Sain potkut

Työtön.

Olen tyhmä ja osaamaton laiskuri.

3

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lomallaviimeinkin

      Nauti keleistä!

    • Potpotpotkut sain...

      Et ole ainoa joka potkut on saanut. Et ole tyhmä, etkä osaamaton, etkä laiskuri. Sulle vaan sattui paska mäihä ja huono pomo. Tuntuuhan se pahalta kun työpaikka viedään alta ja joutuu työttömäksi. Itse sain potkut ihan noin vain ilman mitään ennakkovaroitusta. Lauantaina töissä pomo ei millään tavalla osoittanut ett jotain olis pielessä, sunnuntaina soitti ja ilmoitti ettei ole vara pitää, ei riitä töitä jne... Tuntui kuin joku olis vetäissyt märällä tiskirätillä naamaan. Sitten kun viikolla soitin sinne liikkeeseen työtodistuksesta kysyäkseni, niin puhelimeen vastasi sellanen henkilö joka ei ollut mun aikana siellä ollut töissä. Siinä vaiheessa nousi raivo, siitä ett mulle valehdeltiin ja kusetettiin ja kuinka tyhmänä se pomo mua oli pitänyt. Vein asiani liittoon ja voitin monen vuoden vääntämisen jälkeen jutun ja se pomo joutui maksamaan mulle korvauksia niistä potkuista. Taisi tyyppi oppia etten mikään tyhmä ollutkaan vaikka pienessä mielessä oli sellaista kuvitellut. Ainoa hyvä puoli tuossa jutussa oli se, ett se liike meni konkkaan muutaman vuoden päästä mun potkuista eli eipä kellekään muulle tehnyt samanlaista kusetusta kuin mulle teki.

      • ex Rasta

        Mä sain joskus kuulkaa potkut ulkonäön takia. Tein puhelimen kautta tapahtuvaa myyntiä. Eli ulkonäkö ei näy asiakkaalle mutta siitä huolimatta riitti että mulla oli huulilävistys ja rastat. Tein kyllä tunnollisesti töitä. Jälkeen päin olen miettinyt kuinka kohdalleni sattuikaan niin typerä esimies ja pomo. Työtäni valvottiin kokoajan ja luotiin veemäisiä ilmeitä työtä tehdessäni. Sitten joku kerta sairastuin ja minulla oli kuumetta. Menin hakemaan sairaslomaa työterveyshuollosta. Lääkäri sanoi että ei voi antaa minulle sairaslomaa. Syytä tähän hän ei sitten sanonut. Piti minua ilmeisesti narkkarina koska pomo/esimies oli jotain sinne minusta ilmoittanut. Tämän jälkeen aika pian sain sitten potkut ilman että sitä perusteltiin millään syyllä. Sitten jotain mumistiin vihjaavasti että olen tyhmä. Iki päivänä on voi suositella kenellekään tätä työpaikkaa jossa pomo on jollain tapaa ilmeisesti sairas. Onneksi on nykyään hyvä työpaikka. Älkää luovuttako!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe