"Mieheni juoksi tyttöbaareissa"

Amalian Emilia sisko

Loma paratiisissa muuttui painajaiseksi, kun Sannan, 54, mies jätti perheensä yksin ravatakseen hierontapaikoissa.

" Kamalin perheloma sijoittui Thaimaahan, jonne lähdin silloin 13-vuotiaan poikani ja aviomieheni kanssa. Sain viime hetkellä ostetuksi lipun myös itselleni, sillä ensin isä ja poika olivat menossa reissuun kahdestaan.

Heti päästyämme perille minulle selvisi matkan todellinen tarkoitus. Mieheni ramppasi joka ilta tyttöbaareissa ja hierontapaikoissa.

Aamun tunteina otin yksin aurinkoa rannalla, kun mieheni liikkui minulle tuntemattoman pariskunnan kanssa. Päivisin vietimme poikani kanssa mukavia hetkiä: kävimme katsomassa nähtävyyksiä ja teetättämässä vaatteita.

Loma oli painajaismainen. Ainoa hyvä asia oli se, että noiden kahden viikon aikana tajusin eron välttämättömyyden.

En olisi jaksanut henkisesti lomaa loppuun, ellen olisi lentokoneessa tutustunut erääseen naiseen, joka majoittui läheisessä hotellissa. Hän tsemppasi minua jaksamaan päivä kerrallaan.

Poikani koulun erityisopettaja kutsui minut loman jälkeen keskustelemaan perheen asioista. Hän suorastaan kielsi mieheni mukanaolon keskustelussa. Ilmeisesti opettaja oli kuullut pojaltani loman tapahtumista eikä olisi pystynyt edes tapaamaan ex-miestäni.

http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2014073018509645_ma.shtml

4

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onhan näitä

      Meitä on moneen junaan. Minulla taasen se oli se vaimo joka tyttöjen kanssa kun baariin läksi niin oli turha odotella kotiin ennenkuin aamulla taksilla.
      Muutaman kerran jaksoin sitä meininkiä katsella ja laitoin sen sitten kävelemään. Kukapa sellaisen tai aloitukessa mainitun puolison kanssa haluaisi olla?

    • A- matkustajanaaina

      Kuka taulapää mies ottaa akkansa mukaan thaikkuihin? Vaimon kanssa käydään kreikoissa, turkeissa ja kanarioilla. Ehkipä epsanjan aurinkorannikolla tai portukaleissa. Siellä sitä vaimojen kanssa käyää.
      Älytön akka kun mukaan änkesi. Ero on aivan paikallaan ja mies pääsee kohta yksin Pattikselle A- luokan matkalle ilman lihavaa lahnaansa.

    • mukavia matkoja

      On syytä olettaa koulun erityisopettajan olleen nainen. Ehkäpä hänellä kuten monilla naisopettajilla on tapana käydä kreikassa turkissa tms, kohteissa löysäämässä nutturaa, jaksaa sitten kiristellä sitä kouluvuoden aikana.

      Miksi lapsi erityisluokalla? Yleensä se kertoo kotiongelmista?

      Onko tarinankertojalla mustasukkaisuusongelma, kun ei päästänyt miestään yksin matkaan?
      Mielestäni kertoja antaa ymmärtää monista parisuhdeongelmista, joissa katsoo syyn pelkästään olevan miehen. Jos miehen mielestä parisuhde olisi kunnossa, ei hänellä olisi tarvetta käydä tyttöbaareissa. Myöskin kertomuksen minä minä minä, kertoo siitä surullisesta tosiseikasta, että kertojalta on unohtunut ettei parisuhde/ perhe ole minä minä minä, vaan me.

      Mielestäni tarinan mies selvästikin oli lomansa tarpeessa. Ikävää ettei hänelle sitä suotu.
      Tarinassa myös kerrottiin miehen vain käyneen tyttöbaareissa ja hieronnassa. Mistään erikoishoidoista ei mainittu mitään.

      Thaihieronta on ihanaa, kun hyvän hierojan löytää. Suosittelen vilpittömästi ihan jokaiselle thaimaahan matkustavalle. Itsekin käyn jokapäivä reissussa ollessa.

    • rantahurri

      kaverini on aina juossut kaikkien naisten perässä ja nainut kaikkea mikä liikkuu. oli vaimonsa 13 v poikansa kanssa thaimaassa. ei lähtenyt kertaakaan mihinkään paikkoihin. me muut juostiin paljonkin ja annettiin raportteja. näin se mies muuttuu,kun löytää kunnon naisen. aloittajalla vaan ei ole kunnon nainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe