Buubs

Nasdaq

Särkisalmen ABC:llä herneitä ja vattuja myyvä mirri pöytään nojaillessaan näki aitiopaikalta, kun ajoin päin bensamittaria.

Tämä oli toivottavasti kesän ainut pohjanoteeraus.

Muutama raato oli tiellä.



(reps)

69

98

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasdaq

      Kummallista, mutta en uskaltanut ostaa herneen hernettä, koska mirrillä oli siinä aitiopaikalla melko hauskaa. Olen myös ajatellut sitä ongelmaa, jota niin moni on pohtinut: kuinka aloittaa hyvä novelli?


      (reps)

      • Nasdaq

        Naisten rinnat aiheuttavat lähes hämmentäviä ajatus-eksymiä keskellä kirkkainta päivää. Maailma on kuin se on ollut aina, mutta minä ajan päin bensamittaria.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Naisten rinnat aiheuttavat lähes hämmentäviä ajatus-eksymiä keskellä kirkkainta päivää. Maailma on kuin se on ollut aina, mutta minä ajan päin bensamittaria.


        (reps)

        Helvetillinen helle täällä etelässä. Onneksi etelämmäs tästä vielä pääsee.



        (reps)


      • Nasdawq
        Nasdaq kirjoitti:

        Helvetillinen helle täällä etelässä. Onneksi etelämmäs tästä vielä pääsee.



        (reps)

        Ensimmäistä kertaa mulle tuli mieleen, että katukuva näytti aivan etelävaltiolaiselta puuvillapellon pientareelta, kun sille ajoin. Homma, ja sen nakertajat, olivat hieman väsähtänyt.

        Pysäköin keskelle katua.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdawq kirjoitti:

        Ensimmäistä kertaa mulle tuli mieleen, että katukuva näytti aivan etelävaltiolaiselta puuvillapellon pientareelta, kun sille ajoin. Homma, ja sen nakertajat, olivat hieman väsähtänyt.

        Pysäköin keskelle katua.



        (reps)

        Ei kun väsähtäneet.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Ei kun väsähtäneet.


        (reps)

        Kun oikein ruuvataan tätä ilmastoruuvia niin Stubbin fillarista räjähtää rengas.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Kun oikein ruuvataan tätä ilmastoruuvia niin Stubbin fillarista räjähtää rengas.


        (reps)

        Södiksessä tien pinta oli kuulemma 48 degree. Motarilla.

        Cuul.


      • Nasdaq

      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Lana adel "Ray"


        O my God!



        https://www.youtube.com/watch?v=nVjsGKrE6E8

        Jollain lailla sen olisi oltava niin, että Lana istuisi tukka hulmuten vierelläni, kun ajan päin kaniinia.

        Metsäjäniskin käy. Jeepissä ei ole niin väliä, että mikä raato siinä milloinkin roikkuu.

        Ja musiikki soi. Ja soi.




        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Jollain lailla sen olisi oltava niin, että Lana istuisi tukka hulmuten vierelläni, kun ajan päin kaniinia.

        Metsäjäniskin käy. Jeepissä ei ole niin väliä, että mikä raato siinä milloinkin roikkuu.

        Ja musiikki soi. Ja soi.




        (reps)

        Tie on kuvaelma sen ihmisistä, sen käyttäjistä ja ylläpitäjistä. Tie on läpileikkaus meistä. Me olemme keko kuhinaa, jonka halkaisee jäätynyt skalpelli ohiviiltävästi.


        Cuul.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Tie on kuvaelma sen ihmisistä, sen käyttäjistä ja ylläpitäjistä. Tie on läpileikkaus meistä. Me olemme keko kuhinaa, jonka halkaisee jäätynyt skalpelli ohiviiltävästi.


        Cuul.



        (reps)

        Ehkä Kerouacin Matkalla on maailman paras kirja, en ole varma. Kukaan ei voi olla varma.

        Varmuutta ei ole ja on. Ja sitä väitetään näkyvän kesätaivailla. Voi todistaa tämän.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Ehkä Kerouacin Matkalla on maailman paras kirja, en ole varma. Kukaan ei voi olla varma.

        Varmuutta ei ole ja on. Ja sitä väitetään näkyvän kesätaivailla. Voi todistaa tämän.



        (reps)

        "Voi todistaa". Se pitäisi nähdä Arlan lehtereiltä.

        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        "Voi todistaa". Se pitäisi nähdä Arlan lehtereiltä.

        (reps)

        Matka on niin moniselitteinen sana, että kumarrun sen eteen kuin uskovainen. Minä kunnioitan sanaa matka.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Matka on niin moniselitteinen sana, että kumarrun sen eteen kuin uskovainen. Minä kunnioitan sanaa matka.



        (reps)

        Egotrippi teki muistaakseni huonoja biisejä. En tiedä, onko tuosta biojätteestä mitään jäljellä. Ehkä matka on pyyhkinyt pois kaikki sen jäljet.

        Matka jatkuu. Olen maisemajunassa Soneran väreissä.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Egotrippi teki muistaakseni huonoja biisejä. En tiedä, onko tuosta biojätteestä mitään jäljellä. Ehkä matka on pyyhkinyt pois kaikki sen jäljet.

        Matka jatkuu. Olen maisemajunassa Soneran väreissä.



        (reps)

        Kun lisään vauhtia, niin kaikki pysähtyy. Olen pohtinut tämän ilmiön selitysmalleja koko lapsuuteni. Olen kuin kärpänen: elän toisessa ajassa, hitaammassa.

        Lienee hämäläinen.



        (reps)


      • asdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Kun lisään vauhtia, niin kaikki pysähtyy. Olen pohtinut tämän ilmiön selitysmalleja koko lapsuuteni. Olen kuin kärpänen: elän toisessa ajassa, hitaammassa.

        Lienee hämäläinen.



        (reps)

        Pursuavassa ja yltäkylläisessä elämässä on jotain kammottavaa, on kuin se ei ymmärtäisi. Mitään.

        Usein katselen järvien rannoilta sen tyyneyteen ja lumoon. Vain kosketus ja hennot laineet kulkevat satojen metrien päähän minusta.

        Kaikkialla pursuilee elämä kaikessa loistossaan ja lumossaan. Kaikki on ollut aina.



        (reps)


      • Nasdaq
        asdaq kirjoitti:

        Pursuavassa ja yltäkylläisessä elämässä on jotain kammottavaa, on kuin se ei ymmärtäisi. Mitään.

        Usein katselen järvien rannoilta sen tyyneyteen ja lumoon. Vain kosketus ja hennot laineet kulkevat satojen metrien päähän minusta.

        Kaikkialla pursuilee elämä kaikessa loistossaan ja lumossaan. Kaikki on ollut aina.



        (reps)

        Ei vittu, pakko pestä pyykki ja painua itsekin koneeseen.

        Tsau




        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Ei vittu, pakko pestä pyykki ja painua itsekin koneeseen.

        Tsau




        (reps)

        Suhteellisen puhdasta. Suhteellisuus sanana esittää meille viitekehyksen, jossa telmiä. Olemme suhteemme ilman lähtökohtaa, ajatusta tai sen syntykotia, minuutta.

        Olemme suhteellisia, suhteellisuudesta syntyneitä ja suhteellisuudessa toimiva joukko etsimässä suhteettomuutta; eli rajoja. Kun rajat ovat hahmottuneet, voimme vain todeta, että ne ovat suhteellisia.

        Mitä me olemme?


        (reps)



        https://www.youtube.com/watch?v=nVjsGKrE6E8


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Suhteellisen puhdasta. Suhteellisuus sanana esittää meille viitekehyksen, jossa telmiä. Olemme suhteemme ilman lähtökohtaa, ajatusta tai sen syntykotia, minuutta.

        Olemme suhteellisia, suhteellisuudesta syntyneitä ja suhteellisuudessa toimiva joukko etsimässä suhteettomuutta; eli rajoja. Kun rajat ovat hahmottuneet, voimme vain todeta, että ne ovat suhteellisia.

        Mitä me olemme?


        (reps)



        https://www.youtube.com/watch?v=nVjsGKrE6E8

        En tiedä kenestäkään muusta, mutta itsestäni voin kertoa: En tiedä, en osaa, en kykene hahmottamaan. Olen jossain suhteessa vammautunut - ja pahoin.

        Jos tämä on kulminaatiopiste, niin minä hyppään sillalta saamatta naarmuakaan.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        En tiedä kenestäkään muusta, mutta itsestäni voin kertoa: En tiedä, en osaa, en kykene hahmottamaan. Olen jossain suhteessa vammautunut - ja pahoin.

        Jos tämä on kulminaatiopiste, niin minä hyppään sillalta saamatta naarmuakaan.


        (reps)

        Tässä me matkaamme kirjallisuuden ytimessä saamatta naarmuakaan. Yksikään luu ei ole poikki, eikä vakuutusyhtiön tarkastajat revi letkuista. Näin eletään. Näin sen on juuri oltava. Näin siitä tulee hyvä.


        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Tässä me matkaamme kirjallisuuden ytimessä saamatta naarmuakaan. Yksikään luu ei ole poikki, eikä vakuutusyhtiön tarkastajat revi letkuista. Näin eletään. Näin sen on juuri oltava. Näin siitä tulee hyvä.


        (reps)

        Eli olemme matkalla hyvyyteen.

        En henkilökohtaisesti voi käsittää mitään kornimpaa tapaa lähestyä koko olemuksen ydintä.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Eli olemme matkalla hyvyyteen.

        En henkilökohtaisesti voi käsittää mitään kornimpaa tapaa lähestyä koko olemuksen ydintä.



        (reps)

        Ei ihmiselle riitä se että tämä syö ja juo, nai. Ihmisen peruselementti on se että tämä on noussut maailman moskasta ihmiseksi, joka ajattelee ja toimii vain yhden tähden alla, auringon.

        Multa on kuolemaa. Multa on historiaa, jota kukin lukee tavallaan.

        Sinä olet historiaa. Mutta missä kirjastossa ovat nuo käsitteelliset kirjat?




        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Ei ihmiselle riitä se että tämä syö ja juo, nai. Ihmisen peruselementti on se että tämä on noussut maailman moskasta ihmiseksi, joka ajattelee ja toimii vain yhden tähden alla, auringon.

        Multa on kuolemaa. Multa on historiaa, jota kukin lukee tavallaan.

        Sinä olet historiaa. Mutta missä kirjastossa ovat nuo käsitteelliset kirjat?




        (reps)

        Jack Bauer leijuu trimmissä syvänteen pohjalla, lähettää poijun matkaan. Ympärillä lepää ikuinen pimeys. Valokeila on lampun hillitty silmä.

        Tässä se on. Etsintä on päättynyt, Jack Bauer toteaa. Regulaattori puhaltaa, mutta hän ei välitä siitä. Se on sekundääristä.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Jack Bauer leijuu trimmissä syvänteen pohjalla, lähettää poijun matkaan. Ympärillä lepää ikuinen pimeys. Valokeila on lampun hillitty silmä.

        Tässä se on. Etsintä on päättynyt, Jack Bauer toteaa. Regulaattori puhaltaa, mutta hän ei välitä siitä. Se on sekundääristä.



        (reps)

        Mä olen pitkän elämäni varrella nähnyt kiipeilijöitä, vaeltajia, sukeltajia ja melojia niin paljon, että tila tässä todellisuudessa lähes loppuu.

        Siksi olenkin muuttanut kaupunkiin. Täällä ei kukaan sukella, vaella tai kiivi maailman huipuille, melo helvettiin. Täällä vain ollaan - kuin pesässä.




        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Mä olen pitkän elämäni varrella nähnyt kiipeilijöitä, vaeltajia, sukeltajia ja melojia niin paljon, että tila tässä todellisuudessa lähes loppuu.

        Siksi olenkin muuttanut kaupunkiin. Täällä ei kukaan sukella, vaella tai kiivi maailman huipuille, melo helvettiin. Täällä vain ollaan - kuin pesässä.




        (reps)

        Törmäsin tuossa tiistaina aika jännään poppooseen. Jengi tuli siinä Äiti Ammoissa elvistelemään Von H:n skeban opettelulla suoraan jenkeistä.

        No, tyypit olivat maksaneet 7000 miukumaukua elämisestä luonnonmukaisesti metsissä Minnesotassa.

        Just!

        Rastat veti vuoden marjoja ja vesirottia. Go figure.




        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Törmäsin tuossa tiistaina aika jännään poppooseen. Jengi tuli siinä Äiti Ammoissa elvistelemään Von H:n skeban opettelulla suoraan jenkeistä.

        No, tyypit olivat maksaneet 7000 miukumaukua elämisestä luonnonmukaisesti metsissä Minnesotassa.

        Just!

        Rastat veti vuoden marjoja ja vesirottia. Go figure.




        (reps)

        Gourmentmaisen lisän toivat auton alle jääneet eläimet, joita "leiriin" toimitettiin.

        Oikea ekolento.


        Pitää kaapia Jeepin tuulilasi.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Gourmentmaisen lisän toivat auton alle jääneet eläimet, joita "leiriin" toimitettiin.

        Oikea ekolento.


        Pitää kaapia Jeepin tuulilasi.



        (reps)

        Mulla on paljon mielipiteitä, mutta pidän ne yleensä ominani, sillä luotan siihen, että en tule reivaamaan enkä scouttaamaan ihmisjärjestä kuin omimpani.

        Muu on mielestäni silkkaa paskaa.





        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Mulla on paljon mielipiteitä, mutta pidän ne yleensä ominani, sillä luotan siihen, että en tule reivaamaan enkä scouttaamaan ihmisjärjestä kuin omimpani.

        Muu on mielestäni silkkaa paskaa.





        (reps)

        Nyt lähestymme kirjallisuuden toista ydintä, ihmistä, joka ei ole sinä.

        Minä-maailmassa eläminen on äärimmäisen helppoa. Olet vain (mieluummin hiljaa).

        Ajattele (non-dominanssi).




        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Nyt lähestymme kirjallisuuden toista ydintä, ihmistä, joka ei ole sinä.

        Minä-maailmassa eläminen on äärimmäisen helppoa. Olet vain (mieluummin hiljaa).

        Ajattele (non-dominanssi).




        (reps)

        Millainen on toinen ihminen?

        Onko toiseutta olemassa vai onko se vain harhanäky kuumassa päivässä, kuin kangastus, joka ei tiedä kangastuksista mitään.

        Pitääkö sellaisia opettaa elämään?

        EN TIEDÄ. Katsos! capsit meni päälle kuin itsestään.



        (REPS)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Millainen on toinen ihminen?

        Onko toiseutta olemassa vai onko se vain harhanäky kuumassa päivässä, kuin kangastus, joka ei tiedä kangastuksista mitään.

        Pitääkö sellaisia opettaa elämään?

        EN TIEDÄ. Katsos! capsit meni päälle kuin itsestään.



        (REPS)

        Mä voisin opettaa sua kirjoittamaan, koska olen siihen kuumana.

        Sanan "katsos" perään ei tule huutomerkkiä, koska lause odottaa perässään sitä.



        (hirn)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Mä voisin opettaa sua kirjoittamaan, koska olen siihen kuumana.

        Sanan "katsos" perään ei tule huutomerkkiä, koska lause odottaa perässään sitä.



        (hirn)

        Siis tämä jos mikä ihmistä naurattaa, perähuumori.

        Tyyrpuuri on, perästä katsottuna, oikealla.




        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Siis tämä jos mikä ihmistä naurattaa, perähuumori.

        Tyyrpuuri on, perästä katsottuna, oikealla.




        (reps)

        Ja Lauttasaari on Laru, ei Södis. Puruvedellä on kirkasta. Myös Kiteellä on ama ongelma.

        Kokeile Valkiajärvi.

        Outo mesta. kun menin veteen, niin heti (instantly) edessä möllötti täysin rento hauki (pike).

        Sellainen kirkkaassa vedessä on kuin tapaisi elämän itse.




        https://www.youtube.com/watch?v=nVjsGKrE6E8




        (cuul)



        (cuul)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Ja Lauttasaari on Laru, ei Södis. Puruvedellä on kirkasta. Myös Kiteellä on ama ongelma.

        Kokeile Valkiajärvi.

        Outo mesta. kun menin veteen, niin heti (instantly) edessä möllötti täysin rento hauki (pike).

        Sellainen kirkkaassa vedessä on kuin tapaisi elämän itse.




        https://www.youtube.com/watch?v=nVjsGKrE6E8




        (cuul)



        (cuul)

        Sanapari "outomesta" ja kun, pitää erottaa toisistaan erillisiksi lauseiksi.

        Seuraavaksi opettelen virkkeen muodostusta.




        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Sanapari "outomesta" ja kun, pitää erottaa toisistaan erillisiksi lauseiksi.

        Seuraavaksi opettelen virkkeen muodostusta.




        (reps)

        Elämässä on niin paljon surua, että ilo se meitä ilahduttaa.




        - Eino Leino -




        (Tölvään herrat ja hidalgot)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Elämässä on niin paljon surua, että ilo se meitä ilahduttaa.




        - Eino Leino -




        (Tölvään herrat ja hidalgot)

        Eli ei minkään maan kansalaiset eivätkä jäsenet. Liekö äänestysoikeutta heiillä?



        (Stubb pyöräilee. Nasdaq johtaa)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Eli ei minkään maan kansalaiset eivätkä jäsenet. Liekö äänestysoikeutta heiillä?



        (Stubb pyöräilee. Nasdaq johtaa)

        Faijaa voisi vähän jarrutella. Jäbä on jotain 70 ja risat, mutta joka elämän aamu hän vie hiilikuitufillarinsa baanalle. Mutsi lukee. Kaveri pumppaa jotain 50km.

        Mutsi on lukenut aina. Isät keksivät näitä kuin hihnalta, uusia releitä.

        Polvessa mennään.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Faijaa voisi vähän jarrutella. Jäbä on jotain 70 ja risat, mutta joka elämän aamu hän vie hiilikuitufillarinsa baanalle. Mutsi lukee. Kaveri pumppaa jotain 50km.

        Mutsi on lukenut aina. Isät keksivät näitä kuin hihnalta, uusia releitä.

        Polvessa mennään.



        (reps)

        Mun pitäs kirjoittaa jokin novelli, mutta mitään ei nyt juolahda mieleen.


        (WSOY demands)




        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Mun pitäs kirjoittaa jokin novelli, mutta mitään ei nyt juolahda mieleen.


        (WSOY demands)




        (reps)

        Musta on jännää, että Venäjä kutistuu omaan miniatyyrisyyteensä: Jättimäinen maa nousevalla keskiluokalla "hoitsaa" itselleen johdon, joka on niin pieni, että pelottaa.

        Suomi on pieni, ei herra Putin.

        Kiina katsoo sivusta. Kiinan ja Intian ongelmat ovat suurempia kuin USA:n ja Venäjän väliset on ongelmat. Ja kaiken lisäksi...


        Tratta taa!


        .... olemme konkurssissa. Koko maailma.


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Musta on jännää, että Venäjä kutistuu omaan miniatyyrisyyteensä: Jättimäinen maa nousevalla keskiluokalla "hoitsaa" itselleen johdon, joka on niin pieni, että pelottaa.

        Suomi on pieni, ei herra Putin.

        Kiina katsoo sivusta. Kiinan ja Intian ongelmat ovat suurempia kuin USA:n ja Venäjän väliset on ongelmat. Ja kaiken lisäksi...


        Tratta taa!


        .... olemme konkurssissa. Koko maailma.

        Onneksi on Lana Del Ray.


        https://www.youtube.com/watch?v=nVjsGKrE6E8


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Onneksi on Lana Del Ray.


        https://www.youtube.com/watch?v=nVjsGKrE6E8

        Eli tulevaisuus on jotenkin näin: nokittelu idän ja lännen välillä päättyy joko ei-uskonnolliseen riistoon - sen hengessä, tai sitten on mahdollisuus raaka-ainetuottajan täydelliseen sulkeutumiseen sen rajatussa toimintaympäristössä.

        Ja koska kukaan teistä ei ole strategianlaitoksella töissä, niin kehotan kaivamaan henkilökohtaisen ja syvän kuopan.

        Älä ota talolainaa.




        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Eli tulevaisuus on jotenkin näin: nokittelu idän ja lännen välillä päättyy joko ei-uskonnolliseen riistoon - sen hengessä, tai sitten on mahdollisuus raaka-ainetuottajan täydelliseen sulkeutumiseen sen rajatussa toimintaympäristössä.

        Ja koska kukaan teistä ei ole strategianlaitoksella töissä, niin kehotan kaivamaan henkilökohtaisen ja syvän kuopan.

        Älä ota talolainaa.




        (reps)

        Minä katson kuopastani Särkisalmen hinkkeihin.

        Siinä on Suomalainen nainen, myymässä herneitään.

        Itse lennän syömään oliivinlehtiin käärittyjä mutuja (dolmados).



        Ampukaa vitt* alas, jos osutte!


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Minä katson kuopastani Särkisalmen hinkkeihin.

        Siinä on Suomalainen nainen, myymässä herneitään.

        Itse lennän syömään oliivinlehtiin käärittyjä mutuja (dolmados).



        Ampukaa vitt* alas, jos osutte!

        Siellä pitäs olla jokin flygari, jota haastaa. Ei ole kovin syvällä. Jokin pommari (jenkkien) toisesta maailmansodasta, joku B-jotain.


        Snorkkeli rannalle, eikös juu?




        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Siellä pitäs olla jokin flygari, jota haastaa. Ei ole kovin syvällä. Jokin pommari (jenkkien) toisesta maailmansodasta, joku B-jotain.


        Snorkkeli rannalle, eikös juu?




        (reps)

        Museovirasto tiedottaa



        "Ei ole mitään syytä tai sen jatkumoa riistää tai nipistää olevaisuutta, joka on yleisten merenkulkulakien tai sisävesisäädösten kautta käytetty vain joko hengenpelastussuunnitelmiin tahi järjellisten olioiden katseluun kuusi metriä ylös makaavasta kölistä."

        Mjoo. En koske.



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Museovirasto tiedottaa



        "Ei ole mitään syytä tai sen jatkumoa riistää tai nipistää olevaisuutta, joka on yleisten merenkulkulakien tai sisävesisäädösten kautta käytetty vain joko hengenpelastussuunnitelmiin tahi järjellisten olioiden katseluun kuusi metriä ylös makaavasta kölistä."

        Mjoo. En koske.



        (reps)

        Mutta eihän lentokoneella ole köliä!



        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Mutta eihän lentokoneella ole köliä!



        (reps)

        Päivä Hangossa


        Inhoan sanaa minä. Joten aloitan esseeni merellä.

        Kieltämättä PADIssä on puolensa, koska se ei ole mikä tahansa seurue, vaan järjestelmä, joka vaatii ja vaatii, kunnes olet perillä. Aikaa ei ole.

        Kuudennen kerran jälkeen onnistuin:

        Johdin jengin sekä Garpenin että Keulakuvan läpi/ohi/perille.




        (fuckyou)



        https://www.youtube.com/watch?v=nVjsGKrE6E8


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Päivä Hangossa


        Inhoan sanaa minä. Joten aloitan esseeni merellä.

        Kieltämättä PADIssä on puolensa, koska se ei ole mikä tahansa seurue, vaan järjestelmä, joka vaatii ja vaatii, kunnes olet perillä. Aikaa ei ole.

        Kuudennen kerran jälkeen onnistuin:

        Johdin jengin sekä Garpenin että Keulakuvan läpi/ohi/perille.




        (fuckyou)



        https://www.youtube.com/watch?v=nVjsGKrE6E8

        Sukeltamisen ongelma on siinä missä ne muut ovat.



        Tämä on yllättävän vaikea asia sekä nähdä - todeta.


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Sukeltamisen ongelma on siinä missä ne muut ovat.



        Tämä on yllättävän vaikea asia sekä nähdä - todeta.

        Tämä on vain näkymä sinne, missä olen - missä te olette.

        Cruising alll a round the fuckin world. Get nothing a waste of it.




        (rcruisingreps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Tämä on vain näkymä sinne, missä olen - missä te olette.

        Cruising alll a round the fuckin world. Get nothing a waste of it.




        (rcruisingreps)

        Onko Lana Del Rey Jumalasta seuraava?

        Kuinka voi seurata Jumalaa?

        Sovinistista.




        (reps)


      • Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

        Onko Lana Del Rey Jumalasta seuraava?

        Kuinka voi seurata Jumalaa?

        Sovinistista.




        (reps)

        Missä on se kuullotettu aika, jossa nainen ottaa paikkansa ja kaikki tämä tuska loppuu?


        (Nasdaq)


      • simppeli plondi
        Nasdaq kirjoitti:

        Missä on se kuullotettu aika, jossa nainen ottaa paikkansa ja kaikki tämä tuska loppuu?


        (Nasdaq)

        https://www.youtube.com/watch?v=lHlJ5D4U9o0

        Tattis vaan Nasu, ku meiän paatin kölin maalasit ihan harasoo

        kysysit ett, kui?

        paa pensseli peppareikkää ja ui

        se tuli turkkuu nyh

        (räps)


      • Nasdaq

      • simppeli plondi
        Nasdaq kirjoitti:

        Tissit pohjassa.


        http://www.hylyt.net/hylky.jsp?id=keulakuvahylky


        (reps)

        Kelppaisko mää kaljuunakuvax keulapuamin alle johonkkis oikkiaan seilipaattii, ko mää olenki ain piänes seilis kanotissaki?


        https://www.youtube.com/watch?v=DTPnNPgWAec


      • Nasdaq

      • Nasdaq

      • NASDADIII
        Nasdaq kirjoitti:

        Solmu


        Montako solmua?


        Syväys?


        Kompassisuunta?



        https://www.youtube.com/watch?v=nVjsGKrE6E8

        Bootissa on tehoja vaikka mihin. Kapteeni puhuu vain ruotsia ja saksaa, englantia.


        Eli oikea darraruotsalainen-.




        (reps)


      • simppeli plondi
        Nasdaq kirjoitti:

        Mä olen paljon tehnyt, mutta sinä sitäkin enemmän elänyt.

        Voitaisiin perustaa jokin kiiltsikka-albumi ja etsiä vaihdokkeja loputtomista laareistamme.

        Mitä sulla ei oo mulla on, ja toiste päin.



        (reps)




        https://yy1.staticflickr.com/4115/4894489862_6da96fe7d8_z.jpg

        Juu, mää olen vaan ton selipaatin kipparin muija cutty sark ja kaljuunakuvan malli tos paatis ja shit mää olen skotlannist mun nimiki enklannix ja suamex tarkottaa
        leikattuu paitaa vaan--semmone sexykäs yäpaituli, mist voi näkkyy hiukkase kaoottipeffaaki mummiähe silmäruuax

        mummiäs sanos, ettei se sukeltamine mistää kotosi olkku
        sauhusukeltajan piräis viimästään uppoomiset saara pois miälest ja pelastaa paatti enstex

        mummiäs sai just tehtyy mull kanalan tohon paattiin ja saunanki
        jo aikkaa shit -sinne mää pistän menox nyh

        https://www.youtube.com/watch?v=qwYREGkcGRc


      • Nasdaq
        NASDADIII kirjoitti:

        Bootissa on tehoja vaikka mihin. Kapteeni puhuu vain ruotsia ja saksaa, englantia.


        Eli oikea darraruotsalainen-.




        (reps)

        Et merillä käy?

        Mä olen monessa asiassa kannallasi: Järvi-Suomi katiskoineen, Pyhine järvineen ja Puruvesineen.

        Kalastajan unelma.



        (reps)


      • Nasdaq
        simppeli plondi kirjoitti:

        Juu, mää olen vaan ton selipaatin kipparin muija cutty sark ja kaljuunakuvan malli tos paatis ja shit mää olen skotlannist mun nimiki enklannix ja suamex tarkottaa
        leikattuu paitaa vaan--semmone sexykäs yäpaituli, mist voi näkkyy hiukkase kaoottipeffaaki mummiähe silmäruuax

        mummiäs sanos, ettei se sukeltamine mistää kotosi olkku
        sauhusukeltajan piräis viimästään uppoomiset saara pois miälest ja pelastaa paatti enstex

        mummiäs sai just tehtyy mull kanalan tohon paattiin ja saunanki
        jo aikkaa shit -sinne mää pistän menox nyh

        https://www.youtube.com/watch?v=qwYREGkcGRc

        Selvästi Tampereelta.



        (reps)


      • simppeli plondi.
        Nasdaq kirjoitti:

        Selvästi Tampereelta.



        (reps)

        ei tampereel mittää paatei voi olla, ku ei siält merta näykkää
        missään, satamaki on vaa sossuluukun talon nimi kuuklessaki

        mut kanoi siäl on oikke paljo, ku turust barkerin tehtaat sinne tammerkoske sähkyvoimalaa tuattii ja finleisson tarvitti valoi
        pumpuliflikoil tehtaasses, mist maalaisflikat töit saivat ja rupes niimpal kaupunkilaisfröökynäx ett, ett


    • pieni hiiri

      Fuck off retard.

      hihi

    • sammakkomies

      Nasun veressä liika typpisaturaatio on ongelman ydin!

    • Jos Nasu käyttäisit noi kaikki pohjanoteeraukset hyväksi, mitä olet möllinyt elämäsi aikana; niin loppuisiko kirjoitusaiheesi heti kohtakaan?

      Kävitkös muuten kalassa Pyhäjärvellä? ;)

      • Musti--

        Ellu taaaas ruinaamassa kalanperkeitä affenan ja hauen päitä
        etuillen kalastajan koiraa.

        RÄYH RÄYH

        *häntä heiluu*


      • Musti-- kirjoitti:

        Ellu taaaas ruinaamassa kalanperkeitä affenan ja hauen päitä
        etuillen kalastajan koiraa.

        RÄYH RÄYH

        *häntä heiluu*

        Saalistajienhan täytyy käyttää kaikkea hyödyksi.

        *rapsuttaa korvia*


    • Aika narsistista vastata omiin viesteihin. Mä en ikinä tekis tollee.

      • Ai tässä julkisesti vielä ikäänkuin pimität oman narsistisen puolesi? :D


      • elisakettu kirjoitti:

        Ai tässä julkisesti vielä ikäänkuin pimität oman narsistisen puolesi? :D

        Mis kohtaa meizi olis ollu narsisti? Monet sekottaa vahvan itsetunnon narsismiin. Mul on tosi vahva itsetunto, ehkä yks vahvimmista mitä on.


      • Einsten1 kirjoitti:

        Mis kohtaa meizi olis ollu narsisti? Monet sekottaa vahvan itsetunnon narsismiin. Mul on tosi vahva itsetunto, ehkä yks vahvimmista mitä on.

        Niin on fiktiivinen poljentokin.


      • elisakettu kirjoitti:

        Niin on fiktiivinen poljentokin.

        Mä en tajunnut mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2301
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      64
      1514
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1286
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe