin erämaasta kenties?

      Väitätkö että miehet eivät jälestäisi toista sukupuolta paikasta ja ajasta riippumatta?

    • Äinään Miäs

      Jos teillä käy joskus flaksi, muistakaa edetä pienin askelin.









      Äinään Miäs (2014)

    • Äinään Miäs

      Tule kanssani, Herra Humppis, puujaloilla tahtia lyö,
      Tule illoin ja Fiiatilla, tule vielä kun jalka käy,
      tule vielä kun jalka käy.

      Tule askele askeleelta
      minun kanssani foksaamaan.

      Sua ilman en saata olla,
      pysy lavoilla ainiaan,
      pysy lavoilla ainiaan.

      • pikku possu

        Näin miehen muutama viikko sitten. Viimeisiä vetelee. Geenien ohjaama rappeutuminen tekee vääjäämätöntä tehtäväänsä. Enää ei ensi suvena miehen jalka enää nouse. Syksyn ensi pakkasilla potkaisee tyhjää sen viimeisen kick ball changen.

        Hautajaisissa tuskin tungosta. Josko edes lähisukulaiset viitsivät paikalle vaivautua.

        Rest in Peace

        Amen


    • Äinään Miäs

      Kuulkaas nyt pikku possu,

      voit valita paikan ja ajan itse.

      Olkoon se Australian Adeleide,
      Key Westin laituribaari,
      Hampurin lähiökuppila,
      Muurmanskin iglu
      tai Äinään maitolaituri,


      tarjoan illan juomat.

      Ja hankin meille muijat.

      Jos tuo tarinasi on pätkääkään totta.

    • Äinään Miäs

      Yhtä mitätöntä ihmiswittua en ole näissä ringeissä nähnyt.

      • nyt maate ...

        No, no .... ei tarvitse kuitenkaan täällä asiasta keskustella.


      • Uskova tanssija

        Rukoilen se saatanan syntisen puolesta harva se päivä, taivaaseen se pirun siittämä sekasikiö ei tule pääsemään.


      • Tuskin huolitaan...
        Uskova tanssija kirjoitti:

        Rukoilen se saatanan syntisen puolesta harva se päivä, taivaaseen se pirun siittämä sekasikiö ei tule pääsemään.

        ...sinne toisellekaan puolelle...


      • Suojelen
        Uskova tanssija kirjoitti:

        Rukoilen se saatanan syntisen puolesta harva se päivä, taivaaseen se pirun siittämä sekasikiö ei tule pääsemään.

        Olen ymmärtänyt, että me kaikki saamme virheemme anteeksi. Reinkarnaation jälkeen voimme korjata entisen elämän virheet. Asiassa on se hyvä puoli, että useammat meistä saavat sen mahdollisuuden. Minäkin rukoilen sinun puolestasi, ihmisvihastasi, läheistesi mielen pahoittamisesta. Sinäkin todennäköisesti saat kokea reinkarnaation.


      • Kertoilen
        Suojelen kirjoitti:

        Olen ymmärtänyt, että me kaikki saamme virheemme anteeksi. Reinkarnaation jälkeen voimme korjata entisen elämän virheet. Asiassa on se hyvä puoli, että useammat meistä saavat sen mahdollisuuden. Minäkin rukoilen sinun puolestasi, ihmisvihastasi, läheistesi mielen pahoittamisesta. Sinäkin todennäköisesti saat kokea reinkarnaation.

        Tuosta reinkarnaatiosta tuli mieleen juttu:
        Mies kuoli ja vaimo sai sitten jonkin erityistilanteen ansiosta haastatella miestään siellä uudessa paikassa.
        - No millaista siellä on?
        - Ihan mukavaa. Täälllä minulla on useita halukkaita naaraita ympärilläni.
        - No missä sinä sitten olet?
        - Olen maatilalla sonnina.


      • Majakka.
        Kertoilen kirjoitti:

        Tuosta reinkarnaatiosta tuli mieleen juttu:
        Mies kuoli ja vaimo sai sitten jonkin erityistilanteen ansiosta haastatella miestään siellä uudessa paikassa.
        - No millaista siellä on?
        - Ihan mukavaa. Täälllä minulla on useita halukkaita naaraita ympärilläni.
        - No missä sinä sitten olet?
        - Olen maatilalla sonnina.

        Ei huano :)


    • Oinaan Miäs

      Hiusten värillä ei ole väliä.

      • ihastunut ny´t

        Pääasia on että on kalju ... tai ainakskin melkein !!


    • Týn

      Seksuaalinen kiinnostus on aina tapeetilla kun sukupuolet kohtaa,
      lavoilla sitä ei tuoda kuitenkaan heti esiin, toisin kuin esim bar/bub
      kulttuureissa.

    • sinkkuja

      juu `kylän naiset ja miehet on silmä kovana, että tanssippa siinä sitten sinkkunainen ;))

    • Miesten mies

      No tämän palstan miehet eivät ole panomiehiä...puhetta kyllä riittää :)

    • Äinään Miäs

      Lavatanssijat harrastavat seksiä keskenään vähäisesti mutta ovat riippuvaisia siitä välittäjäaineesta jonka tanssi muodostaa jota seksi korvaa huonosti.

    • Äinään Miäs

      Tanssiliitereistä ei saa viddua - vidduilla osaatte kyllä.

    • käymään vain

      äinää o jääny kotia ja ny sitä ottaa liiterii

    • Äinään Miäs

      Jäin vaimoni Bridger Jonesin seuraksi iltateelle kuten meillä on tapana lauantaisin.

    • 2kevät

      Baareissa ja ravintelleissa ne alfat metsästää siellä ei tarvi kuin paikalle ilmestyä. Nettimaailmassa sitten ne ...suurkuluttajat.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe