hei haluaisin lähettää

vain sinulle

sinulle viestin ,mutta en halua että joku muu lukee sen ennen sinua ,kyllä tiedät mitä tarkoitan .

96

1061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sydän avain ♡

      Kyllä pidetään tämä meidän salaisuutenamme ♡

    • suhteeton'

      Mun puhelimeen ei vastaa muut, kuin minä. Eikä sitä paitsi ole muita vastaamassakaan.

    • salamaviesti

      kukas muu sen lukisi. ai mutta niin, tällä palstalla se voi kyllä olla hankalaa. mutta jos olet oikein nopea ja ovela, ehkä ne ei huomaa.

    • höpsö

      On vain työpuhelin. Ja Se aina taskussa :)

      • vain sinulle

        laitan huomenna viestii aamupäivällä sä tieten olet töissä kuten aina ennenkin ,vai mitä .


      • Sinun miehesi
        vain sinulle kirjoitti:

        laitan huomenna viestii aamupäivällä sä tieten olet töissä kuten aina ennenkin ,vai mitä .

        Puhutko kenties minulle nyt?


      • ai taskussa )

        muilla se on puntissa ).


      • että oikein
        Sinun miehesi kirjoitti:

        Puhutko kenties minulle nyt?

        sinun miehesi, mielikuvitusta teillä riittää.


      • kiva nähdä

        että osaat joillekkin puhua nätistikkin.


      • vain sinulle

        Minä höpsö laitoin viestiä .sille ihanalle .,mut ei ole kuulunut vielä mitään ,kaippa hänellä on kiire töissä.oisi kiva kuulla kuulumisia.


      • ykskaksko
        vain sinulle kirjoitti:

        laitan huomenna viestii aamupäivällä sä tieten olet töissä kuten aina ennenkin ,vai mitä .

        Silloin just lemmenleikki toisen kanssa, mutta laita, niin katsotaan, mihin se riittää.


      • vain sinulle

        Voisko toinen höpsö soittaa tänään.?


      • höpötin
        vain sinulle kirjoitti:

        Voisko toinen höpsö soittaa tänään.?

        Mä en voi olla varma. Ootko samalla aaltopituudella?
        Heikko yhteys nääs :)


      • vain sinulle
        höpötin kirjoitti:

        Mä en voi olla varma. Ootko samalla aaltopituudella?
        Heikko yhteys nääs :)

        KoetappA soittaa .ainakin ennen ollut samalla aaltopituudella.


    • sydän rakkaus

      Lähetä se työajalla.Kuka sitä pääsee lukemaan.

      • vain sinulle

        Kumman työajalla.mä olen lomalla


    • saat lähettää

      Mikset sitten lähetä?

    • tilanteidenmukaan

      Tiedän jos näin on käynyt. Enkä tiedä yhdistänkö oikein. Ehkä tossa tapauksessa toisella löytyy myös ymmärrystä.

    • ???

      Niin meinaatko työpuhelinta. numeroitanumeroitanumeroitanumeroita

    • Mulla se on

      helppoa kun kukaan ei takuuvarmasti ole lukemassa mun saamia viestejä mistään milloinkaan, eikä seuraa mun lähettämiäkään.

    • vain sinulle

      no multa on luettu viestini ,mutta enää ei voi kun ostin uuden puhelimen ja siinä on salasana jonka takana on kaikki.joten ei pääse lukemaan mun viestejä .joten loppu kyyläily.

    • miehel men

      Lauta ihmeessä lomalainen viestiä, piristäisit mun päivää takuulla :) jään oottelemaan... laita siit työnro...

      • kerro mulle

        Kelle laitan kun ei oo numeroa.vai onko?


    • Miksi kukaan

      lukisi toisen viestit?

      • sivusta/vaikka

        uteliaisuuttaan. Ihan tavallista.
        Itse ole aika huoleton puhelimeni kanssa ja unohdan sen mihin milloinkin lojumaan. Helppoa olisi katsoa, jos jotain kiinnostaisi.
        No lukon olen siiihen näprännyt nykyään, kun se töissäkin pyörii toisten näkyvillä pitkin pöytiä.


      • pettynyt kumppaniin

        Kun ei ole omaa elämää.pitää kyylätä toisen .


    • tuskin sait muuta

      aikaan kuin monen miehen sekoamaan.

    • sivusta näin

      Eiköhän puhelin ole aika monella yksityisasia, mutta on kai niitäkin, jotka lukee tai vastaa toisten viesteihin. Ehkä kannatta kautta niin neutraali viesti, ettei siinä mitään paljasteta.

    • Eikös se ole

      selkeintä soittaa? Siinä samalla voit sitten kysyä voiko lähettää viestejä. Avoin ja rehellinen ote on helpointa ja sillä välttää ongelmat. Mä ainakaan varattuna en kirjottele tai vastaanota sellasia viestejä mitä kumppanille ei voisi näyttää. Jos et tiedä onko henkilö varattu niin sinua soittaisin tai laittaisin neutraalin viestin, jossa kysyt asiaa. Pahimmillaan tuossa voi käydä niin että varattu itse kertoo kumppanilleen että se ja se viestitteli sitä ja tätä ja voit joutua heidän silmissään naurunalaiseksi jos jotain hempeilyä varatulle lähetät.

      • Tinttarella di luna :)

        Minä varattuna kunnioittaisin lähettäjän tahtoa pitää asia salassa, ja oli se lähettäjän tahto tai ei niin kokisin että viesti oli vain minulle, ei kuulu sitten muille.

        Tämä oli vain yksi mielipide, ja lähdenhän mä täältä..


      • Niin no jos
        Tinttarella di luna :) kirjoitti:

        Minä varattuna kunnioittaisin lähettäjän tahtoa pitää asia salassa, ja oli se lähettäjän tahto tai ei niin kokisin että viesti oli vain minulle, ei kuulu sitten muille.

        Tämä oli vain yksi mielipide, ja lähdenhän mä täältä..

        varta vasten pyytää pitämään salassa.... ehkä. Vastaisin, että sori, mutta olen varattu ja lojaliteettini on ensimmäisenä kumppanillani ja pyytäisin lopettamaan naurettavan viestittelynsä. Saattaisin mainita kumppanille, jos pelkäisin, että viestittely jatkuu ja voi aiheuttaa ongelmia suhteeseeni. Kaikki kun eivät ymmärrä, vaan saattavat pahastikin alkaa häiriköimään. Miksi sitä viestittelijää pitäisi kunnioittaa, jos hän ei kunnioita kohdettaan ja hänen parisuhdettaan? Jos avoimin kortein ei voi viestitellä parempi olla kokonaan viestittelemättä.


      • Komppaan.
        Niin no jos kirjoitti:

        varta vasten pyytää pitämään salassa.... ehkä. Vastaisin, että sori, mutta olen varattu ja lojaliteettini on ensimmäisenä kumppanillani ja pyytäisin lopettamaan naurettavan viestittelynsä. Saattaisin mainita kumppanille, jos pelkäisin, että viestittely jatkuu ja voi aiheuttaa ongelmia suhteeseeni. Kaikki kun eivät ymmärrä, vaan saattavat pahastikin alkaa häiriköimään. Miksi sitä viestittelijää pitäisi kunnioittaa, jos hän ei kunnioita kohdettaan ja hänen parisuhdettaan? Jos avoimin kortein ei voi viestitellä parempi olla kokonaan viestittelemättä.

        Juuri näin. Lojaaliutta on se, ettei lähettele eikä vastaanota sellaisia viestejä, mistä ei voi kumppanilleen kertoa. Ja sanoo reilusti, että on varattu eikä pidä muussa mielessä yhteyttä. Luottamusta herättää myös se, että esittelee kavereilleen, myös vastakkaista sukupuolta oleville kavereille kumppaninsa. Jos muusta syystä joutuu olemaan tekemisissä toisen sukupuolen kanssa siis esim. harrastusten yhteydessä tekee sen avoimesti niin, että on selvää molemmille mikä toisen asema on. Avoimesti ja reilusti. Siitä syntyy luottamus.

        Itse en varatulle viestittele, jollei ole pätevää esim. työhön liittyvää syytä. Jos varattu on vastakkaista sukupuolta oleva ystävä, olen huomioinut tämän kumppanin mm.pyytämällä käymään siinä missä kaverinkin ja joskus esittäytymällä sekä ilmoittamalla, että olen hänen kaverinsa enkä muuta. Piste.


      • Justtinsa hei !
        Niin no jos kirjoitti:

        varta vasten pyytää pitämään salassa.... ehkä. Vastaisin, että sori, mutta olen varattu ja lojaliteettini on ensimmäisenä kumppanillani ja pyytäisin lopettamaan naurettavan viestittelynsä. Saattaisin mainita kumppanille, jos pelkäisin, että viestittely jatkuu ja voi aiheuttaa ongelmia suhteeseeni. Kaikki kun eivät ymmärrä, vaan saattavat pahastikin alkaa häiriköimään. Miksi sitä viestittelijää pitäisi kunnioittaa, jos hän ei kunnioita kohdettaan ja hänen parisuhdettaan? Jos avoimin kortein ei voi viestitellä parempi olla kokonaan viestittelemättä.

        Hän tietää että olen varattu, ei laita viestiä, mulla ei ole pätkääkään lojaliteettia tai velvollisuutta kertoa minulle osoitetuista viesteistä kumppanilleni.

        En halua loukata häntä, enkä häntä ajatus kahdenkeskeisestä hetkestä hänen toisen kanssa, vaikka vaan puhumisen merkeissä ole vielä pettämistä. En saa häntä mielestäni, siihen ei kumppanilla ole osaa eikä arpaa.


      • Kaikki sellainen
        Justtinsa hei ! kirjoitti:

        Hän tietää että olen varattu, ei laita viestiä, mulla ei ole pätkääkään lojaliteettia tai velvollisuutta kertoa minulle osoitetuista viesteistä kumppanilleni.

        En halua loukata häntä, enkä häntä ajatus kahdenkeskeisestä hetkestä hänen toisen kanssa, vaikka vaan puhumisen merkeissä ole vielä pettämistä. En saa häntä mielestäni, siihen ei kumppanilla ole osaa eikä arpaa.

        on pettämistä, mistä ei voi kumppanille avoimesti kertoa tai mitä ei voi kumppanin nähden tehdä tai sanoa. Ehkä sun ois hyvä keskustella kumppanisi kanssa oletteko samoilla linjoilla tuosta. Jos olette ja hyväksyt salailun myös hänen puoleltaan niin mikäs siinä. Suhteita on erilaisia.


      • Ajatuksia
        Justtinsa hei ! kirjoitti:

        Hän tietää että olen varattu, ei laita viestiä, mulla ei ole pätkääkään lojaliteettia tai velvollisuutta kertoa minulle osoitetuista viesteistä kumppanilleni.

        En halua loukata häntä, enkä häntä ajatus kahdenkeskeisestä hetkestä hänen toisen kanssa, vaikka vaan puhumisen merkeissä ole vielä pettämistä. En saa häntä mielestäni, siihen ei kumppanilla ole osaa eikä arpaa.

        Mun mielestä ihastuminen ei ole pettämistä. Olen sitä mieltä, että puolison kanssa tulee keskustella asiasta sitten, kun tietää ettei tilannetta voi jättää pelkäksi salaiseksi ihastumiseksi. Kertoohan se parisuhteen laadusta, jos toiseen ihmiseen parisuhteen aikana ihastuu.... Mulla on ainakin ollut tapana puhua näistä asioista suhteessa ollessani.... ei helppoja juttuja.


      • Kyllä mäkin olen
        Ajatuksia kirjoitti:

        Mun mielestä ihastuminen ei ole pettämistä. Olen sitä mieltä, että puolison kanssa tulee keskustella asiasta sitten, kun tietää ettei tilannetta voi jättää pelkäksi salaiseksi ihastumiseksi. Kertoohan se parisuhteen laadusta, jos toiseen ihmiseen parisuhteen aikana ihastuu.... Mulla on ainakin ollut tapana puhua näistä asioista suhteessa ollessani.... ei helppoja juttuja.

        ihastunut suhteiden aikana ja myös kertonut niistä. Ja eronnut, jos tunne on ollut liian voimakas. Kyllä kumppani usein huomaakin toisen ihatukset, joten siksikin niistä on hyvä kertoa ihan tuoreeltaan. Avoin ja rehellinen linja on aina paras ja helpoin molemmille, sillä välttää ongelmat joita salailun paljastuttua varmasti syntyy. Luultavasti jättäisin kumppanini, jos hän tuonkaltaisista salailuista jäisi kiinni. Luottamus on kuitenkin suhteen perustaa ja kun sen menettää ei suhteella oikein voi olla tulevaisuutta.


      • Eikä se mun
        Ajatuksia kirjoitti:

        Mun mielestä ihastuminen ei ole pettämistä. Olen sitä mieltä, että puolison kanssa tulee keskustella asiasta sitten, kun tietää ettei tilannetta voi jättää pelkäksi salaiseksi ihastumiseksi. Kertoohan se parisuhteen laadusta, jos toiseen ihmiseen parisuhteen aikana ihastuu.... Mulla on ainakin ollut tapana puhua näistä asioista suhteessa ollessani.... ei helppoja juttuja.

        mielestä parisuhteen laadusta kerro. Mulla ainakin on ollut ihastuksia muihin kaikkien pidempien suhteiden aikana. Lyhyissä suhteissa niitä ei niin helposti ehdi tulla, mutta ennen pitkää, jos suhde jatkuu. Ihan normaalia ja luonnollista, joten miksipä sitä sellasta edes salailisi. Lisäsin, kun en alkuun huomannut tuota sun viestistä.


      • edellä ketjussa
        Justtinsa hei ! kirjoitti:

        Hän tietää että olen varattu, ei laita viestiä, mulla ei ole pätkääkään lojaliteettia tai velvollisuutta kertoa minulle osoitetuista viesteistä kumppanilleni.

        En halua loukata häntä, enkä häntä ajatus kahdenkeskeisestä hetkestä hänen toisen kanssa, vaikka vaan puhumisen merkeissä ole vielä pettämistä. En saa häntä mielestäni, siihen ei kumppanilla ole osaa eikä arpaa.

        Mä kyllä tekisin niin, että kertoisin kumppanille asiasta. Kertoisin, että on olemassa ihminen jonka kanssa aion tavata ja puhua. Julkisella paikalla, mutta rauhassa. Sanoisin myös, että tapaaminen ei vaikuta kumppanin ja minun väliseen suhteeseen, jos niin kerran on. Olisin rehellinen. Se on minusta lojaalia.


      • Ihan hyvä idea
        edellä ketjussa kirjoitti:

        Mä kyllä tekisin niin, että kertoisin kumppanille asiasta. Kertoisin, että on olemassa ihminen jonka kanssa aion tavata ja puhua. Julkisella paikalla, mutta rauhassa. Sanoisin myös, että tapaaminen ei vaikuta kumppanin ja minun väliseen suhteeseen, jos niin kerran on. Olisin rehellinen. Se on minusta lojaalia.

        Kumppani voi sitten valita hyväksyykö hän sen vai ei ja siitä voi yhdessä keskustella ja sopia miten toimitaan. Kumppanihan voisi tulla alkuun mukaan ja jättää heidät sitten hetkeksi kahden, jos se toinen henkilö haluaa jostain henkilökohtaisemmasta avautua. Avoin ja reilu peli joka suuntaan.


      • edellä ketjussa
        Ihan hyvä idea kirjoitti:

        Kumppani voi sitten valita hyväksyykö hän sen vai ei ja siitä voi yhdessä keskustella ja sopia miten toimitaan. Kumppanihan voisi tulla alkuun mukaan ja jättää heidät sitten hetkeksi kahden, jos se toinen henkilö haluaa jostain henkilökohtaisemmasta avautua. Avoin ja reilu peli joka suuntaan.

        Kyllä. Itse en siinä tilanteessa haluaisi tulla mukaan, mutta jos avoimesti asiasta puhuttaisiin, sovittaisiin ja tietäisin, ettei keskustelulla ole vaikutusta suhteeseen, olisin ok asian suhteen. Mun pitäisi kyllä aika tarkkaan tietää, mikä on motiivi keskustelulle. Itse keskustelu olisi niiden kahden välinen asia, josta voi kertoa jos haluaa.

        Avoimuus ja rehellisyys, siinä kaikki.


      • Riippuu tilanteesta
        edellä ketjussa kirjoitti:

        Kyllä. Itse en siinä tilanteessa haluaisi tulla mukaan, mutta jos avoimesti asiasta puhuttaisiin, sovittaisiin ja tietäisin, ettei keskustelulla ole vaikutusta suhteeseen, olisin ok asian suhteen. Mun pitäisi kyllä aika tarkkaan tietää, mikä on motiivi keskustelulle. Itse keskustelu olisi niiden kahden välinen asia, josta voi kertoa jos haluaa.

        Avoimuus ja rehellisyys, siinä kaikki.

        Jos kumppani ei ole tavannut ko henkilöä on hyvä esitellä heidät toisilleen ennen tapaamista ja kumppani voi sitten sen jälkeen päättää miten suhtautuu, hyväksyykö tapaamista vai ei. Näin mä vastaavassa tilanteessa tekisin. Toimisin sitten sen mukaan, mikä kumppanille on ok.


      • normaalia
        Ajatuksia kirjoitti:

        Mun mielestä ihastuminen ei ole pettämistä. Olen sitä mieltä, että puolison kanssa tulee keskustella asiasta sitten, kun tietää ettei tilannetta voi jättää pelkäksi salaiseksi ihastumiseksi. Kertoohan se parisuhteen laadusta, jos toiseen ihmiseen parisuhteen aikana ihastuu.... Mulla on ainakin ollut tapana puhua näistä asioista suhteessa ollessani.... ei helppoja juttuja.

        "Kertoohan se parisuhteen laadusta, jos toiseen ihmiseen parisuhteen aikana ihastuu...."

        Kuten muutama muukin on tässä jo sanonut, varsinkin pitkissä suhteissa on tavallaan normaalia, että saattaa ihastua johonkuhun, suhteen laadusta riippumatta. Sitä tapahtuu myös niissä suhteissa, joissa kaikki on ns. hyvin. Luin vasta aihetta sivuavan kirjan, ja luulen, että monelle parisuhteessa olevalle olisi helpotuskin tietää tästä. Silloin ehkä osaisi suhtautua ihastumiseen, omaan tai toisen, hiukan eri asenteella eikä sillä mielellä, että onkin itse jotain muuta kuin "kunnollinen ihminen" jollaiseksi itseään oli luullut, tai että omassa suhteessa on jotain pahasti vialla, jos sattuu ihastumaan toiseen.


      • varattu mies ;D
        Justtinsa hei ! kirjoitti:

        Hän tietää että olen varattu, ei laita viestiä, mulla ei ole pätkääkään lojaliteettia tai velvollisuutta kertoa minulle osoitetuista viesteistä kumppanilleni.

        En halua loukata häntä, enkä häntä ajatus kahdenkeskeisestä hetkestä hänen toisen kanssa, vaikka vaan puhumisen merkeissä ole vielä pettämistä. En saa häntä mielestäni, siihen ei kumppanilla ole osaa eikä arpaa.

        Tuttua, eikä sentään mitään rakettitiedettä. Työaikana laittaisin viestiä ja tiedustelisin, onko aikaa vaihdella kuulumisia jne.


      • Edellä ketjussa.
        Riippuu tilanteesta kirjoitti:

        Jos kumppani ei ole tavannut ko henkilöä on hyvä esitellä heidät toisilleen ennen tapaamista ja kumppani voi sitten sen jälkeen päättää miten suhtautuu, hyväksyykö tapaamista vai ei. Näin mä vastaavassa tilanteessa tekisin. Toimisin sitten sen mukaan, mikä kumppanille on ok.

        Oikein. Tosi hyvä ajatus.


      • Tinttarella di luna :)
        Kaikki sellainen kirjoitti:

        on pettämistä, mistä ei voi kumppanille avoimesti kertoa tai mitä ei voi kumppanin nähden tehdä tai sanoa. Ehkä sun ois hyvä keskustella kumppanisi kanssa oletteko samoilla linjoilla tuosta. Jos olette ja hyväksyt salailun myös hänen puoleltaan niin mikäs siinä. Suhteita on erilaisia.

        Tulin vaan hetkeksi lueskelemaan, huomaan että koville otti tuo mun niin ei lojaali ajattelutapa. Noh :) ei haittaa pätkääkään.

        Jos olen jo pelkästään ajatuksiltani leimautunut, niin eipä tuo mua haittaa pätkän vertaa :), tämmönen oon, jos petturi ja huora niin ihan sama, näillä mennään.

        Varokaa ihmiset ajattelemasta mitään sellaista mitä ette voi kumppanille kertoa, minä jatkan omalla linjallani, salaisuuksia täynnä.

        Rauhaa ja rakkautta vaan ..:)


    • Neuvo

      Ota riski ja pyydä vaikka ottamaan yhteyttä esim.työjuttuihin liittyvää tms.viestillä jos sattuu että se toinen lukee.

      • Hyvä vinkki

        Keksi hyvä työasia! Pakko nähdä työasian tiimoilta:)


      • kaalimaan pukki
        Hyvä vinkki kirjoitti:

        Keksi hyvä työasia! Pakko nähdä työasian tiimoilta:)

        Oisko työasia siis joku terveydenhuollollinen? Nyt menee vaikeaksi, kun olen terve kuin pukki.


    • lähetä vain

      odottelen.

      • vähissä on jos _

        ei oo muuta ooteltavaa kuin tuiki vieraan ihmisen viesti. ??


    • että mitä?

      Kuka pässi nyt antaisi jonkun muun lukea itselleen tarkoitettuja viestejä. Ellei kyse ole näistä.

      • elämänkevät

        Tietysti idioottimaisuus ei tässäkään tapauksessa yllättäisi. Jos ei itse osaa analysoida jonkun lähettämiä viestejä miksi antaisi muiden. Ja sitten viisaat päät yhteen : D


    • Heippa.

      Jotenkin tästä ketjusta nousee mieleen todella ikäviä muistoja. Todella. Vaihdan kanavaa.

    • 6791

      Ketjua sen kummemmin lukematta mulle saa lähettää viestiä. Puhelimeen, facebookiin tai vaikka kirjeen kirjoittais. Minä odotan. :}

      • Onko varma kanssa? Jos puhelimeen laitan?


      • 6791
        KUOKKA kirjoitti:

        Onko varma kanssa? Jos puhelimeen laitan?

        Juujuu, tottakai, laita jo! :DD


    • jos olis mulle

      Kukaan muu ei lue viestejäni, vaikka liittymäni jonkun muun nimissä vielä näyttää olevan....

    • -- .-.-.-

      --..-.-.--.- ..- ..- .-.. ..- ..- -.-

    • puhelinpalvelu pelaa

      Ei tää mulle ollut, mutta mulla ainakin puhelinpalvelu pelaa: jos viestiä piippaa, niin jo lapset lennättää puhelinta tulemaan, joskus kysyvät että lukevatko mulle ääneen jos oon vaikka kädet taikinassa... Aloittajan housuissa tai hameessa soittaisin mieluummin kuin laittaisin viestiä.

    • n37

      Vaikka mulla onkin työnumero, se on silti yksityisessä käytössä, joten rohkeesti vaan ;)

      • kysyn vain

        Oletko 77 vai 76 syntynyt?


      • vain sinulle
        kysyn vain kirjoitti:

        Oletko 77 vai 76 syntynyt?

        Ei kumpikaan .paljon kypsempi.parempaa vuosikertaa.


      • toisen ihmisen arvostus
        kysyn vain kirjoitti:

        Oletko 77 vai 76 syntynyt?

        Voi jummi jammi. Suomessa on kirjesalaisuus, joka koskee myös tekstiviestejä. Minun tehtäväni ei ole kertoa jonkun toisen lähettämiä viestejä kumppanille. Minä arvostan lähettäjän yksityisyyttä! Ja kyseessä ei ole se, että haluaisin jotain salailla.


      • Voisko olla et
        toisen ihmisen arvostus kirjoitti:

        Voi jummi jammi. Suomessa on kirjesalaisuus, joka koskee myös tekstiviestejä. Minun tehtäväni ei ole kertoa jonkun toisen lähettämiä viestejä kumppanille. Minä arvostan lähettäjän yksityisyyttä! Ja kyseessä ei ole se, että haluaisin jotain salailla.

        Ehkä aloittajan viestiin liittyy joku aiempi kokemus, jossa asiat ei ole jääneet kahden ihmisen välisiksi, ja siksi luottamus on vähän niin ja näin..?


      • vain sinulle
        toisen ihmisen arvostus kirjoitti:

        Voi jummi jammi. Suomessa on kirjesalaisuus, joka koskee myös tekstiviestejä. Minun tehtäväni ei ole kertoa jonkun toisen lähettämiä viestejä kumppanille. Minä arvostan lähettäjän yksityisyyttä! Ja kyseessä ei ole se, että haluaisin jotain salailla.

        Kerrankin joku on samaa mieltä kanssani joka ymmärtää .


      • Kysymys...
        vain sinulle kirjoitti:

        Ei kumpikaan .paljon kypsempi.parempaa vuosikertaa.

        "vain sinulle", 60 -luvulla syntynyt?


      • olisin kyllä
        vain sinulle kirjoitti:

        Ei kumpikaan .paljon kypsempi.parempaa vuosikertaa.

        Veikannut alle 30


      • Miksi pitää veikata
        olisin kyllä kirjoitti:

        Veikannut alle 30

        No huhhuh, mitä merkitystä sillä vuosiluvulla on !


      • n37
        kysyn vain kirjoitti:

        Oletko 77 vai 76 syntynyt?

        Tuo numero ei viittaa ikään ;)


      • Kysymys...
        Miksi pitää veikata kirjoitti:

        No huhhuh, mitä merkitystä sillä vuosiluvulla on !

        Mietin vain oletko eräs henkilö... En muuta.


      • vain sinulle
        Kysymys... kirjoitti:

        "vain sinulle", 60 -luvulla syntynyt?

        Kyllä 60 luvulla syntynyt.entäs ite?


      • vain sinulle
        Kysymys... kirjoitti:

        "vain sinulle", 60 -luvulla syntynyt?

        Kyllä olen 60.luvulla syntynyt ja vähän päälle.mites oletko milloin ite?


      • okst
        n37 kirjoitti:

        Tuo numero ei viittaa ikään ;)

        Olisko kaksi viimisintä numeroa, ei petetetä ei


      • vain sinulle
        Kysymys... kirjoitti:

        Mietin vain oletko eräs henkilö... En muuta.

        No jos siltä tuntuu niin laita viestiä.numero varmaan on jo.ps.olen yksin nyt.


      • vain sinulle
        okst kirjoitti:

        Olisko kaksi viimisintä numeroa, ei petetetä ei

        Kokeile.ehkä


      • vain sinulle
        okst kirjoitti:

        Olisko kaksi viimisintä numeroa, ei petetetä ei

        Kokeile.ehkä.


      • lapsoset niin
        toisen ihmisen arvostus kirjoitti:

        Voi jummi jammi. Suomessa on kirjesalaisuus, joka koskee myös tekstiviestejä. Minun tehtäväni ei ole kertoa jonkun toisen lähettämiä viestejä kumppanille. Minä arvostan lähettäjän yksityisyyttä! Ja kyseessä ei ole se, että haluaisin jotain salailla.

        Aika vakavaa tuo kirjesalaisuus, ryppyotsaista. Lapset lukee kaikki viestit ääneen, vaikka olis vieraitakin. Kannattaa aina miettiä, mitä viestiin kirjoittelee. Makoisimmat naurut kyllä juuri noista saatu.


      • vain sinulle
        olisin kyllä kirjoitti:

        Veikannut alle 30

        Voi kiitos !


      • okst
        vain sinulle kirjoitti:

        Kokeile.ehkä.

        En kokeile, silti liian paljon menetettävää


      • okst
        vain sinulle kirjoitti:

        Kerrankin joku on samaa mieltä kanssani joka ymmärtää .

        Ketkä kantoi\kantaa seuraukset?


      • toisen ihmisen arvostus
        lapsoset niin kirjoitti:

        Aika vakavaa tuo kirjesalaisuus, ryppyotsaista. Lapset lukee kaikki viestit ääneen, vaikka olis vieraitakin. Kannattaa aina miettiä, mitä viestiin kirjoittelee. Makoisimmat naurut kyllä juuri noista saatu.

        Lapsillekin voi opettaa käytöstapoja, ei sen silti tartte olla ryppyotsaista. Tämä nimimerkille lapsoset niin.


      • vain sinulle
        Kysymys... kirjoitti:

        Mietin vain oletko eräs henkilö... En muuta.

        Voit soittaa.!jos haluat.


      • vain sinulle
        okst kirjoitti:

        Ketkä kantoi\kantaa seuraukset?

        Minä itse.kuten tähänkin asti.


      • vain sinulle
        okst kirjoitti:

        En kokeile, silti liian paljon menetettävää

        Onko sulla muija ja monta mukulaa.?ja kaikki alaikäisiä mulla ei oo .vai mitä.


      • okst
        vain sinulle kirjoitti:

        Minä itse.kuten tähänkin asti.

        No hyvä ettei lapset ja ex. Tiedän näinkin käyneen(


      • okts
        vain sinulle kirjoitti:

        Onko sulla muija ja monta mukulaa.?ja kaikki alaikäisiä mulla ei oo .vai mitä.

        Ei oo mulla


      • vanhoja pieruja vai
        vain sinulle kirjoitti:

        Kyllä olen 60.luvulla syntynyt ja vähän päälle.mites oletko milloin ite?

        Mäkin oon 60 luvulla syntynyt.


      • vain sinulle
        vanhoja pieruja vai kirjoitti:

        Mäkin oon 60 luvulla syntynyt.

        Onko lähempänä 60 vai70 syntynyt.


    • minkäs teen

      Jaa, mun mies näyttää mulle kaikki saamansa viestit ja meilit. Vaikka en haluaisi niitä lukeakkaan.

      • Tinttarella di luna :)

        Jos mun miehellä olisi salaisuuksia joita hän ei haluaisi mulle kertoa, niin kunnioittaisin sitä, ei kumppaneiden tarvitse kaikkea tietää, pääasia että voi luottaa. Jos luottamuksen pettää, on siitä luonnollisesti kerrottava jossain vaiheessa. Mä en ole koskaan pettänyt suhteessa, vaikka mieli on tehnyt.


      • veteen piirretty vii
        Tinttarella di luna :) kirjoitti:

        Jos mun miehellä olisi salaisuuksia joita hän ei haluaisi mulle kertoa, niin kunnioittaisin sitä, ei kumppaneiden tarvitse kaikkea tietää, pääasia että voi luottaa. Jos luottamuksen pettää, on siitä luonnollisesti kerrottava jossain vaiheessa. Mä en ole koskaan pettänyt suhteessa, vaikka mieli on tehnyt.

        Missä menee pettämisen ja pettämisen raja? Sitä olen itse pohtinut.

        Olen tullut siihen tulokseen, että ajatuksen tasolla pettäminen jää kertomisen rajan alle. Vaikka sekin on tavallaan luottamuksen pettämistä... Se olisi kuitenkin vain omaa kumppania turhaan loukkaavaa, että sellaisesta menisi kertomaan.


      • Ollaan erilaisia nytkin
        veteen piirretty vii kirjoitti:

        Missä menee pettämisen ja pettämisen raja? Sitä olen itse pohtinut.

        Olen tullut siihen tulokseen, että ajatuksen tasolla pettäminen jää kertomisen rajan alle. Vaikka sekin on tavallaan luottamuksen pettämistä... Se olisi kuitenkin vain omaa kumppania turhaan loukkaavaa, että sellaisesta menisi kertomaan.

        Tuosta olen jokseenkin samaa mieltä. Jotkut tahtoo omistaa enemmän kuin toiset, jotkut ei tahdo omistaa ollenkaan, riittää että luottaa

        Jos kumppani rakastuisi toisen ja kokisi suhteemme vaikeaksi, en voisi olla hänen onnen tiellä. Mitä teen toisella josta joudun pitämään kiinni, joo, joo, on niitäkin jotka sanoo, että pitää pitää kiinni. Mä en ole sellainen.

        Aikoinaan olin ns. Se toinen ja Hän pyysi mun sanomaan, että haluan hänet. Mä sanon että jää kumpanisi luo ja lähdin, hän valitsi minut.

        En halua roikkujaa, en halua roikkua, haluan luottaa ja luottamuksenkin saa pettää, pääasia että antaa mun silloin tehdä sen perusteella omat valinnat.

        Se että jos suhteessa menee ja ihastuu toiseen on jonkun mielestä pettämistä, niin sitten on. Jokainen tietää mitä on tunteiden taistelu, jos kertoisin hänelle, kylväisin häneen mustasukkaisuuden siemenen ja hänen elämänlaatunsa huononisi, en sellaista toivo.


    • "Blackjakk"

      En näytä viestejäni muille. En ole kertonut muutenkaan kellekään.

    • Neutraalia

      No laita sellainen neutraali, ettei haittaa vaikka joku muu lukisikin.

      • jaahaas

        Enks mä oo lähettäny suht neutrasaliin liittyviä viestejä... ny on sun vuoro ;)


    • odotan

      Lähetä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe