KERTOKAA TYYLINNE!!!

doggis

Eli kertokaahan:

1. Miten pukeudut?
2. Mistäpäin Suomea olet kotoisin?
3. Sukupuoli?
4. Ikä?

134

1935

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gootti tyttö

      1. gootti tyyli, elikä kettingit yms...perus...
      2. kainuu
      3. tyttö
      4. 15½ vuotta

    • karteeki

      1. Jussi paita ja maastohousut. Joskus hela vyä muttei yleensä renkää. Kyllä muutoo monet väistää ku tuloo vastahan, pelekäävät varmahan notta tuloo puukoostaa muttei oo tarvinnu kertaakaa antaa. Joskus jokku muut housut ja kesällä sitte palio kevyemmi, mutta talavella ei roikootella.
      2. Pohojammaa
      3. Miäs
      4. 17

    • 15w

      1. Miten pukeudut? Yleensä farkut ja kauluspaita tai huppari, lähes poikkeuksetta suomivyö on farkkujen kanssa
      2. Mistäpäin Suomea olet kotoisin? Welcome to Lapland...
      3. Sukupuoli? Poika
      4. Ikä? 15

    • gjkkll

      Rock-tyyli
      Vantaa
      Poika
      15

    • CastielTheQueer

      1. Riippuu päiväst.. Kesän oon hyvin pitkäl hillunu sukkahousut minishortsit iso tpaita plättärit.
      2. Hämeenlinnast
      3. Genderqueer
      4. 14/00

    • jfdgyvvk

      1 mustat chinot, skeittikengät, musta tpaita 2 tampere 3 jätkä 4 16v/98

      • Sanniiisshh

        1 aika massa :D esim. Farkut, konssit ja villapaita ja semmonen kaulus koru tai semmonen xd
        2 asun porissa
        3oon tyttö
        4 ja 14v


    • hhhhhhhh

      1. Aika rauhallisiin väreihin ja muodikkaasti esim. pitsipaidat, neuleet, farkut, farkkusortsit, hihattomat kauluspaidat, topit, lyhythihaset. Sillee nätisti :D. Ja tykkään käyttää kaulakoruja mis on ohut jetju ja joku pieni esim. sydän.
      2.Espoo
      3.tyttö
      4.01/13

    • jjlirshloyrgkuefk

      1. tätä kuvailis varmaan yksi sana: scene
      2. Etelä-Suomi
      3. tyttö
      4. 15

    • FuckTheWorld

      1. Melko perus punk; nahkatakki, mustat farkut, maiharit, kauluspaita, keesi,...
      2. Tampere
      3.Mies
      4. 16

      • hevari_itse

        ^ohmygod tääl joku toinenki rajumpi .___.


    • en tiiä miks kerron XD

      1. Miten pukeudut? - noo yleensä mustat pillifarkut, vansit (sen väriset mitkä sopii vaatteisii) ja sit joku yksvärinen toppi/t-paita ja sit takki
      2. Mistäpäin Suomea olet kotoisin? espoosta
      3. Sukupuoli? tyttö
      4. Ikä? 15

    • jesps

      1. Yleensä farkut tai chinot, kengät conssit tai niket. Aika paljon pidän kauluspaitoi (farkku tai yksvärisiä, joskus ruudullisii), neuleita, huppareita, collegepaitoi. Takkejakin on erilaisia.
      2.Helsinkiii
      3. jäbä
      4.17

    • spenc

      1. no esimerkkinä nyt bändipaijjat, maastohousut/muut reisitaskuhousut
      2. kainuusta
      3. tyttö
      4. 17

    • epekepe-77

      1. Isot löysät housut puolreidessä, pitkä t-paita melkeen polviin saakka, huppari, cäppi
      2. Epekepe
      3. poika
      4. 15

    • kelaavähä

      1. Herutus/grunge/bad boy :)
      2. Keski-Pohjanmaalta
      3. Poika
      4. 18

      • kelaappasitä

        Hyi saatana


    • Omituineen

      1.Joku napapaita, korkeevyötäröiset farkut ja iiso farkkutakki. Converset kenkinä.
      2.Etelä-suomesta
      3.Tyttö
      4.13 v

    • AmisSankari

      1. Mustat/harmaat mekot ja hameet. Niiden kanssa jokin pitkä neule, polvisukat, mustatsukkahousut, punaiset vanssit, massavat hopeiset korut. Kupariset pitkät hiukset.
      2. Etelä-Suomi ei kuitenkaa pääkäupunki seudulta!
      3. Tyttö
      4. -98 siis 16w

    • piercemychemichalhorizon

      1. Mä oon tällane sekasikiö, scene, emo, rock, punk, goottityyline, yleensä tummat vaatteet ja meikit :D Oon yks meiän koulun yks sellasista ketkä erottuu massasta ja paljon^^
      2. Pöytyä ja Hyvinkää :3
      3. Tyttö
      4.13w

    • ...

      1: tummat vaattet, yleensä sonatan bändi huppari ja mustat pillifarkut, ja sitte villa sukat. Kengät jotku maiharin tapaset.. ja tumma meikki. Nahkatakki jossa on niittejä tai sitte musta toppatakki :) (erotun hyvin joukosta)
      2: lappeenranta
      3: tyttö
      4: 00/14.

    • HirvetOvatKauniita

      1. perusmassa ehk vähä nörtimpi tai oudompi..
      2. Leprasta.
      3. Poeka
      4. 13v/00

    • Hugotti

      1. Classic style, kauluspaitoja, bleisereitä, chinoja, farkkuja sekä neuleita. Asusteina breitlinging nahkakello, bossin vyö ja kenkiä on erilaisia kuten nahkasia, mokkasia ja kankaisia
      2. Tammerfors
      3. Jätkä
      4. 14/00

    • hevaritaijokusellai

      1. sekalaisesti, välil on hipsteripäivä, mut useimmiten perusmustaa&pääkalloi ja ketjui
      2. lahti
      3. muija
      4. 15

    • Japangirl

      1. Tyylini on gothic lolita.

      2. Varsinais-Suomi

      3. tyttö

      4. 15v

      • Muoti hullu

        1. Tyyli: Farkut/lökärit, valkonen tai musta paita ja musta villatakki tai pleiseri
        2. Satakunta
        3. Tyttö
        4. 11w


    • Tsuhna

      Melko perus Hevari meiningillä
      1.Pitkä nahkatakki, bändi paitoja (Finntroll,Amon Amarth,Korpiklaani,Equilibrium,Children of Bodom..) mustat reisitasku housut ja teräskärkiset 20 reikäiset maiharit
      2.Helsinki
      3.Poika
      4.17

      • vastasinvaan

        1. Rock/ välillä mut aik harvoin hevarii ja punkkii joukos
        2. Etelä-Suomi
        3. Tyttö
        4. 13v.


    • Rocky \m/

      1. Aika rock/newpunk
      2. Häme
      3. Tyttö
      4. 13

    • loungeact

      1. emon ja grungen sekotus, tai ainakin jotain sinne päi
      2. hämeenlinna
      3. tyttö
      4. 16

    • classyboy

      1. Miten pukeudut? kauluspaita neule farkut yms
      2. Mistäpäin Suomea olet kotoisin? Oulu
      3. Sukupuoli? Poika
      4. Ikä? 15

    • mse20

      Pukeudun nahkakalsareihin aina Alonsoni luona:)

    • yerah

      1. Miten pukeudut? grunge/kirpparikama
      2. Mistäpäin Suomea olet kotoisin? espoo
      3. Sukupuoli? poika
      4. Ikä?16

    • yeaah

      1. tällänen rock tyyli kait :D
      2 Pori
      3 giirll :D
      4 13 :D

    • nothing personal

      1. Vähän 'poikatyyliin' mut polvesta auki olevat tiukat farkut, Bring Me The Horizonin bändipaita, mustapuna joku kämäne henkkamaukka-flanelli johon silitin kii My Chem:in logon, sellai pörhee "karvahattu" jossa on yläällä sudenkorvat, sit joku sellane tummanvihree armeijalaukku, jossa nirvanan pinssi, jonku verran wristbandsei ja muita rannenauhoja kavereilta... Ja kenkien virkaa toimittaa tällä hetkellä tommoset aika paskaset conssit joihin piirsin hymiöt... En tiiä saisko tosta mtn selvää, mut välillä käytän tosi värikkäitä vaatteita oshare kei/scenetyyliin.. Mun pukeutuminen roikkuu siitä, mitä millonki kuuntelen :D hiukset ruskeet, en saa värjätä :(, sivuotsis aiheuttaa sen etten nää sielt alta mtää ԅ(¯﹃¯ԅ)
      2. Keski-suomi, täällä ei oo mitään -> en löyä sellasii vaatteit joista pidän mut ebay on hyvä kaveri :')
      3. Tyttö
      4. 14 1/2, pikku kersa viel :D

      • Iriksenlapsii

        aw aw aw so kawaii :3 onks kik? Ja tiiän et laitan sikamyöhään xD


    • metallityty

      1. Pukeudun aika tummii vaatteisii, yleens musta yms aika neutraalin värine paita ja farkut aina jalas, vihaan hameita for some reason, mekkoja tulee sentää joskus pidettyy :D Sit no, tumman punaruskeet hiukset ja yleens ei mikää kovin tumma meikki..
      2. Täältähä mie varsinais-suomesta.
      3. Jollei sitä voinu arvata ni tyttö :D
      4. 17

    • ScoutFox

      Eräjormaksi sanottu, jonka otan kohteliaisuutena :3
      Elikkä vaellushousut, vaelluskengät, metsästys/vaellustakki ja karvalakki tai pipo, riippuen kumpi osuu käteen ekana.
      Kesällä melkein aina vaellus -tai kävelykengät, vaellushousut tai shortsit, riippuen onko viileää, ja t-paita/huppari ja army-tyylinen lyhytlippainen lippis ^^
      Ja en siis ole kiinnostunut muodista ja vältän massaa parhaani mukaan.
      Turussa asusteleva 20 vuotias jätkä ^^

    • Dindam dom

      1. Kauluspaita, neule, farkut, nauhalliset puvunkengät
      2. Pirkanmaa
      3. Mies
      4. 17

    • randompoika

      1.punaset farkut ja huppari
      espoo
      3.mies
      4.13

    • homopoika300000

      Mu staili o niikö.. Semmonen 3 raita pökät napaa asti ja sit semmonen vihree puna keltsu lohikäärmepaita mis on liäkki kuvii sit liäkki pipo sit semmoset spaidermän lasit ja kumisaappaat ooon pojka ja tykkään pojista ja eläimist <3 ikää löytyy 17 :)))

    • mäpä

      1. No yleensä farkut ja t paita ja huppari. Sit myös ohut pitkähihainen ja farkut tai sit villapaita. Kesäisin mini shortsit ja t paita joskus harvoin toppi. Tennarit ja käppi. Talven pipo.
      2. Kiuruvesi
      3. Tyttö
      4.12v

    • mäpä

      hameita ja mekkoja sään salliessa kesällä mielellään käytän myös. Vaatteitten väri melkein kaikkea paitsi mustaa

    • S.K.I.N

      Pilotti takki.... maasto housut...henkselit....maiharit.....ja pää ajellaan heti kun hiukset kasvaa yli 3mm.... Pohjois-Savo M17

    • MMZGames

      1. yleensä huppari jonka alla tee paita , ja jotku farkut tai college housut.
      2. björneborg . ja niille jotka ei tosta jo tajunnut niin Pori.
      3. Mies
      4. 18 ( henkinen 12 vuotias tosin)

    • jeessse

      Joo.. mulla ihan normi poikien vaatetus: Pillifarkut, huppari sininen, poolopusero, pitkät punaset alushousut, pitkä hihanen punanen aluspaita. sukat.

      Espoo

      Poika

      15v.

    • munamankelimunakas

      flanellipaita, huppari, bändipaita, neule tai college ja rikkinäiset pillifarkut tai harvoin farkkuhaalari, maiharit, iron fistin skin crawler sneakerit, campbellin niittipopot tai vanssin tennarit. joskus satunnaisia koruja pakko hehkuttaa sinistä fledaa :D

      Hämeenlinna

      Tyttö

      16v

      • TämmöneHevarinpoikanen

        Haluisitko ehkä tutustua?


      • munamankelimunakas

        miksei... :) oisko sul kikkii?


      • Oon17v

        Oha mulla :D
        Jasperkele


      • sepäjuurikin

        kikkaan huomen :3


      • Jasperkele

        Ookei! Käy mulle :3


      • ootanvastaustaxd

        laitoin viestii


      • KikkiKuseeTaas

        Mä näin ton viestin vasta nytten? :o


    • moiheimoro

      1. Farkut ja huppari/neule
      2. Varsinais-Suomi
      3. Poika
      4. 15v

    • Pineeh

      1. Miten pukeudut? Mulla on sellanen huoleton perustyyli. Farkut, yleensä printtipaita neuletakki tai huppari, poikkeuksetta tennarit. Aina kun ei ole pakkasta vedän nahkatakki päällä. Kesäsin revityissä minishortseissa, -hameissa tai aika lyhkäsissä mekois. Mun lempparivaate yhdistelmä on ehdottomasti valkonen pitsimekko, mustat tennarit, musta nahkatakki ja jäätävä määrä kaulakoruja. Tykkään ihan sikana kaulakoruista. Mulla on napakoru (so basic) ja yhteensä kuudet reij'jitykset korvissa. Kielkkoru ja snake bites suunnitelmissa.

      2. Mistäpäin Suomea olet kotoisin? Pääkaupunkiseutu

      3. Sukupuoli? Tyttö olen

      4. Ikä? Kohta 15 vuotta

    • emohomokuutonnine

      pukeudun paskaan :D:D:D:D:D:D eividdu mage

    • pikkutyttö

      1. Tiukat farkut ja aika vartalonmyötäsii vaatteita. Välil myös löysii neuleita. Vaaleit ja värikkäit paitoi.
      2. Espoo
      3. Tyttö
      4. 13

    • rich

      farkut. puvunpaita . aidot ray banit

    • ihanvähänvaanhipsteri

      1. Aika tämmönen perus, ehkä hieman hipsteri mut vaan tietyt takit ja paidat. Yleensä: Mustat farkut t-paita neuletakki. Tykkään sellasest ei massatyylistä ja ei punktyylistä. Niitten sekotuksesta.

      2. Asun n.1 tunnin matkan päässä Tampereesta.

      3. Tyttö minä olen!

      4. -01/13

    • freeballerboy

      1. Talvella huppari, lautailu tyylinen talvitakki, farkut tai jos enemmän pakkasta lautailu housut, tennarit/skeitti kengät. Kesällä yleensä pikeepaita, farkut oikeestaan aina koska shortseja en käytä, tennarit/skeitti kengät (ilman sukkia).

      2. Helsinki

      3. Mies

      4. 18v

    • Makkonee

      Heavy/rock/gootti
      Pori
      Poika
      15/99

    • lollypopmonster

      1. Indie scene (googleta)
      2.sastamala
      tyttö
      12

    • Kauniainenn

      1.Kaikki mikä on yli 1000e (It's all about money honey)
      2. Grankulla
      Poika
      15

    • onichaankawaiii

      fedora, pitkä nahkatakki, adidas verkkarit, kumisaappaat,
      Kouvola
      Poika
      14 ja riippuvainen animeen

    • Tyttelio9348

      Ei oo mitää aina samaa tyylii, pukeudun mihi huvittaa, esim hameisiin ja joskus jos huvittaa nii esim just johonki muotivaatteisii.

      Porvoo

      Tyttö

      14

    • Rampe112

      1. Farkut/lökäpöksyt ja huppari
      2. Etelä-Pohjanmaalta
      3. poika
      4. 14

    • Basicbitch

      1. Farkut huppari/t-paita
      2. Kainuu
      3.Tyttö
      4. 15

    • porsas00

      1 Aika tavallisesti. Pillifarkkui, huppareita, yksivärisiä t-paitoja. Yleensä kuitenkin ihan siististi. Tylsänä ihmisenä vältän tekstejä tai agressiivisia printtejä vaatteissa. Kengät on yleensä kämäset tennarit, talvella saappaat ja kesällä balleriinat.
      2 asun pienessä kylän pahasessa pohjois-karjalassa.
      3 nuori nainen
      4 huikeet 14

      • normaalityttö

        "Nainen"


    • Pikkutyttö

      1. Ennen oli aina farkut. Viime aikoina olen alkanut käyttään enemmän hameita ja sukkahousuja.
      2. Oulu.
      3. Nuori nainen.
      4. 16 v.

    • Thalassa

      1.Semmonen rock-,hevi-,punksekasikiö(mustat/tummat farkut, ruutupaita/huppari/joku bändipaita, maiharit, nahkatakki/harmaa farkkutakki. Paljon niittejä ja ketjuja tms.)
      2.Pohjois-Savo
      3.Tyttö
      4.14/01

      • Iriksenlapsi

        Hui juma löysin hengenheimolaisia :D
        Onks sul kikkii tai IG?


      • Thalassa

        Kik on Thalassa01 :)


    • 14vboy

      Hihaton paita ja farkut.

      Kuopio.

      Poika.

      14v

    • pianist

      1. Country, eli hameet, khakit, ruudulliset paidat jne..
      2. Jyväkylä
      3. Tyttö
      4. 15

    • tsädämmm

      1. Vähän millon mitenkin, joskus lähen seikkaileen vaan neule ja farkut pääl, joskus hamees, joskus kunnon hipsterinä ja joskus "grunge"tyyliin :DDD
      2. Vantaa
      3. tyttö
      4. 16

    • amis

      isot hupparit ja farkut
      poika 20v
      Helsinki

    • Espoonjäbä

      1, LRG farkut ja DC huppari kaulus paita ja cäppi
      2, espoo
      3, poika

    • Idontknow

      1. Scene :3
      2. Jyväskylä
      3. Tyttö
      4. 13

    • Granlund64

      1. "Pilottitakki", hupparit ja neuleet, farkut, cäppi väärinpäin lol
      2. Vantaa
      3. poika
      4. 16

    • 1. Pillifarkut, toppi, peplum paidat, vans tai convers
      2. Vaasa
      3. tyttö
      4. 13

    • angstangst

      1. farkut tai lokarit,niittivyö, joku random mustaraita paita tai sit mun lempi bändin logo paita, niittikorui, converset tai jotku taas ja kerran niitti kengät jah öööhhh jotaa tollast XD
      2. kotka
      3.tyttö
      4. 12

    • ehkävähäntuhma

      1. ehkä vähän niinko hipsteri-tomboy(mustat haaremihousut/pillifarkut, printtipaidat, kauluspaidat ja maiharit esim. Kuulostaa sekavalta mut ei se oo. Ja kaikki mainituista vaatteista ei oo tietenkää samaan aikaan päällä :D)? pastel goth- tyyliä ihalen tosin ja pukeudun sellattiin aina välillä.

      2. Helsinki

      3. ei mikään at the moment

      4. 14

    • annaaaaaaa

      vanssit tai balleriinat, yleens mustat pillifarkut tai joku kiva hame. Miten mitenki aina kokeilen uusii juttui tosi paljo ja joskus saatan ostaa paidan joka ei oo todellakaa mun tyyliä mut saatan yllättyy et wau vähä siisti. Aika lailla sellane classy/grunge tyyli :D

    • kdkfss

      Pitkä nahkatakki, mustat farkut, maiharit

      Lappi

      poika

      16

    • huomenta

      1) verkkarit aina
      2) tulen espoosta
      3) olen naispuolinen henkilö
      4) ikää on 16 vuotta

    • Perusteini

      1. Farkut kääritty lahkeet, conssit tai Adidas kengät,t-paita,neuleet sit semmoset numero paiat.
      2. Etelä-Savos
      3.14v tyttö :-)

    • Juppihippipunkkari-97

      1.No yleensä on pääl joku bändipaita tai muu kiva printtipaita tai ruutune kauluspaita tai perus musta paita
      Farkut, maastohousut, haaremihousut tai amerikanlippu pökät, tosi harvoin on hame pääl
      Niittivyö on se juttu..
      ..ja maiharit
      Joskus tulee kuljettuu kuluneissa converseis
      Niittikorut, ketjut, niitit muutenki, hakaneulat yms. pikkukiva ^-^
      Oon semmone sekasikiö juppihippipunkkariks ne mun tyylii kuvailee ;p

      2. Björneborg

      3. Nainen

      4. 17/-97

    • freeballerboy

      1. Kesä: Skeittikengät/tennarit (kesällä ilman sukkia), farkut, huppari tai jos on lämmin niin lyhythihainen paita yleensä pikeepaita. Mitään verkkareita en ikinä käytä yleisillä paikoilla enkä shortseja vaikka ois kuuma. Helteelläkin farkut koska ne näyttää ja tuntuu hyvältä. Joskus pidän tuulihousuja mut tosiaan useimmin farkkuja.

      Talvi: Talvella käytän lautailu housuja jos on nollakeli tai pakkasen puolella mut jos plussaa niin farkut. Talvitakki sellanen lautailu tyylinen ja jos enemmän pakkasta niin huppari alla, muuten riittää lyhythihainen. Kenkinä skeittikengät/tennarit.

      2. Helsinki

      3. Mies (tai ehkä vielä poika)

      4. 18v

    • ohous

      1,Ghetto style joku ruma huppari ja likaiset housut kiikarit kalastajanhattu
      2, Kontula
      3, mies
      4, 24 vuotta

    • Emozer

      1. Emo

      2. Mäntsälästä

      3. Poika

      4. 13,5v

    • colorme

      1. pukeudun aika naisellisesti, käytän usein hameita ja mekkoja

      2. uusimaa

      3. nainen

      4. 17-vuotias

    • loloopppsl

      1) Verkkarit tai urheilushortsit (sellaset, jotka ylettyy melkee polveen) t-paita (joku urheilupaita tai ihan vaa normi, missä on joku printti) huppari lenkkarit.
      2) Uusimaa
      3) saatte arvata ;D
      4) 15 v

    • Vaahterankauniitlehdet

      1) Mustat hupparit, pilli farkut, maiharit, kaulahuivit, lippalakit

      2) Kaakkois-Suomi

      3) Nuorukainen

      4) 17

    • blackkii

      1. mustat sämpylä skeitit mustat sukat, mustat,lököfarkut roikkumassa,musta t-paita,musta huppari ja mustat ray banit
      2. satakunta
      3.poika
      4.14v

      • blackkii

        ja bokserit jonku näköset mielellään mustat yllätys yllätys :D ja huppari on vetoketjullinen joka on auki tälläset siis yleensä jos ns suosikki kokonaisuus ppitäis sanoo


    • sanzpp

      1. Grunge ja rock on mun inspikset :)
      2. Pori
      3. tyttö
      4. 14/-00

      Menkää toki seuraa IG: sanzpp
      :)

    • Goottirockpunkkari

      1.Goottirockpunk
      2.Takahikiä
      3.Mamuboy
      4.16,6 v

    • hugvhjijhh

      1. Hipster <3
      2. Turku
      3. Girl
      4. 17v :P

    • hugeee

      1. Huppari topstreetwear farkut ja nike air kengät
      2. Helsinki
      3. Poika
      4. 20v

    • olenhetero16447880097655

      - Vaatteet ihan normaalit; mustat tai tummansiniset farkut. Väri vaihtelee mustasta valkoiseen.
      -Tapiola
      - Olen tyttö
      -16.v

    • olenhetero16447880097655

      Siis paitojen väri vaihtelee xD

    • mpt

      Reisarit,huppari ,ajotakki,johndeere lippis ja aurinkolasit. Joensuu. Mies. 17 vuotias.

    • emoasf

      1. Roses r red, sky is blue and im black asf (fuck the logic), mut joo pukeudun aika pitkälti mustaan, niitit on ystäviä ja huppari is my best m8.
      2. Usassa atm
      3. En ole miespuolinen
      4. 16

    • Iriksenlapsi

      Moro eli joo :D

      1. Tyylii voi oikeestaan kutsuu ehk ernuks?
      Normaalipäivänä yleensä jotkut tummat pillifarkut, jotka on mahollisesti revityt, IIIISOO musta huppari/joku ruutupaita ja joku random rento T-paita/toppi tai iso collegepaita toimii yläosana yleensä. Vaihtelee usein pitkältikin päivän mukaan, myös koska satun olemaan genderfluid :D Korvissa killuu yhdet korviksen reiät, joissa yleensä jotkut pienehköt napit. Muita koruja yleensä löytyy, olen ny löytänyt itselleni uuden tyylivillityksen: Nuo Loom Bandit :D Mut sormuksia, käsikoruja ja kaulakoruja löytyy kaapeista vaikka millä mitalla, käsikoruja sitten joskus stäkkään paremman tekemisen puutteesta. Niillä myös piilotan pari arpea ._. Hattu löytyy joskus, beanie tai fedora yleensä syksyllä/keväällä, paksumpi pipo tai karvahattu pyörii päässä talvet. Jalassa joko mustat tai mustapunaiset tennarit, joihin molempiin olen vaihtanut nauhat :D talvisin sitten maiharityyppiset tallustimet. Siinä on mun tyyli periaatteessa. Kesän oon sit kulkenu joko farkuis tai minishoirtseis, T-paidois/topeis ja mustil tennareil.

      2. MANSEEEEE

      3. Genderfluid

      4. 14

    • kyungnam

      1. No, se menee yleensä vähä sillee "miten sattuu" . Isot paidat ja hupparit, reikäiset/mustat farkut, tai iha perus colleget vanssit tai mustat lyhyt vartiset "saappaat" ^^ Ja käytän "feikki venytystä" koska oikeaa en jaksa alkaa venyttelemään :D
      2. Kainuu
      3. Tyttö
      4. 13 1/2 D::

    • Minävaaaa

      1. Miten pukeudut?
      2. Mistä päin Suomea olet kotoisin?
      3. Sukupuolesi?
      4. Ikäsi?

    • Tyttö98

      1. Miten pukeudut?
      - No mul on croptoppeja, neuleita, collegepaitoja, huppareita, napapaitoja, kaikkii semmosii ihanii sifonkipaitoja ja ihan perus toppeja ja pitkähihasia :D minimekkoja löytyy kans ja tykkään tosi paljo kaikista bilemekoista. Käytän yleensä farkkuja, nyt kesällä minishortseja ja hameita tai mekkoja. Pukeudun tosi naisellisesti ja aika "classy" tyylisesti. Rakastan korkkareita ja kaikkia ihania koruja ja laukkuja!

      2. Mistäpäin Suomea olet kotoisin?
      - Stadista

      3. Sukupuoli?
      - Tyttö

      4. Ikä?
      16/-98

    • kyperkootti

      1. Tyyli?
      No se on sellanen söpöstelijän ja cyber gothin välimuoto, löytyy tekorastaa, pvc asuja ihan vähän, ja sitte on sellasia tyttömäisen hempeän vaaleanpunasia toppeja sun muita :D
      2. Mistä päin suomea olet kotoisin?
      No täältä pohojoos pohojammaalta tietenki.
      3. Sukupuoli
      Tyttö
      4. Ikä
      17

    • silleeeestii

      1. Miten pukeudut? - farkut, neuleet, college paidat, lökärit, hupparit, erilaiset kivat paidat, matapohjaiset kengät (lähinnä tennarit, parempina kenkinä converset)

      2. Mistäpäin Suomea olet kotoisin? - uusimaa

      3. Sukupuoli? - tyttö

      4. Ikä? - 18

    • sdgsdf

      1. Chinot, plaini valkonen paita, rosheet jalas (2 eri paria)

      2. espoo

      3. poika

      4. 13v

    • valitse_toinen_tunnus

      1. Miten pukeudut? lähes aina mustaan tai pastellin väreihin, hame ja pitsiä välillä taas sitten on päiviä kun kun päällä on maiharit, mustat farkut ja flanellipaita :D

      2. Mistä päin Suomea olet kotoisin? hml

      3. Sukupuolesi? tyttöhän minä

      4. Ikäsi? 14/00

    • rrhf

      1. Miten pukeudut? Revittyjä vaatteita, ruutupaitoja, huppareita, farkkuja, bändipaitoja ja jotain muuta sälää. Consseissa kuljen puolet vuodesta ja toinen puoli menee talvitennareilla (Hilfiger).

      2. Mistäpäin Suomea olet kotoisin? Turust

      3. Sukupuoli? Tyttö

      4. Ikä? 13/01

    • Jaffacocis

      1. Aika perus vaatteita, huppareita, farkkuja, t-paitoja, tennarit/lenkkarit, suht värikkäitä vaatteita, en tykkää mustasta tai valkosesta. ei mitenkään aikuismainen tyyli :D
      2. Keskeltä suomee
      3. Tyttö
      4. 14

    • EDjonne69

      1. Semi pukeutuminen... ylensä päällä: Tavis Pillifarkut, toppi tai pitkähihane paita, Tennarit ja sit viel mun stylee Nahkarotsi ;PP lol (tummiin vaatteisiin pukeudun) :P
      2. Turku xDD
      3. Nainen
      4. -98 (17.w)

    • 1. Ihan tavalliset kuteet eli näin kesällä yleensä t-paita, verkkarit ja sandaalit.
      2. Pääkaupunkiseutu
      3. Mies
      4. 21 vuotta

    • HipHop12v

      Talvella ns. Hip hop tyyli. Kesäl shortsit ja lyhythihanen. Kesälki välillä hip hop tyyli koska harrastan breakdancea niin oon tottunu.

      Etelä lappi

      Poika

      12v

    • Duke

      1. Aika rennosti.. Yleensä huppari ja farkut/collarit.
      2. Turku
      3. Poika
      4. 14v

    • Emozer

      1. Miten pukeudut? Emo/Scene vaatteisiin eli aika tummiin

      2. Mistäpäin Suomea olet kotoisin? Mäntsälästä

      3. Sukupuoli? Poika

      4. Ikä? 13/01

      Kikkailkaa: YandereArttu

    • Sellanekummajaine

      1. Miten pukeudut?

      Aika rennosti, tärkeintä mulle pukeutuessa on että voin vapaasti liikkua ja olla, vaate on kestävä ja eikä tue mitään mun arvojen vastaista. Tavoittelen androgyyniä/poikamaisempaa tyyliä, mutta se on vähän vielä kehityksen alla, kun on muutos tullut hyvin äkkiä. Arkityyli: kiva simppeli huppari tai pitkähihainen. Yleensä vyö näkyvillä ja koruja reippaasti, kenkinä skeittarit/maiharit. Käytän paljon myös pipoja ja huiveja.

      2. Mistäpäin Suomea olet kotoisin?

      Itä-Suomi

      3. Sukupuoli?

      Fyysisesti tyttö, pää sanookin sitten muuta

      4. Ikä?

      01/13

    • Tylsää_

      1. No nytte mul on mustat reikäfarkut, levee t-paita, huppari, viininpunane huivi ja raidalliset sukat. Vaihtelee sit fiiliksen mukaan. Välillä joku toppi ja collarit. Kuha vaatteet on mukavat päällä ja mä viihyn niissä.
      2. Torniosta
      3. Tyttö
      4. 16/99

    • 1. Musta huppari, valkone t-paita, tummansiniset farkut ja ruskee nahkavyö. Harmaat tai mustat sukat.
      2. Espoo, lähel hesan rajaa.
      3. Poika
      4. 13/-01

    • ettätällsta

      1.mustat farkut sit yleensä joku nappipaita tai huppari tai joku muu paita sit jokus oranseja sukkia mutta yleensä valkoisia tai harmaita/mustia.
      2.pohjois-pohjanmaa
      3.tyttö
      4. 14/01

    • Joohsemmosta

      1.Remmihousut,ruutupaita tai joku t-paita jos on kiva quote
      2.Satakunta
      3.Poika
      4.16/99

    • HF01

      1.Perus paitoja, huppareita ja ruutupaitoja sekä farkkuja,Dromet tai juoksuhousut
      2.Oulu
      3.tyttö
      4.14/01

    • freeballerboy

      1. Nyt talvella käytän lautailu housuja jos on nollakeli tai pakkasen puolella mut jos plussaa niin useimmin farkut. Jos taas märkää tai paljon sataa ja silti plus asteita niin tuulihousut. Talvitakki sellanen lautailu tyylinen tosi lämmin, jos pakkasta niin huppari alla, muuten riittää lyhythihainen. Kenkinä skeittikengät/tennarit.

      Kesällä skeittikengät/tennarit, farkut, huppari tai jos on lämmin niin tietty lyhythihainen paita yleensä pikeepaita. Lippis kuuluu asiaan. Mitään verkkareita en ikinä käytä yleisillä paikoilla enkä shortseja vaikka ois kuuma. Helteelläkin farkut koska ne näyttää ja tuntuu hyvältä. Joskus pidän tuulihousuja mut tosiaan kesällä useimmin farkkuja.

      2. Helsinki

      3. Mies

      4. 19v

    • 1. Miten pukeudut? pukeudun rock tai hevari tyyliin ja toteutan itteeni koska mikä parasta kuin olla oma ittensä :3

      2. Mistäpäin Suomea olet kotoisin? Hämeenlinna

      3. Sukupuoli? nainen :)

      4. Ikä? 19 v ( joulukuus 20 )

    • Pukeudun esimerkiksi teepaitoihin ja revittyihinfarkkuihin ja käytän nike merkkisiä kenkiä yleensä.

      Mä olen vantaalta.

      Tyttö

      11v.

    • McrOnParas

      1. Pukeudun Punk tyylisesti, tummat farkut niittivyö paljon bändipaitoja ja jalassa converset tai vanssit.

      2. Oulu

      3. Poika

      4. 13

    • Anonyymi

      1. Skater girl, välil semmost anime tyylii vaik dark fairy kei, grunge
      2. Keski-Pohjanmaa
      3. Tytsy
      4. Parin kk pääst 15

    • Anonyymi

      1. Miten pukeudut? Dark academia (joskus myös light academia tai classic academia, mutta harvemmin)

      2. Mistäpäin Suomea olet kotoisin? Helsinki

      3. Sukupuoli? Tyttö

      4. Ikä? 14

    • Anonyymi

      1. crunge, alternative
      2. hml
      3. demi-girl
      4. voi jäähä mysteeriks

    • Anonyymi

      1. Sellaa tosi iso hyppari ja levee lahkeisiet farkut tai sit joku tiukka paita ja leveet housut kans (mun en yleensä pidä tiukkaa koska ahistaa) ja sit paksupohjaset kengät
      2.OULU!
      3.tyttö
      4.12w

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe