menen 6lk

12v

Minkälaista teidän kuukki luokal oli? Mitä saitte kokeista? Minkälaista oli jättää koulu? Menen 6lk. Kiitos vastauksista

16

1342

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yläastelainen

      Kuudennel oli ihan perus vuosi. Meil oli sama luokka ja ope ja tehtiin kaikkee kivaa mm. käytii retkillä. Sain kokeista kutosella varmaa parhaita numeroita mitä oon koskaan koulussa saanu, eikä kutosel ollu mun mielestä vaikeeta. Sain siis kokeista ysejä ja kymppejä. :)
      Ei sitä koulun jättämistä ajatellu ku vast sit ihan lukuvuoden lopussa. Olihan se vähä haikeeta ku kaikki kaverit meni muihin kouluihin, mut kyl siit pääsee yli. :D
      Mut kivaa kuudetta luokkaa ja nauti viimesestä ala-aste vuodestas, yläasteel on jo vaikeempaa! ;)

      • tyttö 6lk

        Kivat sulle mä oon nyt kutosel enkä pysty keskittyy ku mä vihaan mun perhet ja muo kolme vuotta vanhempaa yhtä poikaa joka oh 9lk (se on ihastunu muhu>.


    • kuuk kuuk

      mikä vitun kuukki?

      • Idiota

        Kuudes


    • 7lk

      mun 6 luokka meni aika kivasti, meijän opettajaki oli tosi paljon rennompi kuudennel :D kokeisii aloin enemmän lukee tosissani ja se näky numeroissaki ku keskiarvo nous kasista ysii. koulun jättäminen tuntu tosi vaikeeta, mut nyt en kaipaa vanhaa kouluu tai luokkalaisii oikeestaa yhtää :-) tsemppii sulle!

    • Vihdoinkin

      Mäkin meen Kutoselle ja saan haaveeni toteutettua

      • ghhhgf,g,g,rg

        :))) päästä kotuselle haave toteuttuminen:)))????????????


    • Seiskalle menossa

      Sama luokka, tuli yks uus oppilas mut se muutti heti pois. Opetaja vaihtu. Ei ollu kovin vaikeeta, matikasta sain kuitenkin huonoja numeroita sillä se ei ole mun vahvuuteni. Ruotsi, äidinkieli ja kaikkimuut aineet meni hyvin. Todistus oli yks parhaimmista, eniten ysejä ja kasja tuli. Voitin stipendin ja hymypatsaan. Kutosella kuitenki alussa kerrataan ja sitte jotai super-helppoja tehtäviä. Paljon retkiä oli. Mentiin fazerille ilmaiseks ja saatiin syödä niin paljon suklaata ku huvitti. Sitten mentiin leirikouluun, yks parhaimmista viikoista ikinä. Ilman vanhempia kavereitten kanssa asuntolassa. Joka päivä käytiin ostaa jotain herkkuja ja naurettiin niinku mitkäki hyeenat. Kutosluokka on yksinkertaisesti paras.

    • meen 8.

      mun kuutos luokka meni tosi noopeeta... sain kokeista 5-9 usei 7. koulun jättämin oli aika surullista kun kaikki kamut meni eri kouluihin ja luokille. :)

    • myös menossa 6 luokalle

      Olen 12v poika myös menossa 6 luokalle niin mitä kaikkea on 6 luokalla pliis VASTATKAA!

      • 10+15

        kuudennel ei mun muistaakseni oo mitään erikoista. matikka oli mulle aika vaikeeta ainaki syksyllä


      • oikeesti?

        Se on hirveetä äkkiä hommaa narua ja penkki! !! Saat kokeista 4 aina !! Sua kiusataan ja et voi nukkuu öisin joten kannattaa hypätä jojoon


    • WolffiDogi

      Kutone oli omal kohal tosi kiva eikä yhtää vaikee :) Lähtö tuntu lopus vähä jännälle mut ei se ollu nii kauheeta. :) Muistakaa koulun vanhimpina näyttää esimerkkiä pienille kun ne saattaa ottaa mallia. Meillä pienet saatto joskus tulla että pääsenkö reppuselkää. :) (Oon tyttö) Ja kivaa oli :)

    • 7lk surkeeta

      6lk oli huikeeta mut nyt ite menin 7lk ja aika surkeeta mul on vaa 7-6h päivät en jaksaisi mut pakko yrittää mut nauti 6 lk oikeesti:)

    • haistakaa viddu

      Kutosluokka oli paskaa. Mua alettii kiusaa ja keskiarvo tipahti jotai 1.5

    • haistakaa viddu

      Kutosluokka oli paskaa. Mua alettii kiusaa ja keskiarvo tipahti jotai 1.5

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1459
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1358
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      41
      1283
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1228
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe