Herzog profetoi tuomion vastustajilleen

Helsinki 30.7.

14

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ingenjör_81

      "Ja nyt minä sanon teille: pysykää erillänne näistä miehistä ja antakaa heidän olla; sillä jos tämä hanke eli tämä teko on ihmisistä, niin se tyhjään raukeaa; mutta jos se on Jumalasta, niin te ette voi heitä kukistaa. Varokaa, ettei teitä ehkä havaittaisi sotiviksi itse Jumalaa vastaan." - Apostolien teot 5:38-39

      • Herzog on kirottu

        Gal 1

        6 Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin,
        7 joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin.
        8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
        9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu


    • ---

      Normaalia käytöstä "profeetoilta". Pitää yrittää pelottelemalla saada lisää rahaa. Naurettava pelle.

    • Lisäinfoa
    • Herzog

      Herzog.

    • Herzog

      Herzog

    • KTS (Ei kirj.)

      Tämä on Pulsa Denura kirousloitsun karsimaattinen versio.

    • Herzog

      Herzog

    • Herzog

      Herzog

      • Voiko tajuta?

        Xiina
        26.11.2011 19:05
        0
        Sulje
        Kysymys: Voiko kaksisuuntainen itse tajuta sairastavansa ko tautia ?
        Vastaukseni: Ei välttämättä
        Olen itse myös perheenäiti . Eräänä päivänä ruokaostosten sijaan työpäiväni jälkeen ostinkin asuntovaunun, ilman, että olin puhunut asiasta etukäteen mitään miehelleni. Onneksi mieheni ei hermostunut, koska itsekin tuhlailee rahaa mm musiikkilaitteisiin.
        Vuosia myöhemmin sain potkut töistä, kun en millään oppinut uusia työtehtäviä, jotka minulle määrättiin. Työni menetyksen ja masennuksen vuoksi minut ohjattiin psykiatriseen hoitoon. Psykiatrilleni kerron, että lievittääkseni masennusta olen mm ostanut asuntovaunun tms muita suurempia hankintoja, mitä mies ei hyväksy. Kertomani perusteella sain bipo-diagnoosin ja olin silloin jo yli 50-vuotias.
        Tietämättäni olin koko-ikäni sairastanut maanis-depressiota. Yksi turha ostamani asuntovaunu, tai muutkaan suuret hankintani eivät kaataneet


    • selitys kieliin

      Kielillä rukoilun selitys.

      Kysyin Herzogista, mikä on tämän asian laita.

      Hän ei tahdo pitää sanaani, vaan muuttaa sitä oman mielensä mukaan. Hän on petollinen, mutta muita syntejä en paljasta. Hän kulkee minun nimessäni, mutta ei tahdo kuulla minua vaan luottaa ainoastaan ihmeisiin, joita tapahtuu. Ihmeet eivät ole minun tekojani vaan antikristuksen hengen joka antaa vaikutukset kuten olisivat minun hengestäni. Olen tilaisuuksissa läsnä, sillä siellä on minun lapsiani ja olen heidän kanssaan. Antikristuksen henki on kuitenkin tuonut hänet maahanne ja vaikuttaa ne teot jotka eivät ole minusta. Osa on silmänlumetta ja pöyhkeää vääränlaista manipulaatiota. Karttakaa ja erotkaa hänen opistaan, sillä hän on aiheuttanut paljon vahinkoa minun seurakunnassani ympäri maailmaa. Hän ei tee parannusta synneistään vaan tahtoo olla esillä ja ylpeillä voimistaan. Hän etsii itselleen ihmeitä vääristä voimista ja tukeutuu vihollisen voimaan. Kulkekaa suoraan poikkeamatta.

      Sananl.4

      25. Katsokoot sinun silmäsi suoraan, eteenpäin olkoon katseesi luotu. 26. Tasoita polku jaloillesi, ja kaikki sinun tiesi olkoot vakaat. 

      27. Älä poikkea oikeaan, älä vasempaan, väistä jalkasi pahasta.

      Pitäkää itsenne puhtaana ja kuulkaa mitä ilmoitan. Pienen palvelijani suulla ilmoitan, kuulkaa ja erotkaa hänestä, sillä en ole häntä kutsunut, vaan hän pitää minun sanaani omissa mieltymyksissään ja muuntaa sitä mielensä mukaan itselleen sopivaksi. Hän on kuin susi lammasten vaatteissa ja iloitsee omista ihmeestään kuitenkaan välittämättä mistä ne tapahtuvat. Herätkää ja olkaa raittiit. Ilo ja rauha ovat minussa, ei ihmeissä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe