Ulosmittaus kumottu

Huh huh

Valitin autoni ulosmittauksesta ja sain tänään käräjäoikeudesta päätöksen,että ulosmittaus kumotaan. Eli mites nyt?Ilmoittaako Uo mies/nainen koska muutoskielto kumottu Trafilta vai pitääkö ite soitella?!Voiko velkoojat vielä alkaa valittamaan päätöksestä?

5

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+11

      Millä sait kumottua auton ulosoton? Onko arvokas auto?

      • Huh huh

        Valittamalla että tarvitsen autoa työn kannalta. Arvioivat että olis 3900e,mutta tuomari päätöksessä epäili auton arvoa ja eipä sitä kukaan koskaan oo käyny edes arvioimassa.


    • 10+11

      Kiitos kun vastasit. Itse pelkään että meiltä viedään auto. Varmaan aika saman arvoinen kun sun omasi on arvioitu. Molemmat meistä ulosotossa, mulla kaksi työpaikkaa ja puolisolla yksi. Lapsi menee vuorohoitoon töittemme takia ensi keväänä ja ilman autoa ei työssä pysty käymään, puhumattakaan siitä että saadaan vuorohoidosta lapsi pois illalla.

      Jos auto viedään, jään pois töistä. Haluan maksaa velkani pois, siksi kaksi työpaikkaa, mutta ilman autoa ei onnistu. Enemmän rahaa saisin jos olisin vain kotona ja velat jäisi maksamatta.

    • Huh huh

      En meinannut ensin valittaa vaan antaa autoni mennä. Nyt olen helpottunut että valitin, vaikka kuukausi menikin hermoillessa miten käy. Minun kohdalla riitti selitykseksi keikkatyö ja se, että ilman autoa kulkeminen aamuisin ainakin hankalaa kun ensin pitäisi lapsi viedä päivähoitoon n.2km päähän kävellen ja sitten etsiä joku bussivuoro jolla pääsisin junalle.
      velkani haluan kanssa maksaa pois. itseassa työllistynkin taas elokuussa (kesän ollut työttömänä) ja edellisestä palkkatyöstä eivät ulosmitanneet mitään...
      Odotan vain päivää että tämä Uo helvetti loppuu!

    • 10+11

      Toivon että meiltä tosiaan oteta autoa pois. Maksamme maksusuunnitelman mukaan joka kuukausi itse, eli ei mene suoraan palkasta. Teen tosiaan tarkoituksella kahta työtä että saan maksettua enemmän kuin edes pitäisi. Jään hoitovapaalle viideksi kuukaudeksi syksyllä ja siitä pitääkin soittaa ulosottoon että mitäs sitten. Helmikuusta alkaen takas töihin. Meinaan ehdottaa että maksaisin silti muutaman kympin aikana jolloin tulot on nettona tosiaan sen 260 euroa. Toivottavasti he suostuu siihen eikä sitten helmikuussa ilmoita että aletaan ulosmitata suoraan palkasta. Menetän ainakin toisen työni jos niin on, se on sellainen työ jossa ei katsota hyvällä jos on ulosoton asiakas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe