Vaihtoehtotodellisuus

voisi olla se, että jos jokin tietty porukka viihtyy juttelemassa keskenään ja pystyy noudattamaan Suomen lakia edes surinpiirtein, niin mikseipä tämä porukka kokoontuisi keskustelemaan jollekin suljetulle alueelle, jonne ei pääse kuka tahansa ja mistä toisaalta voidaan pysyvästä poistaa kirjoittaja, joka jatkuvasti vahingoittaa muita?

42

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä en ainakaan pysyvästi hylkää tätä paikkaa, mutta jos joku tietää hyvän mestan, saa ehdottaa.

    • Suolistossa yksityisviestit?

      • Liian kömpelöä. Niitä ei voi lähettää usealle henkilölle kerralla kätevästi, ja niitä voi lähettää vain tietokoneversiossa.


      • icepicked kirjoitti:

        Liian kömpelöä. Niitä ei voi lähettää usealle henkilölle kerralla kätevästi, ja niitä voi lähettää vain tietokoneversiossa.

        Se voisi tomia vaikka niin, että yksäreiden kautta sovitaan chat-huone ja uudet nimimerkit, ja näitä tietoja ei jaella palstalla julkisesti. Mukaan voi tulla yksärin kautta.


      • nasse_seta kirjoitti:

        Se voisi tomia vaikka niin, että yksäreiden kautta sovitaan chat-huone ja uudet nimimerkit, ja näitä tietoja ei jaella palstalla julkisesti. Mukaan voi tulla yksärin kautta.

        Kertokaa minulle täällä, jos laitatte viestiä, koska kännykällä en saa mitään tietoa uusista yksityisviesteistä.


      • icepicked kirjoitti:

        Kertokaa minulle täällä, jos laitatte viestiä, koska kännykällä en saa mitään tietoa uusista yksityisviesteistä.

        ok. Laitelkaa viestiä tähän ketjuun, että ketä kiinnostaa moinen. Tukijan kanssahan sinun pitää päästä kahnaamaan ainakin.


      • nasse_seta kirjoitti:

        ok. Laitelkaa viestiä tähän ketjuun, että ketä kiinnostaa moinen. Tukijan kanssahan sinun pitää päästä kahnaamaan ainakin.

        Jos häi suostuu tulemaan sinne...


      • icepicked kirjoitti:

        Jos häi suostuu tulemaan sinne...

        Jösses...

        Kyllä Minä varmaan tulen, mutta en pysty lupaamaan olevani vahingoittamatta muita, koska muut ovat epäilyttävää rödingern... Siitä huolimatta en tee sitä tahallani, koska Minulla on kritisointioikeus muita kohtaan... Katsotaan, katsotaan...


    • Siis miksi? Mitä nyt..?

      • Lähinnä Raipparin juttujen takia. Minä en kyllä haluaisi lähteä Suolistosta; Vakkariklubi on jo legendaa!


      • icepicked kirjoitti:

        Lähinnä Raipparin juttujen takia. Minä en kyllä haluaisi lähteä Suolistosta; Vakkariklubi on jo legendaa!

        Taas..?


      • kurpizza kirjoitti:

        Taas..?

        Taas mitä?


      • icepicked kirjoitti:

        Taas mitä?

        Evatkomatka pois Raipparin takia. Vai onko tämä jokin muu..?


      • kurpizza kirjoitti:

        Evatkomatka pois Raipparin takia. Vai onko tämä jokin muu..?

        Ilmeisesti evakkomatka... Mutta mie olen liian kiintynyt tähän mestaan!


      • icepicked kirjoitti:

        Ilmeisesti evakkomatka... Mutta mie olen liian kiintynyt tähän mestaan!

        Samat.


    • Kuulostaa hyvältä. Jokin kännykällä käytettävä chat-sovellus olisi hyvä, mutta sitä ei voisi käyttää koneella.

    • Chatin ikäraja on 16...

      • HeKeKee'd

        Pfft, kuka tottelee ikärajoja!


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Pfft, kuka tottelee ikärajoja!

        Chatin luotsit voivat poistaa sieltä... Mitä olen lukenut.


    • Aaa okei. Halfelfhän ehdotti facebook-ryhmää, joten kai sitä voisi soveltaakin... Voin mennä sinne, jos muutkin menevät, mutta inhoan facebookkia. En tiedä miksi, jotenkin se on vain sellainen kyylien paikka koko lärviopus...

      • Minä en mene, koska en aio rikkoa antamaani lupausta, jolloin menettäisin itsekunnioituksen koko loppuiäkseni!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Minä en mene, koska en aio rikkoa antamaani lupausta, jolloin menettäisin itsekunnioituksen koko loppuiäkseni!

        Onko vielä jokin vaihtoehto, jota sinä et ole pois sulkenut?


      • Minä poistin juuri koko naamakirjapaskatilini, enkä aio tehdä uutta! En edes salanimellä Viljanen, jollaisen voisi tehdä OKcomradeen (parodia deittisivusto OKcupidista) för solidaarisuuden!


      • icepicked kirjoitti:

        Minä poistin juuri koko naamakirjapaskatilini, enkä aio tehdä uutta! En edes salanimellä Viljanen, jollaisen voisi tehdä OKcomradeen (parodia deittisivusto OKcupidista) för solidaarisuuden!

        Minulla pakko olla, koska ihmiset eivät osaa lähettää minulla tekstiviestiä, aina pitää lärviopuksesta katsoa.


      • kurpizza kirjoitti:

        Minulla pakko olla, koska ihmiset eivät osaa lähettää minulla tekstiviestiä, aina pitää lärviopuksesta katsoa.

        Minä sanon, notta pärkkälä, jos ette osaa viestiä lähettää, en saa tietoa. Niin yksinkertaista ja kaikkein vaikeinta... (tt)


      • icepicked kirjoitti:

        Minä sanon, notta pärkkälä, jos ette osaa viestiä lähettää, en saa tietoa. Niin yksinkertaista ja kaikkein vaikeinta... (tt)

        Niinhän minäkin sanoin ja lupasivat lähettää viestillä. Ei sitten tullutkaan.


      • kurpizza kirjoitti:

        Niinhän minäkin sanoin ja lupasivat lähettää viestillä. Ei sitten tullutkaan.

        Sitten se on heidän ongelmansa!


      • icepicked kirjoitti:

        Sitten se on heidän ongelmansa!

        Minulle siitä kuitenkin irvistellään. Toinen valituksen aihe: "Kysyin serkultasikin, onko sinusta mitään kuulunut ja vastasi, ettei tiedä mistään mitään kun et facebookissakaan käy..."

        Jos sinulla ei ole facebookkia, tuntuu ettet pääse minnekään tai ole edes tutun arvoinen... Siis tylsää. Tylsää. Suatanan tylsää. Sitten jotkut, jotka eivät ikinä_edes_puhu_sinulle pyytävät kaveriksi...

        Näinkin:
        "..Joo en ole nyt käynyt facessa."
        "Mikset? Käy siellä tykkäämässä mun uudesta profiilikuvasta (joka vaihtuu viikon välein) mäki voin tykätä sun jutuista."

        Siis sitä ei edes käytetä keskusteluun. Ärsyttävää.


      • kurpizza kirjoitti:

        Minulle siitä kuitenkin irvistellään. Toinen valituksen aihe: "Kysyin serkultasikin, onko sinusta mitään kuulunut ja vastasi, ettei tiedä mistään mitään kun et facebookissakaan käy..."

        Jos sinulla ei ole facebookkia, tuntuu ettet pääse minnekään tai ole edes tutun arvoinen... Siis tylsää. Tylsää. Suatanan tylsää. Sitten jotkut, jotka eivät ikinä_edes_puhu_sinulle pyytävät kaveriksi...

        Näinkin:
        "..Joo en ole nyt käynyt facessa."
        "Mikset? Käy siellä tykkäämässä mun uudesta profiilikuvasta (joka vaihtuu viikon välein) mäki voin tykätä sun jutuista."

        Siis sitä ei edes käytetä keskusteluun. Ärsyttävää.

        Tuon takia en ole siellä. Aspius tietenkin helpottaa sosiaalisten kuvioiden ulkopuolelle jättäytymistä, mutta silti...


      • icepicked kirjoitti:

        Tuon takia en ole siellä. Aspius tietenkin helpottaa sosiaalisten kuvioiden ulkopuolelle jättäytymistä, mutta silti...

        Niin. :( En ymmärrä ihmisiä.


      • ooce
        kurpizza kirjoitti:

        Niin. :( En ymmärrä ihmisiä.

        No tinychattii vois tehhä huoneen, mut en tiijjä sit kui helppo sitä o kännykälä käyttää.....

        ocean--


      • ooce kirjoitti:

        No tinychattii vois tehhä huoneen, mut en tiijjä sit kui helppo sitä o kännykälä käyttää.....

        ocean--

        Olet maininnut sen ennenkin...?


      • ooce
        kurpizza kirjoitti:

        Olet maininnut sen ennenkin...?

        Jossai runkku puhheie yhteyesä joo

        ocean--


      • Sinisiipinen

        Mitäs te nyt aiotte?


    • Idea kuulostaa ihan hyvältä...

      • Sinisiipinen

        Kertokaa sitten mitä päätitte..


    • Jos paikasta voi poistaa henkilön lopullisesti, voisivat myös rape ja Veh päästä sinne, koska ikuinen banni on hyvä peloke ja toimii myös ratkaisukeinona, jos he eivät olekaan asiallisia.

    • -Raeppavika

      Habbo hotelli! Mitä siitä? Hackkerit pääsevät kaikkialle.. menkää minecraftiin.. jos sie antaa ip-bännit niin niit ei voi ohittaaa.

      • Sinisiipinen

        Saitteko jotain päätettyä?


      • Haahhuilija
        Sinisiipinen kirjoitti:

        Saitteko jotain päätettyä?

        Siis hä?


      • Sinisiipinen kirjoitti:

        Saitteko jotain päätettyä?

        Ei me. Itteä ainakin väsyttää liikaa, jotta jaksaisin tehdä asialle juuri nyt mitään. Jonkun pitäisi listata tähän mennessä esitetyt vaihtoehdot ja sitten voisi miettiä, saako niistä kehitettyä mitään.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe