Kaveria kaivataan

phaskaran

Moikka kaikille olen lähdössä Loka-Marraskuussa jälleen 5-6kk Intiaan.Näin olen tehnyt jo 11v eikä mikään kyllästytä.Päinvastoin aina löytyy uutta ja kiinnostavaa.Minä olen jo varttuneeseen ikään selvinnyt nais"ihminen" hyvällä sarkastisella huumorilla varustettu puheliaskin en säiky vähästä enkä nipottele turhista.Olisi mukavaa saada juttuseuraa sekä asumiskustannuksetkin puolittuisivat näin.Olen myös hyvä kokki ei tarvitse mennä aina ravintolaan syömään,siihenki kyllästyy ajan ollen.Ei väli oletko/oletteko nuori/nuoria tai vanhoja Mies tai naispuolisia kunhan asennetta löytyy eikä joka ylläri säikäytä.Tässä on myöskin saumaa sellaiselle joka on halunnut nähdä Intiaa,mutta ei ole kaveria tai kielitaito yms.on estänyt lähdön.laittakaahan sähikäistä24 niin keskustellaan lisää.Kaikille nautinnollisia Intian reissuja.

2

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • intijaan!

      Moi! Olen 32 v nainen Ruotsista. Delhiin lento marraskuun lopulla. En ole prinsessa, supervoimina empatiakyky ja taito olla välillä hiljaa. Rajasthaniin ajattelin suunnata näin ensikertalaisena, mutta suunnitelmat on ehkä joustavia. Mitenköhän saisin sut kiinni? Ilmoita jos olet vielä olemassa, niin teen uuden sähköpostitilin.

      • Peukku suussa

        Hei kiva,kun vastasit joo kyllä olen olemassa.Mulla on liput Tukholmasta 10.11.2014ja takaisi 10.04 2015.Niin lento Mumbayhin.mene vaikka mun faseen Marja-Leena Ylen ja jos joku nyt sit ajattelee tulla jauhamaanp---aa sinne turhaa eb kue kuin tuttujen jutut.Okisi tosi kivaa saada seuraa reissule.Jään odottamaan.Olen itsekkin unohtanut salasanani tänne enkä voi kirjautua sisään.Laita mun faseen viestiä niin puhutaan lisää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe