Profeetat varoitti EU:sta kukaan ei kuullut

MiksiEesHuutaa?

Itsenäisyys meni jo ja nyt idänkauppa Venäjälle EU:n myötä! Nyt saatte sitten pahimassa kauhu skenaariossa totaalisodan jossa osapuolina on EU USA NATO vs. Venäjä ja sen kumppanit.

EMME OLE KRISTITTY KANSAKUNTA KERTOO OBAMA JOTA KOKOOMUS NUORET IHANNOI !
Obama In Turkey "We Do Not Consider Ourselves A Christian Nahttp://www.youtube.com/watch?v=QIVd7YT0oWAtion"


"Sodankäynti on politiikan jatketta!"
- TzunTsu, kiina

Sotku syksyllä on sekava jos Nato Turkki alkaa sotimaan Israelin kanssa?
Kun sinne Gazan alueelle lähtee jokin avustuslaiva saatuen Nato muslimi Turkin laivaston tukemana.
http://yle.fi/uutiset/turkkilainen_avustuslaiva_aikoo_pyrkia_gazaan__edellinen_yritys_paattyi_veriloylyyn/7378941?ref=leiki-uup
Tästä EU Rooman valtakunnasta varoitti neljä punaista kuuta profetia ja maalliset tutkijat!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12117593

EU-jäsenyden vastustajat varoittivat
http://ipu.fi/tietoja-2/eu-jasenyys-ja-vaihtoehdot/eu-jasenyden-vastustajat-varoittivat/
Yhteiskuntatieteiden tohtori Toivo Pihlajaniemi:

”Jos Suomi oli vuosina 1809-1917 jotain muuta kuin itsenäinen valtio, olisi se samoilla kriteereillä muuta myös EU:n jäsenenä.”

”Euroopan unionin jäsenyys siirtäisi välittömästi sisäpolitiikkaa koskevan osan valtiollisesta suvereniteetistamme suomalais-kansalliselta tasolta Unionin alueen kattavalle eurooppalaiselle tasolle.”

”EU:n asiantuntijat ja poliitikotkin ovat alkaneet huomautella suomalaisille päättäjille, että heidän tulee kertoa EU-jäsenyyttä koskeva anomus- ja päätöksentekomenettely sekä jäsenyyden merkitys suomalaisille rehellisesti. Muuten tulee vaikeuksia. Jos ei mitään muuta, niin tämä neuvo on syytä ottaa varteen.”

(Maaseudun tulevaisuus 20.11.1993)

Fil. tohtori, presidenttiehdokas Keijo Korhonen:

”Tasavallan presidentin vaaleista (1994) tulee ainutlaatuisen tärkeä ratkaisu. Vain tasavallan uusi päämies, tukenaan Suomen kansan tahdonilmaisu kansanäänestyksessä, voi lopettaa isänmaamme nykyisen holtittoman ajelehtimisen kohti Euroopan Unionin jäsenyyttä. Jäsenyys merkitsisi itsenäisyyden menettämistä.”

”Ilman tasavallan presidentin myötävaikutusta ei Suomen suhteita Euroopan Unioniin voida järjestää. Tämä johtuu Suomen perustuslaeista, joiden mukaan Suomen suhteista ulkovaltoihin määrää tasavallan presidentti.

Valitessaan tasavallalle uuden päämiehen Suomen kansa tekee samalla toisenkin valinnan. Kansalaiset ilmoittavat, haluavatko he Suomen jatkavan elämäänsä itsenäisenä, täysivaltaisen, kansanvaltaisena, puolueettomana maana.”

(Suomen Kansan Itsenäisyysrintama ry:n vaalilehti 1993)

Poliittisen historian dosentti, fil. tohtori Ilkka Hakalehto:

”Itsenäisen Suomen valtion olemassaolo päättyy samalla hetkellä, kun maa liittyy Maastrichtin sopimuksen mukaiseen Unioniin. Esimerkiksi Saksassa liittokansleri Kohl on johdonmukaisesti nimittänyt Maastrichtin sopimusta ’ensi askeleeksi Euroopan liittovaltioon’ ja ’yhä syvenevän liittovaltion peruskiveksi.”

(Teoksessa ”Itsenäisyys vaarassa” 1993)

20

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---
    • 3 kerta
    • mmmm'

      Herra puhunut usein omilleen tulevista ajoista. Herätys tulee, mutta se tulee itkulaakson kautta, on Rantalan saama sanoma.

    • okkigam

      Jumala ei puutu politiikkaan.

      Mitä pidempi kirjoitus sen enemmän valheita.

      • Politikot puolueet

        jumalattomien tekoja, niillä vaikutetaan valtioiden suuntaa!

        Uudestisyntyneet uskovat kristityt näkee heidän päätöksistä ja tapahtumista mikä on heidän isästä perke.lestä mikä lähtee Jumalasta.

        Jumalan tahto on politikon, puolueen, ja puoluekuria suurempi se on totuus. Se raamatun sanan totuus paljastaa heidän tekonsa vääräksi eikä ne kestä valkeutta päivänvaloa raamatun sanalla tutkimista.

        Jumala tulee poistamaan vielä kaikki puolueet ja voi poistaa yksittäisen politikonkin.
        Jumala puuttu politiikkaan tavalla tai toisella.

        Itkuherätys on lähellä kun maalliset ja hengelliset kansan eksyttäjät veivät kansan
        pois Kristus kalliolta. Jumala puuttuu politiikkaan, tavalla tai toisella, Herra ei kysy lupaa politiikoilta kun kansa kärsii ja tekee sen johto tekee jumalattomia päätöksiä.

        Tai pitääkö Jumalan vielä pyytää anteeksi kun tuhosi syntiset ja jumalattomat Sodoman ja Gomoran?

        Pitäisikö Jumalan kysyä lupaa sinulta tai joltain politikolta tai hallituspuolueelta lupaa siihen mitä herrojen Herra tekee valtiolla ja kansalla?


    • KTS (Ei kirj.)

      Turkki EU:hun ja Suomi Natoon!

      Yhes me pannaan Turkin kans maailman asiat järjestykseen ja aloitetaan Gazast!

      HYVÄ!

    • iveeL

      Turkin kansa ei halua ainakaan liittyä eu,hun. Tein tällaista kyselyä kun olinTurkissa lomailemassa noin kuukausi sitten. Siellä oli muuten bensan hinta lähes sama kuin täällä , en olis uskonut.

    • KTS (Ei kirj.)

      Joo. Mä kuulun terroristijärjestöihin, mutta senhän te tiedättekin. Ihmettelette varmaan, mistä meillä riittää rahat raketteihin, joita vuosien mittaan kymmeniä tuhansia hankittu. Tiedättekö meidän terroristien tienestit? Ne on valtavat esim. sieppuksien lunnasrahat jne. Kuulun terroristeihin hamas, isis ja al qaida, lähinnä.

      • Johan nyt

        Ai, ettäkö politiikka palsta erikseen ja maailmanmenoa osio myös.


    • KTS (Ei kirj.)

      Palstakeisarin mielestä täällä ilmeisesti ei saa puhua politiikkaa muut kuin vimpulalössi.

      • Hyshys....

        Tämä vimpulalössi pyrkii tavalla tai toisella kääntämään huomion pois Gazan tilanteesta ja Israelin kolme viikkoa jatkuneesta hyökkäyksestä sinne.


      • Hyssyn hyssyn...
        Hyshys.... kirjoitti:

        Tämä vimpulalössi pyrkii tavalla tai toisella kääntämään huomion pois Gazan tilanteesta ja Israelin kolme viikkoa jatkuneesta hyökkäyksestä sinne.

        Hys hys kun ovat hilja, että israelilaiset saaneet rakettitulta niskaansa vuosikymmeniä ja kymmeniätuhansia raketteja.
        Johan tuossa on syytä pillastua kun vielä on tunneleita kaivettu Israelin puolelle, jossa terrosistit jatkaa tuhojaan.
        Hyvä Israel. Anna nyt takaisin niin että kuuluu ja näkyy ja ammusvarastot kouluista löytyy.


    • KTS (Ei kirj.)

      Joo. Minä vaan jatkan muslimina kristittyjen solvaamista. Nyt sanalla 'vimpulalössi'. Sääntöjen vastaistahan se on, mutta mutta minulla on säännöt al Qaidalta ja hamakselta.
      Kyllä, kyllä meidän lössi pyllistelee muuten, mutta ei terroristit, sillä johan siinä kaikki aseetkin laukeaisivat kun oikein tiukalle pyllistelisi. Niin no, jos housut riisuisi, niin sitten,

      • KTS (Ei kirj.)

        Joo. Minä se vaan jatkan muslimien solvaamista. Sääntöjen vastaistahan se on, mutta mutta minulla on säännöt vimpulalössiltä ja laitalahkolta.


      • KTS (Ei kirj.)
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        Joo. Minä se vaan jatkan muslimien solvaamista. Sääntöjen vastaistahan se on, mutta mutta minulla on säännöt vimpulalössiltä ja laitalahkolta.

        Tosin minä otan sääntöjä vastaan vain pyllistelijöilta, mielellään housuttomilta.
        Hämätäkseni kirjoittelen sitten laitalahkoista, jotka ei minulle muslimina kuulu tietenkaan. Heilläkin on vapaus olla Suomen lain mukaisesti ja ilman minun solvauksiani, mutta kun se hamas..


    • vastuuta kehiin

      Aloitus on harhaanjohtava. Mitkä profeetat varoitti? Lähdettä esiin?

      Ei perähikiän korpifilosofien humalapäissään itsekseen jaarittelut täytä profetian tunnusmerkistöä.

      • Aika ennen internet

        Useat uskovat varoitti eu:sta kun siihen Suomi siihen liittyi.
        Eipä tainut olla silloin internetiä joka kolhoosissa ja perähikiän pitäjän poijaalla.

        Taituupi olla nii et sie et oo ees silloin viel edes koulust päässyt saatika miesten hommis ja Jumalan vahvoo leip syönnä.


    • Selvännäkökö?

      Et siis avannut linkkejä, mutta tiedät, että lähde on tämä..

      'Ei perähikiän korpifilosofien humalapäissään itsekseen jaarittelut täytä profetian tunnusmerkistöä.'

      • Karjalain kunnail

        Kahtos ku nyä ol nyt niit alkeis voimii joit jokkaisel perähikiä poijaal ei oo edes viel käytös.

        Jumalamme salaisuus piiliää hänen voimas ei näis alkeisvoimis.

        Tyäl mehtän korvees on hyv filosofoid ei tuu vahonko lähimmäisel, toist on siellä eduskunnan rappusil ku yksinäs istuskelloo,tai päivän selvii asio pruukaa funderemaa ja vatvomaasiinä töllis sissäl.


      • vastuuta kehiin

        Profeettoja ei olekaan. Jotkut varoittivat ja kansa äänesti. Demokratia on tälläistä. EU:ssa ollaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe